برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل View40 دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

HonorView40 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor View40 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 50 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor View 40

شرکت هوآوی که در سر و سامان دادن به بازار میان‌رده‌ها، چندان موفق نبود؛ برای پیشرفت و فروش بیش‌تر در این بازار، برند آنر را به‌عنوان ساب‌برند خود، معرفی کرد. آنر گوشی‌های هوشمند میان‌رده را با کیفیت بالا، عرضه می‌کند و همین دلیل شده تا این شرکت بتواند در بازار میان‌رده‌ها، حکم‌فرمایی کند. نقطه قوت برند آنر، قیمت‌های کم این برند است.

خوش‌بختانه، آنر از خویشاوندی با هوآوی، قیمت‌های منصفانه را به ارث برده؛ البته برند آنر، دیگر تحت فرمان هوآوی نیست و بیانیه استقلال خود را صادر کرده. بر خلاف هوآوی، آنر توانسته در بازارهای اروپایی، جای خود را پیدا کند. موضوع دیگری که به برند آنر و هوآوی، مربوط می‌شود، تحریم‌هایی است، که بی‌دلیل به برند آنر، نسبت داده شده‌اند. در میان مخاصمه اقتصادی چین و آمریکا، بدون هیچ دلیلی، برند آنر هم با تحریم‌های گوگل، سر کرد؛ البته طبق اخبار، اسمارتفون‌های جدید آنر، با خدمات گوگل، عرضه خواهند شد.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات آنر ویو 40

در این مدل، مانند اکثر هم‌نام‌هایی که آنر، منتشر کرده بود، خصوصیت‌هایی داریم، که ضمن بسیار عمومی بودن، خاص هستند. شکل خاص ظاهری «Honor View 40» به‌لطف دوربین سلفی دوگانه آن مقدور شده. دوربین اصلی، مانند دوربین سلفی، قابلیت‌های درخور توجهی دارد. این دوربین، بهترین در بازار نیست، اما نسبت به قیمت «Honor View 40» کارایی بالایی دارد، که نظیر آن را در اسمارتفون‌های گران‌تر می‌بینیم.

طراحی ظاهری «Honor View 40» یک طراحی اقتباسی است، که از قبل در بازار گوشی‌های هوشمند، طرف‌داران زیادی پیدا کرده. نکته جال توجه این مدل طراحی، قاب دوربین اصلی آن است. قاب دوربین اصلی در این مدل‌ها، مستطیل شکل هستند و در گوشه‌ بالایی پنل پشتی، قرار دارند. طراحی «Honor View 40» را با کمی لطافت، بسیار زیبا می‌نامیم.

زمانی که بحث به نمایشگر و باتری «» می‌کشد، امید ما نسبت به این اسمارتفون، دوچندان می‌شود. پنل نمایشی موجود، حاصل زحمات شرکت سامسونگ است؛ یک نمایشگر AMOLED که یک میلیارد رنگ را ارائه می‌دهد. باتری یاد شده، ظرفیتی در حد و اندازه خواسته‌های بازار دارد، اما این ظرفیت را در بسیاری از اسمارتفون‌های دیگر می‌بینیم.

چیپست موجود در «Honor View 40» را شرکت مدیاتک ساخته. لیتوگرافی درخور توجه این چیپست، به ما می‌گوید، که می‌توانیم برای بازی‌های سنگین، روی «Honor View 40» حساب ویژه‌ای باز کنیم. ترکیب سخت‌افزاری موجود در این اسمارتفون، توانایی رفع سخت‌ترین خواسته‌های کاربر را دارد و امتیاز ویژه‌ای به «Honor View 40» بخشیده.

Honor View 40

آنر ویو 40: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی به‌کار رفته در «Honor View 40» همان طراحی قدیمی اسمارتفون‌ها است، که تغییرهای مناسبی بر آن، اعمال شده. پنل جلویی از نمایشگر آمولد و دوربین سلفی دوگانه، پذیرایی می‌کند. پنل پشتی، محتوی دوربین اصلی سه‌گانه و فلش ال‌ای‌دی آن است. فریم نیز میزبانی کنترلر‌های صدا، دکمه پاور و اسلات سیم‌کارت را بر عهده دارد.

پنل جلویی «Honor View 40» به‌لطف نمایشگر سامسونگ و دوربین سلفی دوگانه آن، بسیار جذاب است. نمایشگر، کمی به طرفین، خم شده تا هم فضای بیش‌تری در اختیار داشته باشد و هم طراحی «Honor View 40» را لوکس‌تر کند. حواشی اطراف این نمایشگر، به‌قدری کم است، که اگر حواستان را جمع نکنید، از حضور آن‌ها، غافل می‌شوید. دوربین دوگانه سلفی، درون یک حفره بیضی شکل و در گوشه بالایی نمایشگر، قرار دارد. مساحت این حفره، نسبت به مساحت نمایشگر، ناچیز است، پس نمی‌شود آن را یک محدودیت جدی برای محتوای نمایشی کاربر، بشماریم. 

پنل پشتی، نقطه عطف دیگر طراحی «Honor View 40» است. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیل شکل دوربین اصلی سه‌گانه را می‌بینیم. از جمله محتویات این دوربین اصلی «Honor View 40» می‌توان به سنسور اصلی عریض، اشاره کرد که از بقیه لنزها، بزرگ‌تر است و بالاتر از همه، قرار دارد. از سمت چپ این دوربین و به اندازه عرض مختصاتی آن، یک نوار تا سمت راست قاب پشتی، کشیده شده، که درجه رنگ متفاوتی با دیگر اقسام قاب پشتی دارد. این درجه رنگ، در قسمت پایینی قاب، دوباره مشاهده می‌شود.

از آن‌جایی که ضخامت «Honor View 40» چندان زیاد نیست، فریم آن، مجبور شده تا در قسمتی که دکمه پاور و کنترلرهای صدا، حضور دارند، به‌ حریم قاب پشتی، تجاوز کند تا بتواند این مقادیر را در خود، جای دهد. «Honor View 40» با ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۴.۳ در ۸ میلی‌متر، وزن ۱۸۹ گرم و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد، عرضه می‌شود.

 آنر ویو 40:  نمایشگر

نمایشگر «Honor View 40» از طرف غول تکنولوژی کره‌ای، شرکت سامسونگ به دست شرکت آنر رسیده. پنل نمایشی AMOLED از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره‌مند است. در این پنل نمایشی، هر پیکسل می‌تواند، میزان نور و رنگ خود را جداگانه تنظیم کند و این موضوع، سبب افزایش طول عمر باتری «Honor View 40» می‌شود. در زیر این نمایشگر کره‌ای، حسگر اثر انگشت، حضور دارد، که تنها دلیل وجود آن، نمایشگر AMOLED است، که از نمایشگر قدیمی‌تر OLED بهره‌برداری شده.

مقدار رزولوشن این نمایشگر، برای بازی‌های موبایلی و تماشای فیلم، کاملا مناسب است. رزولوشن ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶، تراکم پیکسلی درخور توجه ۴۳۹ پیکسل بر هر اینچ را به‌ دست ما می‌دهد. از طرفی دیگر، ماکسیمم نرخ روشنایی ۸۰۰ نیت، کاربر «Honor View 40» را در زیر نور خورشید، به‌چالش نمی‌کشد. نمایشگر این اسمارتفون، هیچ ایرادی ندارد.

قطر ۶.۷۲ اینچی صفحه نمایش «Honor View 40» آن را برای تماشای فیلم، بیش از پیش، مناسب و شایان توجه می‌کند. نمایشگر با مساحتی حدود ۱۱۱سانتی‌متر مربع، توانسته تا ۹۱ درصد از پنل جلویی «Honor View 40» را در اختیار بگیرد. نرخ نوسازی۱۲۰ هرتزی، که برای نمایشگر این اسمارتفون، درنظر گرفته شده، از میزان استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند، بسیار بالاتر است. 

Honor View 40

آنر ویو 40: سخت‌افزار و نرم‌افزار

همان‌طور که در مقدمه، ذکر شد، در میان دشمنی اقتصادی آمریکا و چین، پای شرکت آنر، بی‌هیچ دلیل موجهی، گیر ماند و محصولات این شرکت، تا مدتی بدون خدمات گوگل، عرضه شدند. اما حالا در مورد «Honor View 40» دیگر تذکر no google play services را نمی‌بینم و این اسمارتفون، به‌احتمال قوی با خدمات گوگل، همراه است. درمورد رابط کاربری «Honor View 40» اظهار نظر جدی نمی‌توان کرد، اما نسخه اندروید آن، ۱۰ خواهد بود و احتمالا به نسخه ۱۱ نیز، قابل ارتقا است.

ترکیب سخت‌افزاری «Honor View 40» را شاید در بسیاری از اسمارتفون‌ها دیده‌ باشید، اما این ترکیب سخت‌افزاری با خدمات زیادی از جمله دوربین دوگانه سلفی، هم‌پا است. چیپست ۷ نانومتری شرکت مدیاتک، تحت نام Dimensity 1000+ در زیر قاب‌های «Honor View 40» می‌تپد. این چیپست هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته Cortex-A77 با بیشینه فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، تشکیل شده، برای بازی‌های سنگین موبایلی، کاملا مناسب است.

در کنار این چپست، چپست گرافیکیMali-G77 MC9 را داریم، که دست کمی از خود تراشه ندارد و برای پردازش‌های گرافیکی بسیار سنگین، شایسته است. تنها ایراد سخت‌افزاری «Honor View 40» این بوده که در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، عرضه می‌شود. این موضوع هم انعطاف سخت‌افزاری را از «Honor View 40» می‌گیرد و هم انعطاف قیمت را.

آنر ویو 40: دوربین

در نگاه اول به دوربین اصلی «Honor View 40» متوجه یک دوربین چهارگانه به‌همراه فلش ال‌ای‌دی می‌شویم؛ اما در اصل این دوربین، یک دوربین سه‌گانه با فلش ال‌ای‌دی است و به‌نظر می‌آید، که یکی از آن لنزهایی که تیر خطا ما بوده، به دلیل رعایت توازن طراحی، قرار گرفته. در جمع سنسور‌های این دوربین، سنسور ماکرو آن، کمی بی‌اثر به‌نظر می‌رسد. دوربین اصلی «Honor View 40» شامل سنسور‌های زیر است:

  •         سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9
  •         سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، گستره دید ۱۲۰ درجه و فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر
  •         لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

عیار بالای این دوربین، زمانی معلوم می‌شود، که می‌بینیم، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارد. دوربین سلفی هم با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی «Honor View 40» از یک سنسور طیف رنگ و یک لنز عریض ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده. سنسور طیف رنگ که قبلا، طرف‌داران بیش‌تری داشت، برای ثبت عکس‌هایی با نور و رنگ طبیعی‌تر به دوربین سلفی «Honor View 40» اضافه شده.

Honor View 40

آنر ویو 40: باتری

نمی‌توانیم باتری لیتیم-پلیمری «Honor View 40» را فوق حجیم بدانیم؛ چراکه ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در بسیاری از اسمارتفون‌های دیگر، دیده‌ایم. با استناد به تبلیغات، فناوری شارژ سریع۶۶ واتی، ۱۰۰ درصد ظرفیت این باتری را در عرض ۳۵ دقیقه، شارژ می‌کند و شارژ سریع بی‌سیم۵۰ واتی هم می‌تواند، در طی همان زمان، ۵۰ درصد از ظرفیت را تکمیل کند. «Honor View 40» از فناوری شارژ معکوس ۵ واتی نیز، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید آنر ویو 40

سخت‌افزار مناسب، باتری نسبتا حجیم، کارایی بالای دوربین و نمایشگری با وضوح بالا را در اسمارتفون جدید آنر، یعنی «Honor View 40» می‌بینیم. «Honor View 40» تقریبا برای هر کسی که به هر دلیلی قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارد، مناسب است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
163.1x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 1000 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A77 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.56 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
حسگر طیف رنگی
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@1920fps, HDR, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل View40 دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل V40 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
163.1x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 1000 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A77 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.56 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> حسگر طیف رنگی
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@1920fps, HDR, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم