برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 30i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Honor30i Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Honor 30i Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Honor 30I

برند آنر، که به نوعی، ساب برند هوآوی است، به صورت تخصصی به ساخت میان رده‌هایی با کیفیت مناسب می‌پردازد. در دنیا گوشی‌های هوشمند، که قیمت‌ها به سرعت بالا می‌روند، استفاده از میان رده‌ها به شدت باب شده، از این رو برند آنر، که فرزند خوانده، هوآوی، محسوب می‌شود، طرفداران زیادی پیدا کرده.برای خرید یک میان رده، باید به سراغ برند‌های معروف برویم، یا این‌که میان رده مد نظر را از یک برند تخصصی، که کار آن تولید میان رده است، بخریم. حال به نظر شما، کدام بهتر است؟ بله؛ یک برند خوب، پرچم‌دار خوب تولید می‌کند.در حقیقت، جالب است، اگر بدانید، که هوآوی برند آنر را برای مقاصد و مجادلات اقتصادی، به بازار آورده، تا در بازار جهانی و بازار چین، از نظر قیمت، بتواند با شرکت‌های دیگر، مقابله کند.

مقدمه ای بر تشریح مخشصات آنر 30I

بعد از تحریم‌های آمریکا بود، که برند آنر، از زیر مالکیت هوآوی، بیرون آمد و در حال حاضر می‌توان گفت که در مورد « Honor 30I » انتظار رفع تحریم‌های گوگل را داریم. « Honor 30I » برای اولین بار، سپتامبر سال ۲۰۲۰ در کشور روسیه، معرفی شد. این اسمارت فون، عضو دیگری از خانواده آنر ۳۰ است. ظاهر « Honor 30I » برای دنبال کنندگان سری ۲۰، کمی آشنا است، چراکه این ظاهر را قبلا با «Honor 20 lite» دیده بودیم. جدا از اشتراکات ظاهری « Honor 30I » و « Honor 20 lite »، اشتراکات سخت افزاری کمی هم ندارند، البته بدنه و به دنبال آن، نمایشگر، بزرگ‌تر شده است. طراحی « Honor 30I » در حالت کلی، بسیار، چشم‌نواز است. در ادامه این مطلب، از وجه‌های قابل توجه، این اسمارت فون را بررسی خواهیم کرد.

Honor 30I

آنر 30I: طراحی و کیفیت ساخت

آن‌چه در نخستین نگاه، به طور تمام و کمال، مشهود است، طراحی‌ای برگرفته از « Honor 20 lite » است، که حال بر رو « Honor 30I » اعمال شده. طراحی « Honor 30I » کاملا، ارگونومی است وظاهر لوکسی دارد، به انضمام این‌که، با رجوع به « Honor 20 lite » از « Honor 30I » نیز، انتظار خوش‌دستی داریم.

پنل جلویی که از ساخت آِن، اطلاعی در دسترس نیست، ولی انتظار می‌رود، از همان شیشه باشد، میزبان نمایشگر و طراحی ناچ قطره‌ای است. ناچ، شاید کمی ناراحت کننده به نظر برسد، اما ناچ قطره‌ای، ارجح‌تر از حفره‌ای، میان صفحه است، که با نمایشگر، تداخل دارد. با در نظر گرفتن بازار، حاشیه‌ها در کنار نمایشگر، کمی زیاد به‌نظر می‌رسند، ولی اصلا طراحی زشتی ندارند.

در پنل پشتی، اولین چیزی که جذبمان می‌کند، قاب مستطیل شکل دوربین است، که به طرف چپ بدنه چسبیده. طراحی حفره حسگر اثر انگشت نیز، در « Honor 30I » جایی ندارد، بر خلاف « Honor 20 lite »؛ حسگر اثر انگشت، این‌بار به جا تلفیق شدن، با دکمه پاور، به طراحی زیر نمایشگر برگشته؛ طراحی زیر نمایشگر، کمی بی‌دقت است و سخت، عمل می‌کند.

طراحی قاب پشتی، مانند « Honor 20 lite »، جاذب لک، به نظر نمی‌رسد، در عوض  در رنگ خاصی، طراحی شبیه به قاب‌های گرافیتی به نظر می‌رسد. در مورد رنگ‌های قاب پشتی، رنگ قرمز-آبی (توجه داشته باشید که منظور، دورنگ مجزای قرمز و آبی نیست، ترکبیب رنگ قرمز-آبی است) دارا دو خط هایلایت، به صورت موازی است، رنگ سبز هایلایت‌هایی متقاطع دارد (نه در درون قاب) و هم‌چنین رنگ مشکی، یک خط هایلایت به صورت کج از زیر دوربین تا نزدیک به گوشه راست بالایی دارد. ابعاد « Honor 30I » ۱۵۷.۲ در ۷۳.۲ در ۷.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۱.۵ گرم، ذکر شده، که با این احتساب، نمی‌توان انتظار یک باتری فوق حجیم را داشت.

آنر 30I: نمایشگر

دلیل، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای، پنل نمایشی ۶.۳ اینچی (معادل ۹۵ سانتی‌متر مربع) OLED است. انتظار ما از نمایشگر « Honor 30I » بیش‌تر از « Honor 20 lite » است، زیرا در « Honor 20 lite » شاهد حضور نمایشگر IPS LCD بودیم، ولی با این اوصاف، تفاوت‌ رزولوشن، این دو اسمارت فون، زیاد نیست.

رزولوشن تعریف شده برای « Honor 30I » ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی این نمایشگر که ۸۳.۳ درصد فضا در پنل جلویی را به خود اختصاص داده، ۴۱۸ پیکسل بر هر اینچ است. ماکسیمم درجه روشنایی ذکر شده نیز ۶۰۰ نیت است، که عدد بدی نیست.

Honor 30I

آنر 30I: سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار به کار رفته در « Honor 30I »، تقریبا همانی است، که در « Honor 20 lite » دیدیم. قلب تپنده « Honor 30I » چیپست ۱۲ نانومتری هشت هسته‌ای Kirin 710F است، که از چهار هسته با بیشینه فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز از نوع Cortex-A73 و چهار هسته با بیشینه فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز از نوع Cortex-A53، تشکیل شده. چیپست گرافیکی به کار رفته نیز از نوع Mali-G51 است، که داده‌های گرافیکی را بر بستر رم ۴ گیگابایتی، جاری می‌سازد.  هم‌چنین « Honor 30I » با رابط کاربری Magic UI 2.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ منتشر می‌شود. نرم افزار، نقطه قوت اصلی « Honor 30I » نسبت به « Honor 20 lite » است، به هر حال ما نمی‌توانیم، نرم‌افزار یک اسمارت فون سال ۲۰۱۹ را با نرم‌افزار اسمارت فون دیگری از سال ۲۰۲۰، مقایسه کنیم. طبق بخش خبرات سایت (gsmarena.com) شاید، بشود انتظار رفع تحریم‌های گوگل، برای « Honor 30I » را داشت.

آنر 30I: دوربین

دوربین « Honor 30I » با اختلاف نسبتا زیادی در مقایسه با « Honor 20 lite » پیشرو است. همان‌طور که گفته شده، این اسمارت فون با نیاز‌های بازار در سال ۲۰۲۰، طراحی و ساخته شده و به این دلیل است که دوربین « Honor 30I » نسبت به « Honor 20 lite » شامل پیشرفت‌هایی شده.

دوربین اصلی که در پنل پشتی و درون یک قاب مستطیل شکل تقریبا بیضوی جا داده شده، دارای سه سنسور اصلی و یک فلش LED است. در این مورد، شاهد پیشرفت نکردن، دریچه دیافراگم سنسور اصلی هستیم، شاید این کمی ناراحت کننده باشد، زیرا اگر بخواهیم، که نورگیری این دوربین را با دوربین « Honor 20 lite » مقایسه کنیم، نباید، انتظار نور گیری خوبی از لنز اصلی داشته باشیم.

دوربین اصلی که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ را دارد، از سه سنسور، به شرح زیر تشکیل شده:

  • لنز ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۸ میلی‌متر

  • لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۰ درجه

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم  f/2.4

دوربین سلفی نیز که با کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰ عرضه شده، از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی از نوع عریض(Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده. هر دو دوربین از قابلیت عکس‌برداری HDR پشتیبانی می‌کنند؛ در این نوع عکس‌برداری، برای دریافت عکسی با نور استاندارد، سه تصویر با سه درجه نوری مختلف، ثبت می‌شوند و در نهایت، این سه تصویر با هم ادغام شده و تصویری با نور استاندارد، ثبت می‌کنند.

Honor 30I

آنر 30I: باتری

حال که در بازار پرفرازونشیب، گوشی‌های هوشمند، باتری‌هایی با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر می‌بینیم، شاید دیدن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری « Honor 30I » چندان به مزاج ما خوش نیاید. این باتری لیتیم-پلیمری، قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد. طبق تبلیغات، این باتری که از شارژ ۱۰ واتی، پشتیبانی می‌کند، در عرض ۳۰ دقیقه به ۵۳ درصد از ظرفیت خود باز‌میگردد.

چندان نمی‌شود، روی بازی با این باتری، حساب بازکرد، ولی در حالت کلی، ظرفیت باتری برای انجام امور روزمره کافی است.

مشاوره در خرید Honor 30I 

اگر به دنبال خرید یک میان رده با کیفیت هستید، باید میان رده‌ای از شرکتی را انتخاب کنید، که توانسته خودش را اثبات کند. برخی شرکت‌های مشهور، زمانی که بحث به تولید میان رده با کیفیت می‌رسد، نمی‌توانند میان رده‌ای با کیفیت و قیمت مناسب، طراحی و تولید کنند؛ یا قیمت، بالا است و کیفیت، پایین است، به‌طوری که حتی قابل قبول هم نیست.

برای خرید یک میان‌ رده، چه شرکتی، بهتر از شرکتی که تخصصا، میان رده تولید می‌کند. « Honor 30I » از برند آنر، یک میان رده جذاب و با کیفیت است و به‌نظر، انتخاب خوبی برای هرکسی‌ که به دنبال یک میان‌ رده مناسب است، می‌آید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399
طول و عرض
157.2x73.2 میلی‌متر
ضخامت
7.7 میلی‌متر
وزن
171.5 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
418~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 30i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor 30i دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399

طراحی

طول و عرض
157.2x73.2 میلی‌متر
ضخامت
7.7 میلی‌متر
وزن
171.5 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
418~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم