برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P smart 2020 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

HuaweiP smart 2020 Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Huawei P smart 2020 Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13-2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی هوآوی پی اسمارت 2020

هوآوی پی اسمارت در ماه می سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است و با داشتن دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و تراشه Kirin 710، گزینه‌ مناسبی برای علاقه‌ مندان بازار میانرده محسوب می‌شود. استفاده از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی و صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی، نکات مهمی هستند که در کنار حافظه داخلی بیشتر ۱۲۸ گیگابایتی، می‌توانند شما را نسبت به مدل سال گذشته تحت تاثیر قرار دهند. این محصول از ۴ گیگابایت رم برخوردار است و علاقه ‌مندان به سلفی نیز می‌توانند از دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی گوشی استفاده کنند.

p smart

معیارهای خرید گوشی هوآوی پی اسمارت

صفحه نمایش متوسط همراه با طیف رنگ گسترده

هوآوی P اسمارت از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن Full HD است و برای این رده قیمت، گزینه‌ بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این نمایشگر مبتنی بر IPS است و اندازه گیری ‌های مختلف نشان داده است که میزان روشنایی صفحه نیز در حد متوسط ۴۴۸ نیت خواهد بود. توزیع روشنایی در صفحه یکنواخت است، اما در حالت کلی نمی‌توان این صفحه نمایش را به‌عنوان نقطه قوت گوشی هوآوی P اسمارت به حساب آورد. با نگاه دقیق‌تر و جزئی‌تر به این صفحه نمایش، متوجه می‌شویم که در ۰.۵۱ نیت، مقدار رنگ سیاه در حد متوسط است و در روشنایی زیاد، مناطق خاکستری کمی تیره‌تر از رنگ مشکی دیده می‌شوند. این مورد البته از طریق چشم چندان قابل رویت نیست، اما کارشناسان و کاربران حرفه‌ ای تر این موضوع را به خوبی درک خواهند کرد. رنگ‌ها جنب و جوش کمتری دارند و یک کاربر عادی می‌تواند چنین امری را در کنتراست پایین مشاهده کند.

برای بررسی هرچه بهتر، هوآوی پی اسمارت را با نرم‌ افزار کالمن مورد ارزیابی قرار داده و نمودارهای طیف سنجی آن را نیز مشاهده کردیم. کاملا مشاهده می‌شود که صفحه نمایش از رنگ آبی قوی بیشتر استفاده می‌کند، اما همزمان می‌تواند تعادل رنگ سفید را به‌خوبی در تنظیمات نسبتا گسترده برقرار کند. این روند به کاربر امکان می‌دهد که صفحه نمایش را با توجه به سلیقه خود تنظیم کرده و آن را برای چشمان خود مناسب‌ تر کند.

در فضای باز، نمایشگر گوشی هوآوی پی اسمارت از برخی مشکلات جزئی رنج می‌برد. در روزهای ابری و وقتی که میزان روشنایی کافی است، صفحه نمایش عملکرد درخشانی دارد، اما در روزهای آفتابی، به احتمال زیاد باید به‌دنبال سایه ‌ای باشید تا صفحه نمایش قابل رویت باشد. زاویه دید نسبتا مناسب است و تنها زمانی که به صفحه نمایش نگاه کنید، اختلاف روشنایی کمی برای ‌تان ملموس خواهد بود. محتوای صفحه نمایش همیشه به ‌راحتی قابل تشخیص است و حداقل از این نظر اذیت نخواهید شد.

p smart

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و عملکرد خوب آن مثل گذشته

هواوی پی اسمارت از یک آرایه دوربین دوتایی استفاده می‌کند، اما نمی‌توان آن را یک دوربین زوم با داشتن چندین فاصله کانونی محسوب کرد. لنز دوم این گوشی برای تعیین وضوح عمق تصاویر بسیار مناسب است و بنابراین برای عکس‌برداری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین اصلی تفاوتی با سال گذشته نداشته است و مشخصات فنی یکسانی را برای کاربران فراهم می‌کند. اما جزئیات تصاویر به‌نظر شسته و رفته‌تر شده است و کنتراست تصاویر نیز نسبت به دوربین سایر گوشی‌های هوشمند هم‌ رده، بهتر است. درخشندگی تصاویر نسبتا مناسب است، اما هنگام عکس ‌برداری در شرایط نوری کم، وضوح تصاویر کمی دچار افت می‌ شود.

در کل می ‌توان گفت که شما می ‌توانید با دوربین اصلی هوآوی پی اسمارت، عکس‌های معقولی تهیه کنید، اما انعطاف پذیری لازم از این طریق در اختیار کاربران قرار نگرفته است و دوربین زوم ‌های گوشی‌ های هوشمند دیگر با این رده قیمت، تقریبا عملکرد بهتری نسبت به آن دارند. از یک طرف دیگر، می‌توان گفت که کیفیت نرم ‌افزاری دوربین بسیار بالا است و امکانات گسترده‌ ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می ‌توانید عملکرد متنوع آن را در شرایط عکس ‌برداری مختلف مشاهده کرده و از فناوری هوش مصنوعی آن، نهایت استفاده را داشته باشید. هوش مصنوعی تنظیمات را به‌صورت خودکار روی دوربین شما تنظیم کرده و حتی کاربران غیرحرفه ‌ای نیز می ‌توانند بهترین استفاده را از آن داشته باشند. این تنظیمات روی تصاویر ۸ مگاپیکسلی اعمال می شوند و هنگام فیلم‌ برداری نیز می ‌توانید نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ‌ای را با کیفیت ۱۰۸۰p داشته باشید. کیفیت تصاویر بسیار مناسب است و در شرایط نوری ضعیف نیز، کیفیت تا حد امکان افزایش پیدا خواهد کرد.

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فناوری ناچ در بالای صفحه نمایش گوشی قرار گرفته است، که تفاوت چندانی با نسخه‌های قبلی این سری ندارد. تصاویر سلفی کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانید وضوح مناسبی را حتی هنگام بروز اختلاف روشنایی در محیط داشته باشید. این کیفیت در تصاویری با اندازه‌های کوچک بسیار بهتر است که خودتان نیز می‌توانید یک تنظیم دستی روی آن داشته باشید.

p smart

سخت افزار متوسط سیلیکون کایرن؛ جدید اما نه چندان پرسرعت

گوشی هوشمند هوآوی پی اسمارت از تراشه های سیلیکون کایرن ۷۱۰ SoC استفاده می‌کند که هم‌اکنون مورد استفاده در گوشی ‌های هوشمند هوآوی و آنر نیز هستند. در حالی که پردازنده ‌ها در سال ۲۰۲۰ بسیار سریع ‌تر شده ‌اند، اما تکنولوژی کماکان در حال پیشرفت است و هواوی برای ماندن در رقابت سنگین گوشی‌های هوشمند، باید فکر جدیدی برای تراشه ‌های خود کند. هوآوی در سال آینده باید بتوانید با مدل ‌های جدید تراشه‌ ها، قدرت و سرعت لازم را به گوشی ‌های خود اعطا کند. با این حال، حداقل در قبال هوآوی پی اسمارت، عملکرد تراشه ‌ها بسیار خوب است و به ‌جز در مواردی که به ‌دلیل لودینگ بالا دچار لگ می‌شود، عملکرد همه‌ قسمت ‌های گوشی نرم و پرسرعت دیده می‌شود.

از نظر گرافیکی، هوآوی پی اسمارت عملکرد خوبی دارد و قابل رقابت با محصولات این رده است، اما شیائومی ردمی نوت 9S رقیب قدرتمندتری است که حداقل از این نظر بهتر عمل می‌کند. هوآوی پی اسمارت از نظر سرعت کار با برنامه ‌های مختلف، در حد متوسط عمل می‌کند و این بدان معنی است که شما هنگام گشت و گذار در اینترنت و مراجعه به سایت‌ های مختلف، کمی باید منتظر لودینگ صفحات طولانی ‌تری باشید. با این حال، این محصول در حالت کلی برای استفاده از اینترنت بسیار مناسب است و می ‌تواند تجربه ‌ای دلپذیر برای ‌تان داشته باشد.

فضای ذخیره سازی تا حد زیادی در هوآوی پی اسمارت افزایش یافته است، اما سریع‌تر نشده است. این گوشی هنوز هم از فلش نوع eMMC استفاده می‌کند که در چنین رده‌ی قیمتی مورد تقریبا مناسبی است، اما شما هنگام شروع برنامه‌ها باید مدت زمان بیشتری را در انتظار باز شدن آن‌ها سپری کنید. در کل باید گفت که داده‌ها عمدتا در دسترس شما خواهند بود و حتی اگر سرعت لازم را نداشته باشد، اما نرم و تجربه کاربری خوبی دارد. اسلات میکرو SDXC هوآوی پی اسمارت هنگام خواندن کارت ‌هایی نظیر توشیبا با مشکل رو به رو نمی‌شود و نرخ داده خوبی را برای ‌تان به‌همراه خواهد داشت.

عملکرد اجرای بازی‌ها روی هوآوی P اسمارت، در حد متوسط است و همواره نمی‌تواند با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. گاهی اوقات نرخ فریم به ۲۰ کاهش پیدا می‌کند و تاثیر آن روی لگ زدن بازی ‌ها کاملا مشاهده خواهد شد. چنین روندی برای بازی‌ های ساده قابل تشخیص نیست و شما همچنان می‌ توانید اجرای نرم و خوبی با آثاری همچون انگری بردز داشته باشید. بازی‌های اکشن و پرتحرکی همچون Asphalt احتمالا تجربه مناسبی برای‌ تان نخواهد داشت، اما با کاهش گرافیک، احتمالا نتیجه بهتری را می ‌توانید انتظار داشته باشید. تست‌ های صورت گرفته با GameBench این روند را به‌خوبی تائید کرده است و در حالت کلی نسبت به رده قیمتش عملکرد مناسبی دارد. کنترل بازی ‌ها از طریق سنسور موقعیت گوشی نیز امکان پذیر است و صفحه لمسی بدون هیچ مشکلی برای ‌تان کار خواهد کرد.

باتری نه چندان درخشان ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی

هوآوی P اسمارت میزان مصرف انرژی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. با این حال، اگر آن را با سایر گوشی‌های این رده قیمت مقایسه کنیم، این گوشی چندان هم عملکرد غیرقابل قبولی از خود نشان نمی‌دهد. عملکرد باتری در حالت کلی قابل قبول است و می‌ تواند سلیقه ‌های مختلف را راضی کند. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هوآوی پی اسمارت برای سال ۲۰۲۰ مقدار ناچیزی است و هوآوی نتوانسته که در این زمینه پیشرفتی نسبت به سال گذشته با همان سایز باتری داشته باشد. هوآوی پی اسمارت ۲۰۲۰ عملکرد بهتری از باتری تهیه می‌کند و این تنها تغییری است که در این زمین وجود دارد.

باتری این گوشی حدود ۸ ساعت ۴۳ دقیقه هنگام روشن بودن وای فای طول عمر دارد و در مقایسه با آن باید به ردمی نوت 9S اشاره کنیم که دو برابر این آمار را ارائه می‌دهد. حتی موتورولا G8 نیز عمر باتری بیشتری از این محصول دارد. ویژگی شارژ سریع در این محصول وجود ندارد، اما آن‌جا که اندازه‌ی باتری کوچک است، شما با گذشت کمتر از دو ساعت می‌توانید شارژ کامل را برای آن برقرار کنید.

کیفیت ارتباطی عالی و مرسوم در این رده قیمت

هوآوی پی اسمارت از LTE Cat.6 برای ارائه حداکثر سرعت ارتباطی این محصول استفاده کرده است و برای این کلاس قیمت بسیار هم خوب است. اما باید بدانید که حداقل تعداد از باندهای فرکانس LTE توسط این گوشی پشتیبانی شده و ممکن است که هنگام استفاده از اینترنت گوشی در مرزهای بین المللی با مشکل رو به رو شوید. هوآوی پی اسمارت از نظر سرعت اتصال در داخل کشور، وضعیت بسیار مناسبی دارد و نکات منفی آن را احتمالا هیچ‌گاه تجربه نخواهید کرد.

این گوشی از وای فای نسخه‌ی ۵ استفاده می‌کند و مدل مرسومی در بین گوشی‌های میانرده است. هنوز هم مدل ‌های کندتری در بازار وجود دارد که هوآوی پی اسمارت از این نظر می‌تواند برتر باشد. این نسخه سرعت بالایی هنگام ارتباط با مراجع مختلف دارد و داده‌ ها کمتر دچار تناقض می‌شوند.

p smart

دمای بالاتر گوشی نسبت به سال گذشته

هوآوی پی اسمارت از تحمل لودینگ و ماندگاری بالایی برخوردار است. این گوشی به‌طور قابل توجهی گرم می‌شود، اما درجه حرارت آن هیچگاه برای کاربر ناراحت کننده نخواهد بود. هوآوی علارغم اینکه قدرت گوشی را بالا برده است، اما در کنترل کردن گرمای گوشی پیشرفتی نداشته و هنوز هم همان داده‌های آماری سال گذشته را در آن می‌بینیم. طراحی داخلی کمی تغییر پیدا کرده است و همین موارد سبب شده است که گرما در داخل گوشی به دام افتاده و مجالی برای خنک شدن نداشته باشد. آزمایش ثبات عملکرد گوشی در این راستا زیر میزان میانگین بوده است و به همین دلیل نمی‌توان در مورد تنظیم فشار عملکرد گوشی تصمیم گیری کرد.

اسپیکر متوسط همراه با خدمات موردانتظار مشتریان

اسپیکر گوشی در لبه پایینی قرار گرفته است و صدای چندان بلندی را تولید نمی‌کند. صدا نسبتا متعادل است و مخصوصا همگام با اکثر گوشی‌های میان‌ رده عمل می‌کند. شما به راحتی می ‌توانید به آهنگ یا تماس تلفنی گوش داده و از این نظر دچار مشکل نمی‌ شوید. استفاده از چنین محصولی برای علاقه ‌مندان به موسیقی چندان مناسب نیست، اما می‌توانید از هدفون یا هندزفری‌های باکیفیت برای این منظور استفاده کنید. هوآوی از این نظر گوشی هوشمند مناسبی را تدارک دیده است و نسخه‌ی ۲۰۲۰ آن پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته است.

دستگاه‌های صوتی را می‌توانید از طریق بلوتوث و جک هدفون ۳.۵ میلی متری به آن متصل کرده و بدون هیچ مشکلی با آن ‌ها کار کنید. صدای انتقال یافته نیز کیفیت و جزئیات دقیقی خواهد داشت.

طراحی زیبا همراه با یک مدل رنگی جدید

هوآوی پی اسمارت از رنگ جدید سبز زمردی استفاده می‌کند که در نسخه‌های قبلی وجود نداشته است. رنگ‌های آبی و مشکی مدل‌های دیگری هستند که بدون تغییر به این نسخه نیز انتقال یافته‌اند. این رنگ‌ها برای هر دو مدل هوآوی پی اسمارت در نظر گرفته شده‌اند و تغییری نسبت به مدل ۲۰۱۹ آن نداشته ‌اند. ماژول دوربین به طراحی فعلی هوآوی بازگشته است و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به یک گوشی هوشمند و باریک و البته سبک دارد. این طراحی در محصولات پرچم‌دار این کمپانی نیز دیده می‌شود و هوآوی تصمیم گرفته است که همان فرمول برنده را در این محصول نیز تکرار کند.

باتری این گوشی کوچک‌تر شده است و یقینا افرادی که نسخه‌های قبلی این سری را بزرگ و سنگین می‌پنداشتند، از چنین تغییراتی استقبال خواهند کرد. این گوشی به‌راحتی روی دست قرار می‌گیرد و کیفیت ساخت مقاوم و خوبی هم دارد. این گوشی به سختی نسبت به فشار عقب و جلو واکنش نشان می‌دهد و بدنه‌ آن طوری است که به ‌راحتی می‌ تواند اثر انگشت را به خود جذب کند. احتمال آسیب خوردگی گوشی هم بالا است و احتمالا نباید اجازه‌ سقوط حتی از ارتفاع پایین را نیز به گوشی دهید. اما هوآوی سعی کرده است که این نقص را با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش بهتر برطرف کند و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. عملکرد آن در استفاده‌ روزانه برای‌تان اثبات خواهد شد.

p smart

چرا گوشی هواوی پی اسمارت را بخریم؟

سری پی اسمارت برند هوآوی یکی از محبوب‌ ترین ‌های این کمپانی است، چرا که امکانات زیادی را به ازای پول پرداخت شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این امر سبب می‌شود که هوآوی پی اسمارت ۲۰۲۰ هنوز هم قابلیت ‌های زیادی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ داشته باشد، حتی اگر در مقایسه نسخه‌ سال گذشته، تغییرات کوچکی را در آن ببینیم.

اولین علایم تغییر در این گوشی به دوربین آن اختصاص می ‌یابد. دوربین گوشی در کنار اینکه تصاویر کامل و درخشانی تهیه می‌کند، فاقد قابلیت بزرگ‌ نمایی است. این فاکتور در اکثر گوشی ‌های این رده قیمت وجود دارد و احتمالا از این مورد ناامید خواهید شد. ویژگی‌های مدرنی همچون VoLTE، USB-C یا LTE پرسرعت همراه با باندهای فرکانسی بیشتر در اختیار شما قرار گرفته‌اند، اما مشخص نبودن دریافت یا عدم دریافت اندروید ۱۰ آن‌هم در سال ۲۰۲۰، می‌تواند شک و شبهه ‌های زیادی را برای کاربران ایجاد کند.

ارزیابی باتری کاملا به نظر کاربر بستگی دارد و نمی‌توان آن را جزو نکات منفی هوآوی p اسمارت دانست. افرادی که دوست دارند، یک روز کامل را بدون شارژر سپری کنند، احتمالا از این باتری ناامید خواهند شد، مگر اینکه مصرف خود را پایین آورده و چندان به روشن کردن وای فای یا تجربه بازی دل نبندند. از طرف دیگر، باتری کوچک امکان شارژ سریع گوشی را فراهم آورده و وزن گوشی را نیز به حد زیادی پایین می‌آورد. مکان یابی توسط گوشی بسیار دقیق است و WLAN هم عملکرد سریعی از خود نشان می‌دهد. حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هم یقینا نکته مثبتی با توجه به قیمت هوآوی پی اسمارت خواهد بود.

علارغم تمام این نکات، باید به این اصل نیز اشاره کرد که شما با خرید هوآوی پی اسمارت، در اصل همان گوشی سال گذشته را با هزینه ‌ای بیشتر و حافظه داخلی بالاتر تهیه می‌کنید. بنابراین اگرچه هوآوی پی اسمارت 2020 یک گوشی هوشمند میانرده بسیار قدرتمند و منحصربه‌فرد است، اما شاید عده ‌ای تمایل به خرید نسخه‌ قبلی آن داشته باشند.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هوآوی پی اسمارت

کاربران زیادی بعد از خرید هوآوی پی اسمارت اعتقاد دارند که تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته روی آن انجام نگرفته است. تغییرات گوشی از نظر کاربران، بیشتر مربوط به طراحی محصول مخصوصا دوربین بوده است و حتی اعتقاد دارند که یک‌سری از مشخصات گوشی نیز افت پیدا کرده است. هوآوی با ایجاد یک ‌سری تغییرات ظاهری و فنی در مشخصات هوآوی پی اسمارت 2019، سعی کرده است که ارزش خرید بالایی را برای این محصول ایجاد کرده و به کاربران دلیلی برای خرید آن بدهد. کاربران در قبال این سیاست هوآوی، نظرات ضد و نقیضی داشته‌اند. گروهی فکر می‌کنند که در کل با یک بسته‌ فنی بسیار عالی و مقرون به صرفه روبرو هستیم و حتی خریداران نسخه‌ی سال گذشته را هم ترغیب خواهد کرد، اما گروهی هم اعتقاد دارند که هوآوی راه سامسونگ را پیش گرفته و صرفا محصولات مشابهی را با جزئی ترین تغییرات روانه بازار می‌کند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
155.2x73.4 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
415~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 7, 8, 20
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P smart 2020 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P smart 2020 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
155.2x73.4 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
415~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 7, 8, 20
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم