برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HonorMagic 3 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor Magic 3 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 50 - 64 - 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4600 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
4600 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor Magic3

شرکت آنر را هوآوی به عنوان زیرمجموعه خود برای جدال در بازارهای گوشی های میان‌رده‌ای معرفی کرد و بعدا با وجود تحریم‌ها و فروش کم، آن را فروخت. شرکت آنر، مانند شرکت هوآوی تا چندی پیش از تحریم‌های شرکت گوگل رنج می‌برد، ولی حالا دیگر، متحمل تحریم‌های این شرکت نیست. همان‌طور که گفتیم، آنر برای فعالیت در بازار گوشی های میان‌رده‌ای معرفی شد و بیش‌تر هم در همین زمینه دقت داشت، اما با وجود سر خم کردن شرکت هوآوی، برای غصب جایگاه این شرکت، خانواده پرچم‌دار مجیک ۳ را معرفی کرد.

خانواده مجیک ۳، برای رقابتی جدی در بازار پرچم‌داران معرفی شده، در اعضای این خانواده، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مشهور، فقط در خود آنر مجیک ۳ مشهود است. این تراشه که قبل از نسخه پلاس خود، به عنوان قدرتمندترین تراشه گوشی های اندرویدی شناخته می‌شد، هنوز هم قدرت پردازشی بسیار بسیار بالایی دارد. در ادامه به بررسی آنر مجیک ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ می‌پردازیم.

Honor Magic3

مقدمه‌

آنر مجیک ۳ از لحاظ ظاهری، گوشی بسیار جذابی است و مانند آنر مجیک ۳ پرو و برخلاف آنر مجیک ۳ پرو پلاس، در دو جنس پنل پشتی عرضه می‌شود. این طراحی پرچم‌دار را می‌توان در اعضای خانواده جدید میت ۴۰ هوآوی دید و آن را در خانواده میت ۳۰ هم می‌شود پیدا کرد. به هر حال، این گوشی، طراحی بسیار جذابی دارد که شایسته این پرچم‌دار است.

از لحاظ سخت‌افزاری، آنر مجیک ۳ به لطف حضور چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، نمره بسیار بالایی را کسب می‌کند. این گوشی با پشتیبانی از فناوری فایو جی، توسط همین چیپ مشهور آمده. تراشه اسپدراگون ۸۸۸ برای پردازش هر نوع داده‌ای مناسبت دارد و شما با خیال راحت می‌توانید آن را به پردازش سنگین‌ترین داده‌های موجود، مشغول کنید. این تراشه در کنار ۸ گیگابایت رم می‌آید.

در زمینه نمایشگر هم آنر مجیک ۳، گوشی چشم‌گیری به شمار می‌رود. نمایشگر این اسمارتفون، وضوح بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی بالای ۱۲۰ هرتزی را دارد. نمایشگر، با پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ آمده و از نوع اولد است. نمایشگرهای اولد به دلیل تحریم‌ها، بهترین انتخاب‌های شرکت‌های هوآوی و آنر به شمار می‌روند و با وجود این‌که، اجباری هستند، اما کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند.

آنر مجیک ۳، باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری را حمل می‌کند که ظرفیت مناسب ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را با خود می‌آورد. این باتری به لطف تراشه از فناوری شارژ سریع بی‌نصیب نمانده. دوربین اصلی این اسمارتفون، متشکل از سه سنسور من‌جمله سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض است و دوربین سلفی آن هم با یک سنسور جالب توجه ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض معرفی شده.

طراحی و کیفیت ساخت آنر مجیک ۳

طراحی این گوشی، به خانواده میت ۳۰ شرکت هوآوی، شباهت زیادی دارد و در خانواده خود نیز بیش‌تر از آنر مجیک ۳ پرو پلاس به آنر مجیک ۳ پرو، شبیه است. طراحی مورد بحث با توجه به متریال ساخت و شکل ظاهری خود طراحی، گزینه خوبی برای یک پرچم‌دار مانند آنر مجیک ۳ به شمار می‌رود، ولی از حق نگذریم به اندازه طراحی آنر مجیک ۳ پرو پلاس، جالب توجه نیست. حسگر اثر انگشت این گوشی به دلیل حضور نمایشگر اولد از نوع زیرصفحه‌ای اپتیکال بوده که سرعت و دقت بالایی دارد.

طراحی در پنل جلویی به دلیل خمیدگی نمایشگر به سمت راست و چپ پنل، بیش‌ از پیش، پرچم‌دار به‌نظر می‌رسد. حواشی همین نواحی سمت راست و چپ، نامحسوس هستند، ولی حواشی بالا و پایین نمایشگر مجیک ۳ را می‌شود دید. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی یگانه با طراحی حفره ذکر شده و درون یک حفره بیضی شکل قرار گرفته؛ معمولا، حفره‌های بیضی شکل برای دوربین‌های دوگانه استفاده می‌شوند، ولی دوربین سلفی این گوشی، متشکل از یک سنسور است.

پنل پشتی در رنگ‌های صورتی و آبی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود و در رنگ‌های مشکی و سفید، از جنس شیشه است. پنل چرمی، علی‌رغم افزایش اندک ضخامت، وزن را ۱ گرم کاهش می‌دهد. در وسط پنل پشتی، دوربین اصلی این گوشی مشهود است که درون یک قاب مدور قرار گرفته. این قاب که از قاب‌های دوربین دو نسخه دیگر مجیک ۳ کوچک‌تر است، ما را به یاد گوشی های هوآوی می‌اندازد.

فریم این اسمارتفون مانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند دیگر آنر و هوآوی در محل حضور کنترلرهای صدا و دکمه پاور، به حریم پنل پشتی وارد شده. گواهینامه IP54 مورد مهم دیگری در زمینه طراحی است که سلامت این اسمارتفون را در برابر غبار و پاشش قطرات آب، تضمین می‌کند. «Honor Magic3» با ابعاد ۱۶۲.۸ در ۷۴.۹ میلی‌متر، ضخامت ۸.۹۹ میلی‌متری پنل پشتی شیشه‌ای، ضخامت ۹.۵ میلی‌متری پنل چرمی، وزن ۲۰۳ گرمی پنل شیشه‌ای، وزن ۲۰۲ گرمی پنل چرمی و رنگ‌های صورتی، آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود.

Honor Magic3

نمایشگر آنر مجیک ۳ 

آنر مجیک ۳ مانند دیگر اعضای خانواده خود، یک پنل نمایشی اولد را بر روی قاب جلویی دارد. استفاده از این پنل، فقط به دلیل تحریم‌ها بوده، وگرنه آنر برای یک رقابت جدی باید به سراغ پنل‌های دیگری می‌رفت. به هر حال، پنل نمایشی اولد نیز پنل باکیفیتی به‌شمار می‌رود، مخصوصا که در این‌جا از فناوری HDR10+ و یک میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح بسیار بالای این نمایشگر، قطعا می‌تواند رضایت کاربران اهل فیلم را بدست بیاورد.

نمایشگر این گوشی، شامل نرخ نوسازی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی می‌شود که برای گیمرهای موبایلی، عالی است. رزولوشن این نمایشگر، مقدار قابل توجه ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل ذکر شده که در کنار قطر ۶.۷۶ اینچی می‌آید و سبب تراکم پیکسلی ۴۵۶ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۱۵.۷ سانتی‌متر مربعی خود، ۹۴.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Honor Magic3» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار آنر مجیک ۳

«Honor Magic3» با رابط کاربری Magic UI 5 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری Magic UI 5 نسبت به رابط کاربری پیشین آنر، بهبودهای زیادی داشته که آن را در نگاه اول در زمینه ظاهر رابط کاربری می‌بینیم. ظاهری رابط کاربری آنر، خیلی شبیه به رابط کاربری جدید شرکت هوآوی است.

این گوشی، با چیپ مشهور Snapdragon 888 5G آمده. چیپ Snapdragon 888 5G که تا قبل از برادر خود، قدرتمندترین چیپ موجود در گوشی های هوشمند به شمار می‌رفت، توانایی پردازشی فوق‌العاده بالایی دارد و به راحتی می‌تواند برای داده‌های سنگین و فوق سنگین، استفاده شود. این چیپ با یک مودم فایو جی آمده.

تراشه هشت‌هسته‌ای Snapdragon 888 5G از یک هسته Kryo 680 با نهایت فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با حداکثر فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده و توسط پردازشگر گرافیکی پرتوان Adreno 660 همراهی می‌شود. «Honor Magic3» در یک نسخه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس است.

Honor Magic3

دوربین آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳، دوربینی سه‌گانه بر روی پنل پشتی خود دارد که در ترکیب آن، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض از نوع IMX766 به عنوان حسگر اصلی انتخاب شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. سنسور دیگر دوربین، حسگر تک‌رنگ ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض می‌آید. دوربین اصلی «Honor Magic3» از سه سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مونوکروم با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۲۰ درجه

دوربین اصلی، توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۰۰ درجه تشکیل شده، با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند.

باتری آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳، باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری را حمل می‌کند که با تدقیق در لیتوگرافی پردازنده و نوع نمایشگر می‌شود از حجم ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، انتظار شارژدهی مناسبی را داشت. «Honor Magic3» از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳، پرچم‌دار جدید شرکت آنر است که با نمایشگری ۱۲۰ هرتزی و پردازنده‌ای فوق‌العاده توانا آمده. این اسمارتفون برای تمامی کاربران بازار گوشی های هوشمند، مناسب است و شما می‌توانید آن را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
162.8x74.9 میلی‌متر
ضخامت
8.99 میلی‌متر
وزن
203 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Ultra Wideband (UWB) support
از Google Play Services پشتیبانی نمیکند
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
سایز سنسور 1/1.56 اینچ
فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF

رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع monochrome
دریچه دیافراگم f/1.8
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
˚120
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
˚100
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Magic 3 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
162.8x74.9 میلی‌متر
ضخامت
8.99 میلی‌متر
وزن
203 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660<br />

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Ultra Wideband (UWB) support<br /> از Google Play Services پشتیبانی نمیکند

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> سایز سنسور 1/1.56 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF <br /> <br />
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع monochrome<br /> دریچه دیافراگم f/1.8
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ˚120
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> ˚100
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps<br />
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4600 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم