برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

HTCDesire 20 Plus Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

HTC Desire 20 Plus Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 5 - 2 - 5 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی +HTC Desire 20

اچ‌تی‌سی، شاید برند محبوبی نباشد، اما قطعا آشنا است. برند اچ‌تی‌سی را سال‌ها است، که می‌شناسیم و هنوز طراحی‌های زیبای آن را فراموش نکرده‌ایم. در گوشی‌های نسبتا قدیمی، اچ‌تی‌سی، زیباترین، طراحی‌ها را داشت و عده خاصی از مردم، آن‌ها را در دست می‌گرفتند. شاید اکثر ما، طراحی‌های اچ‌تی‌سی را با تفکیک نوار‌های بالا و پایین آن، به‌یاد بیاوریم.

اچ‌تی‌سی هم مانند اکثر شرکت‌های دیگر در زمینه گوشی‌های هوشمند، با شرکت اپل، وارد منازعاتی بر سر حق اختراع برخی از فناوری‌ها شد. اچ‌تی‌سی که مخفف High Tech Computer Corporation است، جزو اولین شرکت‌هایی بود، که حاشیه‌های سمت راست و چپ نمایشگرهای خود را کم‌تر کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات اچ‌تی‌سی +Desire 20

طراحی « HTC Desire 20+» مدرن و جذاب است، اما ضعف‌ها و اقتباس‌هایی دارد، که قابل چشم‌پوشی نیستند. سایه نیاز‌های بازار که بر سر این طراحی هم بوده، سبب این مدرنی و جذابیت طراحی « HTC Desire 20+» شده. حتی در اسمارتفون‌های قدیمی‌تر اچ‌تی‌سی می‌توان، خویشاوندی خاصی با این اسمارتفون، پیدا کرد.

« HTC Desire 20+» طراحی چشم‌گیری دارد و به راحتی‌ نمی‌توان، به آن ایرادی وارد کرد. یک طراحی خاص و در عین حال، آشنا. اما در پشت این طراحی زیبا، شاهد سخت‌افزاری توانمند هستیم. سخت‌افزار باارزش به‌کار رفته در « HTC Desire 20+» را با بسیاری از میان‌رده‌های دیگر دیده‌ایم. قیمت منصفانه‌ای که اچ‌تی‌سی برای این اسمارتفون در نظر گرفته، این سخت‌افزار را با ارزش‌تر می‌کند.

سخت‌افزار « HTC Desire 20+» به کمک دوربین آن آمده، تا شاهد کیفیت فیلم‌برداری بالایی باشیم. کیفیت بالای دوربین و سخت‌افزار در کنار طراحی زیبا، یک ترکیب عالی ساخته‌اند و « HTC Desire 20+» را تبدیل به یک گزینه ویژه برای خریداران گوشی‌های هوشمند کرده‌اند. در ادامه این مطلب، هر یک از موارد اشاره شده را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

+HTC Desire 20

اچ‌تی‌سی Desire 20+: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « HTC Desire 20+» در نگاه اول، شبیه به طراحی‌های شرکت سامسونگ است، تا اچ‌تی‌سی. زبان طراحی فوق‌العاده این اسمارتفون، جذابت خاصی به آن داده. قاب جلویی، حاوی نمایشگر بزرگ « HTC Desire 20+» است، قاب پشتی، دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت را همراهی می‌کند و فریم، میزبان کنترلر‌های صدا، درگاه شارژ Type-C، دکمه پاور و اسلات سیم‌کار شده.

در قاب جلویی، حاشیه‌های نامتقارنی را می‌بینیم، که می‌توانستند، طراحی بهتری داشته باشند. بخش بد این حاشیه‌ها در قسمت پایینی نمایگشر است؛ حاشیه‌ها در پایین نمایشگر « HTC Desire 20+» ضخامت بیش‌تری دارند و حداقل تقارن را حفظ نکرده‌اند. در بالای نمایشگر که طراحی ناچ دوربین سلفی را مشاهده می‌کنیم، حاشیه‌ها کمی متقارن‌ترند. دوربین سلفی که کمی‌ پیش‌تر، ذکر خیر آن بود، نشان‌دهنده آن است، که اچ‌تی‌سی، علاقه‌ای به طراحی‌های جدید، مانند ناچ ندارد و فقط آن را بر سر ضرورت، اعمال کرده.

قاب پشتی « HTC Desire 20+»، با طراحی بسیار زیبایی، پا به بازار گوشی‌های هوشمند گذاشته. در قاب پشتی، خطوطی مورب و برجسته را می‌بینید، که رنگ و بوی دیگری به طراحی‌های قاب‌های گرافیتی داده. در رنگ‌های آبی و نارنجی، طراحی این قاب، زیبا‌تر هم می‌شود؛ در این دو رنگ به‌خصوص، متوجه می‌شوید، که درجه تیرگی رنگ، از بالا به پایین قاب، کم‌تر می‌شود، تا نهایتا به رنگ سفید برسد.

اما طراحی بد قاب پشتی چیست؟ حسگر اثر انگشت که با طراحی حفره، معرفی شده. بخش بد این طراحی، خود آن نیست، بلکه خرید قاب برای اسمارتفونی است، که طراحی حفره حسگر اثر انگشت را دارد. در نوعی طراحی مدرن‌تر، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور، ادغام می‌شود، اما در مورد « HTC Desire 20+» با همان طراحی قدیمی حفره، سروکار داریم.

فریم « HTC Desire 20+» چندان جای بحثی ندارد، همان مقادیر قدیمی در همان مکان‌های قدیمی‌ هستند، به‌جز دکمه پاور که به‌جای قرار گرفتن در زیر کنترلر‌های صدا که در سمت چپ هستند، به‌تنهایی در سمت راست فریم، قرار گرفته. « HTC Desire 20+» با ابعاد ۱۶۴.۹ در ۷۵.۷ در ۹ میلی‌متر، وزن ۲۰۳ گرم و در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی، عرضه خواهد شد.

اچ‌تی‌سی Desire 20+: نمایشگر

« HTC Desire 20+» با پنل نمایشی مورد علاقه میان‌رده‌ها معرفی شد. یک پنل نمایشی IPS LCD برای هر نوع، میان‌رده‌ای، مناسب به نظر می‌رسد. برای درک کیفیت این پنل نمایشی، سری به خاطرات خود از میان‌رده‌ها بزنید، چراکه اگر از میان‌رده‌ای استفاده‌ کرده‌اید، احتمالا با همین، پنل نمایشی، طرف بوده‌اید.

اما نکته بد نمایگشر « HTC Desire 20+» مرسوم بودن پنل نمایشی آن در میان‌رده‌ها نیست؛ بلکه رزولوشن و تراکم پیکسلی کم آن است. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر هر اینچ، شاید برای تماشای فیم، بد نباشند، اما مقادیر پایینی دارند. نقطه ضعف دیگر این نمایگشر ۶.۵ اینچی (معادل ۱۰۲ سانتی‌متر مربع) نسبت آن به پنل جلویی است، به‌طوری که نمایشگر، فقط ۸۱ درصد از پنل جلویی « HTC Desire 20+» را در اختیار دارد.

+HTC Desire 20

 اچ‌تی‌سی Desire 20+: سخت‌افزار و نرم‌افزار

علی‌رغم نمایشگر نسبتا نامناسب، سخت‌افزاری مناسب در « HTC Desire 20+» به‌کار رفته. شاید نمایشگر این اسمارتفون برای بازی‌های موبایلی، توصیه نشود، اما قطعا سخت‌افزاری، مناسب برای صنعت گیمینگ دارد. حقیقت این‌ است، که اچ‌تی‌سی می‌توانست، با انتخاب نمایشگری بهتر، ترکیبی فوق‌العاده برای بازی‌های موبایلی، ارائه دهد، اما می‌بینیم، که این‌طور نشده.

ساخت چیپست ۸ نانومتری Snapdragon 720G که عضو تپنده « HTC Desire 20+» است، بر عهده شرکت موفق کوالکام بوده. چیپست مد نظر ما، توانایی بالایی برای اجرای بازی‌های موبایلی از خود نشان داده و پشتیبان خوبی برای دوست‌داران فعالیت‌های گیمینگ با موبایل است. این چیپست از دو هسته Kryo 465 Gold با بیشینه فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۶ هسته Kryo 465 Silver با توان کم‌تر و بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، تشکیل شده.

چیپست گرافیکی نیز برای بازی‌های موبایلی، مناسب است و این باعث کمی‌ ناراحتی بیش‌تر می‌شود؛ یک ساختمان عالی با یک ستون بد. تراشه گرافیکی Adreno 618 نیز به شرکت کوالکام، تعلق دارد. چیپست گرافیکی مد نظر، در پردازش بازی‌های موبایلی، کفایت کافی را دارد. « HTC Desire 20+» در یک نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، عرضه می‌شود.

اچ‌تی‌سی Desire 20+: دوربین

دوست‌داران عکاسی با موبایل، احتمالا منتظر این بخش بودند. برخلاف اکثر میان‌رد‌ه‌های بازار که به دلیل رعایت اقتضا، سه یا چند‌گانه، معرفی می‌شوند، ولی چند سنسور ناکارآمد دارند، به نظر‌ نمی‌آید، که « HTC Desire 20+» حاوی سنسور ناکارآمدی باشد. حسگر‌های ماکرو و تشخیص عمق، به کمک لنز اصلی می‌آیند و سبب می‌شوند، تا دوربین مورد بحث، عکس‌هایی با کیفیت مناسب، ثبت کند.

قاب دوربین اصلی، هم‌رنگ با قاب پشتی، تعریف می‌شود. درون این قاب چهار سنسور با چینش زیبایی، قرار گرفته‌اند. دو سنسور به صورت جدا، در بالای قاب، جاگیری کرده‌اند و در زیر سنسور سمت چپی، یک بیضی، حاوی دوسنسور دیگر است و در زیر سنسور سمت راستی، بیضی دیگری با همان، خروج از مرکز بیضی قبلی، حاوی دو فلش ال‌ای‌دی است. شرح چهار سنسور دوربین اصلی به شرح زیر است:

  • لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۱۵ درجه

  • سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی درچه دیافراگم f/2.4

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

کیفیت اعجاب‌انگیز فیلم‌برداری این دوربین، کیفیت آشنای 4K است، اما دوربین سلفی که از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده، با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری می‌کند. از مزایای عکس‌برداری هر دو دوربین « HTC Desire 20+» می‌توان به عکس‌برداری HDR اشاره کرد.

+HTC Desire 20

اچ‌تی‌سی Desire 20+: باتری

باتری لیتیم-پلیمری به‌کار رفته در « HTC Desire 20+» باعث و بانی بخش اعظمی از ضخامت و وزن آن است. این باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برای بازی‌های موبایلی، گزینه مناسبی است. « HTC Desire 20+» به انضمام Fast Charge ۱۵ واتی از فناوری Quick Charge ۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید اچ‌تی‌سی Desire 20+

درمورد طراحی « HTC Desire 20+» ایرادی به چشم نمی‌آید، اما درمورد سخت‌افزار‌های به‌کار رفته در آن، فقط یک ایراد و آن‌هم به نمایشگر، وارد است. شاید اگر نمایشگر بهتری را با « HTC Desire 20+» می‌دیدیم، حتی این یک ایراد هم به‌چشم نمی‌آمد؛ به‌هرحال با یک فندک، جهنم ساخته نمی‌شود. درکل این اسمارتفون، گزینه مناسبی برای هر طبقه از مصرف‌کنندگان است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
164.9x75.7 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
203 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚ 115
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
164.9x75.7 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
203 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚ 115<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم