برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

HuaweiNova 7 Pro 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Nova 7 Pro 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 - 8 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10.0
5G
توضیحات

معرفی گوشی هوآوی نوا 7 پرو

هوآوی از آن دسته برند­هایی است که هرگز از پیشرفت­ ها عقب نمی­ ماند. این برند هر ساله مدل­ های متنوعی از گوشی­ های هوشمند را روانه­ی بازار می­کند. هر کدام از این گوشی­ها نسبت به نسخه­های پیشین خود به روز­تر هستند و از امکانات بیشتری نیز بهره می­برند. از این رو محصولات این برند به پشتوانه­ اعتباری که نزد مصرف کنندگان دارند از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند. برند هوآوی در اخیرا از سه گوشی هوشمند جدید از خانواده­ی نوا رو نمایی کرد. این سه گوشی هوآوی نوا 7 پرو، هوآوی نوا و هوآوی نوا 7 SE بودند. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد بررسی گوشی نوا 7 پرو را داریم. با ما همراه باشید.

یکی از ویژگی­ های جالب توجه در هوآوی نوا 7 پرو پشتیبانی این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت پر سرعت یعنی 5G است. البته متاسفانه این تکنولوژی هنوز در کشور ما قابل دسترسی نیست، اما هنوز هم برای کاربران جذابیت بسیاری دارد. به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که قصد ندارد به این زودی­ ها گوشی هوشمند خود را تغییر دهند، چرا که ممکن است در سال­ های آینده ما نیز از این نسل اینترنت پر سرعت بهرمند شویم. این سه گوشی که هوآوی از آن­ها رونمایی کرد از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می ­برند. در مورد هواوی nova 7  پرو نیز این مسئله صادق است.

این گوشی در 23 آپریل 2020 برای اولین بار معرفی شد و از تاریخ 28 آپریل نیز روانه­ بازار شد، تا کاربران مشتاق بتوانند آن را تهیه کنند. ظاهر این دستگاه بسیار جذاب است و یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود. همچنین این گوشی به جدیدترین پردازنده­ ساخته شده توسط شرکت هوآوی مجهز است. علاوه بر این برای گوشی یک رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. هوآوی نوا 7 پرو در دو نسخه با حافظه­ ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت روانه­ بازار شده است. این مدل برای دوست داران هنر عکاسی بسیار جذابیت دارد، چرا که در ساخت آن از یک دوربین 4 گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. لازم به ذکر است که قیمت گوشی هواوی نوا 7 پرو از دو برادر خود گران­تر است به ابن علت که در برخی زمینه­ ها از امکانات بهتری بهره می ­برد.

nova 7 pro

معیار­های خرید گوشی هوآوی نوا 7 پرو

صفحه نمایشی قدرتمند برای به تصویر کشیدن همه چیز

در ساخت گوشی نوا 7 پرو از یک صفحه نمایش Super OLED استفاده شده است. با این صفحه نمایش می توانید مطمئن باشید که رنگ­ها در بهترین حالت ممکن به نمایش در خواهند آمد. سایز این صفحه نمایش 6.57 اینج است. به جای وجود یک ناچ قطره­ای در بالای صفحه، دوربین سلفی به صورت یک حفره­ی کشیده در گوشه­ صفحه نمایش قرار گرفته است. این استایل باعث می ­شود که حجم بیشتری از صفحه نمایش در برابر دید کاربران قرار گیرد. صفحه نمایش هواوی نوا 7 پرو 89.6 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه­ گوشی را تشکیل می دهید. در نتیجه حاشیه­ ها در این مدل بسیار کم هستند. این صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت تماشای فیلم و یا بازی کردن با گوشی را بسیار لذت بخش می­ کند. رزولوشن این صفحه نمایش به اندازه­ی1080 در  2340 پیکسل است که مقدار بسیار خوبی به نظر می رسد. با این رزولوشن فیلم ­ها در نهایت کیفیت شان نمایش داده می ­شوند. همچنین تراکم پیکسلی در این مدل 392 پیکسل بر هر اینج است. همانطور که مشاهده می­ کنید این گوشی از نظر صفحه نمایش تقریبا هیچ چیز کم ندارد و به اصطلاح همه فن حریف محسوب می ­شود. بازی کردن یا تماشای فیلم و یا حتی استفاده عادی و روزمره با وجود این صفحه نمایش لذت بخش­تر از همیشه انجام می­ گیرد. به دلیل استفاده از صفحه نمایش سوپر امولد رنگ مشکی در این مدل عمق بسیار خوبی دارد. همچنین حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز کاربران می توانند بدون مشکل با گوشی کار کنند.

با تکیه بر این سخت افزار بی توقف بازی کنید!

یکی از معیار­های اصلی در خرید گوشی هوشمند برای بسیاری از کاربران سخت افزار گوشی است. این بخش اهمیتی دارد که نمی ­توان به سادگی از کنار آن گذشت. به خصوص اگر اهل کار کشیدن از گوشی هوشمندتان هستند و بازی کردن با آن برای شما یک سرگرمی حساب می ­شود؛ اهمیت این مسئله دو چندان می­ شود. خوشبختانه هوآوی نوا 7 پرو در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است. در ساخت این گوشی از آخرین نسل تراشه­ های کمپانی هوآوی استفاده شده است. این تراشه­ 7 نانومتری Kirin 985 5G نام دارد. در کنار این تراشه از یک پردازنده­ی مرکزی اوکتا کور استفاده شده است که به 8 هسته مجهز است. این 8 هسته شامل یک هسته ی Cortex-A76 با سرعت 2.58 گیگاهرتز؛ سه هسته­ Cortex-A76  دیگر با سرعت 2.40 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.84 گیگاهرتز است. این ترکیب قرار است که کاربران را قادر به انجام کارهایی کند که انجامش با هر گوشی ممکن نیست. پردازنده­ گرافیکی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این پردازنده هشت هست ه­ای که Mali-G77 نام دارد که به خوبی از پس بارگذاری انواع بازی­ های سنگین بر خواهد آمد.  در کنار این سخت افزار­ها یک رم 8 گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده است تا این پکیج را کامل ­تر از پیش کند. لازم به ذکر است که هوآوی nova 7 پرو در دو نسخه با حافظه  ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت روانه­ بازار شده است. این حجم از فضای ذخیره سازی هیچ گونه نگرانی در مورد کم آمدن حافظه برای کاربران باقی نخواهد گذاشت.

nova 7 pro

دوربین چهار گانه برای ثبت تصاویری کم نظیر

این روز­ها ترند استفاده از دوربین­ های چندگانه در میان گوشی ­های هوشمند بسیار همه گیر شده است. هوآوی نیز در ساخت گوشی های سری نوا 7 از این بازی عقب نمانده است. سازندگان گوشی هوآوی نوا 7 پرو برای این مدل یک دوربین چهار گانه را در نظر گرفته ­اند. این دوربین­ های چهارگانه در گوشه­ قاب پشتی به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته ­اند. تمام آن­ ها به همراه فلش ال ای دی در یک ماژول مستطیلی قرار دارند. دوربین اصلی این لنز چهار گانه به یک سنسور 64 مگاپیکسلی واید مجهز است. این سنسور 26 میلی متری داری گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 1.8 است. ثبت تصاویر با این لنز به راستی که تجربه­ای جدید برای بسیاری از کاربران خواهد بود. با این دوربین هیچ کدام از جزئیات مناظر پیش روی شما از قلم نخواهد افتاد و آن­ ها با نهایت کیفیت به تصویر کشیده خواهند شد. دوربین دوم یک لنز 8 مگاپیکسلی 125 میلی متری با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 3.4 است. این لنز پریسکوپی قادر است که زوم 5 برابری اپتیکال را بدون افت کیفیت ارائه دهد. برای دوربین بعدی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.4 در نظر گرفته شده است. این لنز 17 میلی متری برای ثبت تصاویر اولترا واید به کار گرفته می شود. با کمک این لنز می­ توانید حداکثر مناظر پیش رویتان را در قاب گوشی به تصویر بکشید. آخرین عضو این دوربین چهار گانه یک دوربین 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.4 است که برای ثبت تصاویر ماکرو کاربرد دارد. همانطور که می­بینید این چهار دوربین مجموعه کاملی برای یک تصویر برداری حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند. از دیگر ویژگی­ های این دوربین­ ها می توان به ثبت تصاویر HDR، تصویر برداری پارانوما، فیلم برداری با کیفیت های 4K ، 1080 و 720 با سرعت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز یک دوربین دوگانه در نظر گرفته شده است. این دو دوربین در یک حفره  کشیده در گوشیه  صفحه نمایش جا گرفته اند. دوربین اول به یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 2.2 مجهز شده است. این لنز 26 میلی متری در ثبت تصاویر سلفی بسیار خوب عمل می­ کند. تصاویر بسیار با جزئیات و جذاب است و برای کسانی که به ثبت تصاویر سلفی و اشتراک گذاری آن­ها در شبکه های اجتماعی علاقه دارند بسیار راضی کننده خواهد بود. دوربین دوم نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی به اندازه­ 17 میلی متر است. این لنز وظیفه­ی ثبت تصاویر اولترا واید را بر عهده دارد. سلفی گرفتن همراه با دوستان به کمک این لنز دیگر مشکل نخواهد بود. این لنز شما و دوستانتان را با هم به درون قاب گوشی خواهد کشید. فیلم برداری با کیفیت 4K و ثبت تصاویر HDR از دیگر ویژگی­های این دوربین سلفی است.

باتری که هرگز خالی نمی­شود!

شاید یکی از اصلی­ ترین دغدغه ­های کاربران در هنگام انتخاب یک گوشی مناسب برای خرید عمر باتری آن باشد. تقریبا برای همه  ما پیش آمده است که باتری گوشی­ در بدترین شرایط ممکن از شارژ خالی شود. شارژ مجدد باتری گوشی هم از طرف دیگر می ­تواند یک پروسه­ طولانی و آزار دهنده باشد. هوآوی در ساخت گوشی نوا 7 پرو تلاش کرده است که به این نگرانی پاسخ درستی بدهد. برای همین در ساخت این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده کرده است. شارژر گوشی از نوع تایپ سی است. هواوی نوا 7 پرو از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می ­کند. سازندگان وعده داده اند که شارژ گوشی از صفر تا 75 درصد تنها 30 دقیقه طول بکشد! باتری گوشی در طی بررسی­ ها هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. علاوه بر عمر بالای باتری، با وجود شارژ بسیار سریع می­ توان در کمترین زمان ممکن به بازی برگشت چرا که گوشی برای استفاده­ مجدد کاملا آماده است. چه چیزی از این بهتر؟

nova 7 pro

چرا گوشی هواوی نوا 7 پرو بخریم؟

خرید گوشی هواوی نوا 7 پرو برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی قدرتمند می گردند تصمیم درستی است. سخت افزار این مدل یک مجموعه­ بسیار قدرتمند است که کاربران را قادر می ­کند بدون هیچ لگ زدنی برنامه ها و بازی ­های سنگین را با گوشی بارگذاری کنند. حافظه­ ی ذخیره سازی برای افرادی که عادت به نگه داری حجم بالایی از اطلاعات را در گوشی خود دارند بسیار مناسب است. با وجود این فضای گسترده  ذخیره سازی و اینترنت بسیار پرسرعتی که گوشی ارائه می ­دهد بدون نگران به دانلود و ذخیره سازی فایل­ های سنگین در گوشی خود بپردازید. دوربین چهار گانه که به نظر تنها با هدف جلب رضایت دوست داران عکاسی در این گوشی تعبیه شده است بسیار خوب عمل می­ کند. این دوربین چهار گانه قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و سرعت 960 فریم بر ثانیه را دارد! گوشی به یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر مجهز است. صفحه نمایش گوشی که از نوع سوپر امولد است تصاویر و ویدئو­ها را در نهایت کیفتشان در برابر چشمانتان رسم خواهد کرد. در نهایت حسگر اثر انگشت گوشی با صفحه نمایش آن ادغام شده است.

این حسگر عملکرد مناسبی دارد هر چند همچنان قدرت رقابت با پرچم دارانی مانند سامسونگ اس 20 را ندارد؛ اما می­ تواند امنیت گوشی هوشمند شما را تضمین کند. جذابیت­ های این هواوی نوا 7 پرو تنها به سخت افزارش محدود نمی­ شود. ظاهر گوشی بسیار جذاب است و استفاده از آن حس خوب استفاده از یک گوشی بالارده را به کاربران القا می ­کند. هواوی nova 7  پرو در پنج رنگ مشکی، قرمز، بنفش، سبز و آبی به بازار عرضه شده است تا پاسخ گوی هر نوع سلیقه ­ای باشد. در این مدل خبری از جک سه و نیم میلی متری هندز فری نیست. از دیگر قابلیت ­های این گوشی می­توان به وای فای، وای فای دایرکت، نقطه اتصال، جی پی اس، ان اف سی، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما، Gyro و حسگر مجاورت اشاره کرد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوا 7 پرو

طبق اظهارات خریداران، ظاهر گوشی اولین چیزی بوده که نظر آن­ها را به خود جلب کرده است. نگه داری گوشی به کاربران حس خوبی می ­دهد. به علت انحنا­هایی که در لبه ­های هواوی نوا 7 پرو وجود دارد در دست گرفتن آن راحت است و در طولانی مدت کاربر را خسته نمی کند. رضایت کاربران از تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی در حد بسیار بالایی قرار دارد. به خصوص فیلم برداری با این گوشی یک تجربه­ بسیار خاص خوانده شده است. مورد دیگری که رضایت کاربران را در سطح بالایی جلب کرده بود باتری بسیار بادوام گوشی و پشتیبانی کردنش از قابلیت شارژ خیلی سریع بوده است. کاربرانی که با این گوشی به بازی کردن پرداخته ­اند هیچ گونه تاخیر و یا لگ زدن را در حین بازی تجربه نکرده­ اند. حافظه­ ذخیره سازی نیز برای بسیاری از کاربران کافی بوده است. اما حذف شدن جک سه و نیم میلی متری نارضایتی برخی را در پی داشته است. چرا که با حذف شدن این جک، برای اتصال هندزفری به گوشی لازم است که از یک رابط استفاده شود. این مسئله به این معناست که در هنگام شارژ شدن گوشی نمی ­توان از هندزفری استفاده کرد. اگرچه به خاطر شارژ بسیار سریع گوشی این مسئله چندان کاربران را آزار نداده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
160.4x73.7 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
178 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto
دریچه دیافراگم f/3.4
فاصله کانونی لنز 125 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 5x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
160.4x73.7 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
178 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/3.4<br /> فاصله کانونی لنز 125 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 5x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم