برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 10X lite دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Honor10X lite Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Honor 10X lite Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor 10X Lite

برند آنر را می‌شود، فرزند هوآوی خواند؛ شاید برخی از خوانندگان نام این برند را نشنیده باشند، اما مگر می‌شود، نام هوآوی، ناآشنا باشد؛ برندی که در ابتدا به تهمت بی‌کیفیتی دچار شد و سپس به صدر جدول فروش صعود کرد. در صفحه ویکیپدیا انگلیسی آنر، این‌گونه درج شده: برند آنر به هوآوی کمک می‌کرد تا به مقابله با میان رده‌ها در سطح بازار جهانی بالاخص چین برود؛ اما برای تفهیم باید بدانید، آنر در حال حاضر یک برند مستقل است. اما در کل هدف آنر، ارائه تکنولوژی جدید و قیمت پایین در یک پکیج است؛ با این توصیفات احتمالا متوجه شدید که با یک میان رده با قیمت مناسب طرف هستیم، نه یک گوشی هوشمند مانند «Samsung Galaxy A21s»، که قیمت آن در کنار تکنولوژی ناکارآمد، سبب شد تا خرید آن غیرمعقول به نظر برسد. منظور از این مقایسه و مقدمه طولانی، رساندن یک منظور خاص بود: برند خوب، پرچم‌دار خوب تولید می‌کند، نه یک میان رده خوب.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات آنر 10X Lite

طراحی جذاب، قابلیت شارژ معکوس، سخت افزار مثال زدنی، دوربین چهارگانه با یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی، باتری حجیم و قیمت اقتصادی. بله تمام موارد ذکر شده را می‌توانید در اسمارت فون مقرون به صرفه « Honor 10X Lite »، در یک بسته کامل ببینید؛ اما خبر بد: به نقل از (gsmarena.com)، این اسمارت فون همان مدل قبلی است، بدون هیچ پیشرفت خاصی. 

اولین شاخصه چشم‌گیر این اسمارت فون، طراحی جذاب قاب پشتی است که چندان، تفاوتی با «Honor 9X Lite» به جز در هایلایت‌ها ندارد، البته فقدان حفره اثرانگشت نیز کاملا محسوس است؛ کمی بی‌رحمی کرده‌ایم، اگر بگوییم: آنر مثل کودک‌های دبستانی که خواب می‌مانند و ناگهان با شلختگی خاصی آماده می‌شوند تا به مدرسه برسند، این گوشی هوشمند را طراحی کرده. اما در کل، تغییراتی نیز اعمال شده، از سخت افزار تا زبان طراحی، ولی‌ نمی‌شود این دو اسمارت فون را دوسری کاملا مجزا دانست.

 Honor 10X Lite

آنر 10X Lite: طراحی و کیفیت ساخت

« Honor 10X Lite »، کاملا به نفع بازار طراحی شده، شاید اگر آن را در دست بگیرید، اصلا حس میان رده بودن را دریافت نکنید. طراحی آنر ۱۰ ایکس لایت، مدرن است، اما لوکس نیست، شاید اگر فریم، کمی تخت‌تر بود، چه بسا ظاهر، به سطح یک ظاهر لوکس صعود می‌کرد. در قاب جلویی، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، ۸۴.۳ درصد فضا را به خود اختصاص داده، در اطراف آن نیز حاشیه مشکی رنگ باریکی، خودنمایی می‌کند. از جمله تغییرات اعمال شده، حذف ناچ مربعی شکل دوربین و تغییر آن به یک حفره در مرکز بالا نمایشگر برای قرارگیری دوربین است؛ به نظر شما کدام بهتر است؟ یک ناچ مربعی شکل که فضا نسبتا زیادی را اشغال می‌کند یا یک حفره در میان صفحه که ممکن است با محتوا نمایشی در تداخل باشد.

در قاب پشتی، شاهد زبان طراحی زیبا، از هر لحاظ هستیم. در گوشه بالایی، قاب مستطیل شکل دوربین به پیروی از مارکت قرار دارند، در این قاب، سنسورهای دوربین به صورت L برعکس چیده شده‌اند. در پنل پشتی، خبری از حفره حسگر اثر انگشت نیست، در عوض حسگر اثر انگشت با دکمه پاور در سمت راست تلفیق شده است؛ این ادغام، در میان رده‌های دیگری مانند «Samsung Galaxy A12» نیز دیده می‌شود و گزینه بهتری نسبت به حفره و یا حسگر زیر صفحه نمایش، به نظر می‌رسد. هیچ اطلاعاتی از هیچ گواهینامه‌ای برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و یا جنس شیشه در دسترس نیست، اما قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک است، ولی در نظر اول شبیه به شیشه هستند. اندازه ۱۶۵.۷ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متری « Honor 10X Lite »، به همراه وزن ۲۰۳ گرمی آن، چشم ما را از همین الان به یک باتری توانمند می‌دوزد.

آنر 10X Lite: نمایشگر

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی (معادل ۱۷۴ سانتی‌متر مریع) از نوع IPS LCD که بیش از ۸۴ درصد فضا قاب جلویی را در اختیار دارد، می‌تواند رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را ارائه دهد. خبری از ماکسیمم درجه روشنایی یا نرخ نوسازی نمایشگر « Honor 10X Lite » در دسترس نیست.!

 Honor 10X Lite

آنر 10X Lite: سخت افزار و نرم افزار

اول از همه لازم است گفته شود، که آنر از هیچ یک از خدمات گوگل بهره نمی‌برد، البته این خبر کمی قدیمی به نظر می‌رسد؛ اجازه بدهید به نقل از (www.gsmarena.com) که خود نیز به نقل از (Kommersant, a reputable Russian newspaper)، صحبت کرده، اخبار جدید درمورد این موضوع را از رو بخوانیم: بعد از مشاجره، شرکت‌های چینی و آمریکایی، آنر به دنبال این شرکت‌های کشیده شد و به میان این دعوا بی‌ربط کشیده شد. حال آنر دارد روی خط جدیدی از تولیدات خود کار می‌کند که میتوانند از سرویس‌های گوگل استفاده کنند.

البته لازم به اشاره‌ است، که در ذیل مشخصات این اسمارت فون در همین سایت (www.gsmarena.com)، مشخصا جمله (no Google Play Services) ذکر شده؛ اما به هر حال، رابط کاربری « Honor 10X Lite »، Magic UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ است، انتظار این است، که با توجه به جدید بودن این تلفن هوشمند، بتوان از قابلیت‌های اندروید ۱۱ نیز استفاده کرد؛ در مورد، قفل گذاری با قابلیت تشخیص چهره، باید گفت، که سنسور FaceID، در مشخصات این اسمارت فون درج نشده و اگر قرار باشد از چهره خود برای بازگشایی قفل صفحه استفاده کنید، باید دور کلمه امنیت را خط بکشید. چیپست به کار رفته نیز، یک تراشه ۱۲ نانومتری از نوع Kirin 710A، هشت هسته‌ای است؛ این تراشه در سال ۲۰۱۸ معرفی شده، سه سال قبل. چیپست گرافیکی به کار رفته نیز از نوع Mali-G51 است. « Honor 10X Lite » در یک مدل به شرح زیر عرضه می‌شود: ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا حافظه با استفاده از درگاه microSDXC.

آنر 10X Lite: دوربین

حال که بحث زیاد به «Samsun Galaxy A21s» کشید، بهتر است بگوییم که در آن گوشی نیز سنسور ناکارآمد بود، سنسورهایی که فقط برای دهن پر کردن روی کاغذ می‌آیند، در « Honor 10X Lite »، نیز شاهد این دسته سنسورها هستیم، اما کیفیت دوربین این مدل نسبت به مدل « Honor 9X Lite »، پیشرفت کرده. شرح سنسورها در دوربین اصلی به شرح زیر است:

  • لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگش دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4  و زاویه دید ۱۲۰ درجه

  • لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی و دوربین سلفی (که از یک لنز عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده)، هر دو قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ را دارا هستند.

 Honor 10X Lite

آنر 10X Lite: باتری

در زیر قاب « Honor 10X Lite »، غول ۶۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی قرار دارد. آنر ادعا کرده که این اسمارت فون با استفاده از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه به نیمی از ظرفیت باتری خود دسترسی پیدا کند؛ شاید این بهترین شاخصه این اسمارت فون باشد، هر چند که به دلیل عدم دسترسی به این اسمارت فون نباید به صحت این ادعا دل‌خوش کرد. اما آن‌چه کاملا شفاف بیان شده، پشتیبانی از شارژ معکوس است؛ همانطور که از نام این تکنولوژی بر می‌آید، می‌توانید در مواقعی که به شارژر یا پاوربانک بخصوصی دسترسی ندارید از گوشی خود به عنوان پاور بانک استفاده کنید.

مشاوره در خرید

آن‌چه در خرید یک میان رده، به نظر مهم می‌رسد، ظاهر است. در پرچم‌داران، به دلیل حساسیت شرکت، با طراحی‌های جالب و باارزش، طرف هستیم؛ اما اگر شرکتی باشد که فقط میان رده تولید کند چه؟ به آن شرکت می‌شود اعتماد کرد؟ اگر به دنبال خرید یک میان رده هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ یکی از محصولات آنر بروید، زیرا همان‌طور که گفته شد، به دلیل تخصص آنر بر روی میان‌ رده‌های، یکی از بهترین گزینه‌ها است. اگر هم به دنبال یک اسمارت فون توانمند، با باتری حجیم، سخت افزار قدرتمند، طراحی جالب توجه و دوربین حرفه‌ای هستید، « Honor 10X Lite » را در میان انتخابات خود قرار دهید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
165.7x76.9 میلی‌متر
ضخامت
9.3 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps (unconfirmed), 1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 10X lite دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor 10X lite دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
165.7x76.9 میلی‌متر
ضخامت
9.3 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps (unconfirmed), 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم