برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی (Y6s (2019 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

HuaweiY6s (2019) Dual SIM 32GB RAM 3GB Mobile Phone

Huawei  Y6s (2019) Dual SIM 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3020 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
Android 9
4G
3020 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هواوی Y6s

گوشی Y6s از دسته گوشی‎های میان‎رده است. قیمت گوشی هواوی Y6s بسیار به‎صرفه بوده و از ارزان قیمت‎ترین گوشی‎هایی است که شرکت هواوی در سال 2019 رونمایی کرده و به همین دلیل دستگاه در نگاه اول توجه خیلی از کاربران را به خود جلب می‌کند. این گوشی که از صفحه نمایش با حاشیه کم ساخته شده‎ است، کیفیت صفحه نمایش خوبی هم دارد. هوآوی در این گوشی روی کیفیت صفحه‌ نمایش، دوربین و صدا تمرکز ویژه داشته است. برخی افراد تمایل ندارند که هزینه زیادی را صرف خرید گوشی موبایل کنند. برای این دسته افراد خرید گوشی‎های میان‎رده اندرویدی مناسب است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، خرید گوشی هواوی Y6s به شما پیشنهاد داده می‎شود.

قیمت گوشی هواوی Y6s بسیار ارزان در نظر گرفته‎ شده و از ظاهری نسبتا به روز برخوردار است.با تولید هواوی Y6s باید گفت که شرکت هواوی به دنبال به‎دست آوردن سهم قابل توجهی از گوشی‎های همراه است. این گوشی برای افرادی طراحی شده که با پرداخت پول کمتر به دنبال جدیدترین امکانات در گوشی هوشمند هستند.این گوشی از دوربین 13 مگاپیکسلی نیز بهره می‎برد و از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‎کند.

صفحه نمایش هواوی Y6s

معیارهای خرید گوشی هواوی Y6s

طراحی گوشی هواوی Y6s

پوشش یک دست و شبه فلزی گوشی Y6s باعث شده است که گوشی حالت اورجینال داشته باشد. در لبه سمت راست گوشی Y6s کلیدهای ولوم و پاور وجود دارد و در لبه سمت چپ درگاه سیم ‌کارت‌ قرار گرفته شده است. بالای صفحه نمایش، درگاه خروجی صدای مخاطب قرار دارد که به لبه بالایی گوشی چسبیده است. داخل این درگاه چراغ نوتیفیکیشن قرار گرفته در حالی که سمت راستش سنسورهای نور و مجاورت و فلش دوربین سلفی را داریم.

از نظر ابعاد و وزن نیز اندازه‎ای برابر 8 در 73.4 در 156.3 میلی‎متر داشته که ضخامت ۸میلی‌متری با وزن ۱۵۰گرم دارد. این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و قهوه‌ای عرضه شده است. این تفاوت فقط در رنگ‌ها نیست و جنس بدنه آن‌ها هم فرق می‌کند. دو رنگ آبی و مشکی جنسی از پلاستیک دارند در حالی که برای رنگ قهوه‌ای قابی دارد که شبیه چرم در نظر گرفته شده است. جلوی گوشی صفحه نمایشی بزرگ و تمام صفحه قرار گرفته که حاشیه‌های کمی داشته و تقریبا چیزی در حدود  79.2 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را دربر گرفته است. پایین صفحه ‌نمایش نیز لوگوی هوآوی قرار داده شده است.

قاب پشت گوشی خیلی براق نیست. در گوشه سمت چپ و بالای قاب پشت دستگاه هم لنز دوربین اصلی آن وجود دارد. گوشی Y6s در دسته بندی گوشی‎های هوشمند دارای بهترین بلندگوها قرار دارد. این گوشی صدای بلندتر دارد. بلندگوهای گوشی واقعا صدای بلندی پخش می‎کنند و کیفیت صدا به همان اندازه خوب است.

برخی از امکانات اضافی این گوشی، باز کردن قفل صفحه با چهره و سنسور اثر انگشت برای امنیت گوشی است. این‎ها موارد جدیدی نیستند و امروزه ما این امکانات را در اکثر گوشی‎های هوشمند اندرویدی می‎بینیم. در شرایطی که نور کم است نور صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم می‌شود تا گزینه باز کردن قفل با چهره کار کند.

صفحه نمایش گوشی هواوی Y6s

گوشی Y6s صفحه نمایش 6.09 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل دارد. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر اچ دی پلاس (+HD) بوده که دقت رنگ آن عالی است. کیفیت صفحه نمایش متناسب با قیمت گوشی هواوی Y6s است و انتظارات شما را برآورده می‎سازد. شکافی در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این شکاف هیچ چیزی را روی صفحه نمایش مسدود نمی‎کند.

کلیدهای هدایت کننده روی صفحه نمایش وجود دارد که می‎توانید آنها را غیرفعال کنید و از کلیدهای حرکتی استفاده کنید.حاشیه‎های صفحه نمایش گوشی خیلی باریک نیستند و ضخامت لبه زیرین صفحه نمایش از سایر بخش‎های آن بیشتر است. بنابراین به طور کلی گوشی از نمای رو‎به‎رو ظاهر خوب و نسبتا زیبایی دارد. صفحه نمایش هواوی Y6s حالتی برای راحتی چشم‎ها دارد که رنگ آبی ساطع شده از صفحه نمایش را فیلتر می‎کند و به جلوگیری از خستگی چشم کمک می‎کند. این حالت بیشتر برای شب استفاده می‎شود.

دوربین گوشی هواوی Y6s

 هواوی Y6s مجهز به یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار مرحله ‎ای (PDAF)  برخوردار بوده و عکس های واقعا خوبی می‎گیرد و حتی در شرایطی با نور کم هم وظیفه‎اش را به خوبی انجام می‎دهد. دوربین اصلی پشتی همچنین دارای حالت پرو (حرفه ای) است و این حالت به شما اجازه می‎دهد برخی از تنظیمات آن را جهت گرفتن بهترین عکس های ممکن تغییر دهید.

یک چراغ فلش LED هم برای دوربین اصلی دستگاه در نظر گرفته شده است.دوربین سلفی یا جلو دارای کیفیت 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است که وقتی نور محیط خوب باشد عکس‎هایی با کیفیت خوب می‎گیرد. دوربین سلفی مجهز به فلش است که به شما در هنگام گرفتن عکس‎های سلفی در نور کم کمک می‎کند. یک چراغ فلش LED اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده که در برخی شرایط مثل محیط‎های تاریک انجام مکالمات تصویری از طریق اپلیکیشن هایی مثل واتساپ را با وضعیت بهتر امکان پذیر می‌کند. همچنین حالت زیبا کردن عکس هم دارد که می‎توانید برای روتوش سلفی هایتان استفاده کنید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی Y6s

اندروید 9 پای (Android 9 Pie) به طور پیش فرض روی هواوی Y6s نصب است و رابط EMUI 9 هوآوی هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. در این رابط کاربری، امکان حذف اپلیکیشن های پیش فرض نیز روی آن نصب شده‌ است و می‌توان با اینکار بخشی از فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را آزاد کرد.

به روز بودن بستر نرم افزاری هواوی Y6s و سیستم عامل آن، ارائه آپشن‎های شخصی سازی زیاد در رابط کاربری این گوشی، از اصلی ترین ویژگی های مثبت بستر نرم افزاری آن است، در مجموع گوشی Y6s برای نصب و اجرای اپلیکیشن‎های متعدد و سنگین اصلا گزینه مناسبی نیست و بهتر است تا حد امکان از نصب اپلیکیشن‎های زیاد در آن جلوگیری شود. پس سعی کنید حداقل اپلیکیشن‎های ممکن را روی این گوشی نصب نمایید تا بهترین بازده را از آن دریافت کنید.

 گوشی Y6s به تراشه MT6765 مدیاتک مجهز شده که اصطلاحا به آن تراشه Helio P35 هم گفته می‌شود. این تراشه طی فرآیند 12 نانومتری تولید شده و یکی از تراشه های جدید و البته معمولی شرکت مدیاتک است. پردازنده مرکزی آن چهار هسته‌‎ای است و از چهار هسته Cortex-A53 تشکیل شده که فرکانس 2 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده‎های گرافیکی را برعهده دارد.

سوکت شارژر هواوی Y6s

رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه کرده و حافظه داخلی آن هم 32 گیگابایتی است که در حالت پیش فرض چیزی در حدود 25 گیگابایتی آن آزاد و قابل استفاده خواهد بود.گوشی Y6s از اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) هم پشتیبانی می‌کند و کاربران علاقمند می‌توانند با نصب این رم در گوشی فضای ذخیره سازی اطلاعات آن را تا سقف 1 ترابایت نیز افزایش دهند.

باتری گوشی هواوی Y6s

گوشی Y6s مجهز به یک باتری لیتیوم یونی با توان 3020 میلی آمپر ساعت است. با توجه به اینکه گوشی از پردازنده خیلی قدرتمندی بهره نمی‎برد و از سمت دیگر رزولوشن صفحه نمایش آن هم خیلی زیاد نیست، انتظار داریم باتری 3020 میلی آمپر ساعتی دستگاه بتواند به خوبی انرژی مورد نیازش را تامین کند. اگر یک کاربر معمولی باشید و در حد نرمال از گوشی استفاده کنید، یک مرتبه شارژ باتری هواوی Y6s می‌تواند تا 1.5 روز انرژی مورد نیازش را تامین کند. متاسفانه این گوشی از قابلیت های شارژ بیسیم و سریع پشتیبانی نمی ‎کند و برای فول شارژ باتری 3020 میلی آمپر ساعتی آن تقریبا باید 120 دقیقه زمان صرف شود.

چرا گوشی هواوی Y6s را بخریم؟

گوشی Y6s یک اسمارتفون ارزان قیمت است که از ظاهری نسبتا به روز بهره می‌برد. این گوشی سه ویژگی مثبت دارد که شامل قیمت ارزان، ظاهر خوب و سیستم عامل به روز است. اگر می‌خواهید با پرداخت یک هزینه ناچیز به گوشی اندرویدی دست پیدا کنید که کار راه انداز باشد و از ظاهر و سیستم عامل به روز هم بهره ببرد، خرید گوشی هواوی Y6s به شما پیشنهاد داده می‎شود.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی Y6s

خریداران گوشی Y6s از امکانات این گوشی مانند ظاهر چشم نواز و صفحه نمایش بزرگ رضایت کامل داشتند. بسیاری از خریداران قیمت گوشی هواوی Y6sرا با توجه به قابلیت های شارژدهی خوب باتری و سیستم عامل به روز کاملا مناسب می‎دانند. گوشی هواوی Y6sبا دارا بودن قیمت مناسب، محبوبیت خوبی در میان کاربرانی که اولویت اصلی آنها برای خرید گوشی، ارزان بودن قیمت آن بوده، پیدا کرده است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
156.3x73.5 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.09 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - JAT-L29, JAT-LX1, JAT-LX1 NFC
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - JAT-LX3
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3020 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی (Y6s (2019 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی (Y6s (2019 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
156.3x73.5 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.09 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - JAT-L29, JAT-LX1, JAT-LX1 NFC<br /> HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - JAT-LX3
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3020 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم