برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Wildfire E3 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

HTCWildfire E3 Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

HTC Wildfire E3 Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 13 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی HTC Wildfire E3

گوشی های اقتصادی رنگارنگ بسیاری در بازار دیده می‌شوند، ولی در میان این گوشی ها، کم‌تر گوشی‌ای وجود دارد که بتواند، خواسته‌های اولیه کاربران را رفع و رجوع کند؛ از این رو، خرید یک گوشی هوشمند ارزان، کمی سخت‌تر از خرید گوشی های رده بالاتر به‌نظر می‌رسد، چراکه این گوشی ها باید قیمت کم خود را در کنار کیفیت بالایی حفظ کنند و این کار، بسیار دشوار است و هر شرکتی از پس انجام آن برنمی‌آید.

یکی از شرکت‌هایی که به جرعت می‌توان ادعای توانمندی آن در این زمینه را مطرح کرد، شرکت اچ تی سی است، که به کمک گوگل، اولین اسمارتفون اندرویدی جهان را تولید کرده. این شرکت در سری وایلدفایر خود، محصولات این‌چنینی خوبی دارد که یکی از آن‌ها، اچ تی سی وایلدفایر ای 3 است. در ادامه به بررسی میان‌رده ارزان اچ تی سی، یعنی وایلدفایر ای 3 می‌پردازیم.

مقدمه‌ای بر تشریح HTC Wildfire E3

وایلدفایر ای 3، یک دوربین چهارگانه، یک دوربین سلفی قابل قبول، باتری‌ای با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی، سخت‌افزاری مناسب و نمایشگری استاندارد را با قیمت ناچیز 130 یورو عرضه می‌کند. این گوشی با طراحی‌ای مناسب نیز همراه است، که به‌صورت حدودی می‌شود آن را به یک یا چند تا از محصولات شیائومی، مرتبط دانست؛ ولی با این‌حال، طراحی وایلدفایر ای 3، ایرادات یا به عبارتی بهتر، کم‌کاری‌هایی دارد.

این طراحی در پنل جلویی خود از نمایشگر IPS‌ این گوشی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با وضوح HD آمده و همین مورد امکان کمی ایراد در نمایش پیکسل‌ها را فراهم می‌آورد که البته در هم‌رده‌های ای 3 و البته برخی از گوشی های گران‌تر نیز دیده شده. جز این مورد، نمایشگر ای 3، ایراد دیگری ندارد و یک نمایشگر عادی برای گوشی‌ای با قیمت 130 یورو به شمار می‌رود. درمورد دوربین این گوشی نیز انتظارات خوبی داریم و آن را با موتورولا موتو ای 6 مقایسه می‌کنیم.

سخت‌افزار وایلدفایر ای 3، در گوشی های میان‌رده‌ای ارزان دیگری نظیر گلکسی آ 10 اس دیده‌ شده که در این گوشی ها، کمی مورد نقد قرار گرفته. هرچند که تمامی گوشی هایی که با این تراشه 12 نانومتری همراه شده‌اند، میان‌رده‌های ارزان قیمتی بودند که مشخصا به تراشه‌های اقتصادی نیاز داشتند. باتری این گوشی، ظرفیت معمولی و مرسوم، 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع، پشتیبانی نمی‌کند.

HTC Wildfire E3

طراحی و کیفیت ساخت اچ تی سی وایلدفایر ای 3

طراحی وایلدفایر ای 3، یک طراحی میان‌رده‌ای است ولی با این‌حال، در برخی موارد، پا را از یک میان‌رده، پیش‌تر می‌گذارد و در برخی موارد نیز کیفیت بدی دارد. به‌هر حال، این طراحی تا حدودی به اسمارتفون می 10 پرو فایو جی از شرکت شیائومی، مرتبط است، اما نسبت به آن، طراحی ضعیف‌تری به شمار می‌رود. بر روی پنل پشتی این گوشی، حسگر اثر انگشت با طراحی حفره دیده می‌شود که برای گوشی‌هایی با این قیمت، طراحی مناسب و خوبی است. 

پنل جلویی وایلدفایر ای 3، یک گوشی میان‌رده‌ای اقتصادی را معرفی می‌کند؛ ولی با این‌حال، حواشی اطراف نمایشگر آن، کمی بهتر از هم‌قیمت‌ها است. در بالا، چپ و راست نمایشگر، حواشی‌ای را می‌بینیم که به یک اندازه هستند، ولی در قسمت پایینی، حواشی کمی بیش‌تر شده‌اند؛ ضخامت حواشی قسمت پایینی نمایشگر، هم‌ردیف با ضخامت دیگر میان‌رده‌هایی است که در بازار می‌بینیم. در بالای نمایشگر ای 3، دوربین سلفی با طراحی ناچ قطره‌ای، لحاظ شده، که باز هم یک طراحی میان‌رده‌ای مرسوم به شمار می‌رود. 

پنل پشتی، به دلیل عدم انتشار اطلاعات کامل درمورد ای 3، کمی مایه شک و تردید است؛ ولی در عکس‌های منتشر شده، این پنل، مات به‌نظر می‌رسد که نشان از طراحی مناسب این گوشی دارد، ولی ممکن است این پنل صیقلی باشد، به‌هر حال، ما اساس را بر روی یک پنل صیقلی می‌گذاریم. در گوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی چهارگانه، مشهود است. سه سنسور این دوربین، بر روی یک خط عمودی و درون یک بیضی، حاضر شده‌اند، ولی سنسور چهارم به صورت مجزا، دایره‌ای شکل، در زیر آن‌ها است. در وسط پنل پشتی نیز حسگر اثر انگشت نام‌برده را می‌بینیم.

بر روی فریم اچ تی سی وایلدفایر ای 3، دکمه پاور، کنترلرهای صدا در بالای آن و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، مشاهده می‌شوند. دکمه پاور این گوشی، شامل چند خط است، که نوید یک خاصیت سخت‌افزاری-نرم‌افزاری را می‌دهد. «HTC Wildfire E3» با ابعاد 165.7 در 76.6 در 9 میلی‌متر، وزن 186 گرم و رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود.

نمایشگر اچ تی سی وایلدفایر ای 3

تنها چیزی که می‌شود به نمایشگر وایلدفایر ای 3 نسبت داد، مناسب است. این نمایشگر از نوع IPS بوده و کیفیت استانداردی دارد. وضوح HD نمایشگر وایلدفایر ای 3، سبب می‌شود تا بشود برای پیکسل‌های نمایشی، حد تفیکیک پیکسل‌ها را با کمی وسواس و دقت، تشخیص داد؛ ولی به هر حال، این نمایشگر، کیفیت نمایشی خوبی دارد و زاویه دید آن نیز مناسب است.

نمایشگر با وضوح HD خبر از رزولوشن 720 در 1560 پیکسل می‌دهد، که مقدار خوبی به شمار می‌رود. نمایشگر با قطر 6.52 اینچی و رزولوشن ذکر شده آن، تراکم پیکسلی قابل قبول 264 پیکسل بر هر اینچ را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر یاد شده با مساحت 104.4 سانتی‌متر مربعی خود، 82.2 درصد از فضای پنل جلویی «HTC Wildfire E3» را در اختیار دارد.

HTC Wildfire E3

سخت‌افزار و نرم‌افزار اچ تی سی وایلدفایر ای 3

شرکت اچ تی سی، با این‌که قدمت زیادی دارد و اولین گوشی هوشمند را تولید کرده، اما یک رابط کاربری خاص را برای خود درنظر نگرفته. «HTC Wildfire E3» به همین دلیل، بدون رابط کاربری و با اندروید 10 عرضه می‌شود؛ البته شرکت اچ تی سی در گذشته، فضای کاربری شخصی‌تری داشت و امروزه این فضای کاربری به فضای کاربری خود مدل‌های اندروید نزدیک است.

سخت‌افزار اچ تی سی وایلدفایر ای 3، سخت‌افزاری قابل قبول به شمار می‌رود که کیفیت پردازشی مناسبی برای بازی‌هایی مانند پابجی و موبایل‌لجندز دارد. تراشه این گوشی، اولین تراشه میان‌رده‌ای است، که بر پایه لیتوگرافی 12 نانومتری تولید شده. پردازنده Helio P22 یک پردازنده میان‌رده‌ای اقتصادی به حساب می‌آید.

با این‌که این پردازنده، سروصدای زیادی در زمان معرفی، به‌پا کرده بود، ولی از رشته‌های متفاوت بهره نمی‌برد و شامل یک رشته هشت‌هسته‌ای از هشت هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. بر روی این پردازنده، تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 با سرعت 650 مگاهرتز و یک مودم LTE لحاظ شده‌اند. «HTC Wildfire E3» در یک نسخه رم 4 گیگابایت و دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

HTC Wildfire E3

دوربین اچ تی سی وایلدفایر ای 3

اچ تی سی وایلدفایر ای 3، دارای یک دوربین چهارگانه با کیفیت قابل قبول است. این دوربین چهارگانه از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، که عکس‌های آن، رنگ‌ها را کمی غیر طبیعی نشان می‌دهند، ولی به دلیل سنسور تشخیص عمق می‌شود بر روی آن‌ها، افکت‌های بوکه را ایجاد کرد. این دوربین دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض نیز است، که کیفیت آن نیز نزدیک به کیفیت سنسور عریض خواهد بود. سنسور ماکرو برای عکس‌برداری از سوژه‌های فوق نزدیک به کار می‌آید و با این‌حال، در این زمینه، کمی ناکارآمد است. دوربین اصلی «HTC Wildfire E3» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • حسگر 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0

  • حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2

  • حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی وایلدفایر ای 3، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، ولی کیفیت فیلم‌برداری دوربین سلفی، کاهش یافته و این دوربین با کیفیت 720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی از یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده و در زمینه عکس‌برداری چهره، عملکرد عادی‌ای دارد.

باتری اچ تی سی وایلدفایر ای 3

باتری وایلدفایر ی 3، ظرفیت خوبی دارد، ولی با این وجود، یک باتری حجیم به شمار نمی‌رود. این باتری لیتیم-پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شده و با توان 10 وات، شارژ می‌شود.

مشاوره در خرید اچ تی سی وایلدفایر ای 3

وایلدفایر ای 3، شامل یک نمایشگر قابل قبول، سخت‌افزاری خوب و دوربینی مناسب است؛ ولی به کاربرانی که به طور حرفه‌ای، عکاسی را دنبال می‌کنند یا گیمرهای رده‌بالا، توصیه نمی‌شود و کاربران این گوشی، گیمرهای نیمه‌حرفه‌ای و افراد عادی هستند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2021
تاریخ شمسی
فروردین 1400
طول و عرض
165.7x76.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.52 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
264~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
720p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اچ تی سی مدل Wildfire E3 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل اچ تی سی مدل Wildfire E3 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2021
تاریخ شمسی
فروردین 1400

طراحی

طول و عرض
165.7x76.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.52 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
264~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
720p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم