برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل Play 5T Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HonorPlay 5T Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor Play 5T Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 64 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor Play 5T Pro

میان‌رده‌های اقتصادی، یکی از پرطرف‌دارترین محصولات بازار گوشی های هوشمند هستند. شما اسمارتفون‌های زیادی از این قبیل را مثل سامسونگ گلکسی آ ۱۲ می‌شناسید که به لطف قیمت کم و کیفیت ساخت مناسب، حجم فروش قابل توجهی داشت. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید اسمارتفون‌های اقتصادی، عملکرد جذابی دارد، شرکت آنر است؛ این شرکت که به عنوان زیرمجموعه هوآوی برای مقابله در بازار میان‌رده‌ها معرفی شد و تا قبل از خانواده مجیک ۳ هم فقط در این زمینه فعالیت می‌کرد، به لطف تجربه‌ای که در بازار میان‌رده‌های دارد در زمینه گوشی های اقتصادی هم خوب است.

آنر، با وجود این‌که جدیدا می‌تواند از خدمات شرکت گوگل بهره ببرد، اما اسمارتفون اقتصادی جدید این شرکت، یعنی آنر پلی ۵ تی پرو، بدون پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی شده. آنر پلی ۵ تی پرو، شاید هم از خدمات گوگل پشتیبانی کند، ولی حرف‌های ضد و نقیضی، حول محور این موضوع گفته شده‌اند و بهتر است که ما در این زمینه، بدترین حالت، یعنی عدم پشتیبانی از خدمات گوگل را درنظر بگیریم. در ادامه، به بررسی اسمارتفون جدید اقتصادی آنر می‌پردازیم.

Honor Play 5T Pro

مقدمه‌

طراحی آنر پلی ۵ تی پرو، در بین گوشی های آنر و شرکت هوآوی، کم‌یاب است، اما به هر حال، برای گوشی های دیگری نیز استفاده شده. این گوشی با پشتیبانی از فناوری LTE آمده و از فناوری محبوب نسل پنجم، پشتیبانی نمی‌کند. تراشه آنر پلی ۵ تی پرو، محصول شرکت مدیاتک است و به عنوان یکی از تراشه‌های میان‌رده‌ای ۱۲ نانومتری این شرکت شناخته می‌شود. پردازنده پلی ۵ تی پرو، برای داده‌های نیمه سنگین، خوب است.

این گوشی در پنل جلویی جذاب خود از نمایشگری IPS میزبانی می‌کند. نمایشگرهای IPS برای گوشی های میان‌رده‌ای و مخصوصا، اقتصادی، زیاد مصرف می‌شوند و کیفیت خوبی هم دارند. نمایشگر، وضوح FHD را به همراه خود می‌آورد که برای تماشای فیلم و سریال، مناسب است. درمورد محافظت این نمایشگر، چیزی گفته نشده. نرخ نوسازی نمایشگر هم مقدار استاندارد ۶۰ هرتز بوده که برای اکثریت امور، کارایی دارد.

باتری، ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از این رو، باتری‌ای عادی به شمار می‌رود. باتری پلی ۵ تی پرو از شارژر سریع ۲۲.۵ واتی، استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور تشکیل شده؛ یکی از سنسورها، حسگر ۶۴ مگاپیکسلی عریض است و دیگری هم سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بوده که به سنسور اصلی در زمینه عکس‌برداری پرتره، کمک می‌کند. دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

طراحی و کیفیت ساخت آنر پلی ۵ تی پرو

با این‌که شکل و شمایل ظاهری آنر پلی ۵ تی پرو در میان گوشی ها شرکت آنر و هوآوی کم‌نظیر است، اما می‌توان آن را با گوشی هایی مانند آنر ۳۰ پرو پلاس و هوآوی انجوی ۲۰ اس ای دید. این طراحی، ظاهر خوبی دارد و به گوشی های شرکت موتورولا و اوپو هم بی‌شباهت نیست. طراحی در پنل جلویی، خیلی خوب است و در پنل پشتی هم، ظاهری زیبا را حمل می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه، حاضر شده و نتیجه ادغام با دکمه پاور بر روی فریم است.

پنل جلویی گوشی های اقتصادی را می‌توان بدترین رکن طراحی آنان دانست، اما این گوشی با پنل جلویی جذابی آمده که در میان هم‌رده‌های آن، دیده نمی‌شود. این پنل، حواشی‌ای بسیار باریک در سمت راست، چپ و بالای خود دارد؛ تنها در پایین نمایشگر است که می‌شود حواشی را به وضوح دید، اما در این‌جا هم، حواشی از ضخامت زیادی برخوردار نیستند. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی حفره آمده که اندازه نسبتا بزرگی هم دارد.

پنل پشتی آنر پلی ۵ تی پرو، طراحی ساده‌ای دارد و خیلی صیقلی به‌نظر می‌رسد. این پنل می‌تواند اثر انگشت کاربر خود را جذب کند. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی دو‌گانه دیده می‌شود که شبیه قاب یک دوربین سه‌گانه طراحی شده. این قاب، خیلی باریک به‌نظر می‌رسد و بر روی یک مستطیل بزرگ‌تر دیگر، قرار داده شده.

فریم این گوشی به دلیل موارد سخت‌افزاری، اندکی ضخیم است و در جایی که کنترلرهای صدا و دکمه پاور بر روی آن دیده می‌شوند، اندکی به حریم پنل پشتی وارد شده. «Honor Play 5T Pro» با ابعاد ۱۶۰.۷ در ۷۳.۳ در ۸.۱ میلی‌متر، وزن ۱۷۹ گرم و رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Honor Play 5T Pro

نمایشگر آنر پلی ۵ تی پرو

یکی از موارد سخت‌افزاری‌ای که سبب افزایش ضخامت این گوشی شده، پنل نمایشی IPS‌ آن است. با وجود این‌که، پنل‌های IPS‌ عضو پرتکراری در بازار گوشی های هوشمند به شمار می‌روند و کیفیت بالایی هم دارند، اما ضخیم هستند. نمایشگر این گوشی، وضوح FHD را ارائه می‌دهد که گزینه خوبی برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا به شمار می‌رود.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را دارد؛ این نرخ، نرخ استاندارد است و می‌شود آن را برای موارد بسیاری مناسب دانست. رزولوشن نمایشگر آنر پلی ۵ تی پرو، ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل ذکر شده؛ این رزولوشن قابل توجه در کنار قطر ۶.۶ اینچی می‌آید و سبب تراکم پیکسلی ۳۹۹ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۵.۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۹.۳ درصد از فضای پنل جلویی «Honor Play 5T Pro» را در دست گرفته. در کل می‌توان، آنر پلی ۵ تی را از نظر نمایشگر، گوشی مناسبی دانست.

سخت‌افزار و نرم‌افزار آنر پلی ۵ تی پرو

«Honor Play 5T Pro» با رابط کاربری Magic UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. پشتیبانی کردن یا نکردن این گوشی از آنر پلی ۵ تی پرو، هنوز جای بحث دارد و اطلاعات زیادی در این مورد در دست نیست. به هر حال، رابط کاربری Magic UI 4.0، بر پایه رابط کاربری اندروید ۱۱ شرکت هوآوی طراحی شده، ولی با این‌حال، نمی‌توان شباهت ظاهری زیادی میان این رابط کاربری و رابط کاربری هوآوی پیدا کرد.

تراشه‌ای که برای این گوشی درنظر گرفته شده، یک تراشه ۱۲ نانومتری از شرکت مدیاتک است. این تراشه با نام Helio G80 شناخته می‌شود و توانایی پردازشی خوبی دارد. به گفته شرکت مدیاتک، Helio G80 از فناوری هایپرانجین، سود می‌برد که عملکرد پایدار و گیم‌پلی طولانی مدتی را فراهم می‌آورد. این فناوری به طول پویا، فعالیت تراشه و تراشه گرافیکی را مدیریت می‌کند. این تراشه از فناوری فایو جی پشتیبانی نمی‌کند و با فناوری LTE هم‌خوانی دارد.

تراشه هشت‌هسته‌ای آنر پلی ۵ تی پرو از دو هسته Cortex-A75 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده که طراحی آنان به سه سال قبل برمی‌گردد. تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 به همراه این پردازنده می‌آید که با سرعت ۹۵۰ مگاهرتز کار می‌کند و توانایی خوبی هم دارد. «Honor Play 5T Pro» در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

Honor Play 5T Pro

دوربین آنر پلی ۵ تی پرو

دوربین پشتی این گوشی از دو سنسور تشکیل شده و سنسور اصلی آن، حسگر ۶۴ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر است که کیفیت خوبی دارد و در کنار یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 می‌آید. سنسور تشخیص عمق به سنسور اصلی در زمینه عکس‌برداری پرتره کمک می‌کند.

دوربین اصلی، قابلیت عکس‌برداری پانوراما را دارد و با پشتیبانی از حالت HDR آمده. پلی ۵ تی پرو، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را به عنوان حسگر دوربین سلفی خود انتخاب کرده، که به‌نظر می‌رسد، کیفیت خوبی دارد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Honor Play 5T Pro» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری آنر پلی ۵ تی پرو

آنر پلی ۵ تی پرو، باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در زیر قاب‌های خود پنهان کرده. «Honor Play 5T Pro» از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید آنر پلی ۵ تی پرو

آنر پلی ۵ تی پرو، گوشی‌ای میان‌رده‌ای است که در کنار مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه، قیمت بسیار کمی هم دارد. این گوشی را می‌شود گزینه خریدی با ارزش بالا دانست و شما می‌توانید آن را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
160.7x73.3 میلی‌متر
ضخامت
8.4 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 22.5 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play پشتیبانی نمیکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل Play 5T Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Play 5T Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
160.7x73.3 میلی‌متر
ضخامت
8.4 میلی‌متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2<br />

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br />
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br />
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps<br />
فیلم برداری
1080p@30fps, gyro-EIS<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play پشتیبانی نمیکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 22.5 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم