برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل 50Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Honor50 Pro 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor 50 Pro 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 108 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 11
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor 50 Pro

قطعا بسیاری از شما فکر می‌کنید که شرکت آنر همان شرکت هوآوی است؛ این تفکر را می‌شود تا حدودی، درست دانست، اما به‌طور کلی، غلط است. شرکت آنر، توسط شرکت هوآوی معرفی شد تا فقط  در بازار گوشی های هوشمند میان‌رده‌ای فعالیت داشته باشد و بعدا هم در خلال تحریم‌های کمرشکن، هوآوی، آنر را از دست داد. حالا این شرکت، یک شرکت مستقل است که هنوز هم دارد در بازار میان‌رده‌ها فعالیت می‌کند.

از حق نگذریم، آنر و ‍‍پوکو در زمینه تولید میان‌رده‌ها، بی‌رقیب هستند. آنر در همین اواخر، خانواده کم جمعیت آنر ۵۰ را معرفی کرد که مشخصا، عضو مهم خانواده، آنر ۵۰ ‍پرو است که با یک سخت‌افزار بسیار توانا، طراحی‌ای بی‌نظیر، نمایشگری با وضوح بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، باتری‌ای معمولی به همراه شارژر سریع ۱۰۰ واتی، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه آمده.

مقدمه‌ای بر تشریح Honor 50 Pro

بگذارید، قبل از هر چیزی، کمی در نام آنر ۵۰ پرو، دقت کنیم. کلمه پرو، لقبی است که به بهترین عضو خانواده داده می‌شود، در حالی که تفاوت بارزی میان آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو، مشهود نیست. هر دو این گوشی ها با سخت‌افزاری از شرکت کوالکام آمده‌اند که از فناوری نسل پنجم پشتیبانی می‌کند و در دیگر زمینه‌ها نیز تقریبا یکسان هستند. برتری‌ها قابل توجه آنر ۵۰ پرو نسبت به آنر ۵۰ به شارژر سریع ۱۰۰ واتی و دوربین سلفی دوگانه آن، محدود می‌شوند؛ آنر ۵۰ با دوربین سلفی یگانه و شارژر ۶۷ واتی آمده.

سخت‌افزار آنر ۵۰ پرو، یک سخت‌افزار فوق‌العاده توانا از سری ۷۰۰ شرکت کوالکام است که به یک مودم نسل ‍پنجمی، مجهز شده و به راحتی می‌تواند داده‌های سنگین را پردازش کند. نمایشگر آنر ۵۰ پرو از نوع اولد است که گزینه خوبی برای این گوشی به حساب می‌آید، البته استفاده از نمایشگر اولد، نتیجه فشار تحریم‌ها بوده، زیرا آنر نمی‌تواند از نمایشگرهای آمولد استفاده کند.

حرف از تحریم‌ها شد و بهتر است بدانید که آنر محصولات خود من جمله خانواده آنر ۵۰ را با خدمات گوگل عرضه خواهد کرد؛ البته، پشتیبانی از این خدمات به منطقه‌ای که در آن، از گوشی استفاده می‌کنید، مربوط است. دوربین اصلی، چهار سنسور را شامل می‌شود که قطعا در میان آن‌ها، سنسور ۱۰۸ مگا‍پیکسلی، اهمیت بیش‌تری دارد. دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۲ مگا‍پیکسلی عریض و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده. باتری هم ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و به لطف سخت‌افزار، شارژر سریع ۱۰۰ واتی نیز به همراه آن می‌آید.

Honor 50 Pro

طراحی و کیفیت ساخت آنر ۵۰ پرو

آنر ۵۰ پرو با طراحی‌ای می‌آید که این گوشی میان‌رده‌ای را از لحاظ ظاهری به یک پرچم‌دار، شبیه کرده. این طراحی را می‌شود در هوآوی پی۵۰ِ، خانواده هوآوی نوا ۸ و خانواده می ۱۱ شیائومی دید. طراحی در جلو به دلیل خمیدگی نمایشگر و در ‍پنل پشتی به دلیل ظرافت، بسیار زیبا است. نمایشگر اولد این گوشی، یک سود اساسی برای طراحی داشته و سبب شده  تا آنر ۵۰ پرو با یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال معرفی شود.

پنل جلویی، همان‌طور که گفتیم، خمیده است و این خمیدگی، سبب شده تا طراحی، حواشی خود را پنهان کند و این گونه، بسیار ظریف به‌نطر برسد؛ البته ما حواشی بالا و پایین را می‌بینیم که ضخامت کمی هم دارند، اما حواشی سمت راست و چپ به دلیل خمیدگی، مشهود نیستند. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی آمده که دو سنسور آن، درون یک حفره بیضی شکل، جاگیری کرده‌اند؛ در زمینه دوربین سلفی دوگانه، کاربران، طراحی ناچ را که در خانواده آیفون ۱۲ و میت ۳۰ هوآوی می‌شود آن را دید، دوست دارند، اما متاسفانه، بسیاری از گوشی ها به سراغ طراحی حفره می‌روند، مانند همین آنر ۵۰ پرو و موتو اج اس؛ بگذریم.

پنل پشتی، ظریف است، هیچ مولفه اضافی‌ای بر روی آن دیده نمی‌شود و به دلیل براق بودن قاب دوربین اصلی، جلوه زیبایی دارد. در رنگ کریستالی، این پنل، طراحی بسیار جالبی را حمل می‌کند که برای لذت بردن از آن، کافی است به تصاویر، نگاهی بی‌اندازید. در گوشه بالایی پنل، قاب نسبتا بزرگ بیضی شکل دوربین اصلی را می‌بینیم که سنسور بالایی آن، اندازه بزرگی دارد و سه سنسور دیگر به همراه فلش ال‌ای‌دی با تراکم زیادی در پایین آن هستند.

فریم آنر ۵۰ پرو به دلیل نازک بودن، خوش دستی این گوشی را دوچندان کرده و در قسمت کنترلرهای صدا و دکمه پاور، یک بریدگی رو به پنل پشتی دارد که سبب جذابیت فریم شده. «Honor 50 Pro» با ابعاد ۱۶۳.۵ در ۷۴.۷ در ۸ میلی‌متر، وزن ۱۸۷ گرم و رنگ‌های کریستالی، صورتی، سبز و مشکی، عرضه می‌شود.

Honor 50 Pro

نمایشگر آنر ۵۰ پرو

نمایشگر آنر ۵۰ پرو از نوع اولد است و آنر هم فقط می‌تواند از این نمایشگرهای سامسونگ یا نمایشگرهای IPS استفاده کند. نمایشگرهای اولد، بهترین گزینه آنر هستند و کیفیت تصویر فوق‌العاده بالایی دارند و در زمینه مصرف انرژی هم، کارایی خوبی از خود نشان داده‌اند. این نمایشگر با وضوح فوق‌العاده FHD+ بر روی پنل جلویی آنر ۵۰ پرو ظاهر شده و بدین ترتیب می‌تواند، همراه خوبی برای دوست‌داران فیلم و سریال باشد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر هم کاربران گیمر را فراخوانی می‌کند. این نرخ می‌تواند بازی‌ای روان را ارائه دهد. رزولوشن ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ پیکسلی، مقدار بالایی است که در کنار قطر ۶.۷۲ اینچی قرار می‌گیرد و تراکم پیکسلی ۴۳۹ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. ۹۰.۸ درصد از فضای پنل جلویی «Honor 50 Pro» در اختیار نمایشگر ۱۱۰.۹ سانتی‌متر مربعی آن است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار آنر ۵۰ پرو

«Honor 50 Pro» با رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود؛ حتما می‌دانید که تا قبل از این، آنر از اندروید ۱۰ بر روی محصولات جدید خود استفاده می‌کرد و حالا با سبک شدن تحریم‌ها به سراغ اندروید ۱۱ رفته. درمورد خدمات گوگل، باید بگوییم که آنر ۵۰ پرو از این خدمات، پشتیبانی می‌کند، اما در برخی از مناطق، این خدمات، ارائه داده نمی‌شوند.

سخت‌افزار آنر ۵۰ پرو، همان‌طور که گفتیم از سری ۷۰۰ محصولات کوالکام است و اکثر محصولات این سری، دارا توان پردازشی بالایی هستند و سخت‌افزار مورد بحث ما هم به همین ترتیب بوده و توان پردازشی بسیار بالایی دارد؛ به‌انضمام این‌که در میان هم‌رده‌ها خود، جز کم‌مصرف‌ترین‌ها است. تراشه این گوشی، Snapdragon 778G 5G بوده که یک مودم نسل پنجمی دارد و بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری، طراحی شده.

تراشه هشت‌هسته‌ای Snapdragon 778G 5G متشکل از یک هسته  Kryo 670 Prime با نهایت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 670 Gold با بیشینه فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 Silver با حداکثر فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. تراشه با پردازنده گرافیکی Adreno 642L همراه شده که در زمینه امور سه‌بعدی، بسیار موفق بوده. «Honor 50 Pro» متاسفانه، فقط در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

Honor 50 Pro

دوربین آنر ۵۰ پرو

دوربین اصلی آنر ۵۰ پرو با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی آن، تقریبا برای همه، یک مولفه جذاب است. سنسور اصلی این دوربین می‌تواند عکس‌هایی بدون نویز و با رنگ طبیعی بگیرد که کیفیت بالایی هم دارند؛ این سنسور هم‌چنین در زمینه عکس‌برداری پرتره با کمک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، کیفیت خوبی خواهد داشت. سنسور ماکرو این دوربین هم عملکرد بسیار دلچسبی داشته و در زمینه جزئیات هم خوب است. دوربین اصلی «Honor 50 Pro» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۱۰۸ مگا‍پیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9

  • سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، گستره دید ۱۲۰ درجه و فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر

  • سنسور ۲ مگا‍پیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی که قطعا یکی از موارد مهم این گوشی به حساب می‌آید، از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده که در کنار آن، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متر و گستره دید ۱۰۰ درجه می‌آید. سنسور عریض در زمینه عکس‌برداری سلفی عادی، خوب است و سنسور فوق عریض هم در زمینه عکس‌برداری سلفی دسته‌جمعی، کاربرد دارد. دوربین سلفی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند.

باتری آنر ۵۰ پرو

آنر ۵۰ پرو با یک باتری لیتیم-پلیمری عرضه شده که ظرفیت معمولی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از این جهت، نمی‌شود آن را مدح کرد؛ اما شارژر سریع ۱۰۰ واتی آن، جای تکریم دارد، زیرا در عرض ۲۵ دقیقه، ظرفیت باتری را تکمیل می‌کند.

مشاوره در خرید آنر ۵۰ پرو

آنر ۵۰ پرو، گوشی‌ای با ظاهر جذاب است که به جز طراحی دل‌نشین، نمایشگری فوق‌العاده از نوع اولد دارد. این نمایشگر، توسط یک دوربین چهارگانه باکیفیت، دوربین سلفی دوگانه مناسب و باتری‌ای خوب همراهی می‌شود. شما می‌توانید این گوشی جذاب را از فروشگاه دیجیدو، تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
163.5x74.7 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
187 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 670 Prime & 3x2.2 GHz Kryo 670 Gold & 4x1.9 GHz Kryo 670 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 4, 5, 8, 19, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 5, 8, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
سایز سنسور 1/1.52 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide
˚ 100
دریچه دیافراگم f/2.4
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/3.14 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 100 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play در برخی کشورها پشتیبانی نمیکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل 50Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل 50Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
163.5x74.7 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
187 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 670 Prime & 3x2.2 GHz Kryo 670 Gold & 4x1.9 GHz Kryo 670 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 642L

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 4, 5, 8, 19, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 5, 8, 41, 77, 78 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> سایز سنسور 1/1.52 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide<br /> ˚ 100 <br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/3.14 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از سرویس Google Play در برخی کشورها پشتیبانی نمیکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 100 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم