برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت آنر مدل "Tab V7 Pro 11.0 ظرفیت 8/128 گیگابایت

 Honor Tab V7 Pro 11.0" 128GB RAM 8GB Tablet 

 Honor Tab V7 Pro 11.0" 128GB RAM 8GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7250 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
7250 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor Tablet V7 Pro

با وجود رشد روزافزون گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها، هم‌چنان تبلت‌ها نیز، پرکاربرد هستند و طرفداران خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید کتاب بخوانید، یک سریال جنایی تماشا کنید، یا عکس‌ فتوشاپ کنید، لازم است که به سراغ تبلت خود بروید. علاوه بر تمام این‌ها، برای گشتن در فضای مجازی یا خواندن اخبار، تبلت‌ها می‌توانند بهترین گزینه باشند، اما بیش از هر چیز، توانایی و قابلیت‌های جذابی که یک تبلت در اختیار ما می‌گذارد، مهم است. 

آنر، که تمرکز خود را روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، با تکنولوژی جدید و قیمتی اقتصادی گذاشته، اخیرا یعنی در سال ۲۰۲۱، از تبلت وی ۷ پرو، رونمایی کرد. می‌توان گفت، دستگاه جدید آنر، یک تبلت رده بالا است، که در دو نسخه وای فای و 5G عرضه می‌شود. این تبلت تازه وارد، اولین دستگاهی است، که با تراشه Kompanio 1300T همراهی می‌شود. این تراشه، مدتی پیش، به صورت رسمی توسط شرکت مدیاتک، معرفی و همراه این تبلت، به بازار عرضه شد.

Honor Tablet V7 Pro

مقدمه‌

تبلت وی ۷ پرو، در دو نسخه در دسترس است، یک نسخه وای فای، یک نسخه وای فای/ 5G. قابل ذکر است، که نسخه وای فای با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد و نسخه 5G، با قیمتی بالاتر. نسخه وای فای از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند و تنها از طریق اتصال وای فای، قابل استفاده است. از لحاظ طراحی نیز، این تبلت شبیه به 50 Pro، 50 و 50 SE، طراحی شده.

شرکت مدیاتک، به تازگی از جدیدترین و بهترین تراشه خود تحت عنوان، Kompanio 1300T رونمایی کرد، این تراشه مشخصاتی مشابه Dimensity 1200 دارد و بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده. آنر در طراحی و ساخت این تبلت تازه نفس، ازهمین تراشه پرچم‌دار مدیاتک استفاده کرده. البته، باید گفت، که این تراشه مخصوص لپ تاپ‌ها و تبلت‌ها است. این تراشه جدید، از شبکه ارتباطی 5G و امواج زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. 

نمایشگر به کار رفته در این دستگاه، از نوع IPS LCD است، با این‌که، برخی تبلت‌ها از نمایشگر بهتری تحت عنوان اولد استفاده می‌کنند، اما این نمایشگر نیز، برای تبلت‌ها، یک نمونه قابل قبول است. مهم‌ترین مزیت این نوع نمایشگر، تولید دقیق، صحیح و طبیعی رنگ‌ها است و نرخ نوسازی آن، ۱۲۰ هرتز ذکر شده، یعنی از نرخ استاندارد ۶۰ هرتز، بالاتر. 

سنسور اصلی دوربین دوگانه این تبلت، ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد و دوربین سلفی نیز، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده. تبلت وی ۷ پرو، با باتری غیر قابل تعویض لیتیوم- پلیمری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی همراهی می‌شود. 

طراحی و کیفیت ساخت Honor Tablet V7 Pro

تبلت وی ۷ پرو، از طراحی خوب و جدیدی سود می‌برد و همان‌طور که اشاره شد، بسیار شبیه به 50 Pro، 50 و 50 SE، طراحی شده. این تبلت نیز، مانند اکثر تبلت‌ها، فاقد حسگر اثر انگشت است. آنر، پشتیبانی از قلم استایلوس یا لمسی و کیبورد فیزیکی (شناور) را نیز، به این دستگاه اضافه کرده. 

پنل جلویی، طراحی خوبی دارد و حواشی آن، نسبتا باریک است و در اطراف نمایشگر، به طور یکسان پخش شده، اما قدری حواشی زائد نیز در آن دیده می‌شود. اگر تبلت را به صورت افقی فرض کنیم، دوربین سلفی روی حواشی بالایی و در قسمت مرکز مشهود است. 

دوربین اصلی، در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی واقع شده. دوربین دوگانه این تبلت، درون یک قاب بیضی شکل، قرار گرفته. پنل پشتی این دستگاه، قدری براق و صیقلی به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل، پنل پشتی به راحتی می‌تواند اثر انگشت را به خود جذب کند، البته زمانی که از کیبورد شناور استفاده کنید، این مشکل نیز حل خواهد شد. قلم استایلوس یا لمسی، در لالوی کیبورد قرار می‌گیرد. 

فریم نیز، نسبتا تخت طراحی شده  و قدری ضخیم است. درگاه شارژر و اسپیکر اصلی دستگاه، در حالت عمودی، در زیر فریم قرار گرفته. Honor Tablet V7 Pro، در سه رنگ طلایی، نقره‌ایی و آبی، ابعاد ۲۵۲.۱ در ۱۶۳.۴ در ۷.۳ میلی‌متر و وزن ۴۸۵ گرم عرضه می‌شود. 

Honor Tablet V7 Pro

نمایشگر Honor Tablet V7 Pro

نمایشگر به کار رفته در تبلت وی ۷ پرو، از نوع IPS LCD است، که یک نمونه خوب و قابل قبول به شمار می‌رود، اما برای تبلت‌ها. برخی از تبلت‌ها، از نمایشگر اولد استفاده می‌کنند، که نمونه بهتری هستند و زاویه دید آن‌ها گسترده‌تر است. نمایشگر این تبلت، در زیر نور شدید خورشید نیز، عملکرد و خوانایی خوبی دارد. هم‌چنین، این نمایشگر با محافظ Strengthened glass همراهی می‌شود. 

نرخ نوسازی این نمایشگر، ۱۲۰ هرتز است، که از نرخ استاندارد تعیین شده پیشی می‌گیرد و قادر است، تصاویر را بسیار روان ارائه دهد. هم‌چنین، صفحه نمایش بزرگ ۱۱ اینچی تبلت مورد بحث، برای تماشای فیلم و سریال و حتی خواندن کتاب و اخبار نیز، کاملا مناسب است.

رزولوشن نمایشگر ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل ذکر شده، که در کنار قطر ۱۱ اینچی، سبب تراکم پیکسلی ۲۷۴ پی پی آی می‌شود. هم‌چنین، وضوح نمایشگر برای ارائه تصاویر، در سطح بالایی قرار می‌گیرد. مساحت نمایشگر، ۳۵۰.۹ سانتی‌متر مربع است، که ۸۵.۲ درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده. 

سخت افزار و نرم افزار Honor Tablet V7 Pro

Honor Tablet V7 Pro، با رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ آمده. این رابط کاربری، شباهت بسیاری به HarmonyOS هوآوی دارد. از آنجایی که، این نرم افزار یک سیستم عامل اختصاصی نیست، عجیب نیست آنر و سایر شرکت‌ها نیز، از آن بهره گیرند، بنابراین ما در این رابط کاربری فضایی را تجربه خواهیم کرد، که در گوشی‌های هوآوی تجربه کردیم، البته فضای کاربری سیستم عامل هوآوی نیز، خیلی شبیه به نمونه‌های اپل است. قابل ذکر است، که این دستگاه، اولین تبلت آنر است که به رابط کاربری Magic UI 5.0 مجهز شده. 

این تبلت، با تراشه ۶ نانومتری Kompanio 1300T همراهی می‌شود، که مدتی پیش توسط شرکت مدیاتک رونمایی شد. این تبلت، عنوان اولین دستگاهی را می‌گیرد، که به این تراشه ۸ هسته‌ایی مجهز شده است. تراشه مذکور، مشابه با Dimensity 1200 است و یک نسخه ارتقا یافته برای Kompanio 1200 به شمار می‌رود. این تراشه قدرت و سرعت بالایی برای انجام امور پردازشی دارد. با توجه به لیتوگرافی ۶ نانومتری پردازنده، سخت افزار مصرف انرژی کمی دارد. 

این تراشه ۸ هسته‌ایی، از ۴ هسته Cortex-A78 با بیشینه فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A55 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده و با پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 همراهی می‌شود. تبلت وی ۷ پرو، در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. هم‌چنین، درگاه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز در نظر گرفته شده. 

Honor Tablet V7 Pro

دوربین Honor Tablet V7 Pro

دوربین دوگانه تبلت وی ۷ پرو، از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی، برای عکس برداری از سوژه‌های نزدیک نیز آن را همراهی می کند، در کنار این مجموعه، فلش ال ای دی نیز مشاهده می‌شود، با توجه به این‌که، معمولا از تبلت‌ها برای عکس برداری حرفه‌ایی استفاده نمی‌شود، این میزان کیفیت قابل قبول است و نمی‌توان از آن انتظار زیادی داشت. 

دوربین سلفی این تبلت نیز، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده. دوربین اصلی، با کیفیت ۲۱۶۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند و دوربین سلفی این عمل را، با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه انجام می‌دهد. 

باتری Honor Tablet V7 Pro

باتری به کار رفته در Honor Tablet V7 Pro، از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت است. این دستگاه، با توان ۲۲.۵ وات و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ، مصرف انرژی بالایی دارد، پس اگر شما به دنبال شارژدهی بیشتری هستید، بهتر است، این نرخ را از طریق تنظیمات، به ۶۰ هرتز کاهش دهید. 

مشاوره در خرید Honor Tablet V7 Pro

Honor Tablet V7 Pro، یکی از تبلت‌های رده بالا برند چینی هوآوی به شمار می‌رود، که به خوبی می‌‌تواند پاسخگوی نیازهای تمامی کاربران حتی کاربران حرفه‌ایی باشد. شما می‌توانید، این تبلت را از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌ دو خریداری کنید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
252.1x163.4 میلی متر
ضخامت
7.3 میلی متر
وزن
485 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Mediatek Kompanio 1300T
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
11.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560 پیکسل
واحد روشنایی
300 nits
تراکم پیکسلی
274~
محافظت از صفحه نمایش
Strengthened glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7250 میلی آمپر بر ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
فیلم برداری
2160p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت آنر مدل "Tab V7 Pro 11.0 ظرفیت 8/128 گیگابایت
تبلت آنر مدل "Tab V7 Pro 11.0 ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
252.1x163.4 میلی متر
ضخامت
7.3 میلی متر
وزن
485 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Kompanio 1300T
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9<br />

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
11.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560 پیکسل
واحد روشنایی
300 nits
تراکم پیکسلی
274~
محافظت از صفحه نمایش
Strengthened glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br />
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br />
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps<br />
فیلم برداری
2160p@30fps<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7250 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم