برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل 50SE 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Honor50 SE 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor 50 SE 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 108 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor 50 SE

آنر شرکتی است که هوآوی، آن را برای مقابله اقتصادی در بازار میان‌رده‌ها، مخصوصا بازار داخلی چین معرفی کرد. این شرکت که حالا، یک شرکت مستقل است، متحمل تحریم‌های هوآوی نبوده و اسمارتفون‌های جدید خود من جمله، خانواده آنر ۵۰ را با پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی می‌کند. بگذارید درمورد گوشی های آنر، کمی بیش‌تر صحبت کنیم؛ آنر، همان‌طور که گفتیم در زمینه میان‌رده‌ها فعالیت می‌کند و در این زمینه‌ها، حقیقتا، تبهر خاصی دارد.

تبهر خاص آنر در زمینه تولید میان‌رده‌ها را می‌شود با مشاهده خانواده آنر ۵۰، به خوبی درک کرد. ارزان‌ترین عضو این خانواده که آنر ۵۰ اس ای است، از هر لحاظ، نمره بالایی می‌گیرد. این گوشی با نمایشگری باکیفیت به همراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آمده که در ادامه آن، سخت‌افزاری توانا و کم‌مصرف، باتری‌ای با ظرفیت مناسب، دوربین اصلی سه‌گانه و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌آیند.

مقدمه‌ای بر تشریح Honor 50 SE

آنر ۵۰ اس ای با پشتیبانی از فناوری نسل پنجم معرفی شده. این گوشی، تراشه‌ای از شرکت مدیاتک را به همراه خود می‌آورد که شامل یک مودم نسل پنجمی نیز می‌شود. تراشه مورد بحث بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید شده و با این‌حال نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸ که در آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو به کار رفته بود، مصرف بیش‌تری دارد، ولی در کل، پردازنده‌ای کم‌مصرف با توان پردازشی بالا است.

نمایشگر آنر ۵۰ اس ای از نوع IPS‌ است و از این رو، سبب شده تا فریم این گوشی، ضخامت زیادی داشته باشد. با این همه، نمی‌شود آنر ۵۰ اس ای را چندان ضخیم دانست. نمایشگر، وضوح FHD‌ را به همراه خود می‌آورد که وضوح چشم‌گیری است و می‌شود از آن برای تماشای فیلم و سریال، استفاده کرد. در کنار این وضوح، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز برای نمایشگر آنر ۵۰ اس ای ذکر شده.

از نظر باتری، آنر ۵۰ اس ای، عملکرد معمولی‌ای دارد، زیرا با یک باتری عادی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شده. این باتری به لطف سخت‌افزار می‌تواند از شارژر سریع ۶۶ واتی نیز استفاده کند. دوربین اصلی آنر ۵۰ اس ای به یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده که دو سنسور فوق عریض و ماکرو هم در کنار آن می‌آیند. دوربین سلفی هم یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی عریض را به همراه خود آورده.

Honor 50 SE

طراحی و کیفیت ساخت آنر ۵۰ اس ای

طراحی آنر ۵۰ اس ای، همان طراحی خانواده آنر ۵۰ است؛ البته با کمی تغییر. می‌توان گفت که طراحی خانواده آنر ۵۰ به طراحی خانواده نوا ۸ هوآوی شباهت دارد و بیش‌ترین شباهت هم به همین آنر ۵۰ اس ای مربوط می‌شود. یکی از تفاوت‌های میان طراحی اس ای و نسخه‌های دیگر خانواده آنر ۵۰، براق نبودن قاب دوربین اس ای است و دیگری هم نبودن رنگ کریستالی. یک تفاوت دیگر هم میان طراحی این اعضا وجود دارد و آن هم، استفاده نکردن از حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای در اس ای است. در این عضو از خانواده آنر ۵۰، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب شده و بر روی فریم، حضور دارد.

پنل جلویی آنر ۵۰ اس ای، طراحی بسیار زیبایی را حمل می‌کند که البته مانند دو نسخه دیگر آنر ۵۰، خمیده نیست. معمولا، ضخامت بیش‌تر حواشی پایینی نمایشگر در پنل جلویی، نوعی افت شان در طراحی است، اما می‌بینیم که حواشی پایینی نمایشگر اس ای، جلوه‌ای جالب به طراحی داده‌اند. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی ذکر شده که در وسط طول مختصاتی پنل با طراحی حفره و شعاع کم همراه است.

پنل پشتی این گوشی در رنگ آبی خودنمایی می‌کند و زیبایی خاصی دارد. این پنل، در گوشه بالایی خود، شامل دوربین اصلی سه‌گانه می‌شود که درون یک قاب بیضی شکل ذکر شده. این قاب در قسمت بالایی خود، حسگری بزرگ دارد و دو حسگر دیگر هم با اندازه‌های کوچک‌تر در پایین آن مشهود هستند.

فریم اس ای، نه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را دربرمی‌گیرد و نه خشاب سیم‌کارت آن، شامل جای کارت حافظه می‌شود، پس به نسخه‌ای که می‌خواهید تهیه کنید، توجه داشته باشید. فریم در جایی که کنترلرهای صدا و دکمه پاور آمده‌اند، وارد پنل پشتی شده. «Honor 50 SE» با ابعاد ۱۶۴.۷ در ۷۵.۶ در ۸ میلی‌متر، وزن ۱۹۱ گرم و رنگ‌های آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Honor 50 SE

نمایشگر آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ اس ای، برخلاف اعضای دیگر خانواده سه عضوی خود که با نمایشگرهای اولد آمده‌اند، با یک نمایشگر IPS‌ همراه است که می‌تواند یک امتیاز منفی برای این گوشی، نسبت به رقبای آن باشد. البته در هم‌قیمت‌های اس ای می‌شود این نمایشگر را پیدا کرد و استفاده کردن از آن به معنی بد بودن نیست. نمایشگر مورد بحث با اندازه بزرگی آمده و استفاده یک دستی از این گوشی را تاحدودی سخت جلوه می‌دهد. این نمایشگر بزرگ با وضوح FHD‌ که برای تماشای فیلم و سریال خوب است، همراه شده.

نرخ نوسازی نمایشگر اس ای، مقدار ۱۲۰ هرتز بوده که برای بازی‌های موبایلی و اسکرول کردن سریع در فضای مجازی، مقدار بسیار خوبی است. این نمایشگر، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسلی دارد که با احتساب قطر زیاد ۶.۷۸ اینچی، تراکم پیکسلی ۳۸۷ پیکسل بر هر اینچ از آن استخراج می‌شود. نمایشگر یادشده با مساحت ۱۱۱.۴ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۹.۴ درصد از فضای پنل جلویی «Honor 50 SE» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار آنر ۵۰ اس ای

«Honor 50 SE» با رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. گفته شده که این گوشی از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند. البته پشتیبانی کردن از این خدمات در کشور ایران، چندان قابل اتکا نیست، زیرا این خدمات وابسته به منطقه و مارکت توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند.

آنر ۵۰ اس ای از نظر سخت‌افزاری، گوشی توانمندی است. تراشه اس ای، MT6877 Dimensity 900 5G که مطابق نام آن از فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کند و توانایی پردازشی بالایی دارد. این تراشه که با لیتوگرافی ۶ نانومتری آمده، در دسته تراشه‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد و از این لحاظ هم کاملا، رضایت‌بخش است.

تراشه هشت‌هسته‌ای آنر ۵۰ اس ای، از دو هسته Cortex-A78 با نهایت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده. پردازنده گرافیکی Mali-G78 MC4، عضو دیگر سخت‌افزار است که در زمینه امور سه‌بعدی، موفق بوده. «Honor 50 SE» در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. لازم به تکرار است که این گوشی، از کارت حافظه، میزبانی نخواهد کرد.

Honor 50 SE

دوربین آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ اس ای با یک دوربین سه‌گانه آمده که سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض آن، سنسور گردن کلفتی به شمار می‌رود. این حسگر، کیفیت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته و نبود سنسور تشخیص عمق هم در عکس‌برداری آن، تاثیر محسوسی نداشته. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم بر خلاف جثه‌ای که دارد، دارای کیفیت بسیار بالایی است. دوربین اصلی «Honor 50 SE» از سه سنسور زیر تشکیل شده:

  • حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9

  • حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر و زاویه دید ۱۲۰ درجه

  • حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی اس ای، می‌تواند با کیفیت 4K‌ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند، ولی دوربین سلفی که از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده، کیفیت فیلم‌برداری خود را به ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه کاهش داده. دوربین سلفی اس ای، دارای عملکرد شایان توجهی در زمینه عکس‌برداری چهره است.

باتری آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ اس ای، یک باتری لیتیم-پلمیری با ظرفیت معمولی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت برای گوشی‌ای با پردازنده‌ای که بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید شده، چندان معمولی هم به‌نظر نمی‌رسد. «Honor 50 SE» از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در عرض ۲۰ دقیقه، ۷۵ درصد از ظرفیت این گوشی را تکمیل کند.

مشاوره در خرید آنر ۵۰ اس ای

آنر ۵۰ اس ای، گوشی‌ای با سخت‌‌افزار قوی، باتری مناسب، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی خوب است که قیمت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید این اسمارتفون جذاب را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
164.7x75.6 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 900 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MC4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2388 پیکسل
تراکم پیکسلی
387~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
سایز سنسور 1/1.52 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play در برخی کشورها پشتیبانی نمیکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل 50SE 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل 50SE 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
164.7x75.6 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 900 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MC4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2388 پیکسل
تراکم پیکسلی
387~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 41, 77, 78 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> سایز سنسور 1/1.52 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play در برخی کشورها پشتیبانی نمیکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم