برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل V40 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HonorV40 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor V40 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 50 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor V40 5G

زمانی که نام برند آنر را می‌شونیم، قبل از خود این برند، به‌یاد برند هوآوی می‌افتیم. درست است‌، که برند آنر، زمانی به‌عنوان ساب برند هوآوی، معرفی شد، تا هوآوی بتواند، در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده، رقابت کند؛ اما این برند، حالا دیگر یک برند خودمختار است، که توانایی‌های خود را به‌اثبات رسانده و توانسته حجم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد.

هرچند که برند آنر، برای مقابله اقتصادی در بازار جهانی و بالاخص بازار چین، معرفی شد، اما در حال حاضر، در بازار اروپا، موفقیت‌های چشم‌گیری داشته. در میان نبرد اقتصادی چین و آمریکا، تحریم‌های شرکت گوگل بر برند هوآوی، اعمال شدند و بدون هیچ دلیل به‌خصوصی و با وجود استقلال برند آنر، این تحریم‌ها بر این شرکت‌ هم، اعمال شدند و ما شاهد افت بازار فروش گوشی‌های هوشمند، آنر بودیم. اما به‌نظر می‌رسد که اسمارتفون‌های جدید آنر، فارق از این تحریم‌ها، به‌فروس خواهند رسید.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات آنر V40 5G

احتمالا «Honor V40 5G » از آن دسته اسمارتفون‌های آنر خواهد بود، که تحریم‌های گوگل، در آن اثری نخواهند داشت. این اسمارتفون که با فناوری نورسیده نسل پنجم، همراه است، نکات ویژه و قابل توجهی از جمله دوربین سلفی دوگانه را در خود، جا داده. حالا که حرف از دوربین شد، بهتر است به دوربین اصلی سه‌گانه این اسمارتفون، اشاره‌ای کنیم.

دوربین اصلی سه‌گانه در قاب پشتی، حضور دارد و با طراحی جالبی، همراه است. این دوربین، قابلیت‌های چشم‌نوازی دارد، که می‌توانند برای بازار فروش «Honor V40 5G » مفید باشند. دوربین سلفی هم که از دو سنسور، تشکیل شده، برای بسیاری از کاربران، جالب خواهد بود. نکته قابل توجه این دوربین سلفی، دوگانه بودن آن است. دوربین‌های دوگانه سلفی، برای تمام دنبال‌کنندگان اخبار گوشی‌های هوشمند، جذاب است.

نمایشگر، با همت شرکت سامسونگ، به این اسمارتفون، اضافه شده. شرکت سامسونگ که پیشینه درازی در تولید نمایشگرهای باکیفیت دارد، یک نمایشگر آمولد خود را به دست شرکت آنر، سپرده تا به مجموعه اعضای موجود در «Honor V40 5G » اضافه شود و البته بتواند، حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای هم داشته باشد.

 Honor V40 5G

آنر V40 5G: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی «Honor V40 5G » بیش از همه با طراحی «Honor view 40 5G » خویشاوند می‌دانیم. حتی با دقت تمام هم نمی‌توانید، اختلاف طراحی این دو اسمارتفون را دریابید. در پنل جلویی، شاهد نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه هستیم. پنل پشتی، طبق معمول با دوربین اصلی سه‌گانه، درگیر است و فریم نیز به عنوان میزبان کنترلر‌های صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، اسپیکر‌های استرئو و درگاه شارژ Type-C، انتخاب شده.

در پنل جلویی «Honor V40 5G » کمی خمیدگی نمایشگر آمولد به طرفین را متوجه خواهید شد. این خمیدگی به انضمام فضای بیش‌تری که به نمایشگر داده، آن را لوکس‌تر هم کرده. حواشی اطراف نمایشگر «Honor V40 5G » به‌سختی، قابل شناسایی هستند. در زیر این نمایشگر، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای را داریم، که از مولفه‌های اضافی در طراحی این اسمارتفون، جلوگیری کرده. در گوشه بالای هم دوربین سلفی را نگاه می‌کنیم، که در یک حفره بیضی شکل، قرار دارد و مساحت کمی را تحت اختیار خود گرفته.

طراحی پنل پشتی «Honor V40 5G » به‌اندازه پنل پشتی «Honor View 40 5G » جذاب است و همان مقادیر قبلی را دارد. در گوشه بالایی این پنل، قاب مستطیل شکل دوربین را مشاهده می‌کنیم، که با طراحی مورد علاقه بازار گوشی‌های هوشمند، برابرسازی شده. در بالای قاب پشتی، سنسور عریض دوربین اصلی، بزرگ‌تر از همه، قرار گرفته و باعث شده تا طرح لنزی به قاب دوربین، اضافه شود تا تقارن طراحی «Honor V40 5G » از دست نرود.

کمی پایین‌تر از قاب دوربین، فریم «Honor V40 5G » را می‌بینیم، که از حد خود، تجاوز کرده و به حریم قاب پشتی، وارد شده. این ورود بی‌اجازه، به‌ این دلیل بوده تا کنترلرهای صدا و دکمه پاور بتوانند، فضای کافی داشته باشند. «Honor V40 5G » با ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۴.۳ در ۸ میلی‌متر، وزن ۱۸۹ گرم و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد، عرضه می‌شود.

آنر V40 5G: نمایشگر

یک نمایشگر آمولد، دلیل آن است، که «Honor V40 5G » توانسته با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای، معرفی شود. این پنل نمایشی که یک میلیارد رنگ را به‌تصویر می‌کشد از فناوری HDR10پشتیبانی می‌کند. در پنل‌های نمایشی آمولد، که مدل پیشرفته‌تر پنل‌های نمایشی OLEDهستند، هر پیکسل، درجه نور و رنگ خود را جداگانه، تنظیم می‌کند. 

رزولوشن این نمایشگر، استثنایی نیست، اما مقدار بسیار بالایی دارد. رزولوشن ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ برای «Honor V40 5G » تعریف شده که مقدار قابل توجهی است و دوست‌داران فیلم، قطعا به آن، علاقه نشان خواهند داد. حداکثر نرخ روشنایی۸۰۰ نیت، که نمایشگر «Honor V40 5G » با آن، همراه شده، کاربر را در زیر نور خورشید، به‌ چالش، نخواهد کشید.

از دیگر نرخ‌های بالای نمایشگر «Honor V40 5G » به نرخ نوسازی آن، اشاره می‌کنیم. نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز از مقدار استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند، بسیار بالاتر است. ارزش نرخ نوسازی یک نمایشگر، زمانی معلوم می‌شود، که کاربر آن، با سرعت بالایی در حال اسکرول کردن است. قطر ۶.۷۲ اینچی این نمایشگر، برای کاربران دوست‌دار فیلم و سریال، اهمیت بالایی دارد. نمایشگر با مساحت ۱۱۰ سانتی‌متر مربعی خود، بیش از ۹۱ درصد پنل جلویی «Honor V40 5G » را تحت تصرف خود دارد. 

 Honor V40 5G

آنر V40 5G: سخت‌افزار و نرم‌افزار

«Honor V40 5G » با رابط کاربری  Magic UI 4.0 و اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. رابط کاربری فوق، شباهت زیادی با رابط کاربری EMUI 11دارد. از نکات دیگر نرم‌افزاری «Honor V40 5G » می‌توانیم به عدم حضور خدمات گوگل، اشاره کنیم. هرچند که این موضوع هم از پشتوانه درستی، برخوردار نیست و فقط حدس و گمانه‌زنی است. «Honor V40 5G » علاوه بر موارد گفته شده، از حضور یک مودم نسل پنجم نیز بهره می‌برد. فناوری نسل پنجم تا به‌حال با حواشی زیادی، همراه بوده؛ از حواشی بین وزیر جوان با علی ضیا گرفته تا حواشی بریتانیی‌های جهان اولی!

«Honor V40 5G » با چیپست شرکت مدیاتک، همراه شده. این چیپست با نام Dimensity 1000+ و لیتوگرافی۷ نانومتری، ارزش زیادی برای طرف‌داران بازی‌های موبایلی دارد. چیپست هشت‌هسته‌ای «Honor V40 5G » از چهار هسته Cortex-A77 با بیشینه فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، تشکیل شده. با این‌که ساخت این هسته‌ها به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد، اما چیزی از قدرت بالای پردازشی این چیپست، کاسته نمی‌شود.

در کنار این چیپست، چیپست گرافیکیMali-G77 MC9 داریم، که برای پردازش بازی‌هایی با گرافیک بسیار بالا، مناسب است. ترکیب سخت‌افزاری «Honor V40 5G » را بسیار قدرتمند، می‌شماریم. تنها ایراد این ترکیب سخت‌افزار، منعطف نبودن مقدار رم آن است؛ به‌طوری که فقط یک‌مقدار رم ۸ گیگابایتی برای «Honor V40 5G » تعریف شده؛ ولی کاربر می‌تواند برای حافظه داخلی، مقادیر ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت را انتخاب کند.

آنر V40 5G: دوربین

در قاب دوربین اصلی «Honor V40 5G » سنسور اصلی آن را می‌بینیم، که با اندازه‌ای بزرگ‌تر از باقی سنسور‌ها در بالای آن‌ها، قرار گرفته. در محتویات این دوربین، سنسور چهارمی هم دیده‌ می‌شود، در حالی که دوربین اصلی «Honor V40 5G » یک دوربین سه‌گانه است. حقیقتا این سنسور چهارم، وجود خارجی ندارد و فقط شکلی از یک لنز بوده، که برای رعایت طراحی متوازن، اضافه شده. باتوجه به لنز اصلی می‌توانیم، ادعا کنیم که دوربین اصلی این اسمارتفون، علی‌رغم ثبت تصاویری با کیفیت بسیار بالا، در مکان‌هایی که نور کافی، وجود ندارد، خوب عمل نخواهد کرد. دوربین اصلی «Honor V40 5G » از سه سنسور که شرح آن‌ها در زیر همین متن آمده، تشکیل شده:

  • لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9
  • لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، زاویه تحت پوشش ۱۲۰ درجه و فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر
  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

کاربران «Honor V40 5G » می‌توانند روی لنز ماکرو این اسمارتفون، برای عکس‌برداری از سوژه‌های بسیار نزدیک، حساب باز کنند. دوربین اصلی با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند و قابلیت عکس‌برداری HDR را نیز دارد. دوربین سلفی هم از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و یک سنسور طیف رنگ، تشکیل شده. به‌لطف سنسور طیف رنگ، عکس‌های که با دوربین سلفی «Honor V40 5G » گرفته می‌شوند، از رنگ‌های طبیعی‌تری، بهره‌مند هستند. دوربین سلفی ضمن عکس‌برداری HDR با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند.

 Honor V40 5G

آنر V40 5G: باتری

با این‌که حجم باتری لیتیم-پلیمری «Honor V40 5G » بالا است، اما چشم کاربر آن را نخواهد گرفت؛ چراکه حجم باتری‌های بسیاری از اسمارتفون‌های موجود در بازار، بیش از این مقدار ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، که برای «Honor V40 5G » درنظر گرفته شده. این اسمارتفون ضمن پشتیبانی از شارژ سریع۶۶ واتی از شارژ سریع بی‌سیم۵۰ واتی و شارژ معکوس۵ واتی، پشتیبانی می‌کند. در خلال شارژ سریع ۶۶ واتی، حداکثر ظرفیت باتری، در عرض ۴۵ دقیقه، تکمیل خواهد شد، ولی شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی در همین مقدار زمان، به‌تجدید قوای نصف حجم باتری، خواهد پرداخت.

مشاوره در خرید آنر V40 5G

اگر قصد خرید یک اسمارتفون توانا را دارید، که هم بتوانید با آن، عکس‌هایی با کیفیت مناسب بگیرید، فیلم ببینید و بازی کنید، لازم است از کیفیت نمایشگر، باتری، دوربین، سخت‌افزار و طراحی آن، مطلع شوید. در سطور بالایی این متن، به تشریح همین موارد درمورد «Honor V40 5G » پرداخته‌ایم و اثبات کردیم، که این اسمارتفون برای هر طبقه‌ای از مصرف‌کنندگان، مناسب است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
163.1x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 1000 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A77 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
440~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.56 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
حسگر طیف رنگی
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@1920fps, HDR, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل V40 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل V40 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
163.1x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 1000 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A77 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
440~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.56 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> حسگر طیف رنگی
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@1920fps, HDR, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم