برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite E دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Huawei P40 lite E Dual SIM 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48-8-2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هواوی پی 40 لایت ای

شرکت هواوی در ماه مارس 2020 گوشی هواوی پی 40 لایت ای را رونمایی کرده است. این گوشی یک نسخه ارزان تر و شبیه به مدل های هواوی P40 است که ویژگیهای مناسب و کاربردی دارد. گوشی پی 40 لایت ای ، ارزان ترین عضو خانواده P40 های هواوی است. با این حال شاهد یک گوشی هوشمند خوش ساخت، قدرتمند و با کیفیت هستیم. این گوشی را می توان از نظر قیمت و کارایی در گروه گوشی های میان رده بازار قرار داد. نوع صفحه نمایش این گوشی از نوع لمسی خازنی LCD IPS  و با ۱۶ میلیون رنگ می باشد.از دیگر ویژگی هایی هواوی پی 40 لایت ای می توان به دوربین سه گانه آن اشاره کرد.لنزهای دوربین آن به ترتیب ۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی می باشد.

 سیستم عامل این گوشی هواوی اندروید ۹(پای) می باشد. گوشی پی 40 لایت ایدر ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تهیه شده است.کاربران در صورت نیاز به حافظه بیشتر از طریق کارت حافظه microSDXC می توانند حافظه آن را ارتقا دهند. گوشی هواوی پی ۴۰ لایت ای از دو سیم کارت هیبریدی (نانو سیم کارت، آماده به کار دوگانه) نیز پشتیبانی می کند.همچنان از دیگر قابلیت های هواوی پی ۴۰ لایت ای می توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، مجاورت و قطب نما نیز اشاره کرد.گوشی هواوی پی ۴۰ لایت ای دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.باتری این گوشی غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد. کابل شارژ این گوشی نیز از نوع میکرو یو اس بی ۲٫۰ می باشد. گوشی پی 40 لایت ای در دو رنگ شفق قطبی آبی و سیاه تهیه و عرضه شده است.

معیارهای خرید گوشی هواوی پی40 لایت ای

طراحی گوشی هواوی پی 40 لایت ای

طراحی گوشی پی 40 لایت ای تا حد زیادی شبیه به سایر محصولات هواوی است. در نگاه اول شاهد یک صفحه نمایش سراسری هستیم که بخش زیادی از قاب جلویی را پوشانده است. در واقع قاب جلویی گوشی پی 40 لایت ای تا 90 درصد توسط صفحه نمایش 6.39 اینچی پوشانده شده است. صفحه نمایش به جز در لبه پایین، در سایر بخش ها به لبه ها چسبیده است. دوربین گوشی نیز به صورت پانچ شده بر روی بخش بالا و سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده است که از این نظر مشکل خاصی برای کار با گوشی ایجاد نمی شود. ابعاد هواوی پی 40 لایت ای  159.8 در 76.1 میلی متر بوده و ضخامت آن 1/8 میلی‌متر است. هواوی در ساخت این گوشی از پلی کربنات یا همان پلاستیک استفاده کرده است که کیفیت خوبی دارد. جنس بدنه آن نیز از شیشه و جنس قاب و بدنه پشت آن از پلاستیک می باشد. وزن گوشی در حدود 176 گرم می باشد که ناشی از همین بدنه پلاستیکی است.

 در قاب پشتی گوشی پی 40 لایت ای شاهد دوربین سه گانه هستیم که به صورت عمودی قرار گرفته اند و در زیر آنها فلش LED قرار دارد. دوربین ها به طور واضحی از قاب پشتی بیرون زده شده است. لنزهای دوربین به ترتیب ۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی می باشد.از امکانات دوربین سه گانه این گوشی می توان به فلش LED،عکسبرداری HDR و پانوراما نیز اشاره کرد.لنز دوربین سلفی گوشی پی 40 لایت ای ۸ مگاپیکسل می باشد.از امکانات دوربین سلفی می توان به عکسبرداری HDR اشاره کرد. در وسط و بالای قاب پشتی نیز یک حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. این حسگر در نسخه لایت در بخش کناری گوشی تعبیه شده بود که با دکمه پاور ادغام شده بود اما در این نسخه در پشت گوشی قرار دارد. در لبه سمت راست گوشی، دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار داده شده و در لبه سمت چپ نیز محل قرارگیری سیمکارت است که علاوه بر نانو سیمکارت، محل قرار گیری کارت Micro SD نیز هست.

صفحه نمایش هواوی پی 40 لایت ای

صفحه نمایش گوشی هواوی پی 40 لایت ای

گوشی پی 40 لایت ای دارای صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی با رزولوشن 720 در 1560 می باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن بالا بوده و در حدود ۸۲٫۴ درصد است و باعث شده که جزء گوشی های فول اسکرین قرار گیرد.نوع صفحه لمس هواوی پی ۴۰ لایت ای از نوع لمسی خازنی LCD IPS  و با ۱۶ میلیون رنگ می باشد. با توجه به این مشخصات، این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ می باشد که هر چند رقم بالایی نیست اما پیکسل ها زیاد مشخص نیستند. همچون همه گوشی های مدرن هواوی، صفحه نمایش هواوی پی40 لایت ای نیز دارای قابلیت تنظیمات پیشرفته ای است که شامل حالت شب، تنظیم دمای رنگ و پر کردن بالای صفحه نمایش برای پنهان کردن سوراخ دوربین می شود. این صفحه نمایش از حالت  Eye Comfort نیز پشتیبانی می کند که در این حالت نور مضر آبی فیلتر می شود که برای استفاده در اواخر شب بسیار مفید خواهد بود. قیمت گوشی هواوی پی 40 لایت ای با توجه به صفحه نمایش باکیفیت آن بسیار مناسب می باشد. این صفحه نمایش می تواند تمامی نیازهای روزمره شما را برآورده کند.

 دوربین گوشی هواوی پی 40 لایت ای

هواوی پی40 لایت ای دارای دوربین سه گانه است. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی واید با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و از فوکوس سریع پشتیبانی می کند. دوربین دوم، سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4که برای عکاسی فوق عریض به کار می رود و دوربین سوم نیز سنسور 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4داشته که برای عمق دادن به تصویر در تصاویر پرتره به کار می رود. دوربین اصلی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در شرایط نوری مناسب عکسهای بسیار خوبی ثبت کند. جزئیات تصاویر بسیار بالا هستند و پشتیبانی از هوش مصنوعی باعث می شود بتوانید عکسهایی با کیفیت بالاتر نیز ثبت کنید.

در هنگام عکاسی در شرایط نوری ضعیف، شاهد افت کیفیت و همینطور افزایش نویز تصاویر هستیم که طبیعی بوده و نباید انتظار کیفیتی مشابه پرچمداران را داشت. دوربین 8 مگایکسلی این گوشی نیز کیفیت تصاویر بسیار خوبی داشته و رنگها و نورپردازی در آن بسیار خوب هستند. اما دوربین 2 مگاپیکسلیی نیز برای عمق دهی استفاده می شود. این دوربین در هنگام تصاویر پرتره، پس زمینه ای تار را به شما ارائه داده و از طرفی باعث فوکوس بسیار خوب بر روی سوژه می شود. در مورد فیلمبرداری نیز با کیفیت FULL HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.هواوی پی40 لایت ای دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 است. این دوربین از فناوری HDR پشتیبانی کرده و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080P و با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد.

دوربین هواوی پی 40 لایت ای

 سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی پی 40 لایت ای

هواوی پی40 لایت ای دارای تراشه Hisilicon Kirin 710F است. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی است که دارای چهار هسته با قدرت 2.2 گیگاهرتز از نوع کورتکس  A73و چهار هسته با قدرت 1.7 گیگاهرتز از نوع کورتکس A53می باشد. پردازنده گرافیکی موجود در این گوشی نیز از نوع Mali-G51 MP4 است. این تراشه عملکرد مناسبی در کارهای روزانه دارد، به گونه ای که در وبگردی، تماشای فیلم و کارهایی مانند اینها هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. گوشی پی 40 لایت ای دارای 4 گیگابایت حافظه رم است که با 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که با استفاده از کارت حافظه جانبی Micro SDXC به راحتی می توانید حافظه گوشی را ارتقاء دهید.

گوشی پی 40 لایت ای با استفاده از اندروید 9 باز هم ما را شگفت زده کرد. راستش در حالی که مدتها از عرضه اندروید 10 می گذرد، طبیعی بود که انتظار داشته باشیم اندروید 10 بر روی این گوشی نصب باشد اما نمیدانیم چرا این گوشی به صورت استاندارد با اندروید 9 عرضه شده است. در مورد رابط کاربری نیز همینگونه است و با وجود عرضه EMUI 10، باز هم گوشی پی 40 لایت ای از EMUI 9.1 استفاده می کند. البته گفته می شود دلیل این کار هواوی، شکایات متعدد از EMUI 10 بوده است که هواوی را مجبور کرده از نسخه قبلی استفاده کند، با این حال می تواند رابط کاربری گوشی را نیز به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. معمولا سازندگان گوشی های میان رده به سیستم صوتی گوشی اهمیت زیادی نمی دهند، اما اسپیکرهای هواوی پی40 لایت ای فوق العاده هستند. صدا بسیار بلند بوده و حتی در صداهای بلند نیز کیفیت بالای خود را حفظ می کند. پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری باعث شده بتوانید هدفون های حرفه ای خود را نیز به گوشی متصل کنید.

هواوی پی 40 لایت ای

باتری گوشی هواوی پی 40 لایت ای

هواوی پی40 لایت ای انرژی خود را ازباتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. قدرت شارژ این باتری 10 وات می باشد. باتری هواوی پی40 لایت ای در صورت استفاده معمولی تا دو روز را دوام می آورد ولی زمانی که باتری کاملا خالی شد در حدود 2 ساعت زمان می برد تا باتری را به طور کامل پر کنید. البته صفحه نمایش با کیفیت پایین و عدم وجود بسیاری از سرویس های گوگل که مصرف باتری بالایی دارند، باعث شده شاهد مصرف پایین باتری در این گوشی باشیم.

 چرا گوشی هواوی پی 40 لایت ای را بخریم؟

گوشی هواوی پی 40 لایت ای یک گوشی میان رده است که صفحه نمایش گوشی بزرگ بوده ولی کیفیت بالایی ندارد. قیمت گوشی هواوی پی40 لایت ای با توجهبه طراحی و ساخت مناسبی که دارد، بسیار مناسب است. در مجموع باید گفت اگر یک گوشی برای کاربری روزانه می خواهید که تا حدی هم با بازی ها با آن تفریح کنید، انتخاب و خرید گوشی هواوی پی40 لایت ای گزینه مناسبی می باشد. البته نباید انتظار اجرای بازی های سنگین با تنظیمات حداکثری را داشت اما می توانید تمامی برنامه های روزمره و بازی با تنظیمات متوسط را در آن اجرا کنید. ضمن اینکه سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی پی 40 لایت ای

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی IPS LCD با وضوح +۷۲۰p و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت گوشی نیز از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده شده است. سخت افزار و دوربین مناسبی با توجه بهقیمت گوشی هواوی پی 40 لایت ای استفاده شده است. پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی متری، وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و بلوتوث ۵ باعث شده تا کارایی نسبت به قیمت گوشی هواوی پی 40 لایت ای در یک سطح قرار بگیرد. خرید گوشی هواوی پی40 لایت ای برای کسانی که دنبال گوشی کارراه انداز و امروزی هستند، مناسب می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398
طول و عرض
159.8x76.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
176 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite E دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite E دوسیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398

طراحی

طول و عرض
159.8x76.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
176 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم