برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل (P smart Pro (2019 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

HuaweiP smart Pro(2019) Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Huawei  P smart Pro (2019) Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48-8-2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 9
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هواوی P smart pro

گوشی پی اسمارت پرو‌ که از اوایل ماه دسامبر 2019 به صورت غیررسمی برای پیش‌ خرید در دسترس کاربران قرار گرفته بود، در تاریخ 2 ژانویه ۲۰۱۹ به صورت رسمی وارد بازار شد. شرکت هواوی در برابر تحریم‌های آمریکا ایستادگی کرده و غول تکنولوژی چین از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام تجاری گوشی هواوی پی اسمارت پرو ۲۰۱۹ رونمایی کرد.

گوشی پی اسمارت پرو‌ از قدرت بالایی برخوردار بوده و قابلیت دوربین سلفی آن را هم می‌توان سندی برای ادعای هواوی در ایستادگی برابر تحریم دانست. شرکت هواوی باز هم سعی کرد تا در زمینه تولید گوشی هوشمند با حاشیه کم، توانایی‌های خود را به رخ سایر رقبا بکشاند و به نظر می‌رسد موفق شده است تا این کار را مجددا با هواوی پی اسمارت پرو‌ به سرانجام برساند.

از ویژگی‌های گوشی پی اسمارت پرو‌ می‌توان به نسبت صفحه نمایش به بدنه آن که در حدود ۸۴٫۷ درصد است، اشاره داشت که از اکثر گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ هم وضعیت بهتری دارد. کاربرانی که قصد خرید گوشی های هوشمند جدید دارند، سراغ گوشی‌هایی می روند که حاشیه کمی داشته باشند و بتواند با جلوه خاص خود، نظر کاربران زیادی را به خود جلب نماید. هواوی پی اسمارت پرو‌ در بخش عقب و جلو دارای شیشه بوده و دارای فرم آلومینیومی است. نگه داشتن یک گوشی با فرم آلومینیوم احساس خوبی را به کاربران می دهد و همینطور نشان‌دهنده مرغوبیت کالای دیجیتال نیز می‌باشد.

هواوی پی اسمارت پرو‌ صفحه نمایش ۶٫۵۹ اینچ IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل دارد. در زمینه نرم افزاری هم گوشی هواوی پی اسمارت پرو از رابط کاربری EMUI 9.1 بهره برده که مبتنی بر اندروید ۹ پای است. شرکت هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل استفاده کند و به همین دلیل آن‌ها را با برنامه‌های خود جایگزین کرده است.

هواوی قصد دارد به زودی، فروشگاه اختصاصی برنامه‌های موبایل خود را راه‌اندازی کند و به یک رقیب جدی برای گوگل پلی و اپ استور تبدیل شود. به طور کلی بازار میان ‌رده‌‌ها به دو دسته‌ گوشی‌های میان‌ رده‌ گران‌ قیمت و میان ‌رده‌های اقتصادی تقسیم شده است. با گران‌ شدن پرچمداران، اوضاع بازار گوشی های میان رده و اقتصادی بهتر شده است. هواوی پی اسمارت پرو‌، میان‌ رده‌‌ جدید هواوی، با تراشه‌ کرین ۷۱۰ و سه گیگابایت رم و طراحی مدرن، بازار گوشی‌‌های اقتصادی را هدف قرار است.

معیارهای خرید گوشی هواوی پی اسمارت پرو

طراحی گوشی هواوی P smart pro

وقتی برای اولین بار گوشی هواوی پی اسمارت پرو را در دست می‌گیرید، تشخیص آن به‌خصوص در نمای جلویی از گوشی‌هایی مثل پی ۳۰ لایت مشکل است. هواوی از پلاستیک در ساخت پنل پشتی هواوی پی اسمارت پرو‌ استفاده کرده است. گوشی مانند نمونه‌های شیشه‌ای، لغزنده است و امکان لک افتادن به خصوص در رنگ مشگی بیشتر است.

طراحی پی اسمارت پرو‌

هواوی پی اسمارت پرو‌ با صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، و ضخامت ۸میلی‌متری، 206 گرم وزن دارد. تراشه ۱۲ نانومتری Kirin 710  با 6 گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و 4000 میلی آمپر باتری که از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی های هواوی پی اسمارت پرو‌ می باشد.حسگر اثر انگشت در محل مناسبی از پشت دستگاه قرار دارد و سرعت و دقت این حسگر بسیار مناسب می باشد.

کلید پاور و تغییر حجم صدا هر دو از جنس پلاستیک ساخته‌ شده‌اند. در لبه‌ پایینی هواوی پی اسمارت پرو‌، تک اسپیکر گوشی و جک ۳.۵میلی‌متری صدا نیز به‌ چشم می‌خورد. شیار سیم‌کارت و حافظه در لبه‌ بالایی قرار گرفته است. در بخش تصویربرداری نیز هواوی پی اسمارت پرو‌ دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ثانویه عمق 8 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی کشویی جذاب گوشی پی اسمارت پرو‌نیز 16 مگاپیکسلی است که نمایشگر کاملا مستطیلی با گوشه‌های خمیده، گوشی را بدون هیچ حفره و بریدگی، دست نخورده باقی می‌گذارد.

هواوی پی اسمارت پرو‌ به یک چیپست کایرین ۷۱۰ اف مجهز می باشد که رابط کاربری EMUI 9.1 را اجرا می‌کند. این تراشه با 6 گیگابایت رم و 12 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 همراه شده است که با سیستم فایل EROFS هواوی که عملکرد بالایی دارد طراحی شده است.گوشی پی اسمارت پرو‌ در دو رنگ مشکی و کریستالی عرضه می‌شود. درمجموع، باید گفت هواوی پی اسمارت پرو‌ طراحی مدرن تری درمقایسه‌ با نسل های گذشته داشته است و با وجود استفاده از پلاستیک، کیفیت ساخت مقبولی دارد.

صفحه نمایش گوشی هواوی P smart pro

نمایشگر 6.59 اینچی پی گوشی پی اسمارت پرو‌در مقایسه ‌با نسل گذشته بزرگتر و کشیده‌ تر شده است و رزولوشن آن نیز ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰، تراکم ۴۱۵ پیکسل ‌بر اینچ می باشد که برای ارائه‌ تصویری شارپ و مناسب در بازار میان ‌رده‌ها مناسب است. این صفحه نمایش IPS LCD تقریبا ۸۳ درصد از پنل جلو گوشی هواوی پی اسمارت پرو را می پوشاند و ازنظر روشنایی و زاویه‌ دید یادآور محصولات دیگر هواوی است. صفحه نمایش عالی، گوشی هواوی پی اسمارت پرو را به محصولی باریک و خوش‌دست تبدیل کرده است و ظاهر زیبایی را به آن داده است و کار با آن با استفاده از یک دست را نیز آسان کرده است.

دوربین گوشی هواوی P smart pro

گوشی پی اسمارت پرو‌ مجهز به دوربین سه ‌گانه می باشد که دوربین اصلی با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار بوده و دوربین دوم، سنسور ۸ مگاپیکسل اولترا واید با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.4 می باشد. دوربین سوم دارای سنسور ۲مگاپیکسل سنجش عمق با دیافراگم f/2.4 است.هر سه سنسور دوربین در یک ماژول عمودی قرار گرفته‌اند. همچنین فلاش ال ای دی هم در قسمت پایین سنسورها و خارج از ماژول قرار گرفته است.

دوربین هواوی پی اسمارت پرو‌ از قابلیت‌هایی همانند پانوراما، HDR، اسلوموشن، فوکوس خودکار و سایر ویژگی‌های کاربر پسند پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با خیال راحت از دوربین‌های باکیفیت و سنسور قدرتمند ۴۸مگاپیکسل آن برای ثبت تصاویر جذاب استفاده کنند. قابلیت فیلمبرداری گوشی پی اسمارت پرو‌ هم به دلیل سنسورهای قدرتمند موجود، عالی می باشد.

علاقه‌مندان به تصاویر سلفی باید بدانند هواوی پی اسمارت پرو‌ حفره روی صفحه نمایش برای قرارگیری سنسور سلفی ندارد و به جای آن به دوربین پاپ آپ مجهز است که سنسور آن ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و پشتیبانی از HDR می باشد. اضافه شدن حالت Night به گوشی پی اسمارت پرو‌ نیز برای تولید عکس‌های روشن در شب می باشد. در روشنایی کافی، عکس‌های گرفته ‌شده با دوربین اصلی از جزئیات رضایت بخشی برخوردار هستند. رنگ‌ها در تصاویر روز، زنده هستند و در شب نیز با وجود افت کیفیت رنگ‌ها، هنوز عملکرد خوبی را در بخش رنگ شاهد هستیم. میزان نویز تصاویر روز،‌ کمی بیشتر از میان‌رده‌های دیگر هواوی است.

سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی P smart pro

هواوی پی اسمارت پرو‌ به عنوان یک گوشی میان رده، تراشه 12نانومتری هشت هسته‌ای کایرین ۷۱۰ اف (چهار هسته‌ ۲.۲گیگاهرتزی Cortex A73 و چهار هسته‌ ۱.۷گیگاهرتزی Cortex A53) دارد. این چیپست در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G51 Mp4 رضایت کاربران را در زمینه اجرای بازی‌ها با نهایت جزئیات گرافیکی به دست آورده است.

علاقه‌مندان به دنیای گیم و بازی‌های موبایل که توانایی پرداخت هزینه خرید گوشی های پرچمدار را ندارند، با خرید گوشی هواوی پی اسمارت پرو می‌توانند تجربه بازی با موبایل خود را در حد خوب و نه عالی را داشته باشند.هواوی پی اسمارت پرو‌ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 به بازار عرضه شده است. گوشی پی اسمارت پرو‌ مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی بوده و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی تا ۵۱۲گیگابایت هم وجود دارد. محل قرارگیری کارت حافظه جانبی با خشاب سیم کارت، مشترک است.

در زمینه نرم افزاری هم گوشی پی اسمارت پرو‌از رابط کاربری EMUI 9.1 بهره برده که مبتنی بر اندروید ۹ پای است. بخش Digital Balance برای مدیریت زمان استفاده از گوشی و اپ‌ها، گذاشتن رمزعبور روی فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها، Screen Recorder  برای ثبت ویدئو از صفحه و ژست‌های حرکتی ناوبری دیگر مواردی هستند که در رابط کاربری EMUI 9 به‌چشم می‌خورند. قابلیت App Twin نیز برای استفاده‌ موازی از پیام‌رسان‌ها با بیش از یک حساب کاربری به‌کار می‌رود.

یکی از مشکلات در گوشی‌های بزرگ، نمایش راحت اعلان‌ها است. هواوی برای اینکار، سوایپ به‌ سمت پایین حسگر را در نظر گرفته و سوایپ در منطقه‌ خالی صفحه‌ هوم را برای نمایش صفحه‌ جست‌وجو در نظر گرفته است. با دوبار لمس سریع حسگر، تمام اعلان‌ها از صفحه پاک می شود. قابلیت نرم‌افزاری تشخیص چهره نیز در گوشی هواوی پی اسمارت پرو سریع کار می‌کند. برای بازکردن اپلیکیشن‌های با قابلیت App Lock نیز می‌توان از تشخیص چهره استفاده کرد. مانند نسخه‌های قبل، هنوزهم امکان تغییر پوسته و انیمیشن تغییر صفحات و افزودن صفحه‌ اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

باتری گوشی هواوی P smart pro

هواوی برای شارژ کردن این باتری از شارژر ۵ ولت و ۲ آمپر (۱۰واتی) بهره گرفته است. این، یعنی شارژ کامل این گوشی حدودا دو ساعت طول می‌کشد.در مقابل زمان زیادی را هم با یک‌ بار شارژ دوام می‌آورد. البته هوآوی سعی کرده است که ورودی توان 10واتی را به جای فناوری شارژ سریع استفاده کند. در استفاده ترکیبی که شامل استفاده از برنامه‌های معمول، بازی کردن، وب‌گردی، تماس تلفنی و غیره، باتری گوشی پی اسمارت پرو‌ دو روز دوام می‌آورد. این زمان نسبتاً طولانی علاوه بر باتری مطلوب گوشی، بخاطر وجود تراشه‌ 12 نانومتری و کم‌مصرف گوشی هواوی پی اسمارت پرواست.

چرا  گوشی هواوی P smart pro را بخریم؟

گوشی پی اسمارت پرو‌قدرت خود را از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند و مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۰ وات است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده که هواوی مدعی است عملکرد و سرعت بالایی دارد، اما درون صفحه نمایش یا بخش عقب قرار ندارد و در بخش کناری دستگاه و قسمت پایین کلید پاور قرار گرفته است. گوشی پی اسمارت پرو‌از گوشی های میان ‌رده‌ ارزان ‌قیمت هواوی در بازار به حساب می آید.

رنگ پی اسمارت پرو‌

قیمت گوشی پی اسمارت پرودر برابر ویژگی های چشمگیر آن کاملا به صرفه می باشد. در این گوشی، فلز جای خود را به پلاستیک داده و با گوشی سبکی رو‌به‌رو هستیم. صفحه نمایش طبق انتظار روشنایی زیادی ندارد؛ اما دقت رنگ در آن نکته‌ای مثبت می باش. نکته‌ دیگر در گوشی پی اسمارت پرو‌ این است که نسخه‌ نهم EMUI تفاوتی با نسل‌ قبل نکرده؛ ولی عرضه با اندروید پای، ویژگی مثبتی برای هواوی P smart pro به حساب می آید. قیمت گوشی پی اسمارت پرو بسیار مناسب بوده و خرید گوشی هواوی پی اسمارت پرو به کاربرانی که به دنبال قابلیت های ظرفیت بالای باتری، صفحه‌ نمایش تمام‌صفحه، پردازنده قوی، عملکرد مطلوب دوربین، سیستم عامل به ‌روز در گوشی هستند پیشنهاد می شود.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی پی اسمارت پرو

شارژدهی در مقایسه‌ با نسل قبل بهبود قابل توجهی داشته است؛ ولی شارژر ۱۰واتی و استفاده از درگاه microUSB نقص‌های گوشی پی اسمارت پرو‌ در این بخش به حساب می آیند. عملکرد کرین ۷۱۰ در میان‌رده‌های هواوی به دفعات بررسی شده است و در بخش‌های پردازشی و گرافیکی به‌ ترتیب مناسب و ضعیف‌ تر از رقبای اسنپدراگون می باشد.

عملکرد کلی گوشی پی اسمارت پرو‌ برای یک گوشی میان ‌رده‌ اقتصادی رضایت ‌بخش است؛ ولی گزینه‌ مناسبی برای بازی‌های خیلی سنگین به حساب نمی آید. همچنین، در هواوی P smart pro با دوربینی کاملا معمولی در این کلاس رو‌به‌رو هستیم و گزینه‌های بهتری در بازار برای علاقه ‌مندان به عکاسی وجود دارد.

از دیگر ویژگی های گوشی پی اسمارت پرو‌ که نظر کاربران را به خود جلب کرد، وزن ۲۰۶ گرمی آن بوده که البته پس از مشاهده مشخصات، متوجه شدیم که راهی برای کم کردن وزن به واسطه سخت‌افزارهای موجود در دستگاه، وجود نداشت. البته نباید حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا اکثر گوشی های هوشمندی که در حال حاضر معرفی می‌شوند، دارای وزن بالای ۲۰۰ گرم هستند و دیگر این موضوع به یک مسئله عادی تبدیل شده است. عملکرد مطلوب دوربین، پردازنده پرقدرت و به‌روز و باتری پرقدرت در کنار صفحه‌نمایش تمام صفحه، تقریباً هر آنچه از یک گوشی میان‌رده انتظار دارید را در اختیار کاربر قرار داده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
آذر 1398
طول و عرض
163.1x77.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A5
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@60fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل (P smart Pro (2019 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل (P smart Pro (2019 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
آذر 1398

طراحی

طول و عرض
163.1x77.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A5
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@60fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم