برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

HuaweiNova 7 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Nova 7 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 - 8 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10.0
5G
توضیحات

معرفی گوشی هوآوی نوا 7

هوآوی از آن دسته برندهایی است که هرگز از پیشرفت های بازار عقب نمی­ ماند. شاید به همین دلیل است که تا مدت­ ها پیش از معرفی رسمی اعضای سری جدید و محبوب نوا 7 شایعات و گمانه زنی ­های بسیاری در مورد این گوشی­ ها وجود داشت. در 23 آپریل سال 2020 هوآوی بالاخره به انتظارات پایان داد و چندی پیش به صورت رسمی از سه عضو سری گوشی هوشمند نوا 7 پرده برداری کرد. یکی از ویژگی­ های بارز این برند پیشرفت­های چشم گیری است که کاربران در مدل­های جدید گوشی ­های هوشمند تولید شده توسط این برند شاهد آن بوده اند. هوآوی سیاستی بسیار رقابتی در بازار گوشی ­های هوشمند را در پیش گرفته است. به دلیل همین سیاست هم همواره کیفیت گوشی ­های ساخت این برند روندی کاملا صعودی را داشته است از این رو محصولات این برند اعتبار بسیاری در نزد کاربرانش دارد.

خانواده­ی نوا 7 از مدل­های هوآوی نوا 7، هواوی نوا 7 SE و گران­ترین عضو خانواده یعنی هواوی نوا 7 پرو تشکیل شده است. هر سه برادر قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پر سرعت یعنی 5G را دارند. از دیگر مشابهت ­های این سه مدل می­ توان به لنز دوربین اصلی آن ها که 64 مگاپیکسل است و همینطور باتری قدرتمند آن­ها نام برد. نکته ­ای که این سه مدل را از یکدیگر متمایز می ­کند نوع تراشه و صفحه نمایشی است که در ساخت آن­ها به کار گرفته شده است. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد داریم گوشی نوا 7 را به شما معرفی کنیم تا کاربران بتوانند با اطلاعات بیشتر یک انتخاب مناسب­تر برای خرید گوشی داشته باشند. با ما همراه باشید.

هواوی نوا 7 به طور رسمی از 28 اپریل 2020 روانه­ بازار شد تا کاربران مشتاق بتوانند آن را تهیه کنند. قیمت گوشی نوا 7 چیزی در حدود 454 دلار است. در واقع این مدل از برادر بزرگ ­تر خود یعنی نوا 7 پرو قیمت پایین­ تری دارد. یکی از ویژگی ­های جالب توجه در هر سه عضو خانواده­ نوا 7  استفاده از فناوری 5G در ساخت آن ها است. متاسفانه از آن جایی که این فناوری هنوز در کشور ما در دسترس نیست، نمی توان چندان روی آن حساب کرد. اما این مدل برای کسانی که قصد خرید یک گوشی و نگهداری آن برای یک مدت طولانی را دارد انتخاب خوبی است. چرا که ممکن است این نسل اینترنت پر سرعت تا آن زمان در کشور ما نیز در دسترس باشد. بنابراین کاربران این گوشی هوشمند از نظر سرعت عقب نخواهند ماند. این گوشی برای دوست داران هنر عکاسی یک گزینه­ بسیار خوب محسوب می­ شود چرا که در قلب دوربین چهار گانه ­ای که برای گوشی در نظر گرفته شده است یک لنز 64 مگاپیکسلی وجود دارد. این لنز به کمک کاربران مشکل پسندی می ­آید که به ثبت تصاویر زیبا اهمیت زیادی می ­دهند. ظاهر گوشی بسیار جذاب است و به خوبی در دست کاربران جا می گیرد. هوآوی نوا 7 نیز مانند برادر بزرگترش به جدید­ترین پردازنده­ ساخته شده توسط کمپانی هوآوی مجهز است تا بتواند برنامه­ ها را در نهایت سرعت شان بارگذاری کند.  

nova 7

معیارهای خرید گوشی هواوی نوا 7

ظاهر زیبا و جذاب

هوآوی Nova 7 در پنج رنگ بسیار زیبا به بازار عرضه شده است. این رنگ­ها مشکی، نقره­ای فضایی، بنفش تابستانی، قرمز و در نهایت سبز هستند. تمام این رنگ­ ها جذابیت ­های خاص و متفاوت خود را دارند. گمان می رود هوآوی در نظر داشته است که توجه هر کاربری با هر نوع سلیقه ­ای را به خود جلب کند. در جلو گوشی به رسم دیگر گوشی­ های هوشمند امروزی از یک صفحه نمایش اینفینیتی استفاده شده است. اما بر خلاف استایل تاچ اسکرین به شکل V (دوربین سلفی به صورت یک ناچ قطره ای در بالای صفحه) این دوربین به صورت یک پانچ کوچک دایره­ای شکل در گوشه صفحه نمایش قرار داده شده است. در نتیجه صفحه نمایش بزرگ­تر از دیگر مدل ها به نظر می رسد. در پشت گوشی دوربین چهارگانه را می ­بینیم که به صورت عمودی در یک قاب مشکی رنگ چیده شده ­اند. فلش ال ای دی نیز در کنار اولین دوربین قرار گرفته است. دوربین چهارگانه در گوشه­ بالای قاب پشتی قرار دارد. خبری از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی نیست ،چرا که در این مدل این حسگر با صفحه نمایش ادغام شده است. به لطف صفحه نمایش بزرگ، حاشیه ­ها در این مدل بسیار کم است. ابعاد گوشی 160.6 x 74.3 x 8 میلی متر است در نتیجه یک گوشی با ضخامت کم محسوب می­ شود. همچنین گوشی تنها 180 گرم وزن دارد در نتیجه نگه داشتن آن در دست آزار دهنده نخواهد بود.

صفحه نمایش بزرگ سوپر امولد

سازندگان برای هوآوی نوا 7 یک صفحه نمایش 6.53 اینجی سوپر امولد در نظر گرفته اند. همانطور که می­ بینید این صفحه نمایش نسبتا بزرگ محسوب می ­شود. از این رو این مدل گزینه­ بسیار مناسبی برای تماشای فیلم و کلیپ و البته بازی کردن است. همچنین استفاده از یک صفحه نمایش سوپر امولد نمایش رنگ­ ها را در بهترین حالت ممکن در گوشی نوا 7 تضمین کرده است. این صفحه نمایش یک صفحه نمایش اینفینیتی محسوب می شود. صفحه نمایش گوشی نوا 7 تقریبا 86.3 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه ی گوشی را تشکیل می­ دهد. کیفیت این صفحه نمایش در حد بسیار بالایی قرار دارد. رزولوشن آن 1080 x 2400 پیکسل است که هوآوی نوا 7 را قادر می سازد که تصاویر و کلیپ ­ها را در نهایت کیفیت شان به تصویر کشد. یک نکته­ بسیار جالب توجه در مورد صفحه نمایش هواوی nova 7 تراکم پیکسلی آن است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تراکم پیکسلی این مدل از گوشی هواوی نوا 7 پرو بیشتر است! تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی هوشمند 403 پیکسل بر هر اینج است که گوشی را قادر می­سازد از برادر خود فراتر رود. با این تراکم پیکسلی بازی کردن و با تماشای فیلم بسیار لذت بخش خواهد شد. همچنین این تراکم بالای پیکسلی گوشی را قادر می­ سازد تا تصاویر باکیفیت تری را به ثبت برساند.

nova 7

هواوی نوا 7 به آخرین پردازنده­ی ساخته شده توسط کمپانی هواوی مجهز است!

یکی از مهم­ترین بخش های یک گوشی هوشمند سخت افزاری است که به آن مجهز است. چرا که این بخش در واقع مغز متفکر گوشی محسوب می­ شود. خوشبختانه هوآوی نوا 7 به یک مغز بسیار قدرتمند مجهز است چرا که کمپانی هوآوی برای ساخت آن آخرین نسل از پردازنده هایش را به کار گرفته است. این مسئله خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که اهل کار کشیدن از گوشی خود هستند و یا به بازی کردن با گوشی خود علاقه  بسیاری دارند. با کمک مجموعه سخت افزاری که گوشی نوا 7 به آن مجهز است لگ زدن­ ها و هنگ کردن­ها به حداقل میزان خود می ­رسد. برای هواوی نوا 7 تراشه­ 7 نانومتری  Kirin 985 با سرعت 5G در نظر گرفته شده است. در کنار این تراشه از یک پردازنده­ی مرکزی 8 هسته­ ای اوکتا کور نیز استفاده شده است. این پردازنده از یک هسته­  Cortex-A76 با سرعت 2.58 گیگاهرتز، سه پردازنده­ Cortex-A76 با سرعت 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته­ Cortex-A55 با سرعت 1.84 گیگاهرتز تشکیل شده است. همچنین گوشی به یک پردازنده­ گرافیکی هشت هسته ای مدل Mali-G77 نیز مجهز است. این ترکیب قرار است شما را قادر سازد با سرعتی به بازی کردن و انجام فعالیت­ های مختلف با گوشی تان بپردازید که با هر گوشی ممکن نیست. گوشی نوا 7 در زمینه ی سخت افزاری به راستی که به خوبی تجهیز شده است. رم گوشی 8 گیگابایت است. هوآوی nova 7 در دو نسخه ی متفاوت با حافظه­ ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت به بازار عرضه شده است. کاربران می­ توانند با توجه به حافظه ­ای که نیاز دارند یکی از این دو نسخه را خریداری کنند. لازم به ذکر است که این گوشی قابلیت اضافه کردن رم میکرو اس دی را ندارد.

دوربین چهارگانه برای به تصویر کشیدن همه چیز

این روز­ها دیدن گوشی های هوشمندی که به چندین دوربین مجهز هستند دیگر چیز عجیبی نیست. هوآوی نیز در ساخت گوشی­ های سری نوا 7 مانند بسیاری دیگر از گوشی­ های همرده عمل کرده است. سازندگان گوشی هوآوی نوا 7 در ساخت این مدل از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده اند. این چهار دوربین در گوشه­ قاب پشتی با چینشی عمودی در زیر هم قرار گرفته ­اند. آن­ها به همراه فلش ال ای دی در یک ماژول مستطیلی قرار دارند. دوربین اصلی به یک سنسور 64 مگاپیکسلی واید مجهز است که 26 میلی متر است و داری گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 1.8 است. پیش بینی می ­شود که ثبت تصاویر با این دوربین یک تجربه  فراموش نشدنی برای کاربرانش به ارمغان آورد. این لنز قدرتمند هیچ کدام از جزئیات مناظر پیش روی شما را از دست نمی­ دهد و آن­ها را با نهایت کیفیت در فریم گوشی شما به تصویر می­ کشد. دوربین دوم یک لنز 8 مگاپیکسلی 80 میلی متری با گشودگی دیافراگم به اندازه 204 است. این لنز برای ثبت تصاویر Telephoto استفاده می­ شود و  قادر است که زوم 3 برابری اپتیکال را بدون افت کیفیت ارائه دهد. برای دوربین سوم نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.4 در نظر گرفته شده است. این لنز 17 میلی متری برای ثبت تصاویر اولترا واید استفاده می­ شود. مهم نیست مناظر پیش روی شما تا چه اندازه گسترده باشد، شما با کمک این دوربین می ­توانید تمام آن را به درون قاب گوشی بکشید. عضو چهارم از این مجموعه نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو است. گشودگی دیافراگم این سنسور به اندازه ی 2.4 است. همانطور که می­ بینید این دوربین چهارگانه مجموعه کاملی است که کاربرانش را قادر می سازد به صورت حرفه ای به ثبت تصاویر بپردازند. ثبت تصاویر HDR، تصویر برداری پارانوما، فیلم برداری با کیفیت های 4K ، 1080 و 720 با سرعت 960 فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی­های این دوربین ها است.

دوربین سلفی نیز در این مدل به صورت یک پانچ نقطه ­ای در گوشه صفحه نمایش جا گرفته است. دوربین سلفی گوشی نوا 7 به یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه­ 2.2 مجهز شده است. این لنز 26 میلی متری در ثبت تصاویر سلفی بسیار موفق عمل می­ کند. تصاویر سلفی جزئیات بالایی دارند و رنگ ­ها بسیار خوب به ثبت می ­رسند. این دوربین سلفی کسانی که به ثبت تصاویر سلفی و اشتراک گذاری آن­ها علاقه دارند گزینه­ مناسبی است. برخی دیگر از ویژگی­ های این دوربین سلفی فیلم برداری با کیفیت 4K و ثبت تصاویر HDR هست.

nova 7

باتری قدرتمندی که خیالتان را راحت خواهد کرد

 یکی از اصلی ­­ترین معیار های کاربران در هنگام خرید یک گوشی مناسب عمر باتری آن است. هوآوی در ساخت گوشی نوا 7 از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده کرده است . هوآوی نوا 7 از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می ­کند. سازندگان وعده داده اند که شارژ گوشی از صفر تا 75 درصد تنها 30 دقیقه طول بکشد! لازم به ذکر است که شارژر گوشی از نوع تایپ سی است.

چرا گوشی نوا 7 بخریم؟

خرید گوشی نوا 7 از این نظر یک انتخاب خوب است که این گوشی هوشمند تقریبا یک انتخاب همه چیز تمام محسوب می­ شود. ظاهر گوشی بسیار به روز و جذاب است و در رنگ­ه ای چشم نوازی به بازار عرضه شده است. سخت افزار گوشی فعالیت­ های سنگین همچون بازی کردن را به خوبی ساپورت می­ کند. در نتیجه گیمرها هیچ مشکلی در حین بازی کردن را تجربه نخواهند کرد. گوشی به یک دوربین چهارگانه مجهز شده است که برای هر سوژه­ عکاسی یک لنز خاص به شما ارائه می­ دهد. از ثبت تصویر مناظر با لنز اوتراواید تا تصاویر پرتره و ماکرو از نزدیک، این دوربین به تمام آن ها پاسخ خواهد داد. از طرفی حافظه­ ذخیره سازی گوشی آنقدر زیاد است که حتی عدم پشتیبانی هوآوی نوا 7 از کارت حافظه را جبران می­ کند. باتری گوشی یکی دیگر از جذابیت­ های این گوشی است. یکی باتری 4000 میلی آمپری با شارژ بسیار سریع 40 واتی بسیاری از نگرانی ­ها در مورد خالی شدن شارژ گوشی را برطرف خواهد کرد. حسگر اثر انگشت گوشی با صفحه نمایش ادغام شده است و طبق بررسی ­ها عملکرد قابل قبولی دارد. این حسگر امنیت گوشی شما را تضمین خواهد کرد. متاسفانه جک سه و نیم میلی متری در این مدل حذف شده است. از دیگر قابلیت ­های این گوشی می­توان به وای فای، وای فای دایرکت، نقطه اتصال، جی پی اس، ان اف سی، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نماGyro و حسگر مجاورت نام برد.

نظرات خریداران پس از خرید گوشی نوا 7

هوآوی نوا 7 به طور کلی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. کاربران در هنگام بازی کردن با گوشی لگ زدن ­های بسیار کمی را تجربه کرده ­اند و دوربین چهار گانه تصاویر رضایت بخشی را به ثبت رسانده است. یکی از جنبه ­های گوشی که کاربران جدا از آن راضی بوده اند باتری گوشی بوده است. این باتری عمر بسیار بالایی دارد از طرف دیگر شارژ مجدد آن در کمترین زمان ممکن صورت می­ گیرد. اما حذف شدن جک محبوب سه و نیم میلی متری نارضایتی برخی را در پی داشته است، چرا که لازم است از یک مبدل تایپ سی برای استفاده از هندز فری استفاده کنند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
160.6x74.3 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 5G دوسیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
160.6x74.3 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم