برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 9A دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

Honor 9A Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

Honor 9A Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین سه گانه  : 13- 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی آنر 9A

آنر زیر مجموعه­ ای از برند خوش نام و شناخته شده­ هوآوی است که به تولید گوشی ­های هوشمند می ­پردازد. گوشی ­های هوشمند ساخته شده توسط آنر به خصوص در میان ایرانیان از اقبال خوبی بهره مند بوده ­اند چرا که این برند چینی در کوتاه مدت توانست جای خود را در بازار گوشی ­های هوشمند ایران بازار کند. آنر به ساخت گوشی ­های اقتصادی توجه خاصی دارد و سیاست این برند تولید گوشی­ های هوشمند مقرون به صرفه است تا در این شرایط افزایش غیر قابل کنترل قیمت گوشی ­های هوشمند بیش از پیش بتواند جای خود را در بازار و در نزد کاربران تثبیت کند. یک از این مدل ­های اقتصادی ساخته شده توسط آنر گوشی آنر 9A است. احتمالا صفت مقرون به صرفه بهترین اصطلاحی است که با آن می­ توان آنر 9A را توصیف کرد. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد داریم به بررسی جنبه ­های مختلف این گوشی هوشمند بپردازیم تا کاربران علاقمند بتوانند با یک دورنمای مناسب اقدام به خرید آنر 9A کنند. با ما همراه باشید.

آنر 9A یک مثال بسیار عالی از مفهوم گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه است. به نظر می ­رسد که آنر در هنگام تولید این گوشی به طور مستقیم جیب کاربران گوشی ­های هوشمند را هدف قرار داده است. آنر 9A برای اولین بار در تاریخ 29 آپریل 2020 در کنارگوشی آنر 30 اس معرفی شد و توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. گوشی آنر 9A در مقایسه با برادر بزرگتر خود یعنی آنر 9 ایکس در سطح پایین تری دارد؛ با این حال در برخی جنبه ­ها از آن پیشی گرفته است. به طور مثال آنر 9A در مقایسه با آنر 9 ایکس به باتری قدرتمند­تری مجهز شده است.

در واقع باتری که در ساخت آنر 9A به کار رفته است یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر است که 1000 میلی آمپر از آنر 9 ایکس بیشتر است. در ساخت آنر 9A همچنین از یک دوربین سه گانه نیز استفاده شده است که می ­تواند این مدل ارزان قیمت را به یک گزینه­ بسیار مناسب برای کاربرانی تبدیل کند که به عکاسی با گوشی هوشمند خود اهمیت می ­دهند. یکی از نقاط قوت این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 است. آنر 9A به یک صفحه نمایش از نوع IPS LCD مجهز شده است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را دارد. بر روی آنر 9A به طور پیش فرض اندروید 10 و نسخه­ 3.1 رابط کاربری محبوب و روان Magic UI نصب شده است. متاسفانه چندی است که به علت تحریم­ های آمریکا امکان بهره مندی از سرویس ­های گوگل در گوشی های هوشمند ساخته شده توسط برند هوآوی و آنر نیست به همین دلیل کاربران گوشی آنر 9A باید به استفاده از نسخه­ های جایگزین خو بگیرند. قیمت گوشی آنر 9A در بازار در حدود 150 یورو است.

Honor 9A

معیارهای خرید گوشی آنر 9A

صفحه نمایش بزرگ

در ساخت آنر 9A از یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینجی از نوع IPS LCD استفاده شده است. به رسم دیگر مدل ­هایی که امروزه تولید می ­شود این صفحه نمایش هم تمام فضای جلوی گوشی را اشغال کرده است. تنها در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به شکل یک ناچ قطره ای جا داده شده است. کاربران می توانند به وسیله­ این صفحه نمایش گسترده لذت تماشای فیلم و یا بازی کردن با گوشی را برای خود دو چندان کنند.

نسبت نمایشگر گوشی آنر 9A به بدنه گوشی 83.3 درصد است؛ بنابراین حاشیه ­ها در این مدل به میزان خوبی کاهش پیدا کرده ­اند. همچنین این نمایشگر قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است و نسبت ابعاد در آن  20:9 است. رزولوشن این مدل 720 x 1600 پیکسل است. گوشی آنر 9A تراکم پیکسلی به اندازه­ی 278 پیکسل بر هر اینج را دارد که در مقایسه با همرده­ هایش مقدار خوبی محسوب می ­شود. تصاویر در نمایشگر آنر 9A عمق مناسبی دارند و رنگ ­ها زیبا نمایش داده می­ شوند.

یک گوشی جذاب در دستان شما

آنر 9A یک ظاهر بسیار مدرن و جذاب دارد. جلوی گوشی توسط یک گلس پوشیده شده است. هر چند که فریم گوشی و قاب پشتی هر دو از جنس پلاستیک هستند؛ اما ظاهر گوشی به گونه ­ای است که حس خوب استفاده از یک گوشی به روز و مدرن را به کاربر القا می ­کند. انعکاس نور در قاب پشتی بسیار جذاب است. دوربین سه گانه در یک قاب مستطیل شکل سیاه به همراه فلش ال ای دی جا گرفته­ اند. این فریم مستطیلی در گوشه­ سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. محل و شیوه­ قرار گیری این دوربین سه گانه به گونه ­ای است که گوشی را نسبت به همرده­ های خود متمایز می کند. حسگر اثر انگشت در مرکز قاب پشتی قرار دارد و کاملا همرنگ قاب است و درست در پایین قاب گوشی نام برند هانر با فونت زیبایی هک شده است. آنر 9A در سه رنگ سیاه، آبی و سبز به بازار عرضه شده است.

Honor 9A

سخت افزار

کمپانی گوشی آنر برای گوشی آنر 9A یک تراشه­ 12 نانومتری به نام Mediatek MT6762R Helio P22  را در نظر گرفته است. همچنین در کنار این تراشه از یک CPU هشت هسته ­ای اوکتا کور استفاده کرده است. این CPU شامل 4 هسته  Cortex-A53 با سرعت 2.0 گیگاهرتز در کنار چهار هسته­ دیگر Cortex-A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز است. پردازنده­ گرافیکی که برای این مدل در نظر گرفته شده است نیزPowerVR GE8320است. در کنار این بسته­ سخت افزاری از یک رم 3 گیگابایتی نیز استفاده شده است. حافظه­ ی ذخیره سازی که کمپانی آنر برای آنر 9A در نظر گرفته است 64 گیگابایت است که در واقع مقدار زیادی است. عملکرد سخت افزارهای به کار رفته در ساخت گوشی آنر 9A  را به طور کلی می توان خوب ارزیابی کرد. گوشی در بارگذاری اپلیکیشن ­های سنگین و یا بازی ­های نسبتا سنگین مشکلی ندارد. هر چند در هنگام انجام بازی ­های سنگین کاربر با لگ زدن هایی رو به رو خواهد شد. حافظه­ ذخیره سازی 64 گیگابایتی که برای این مدل در نظر گرفته شده است مقدار بسیار مناسبی در مقایسه با مدل­های همرده است و در واقع یکی از نقاط قوت گوشی محسوب می­ شود. این حجم از حافظه برای کاربرانی که عادت به نگهداری حجم زیادی از اطلاعات در گوشی هوشمند خود را دارند بسیار مناسب است. در نهایت لازم به ذکر است که گوشی آنر 9A  از نسل چهارم اینترنت پرسرعت یعنی 4G بهره می برد.

استفاده از یک دوربین سه گانه در ساخت  آنر 9A

سازندگان گوشی آنر 9A  در ساخت این گوشی از یک دوربین با سه لنز مجزا استفاده کرده­ اند. استفاده از یک دوربین سه گانه در این مدل باعث شده است که آنر 9A  یک سر و گردن از همرده ­های خودش در این سطح از قیمت بهتر باشد. این دوربین سه گانه کاربر را قادر می­ کند که در ثبت تصاویر از دور و یا از فاصله نزدیک هیچ مشکلی نداشته باشد و بتواند تمام آن­ها به زیبایی به تصویر بکشد. دوربین اول آنر 9A  به یک لنز 13 مگاپبکسلی واید با گشودگی دیافراگم 1.8 مجهز است. این لنز 13 مگاپیکسلی از قابلیت PDAF نیز پشتیبانی می ­کند. دوربین دوم یک لنز اولترا واید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.2 است. لنز اولترا واید در هنگام ثبت تصاویر از مناظر به یاری کاربران خواهد شتافت. با کمک این لنز کاربران می ­توانند فضایی فراتر از محدودیت ­های یک لنز عادی را در گوشی هوشمند خود به ثبت برسانند. در آخر نوبت به دوربین سوم می ­رسد که در واقع برای تشخیص عمق تصاویر به کار می ­رود. این دوربین به یک سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم به اندازه­ 2.4 مجهز است که وظیفه­ جدا سازی تصویر پس زمینه از سوژه  اصلی عکاسی را به عهده دارد. فلش LED، عکس برداری HDR  و ثبت تصاویر پارانوما از دیگر ویژگی ­های این دوربین سه گانه است. این دوربین همچنین قادر به فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

 برای بخش مهم دوربین سلفی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم 2.0 استفاده شده است. این اندازه از گشودگی دیافراگم به لنز دوربین اجازه می ­دهد که در شرایط نور نامناسب نور بیشتری را وارد خود کند و در نتیجه تصاویر بهتری را ثبت کند. ثبت تصاویر HDR و فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی­ های دوربین سلفی است. دوربین سلفی طی بررسی ­ها عملکرد خوبی از خود نشان داده است. نمی­توان آن را با مدل های بالاتر مقایسه کرد، اما در سطح خودش تصاویر قابل قبول و زیبایی را به ثبت می ­رساند.

Honor 9A

یک باتری با ظرفیتی فراتر از انتظار کاربران

در واقع یکی از نقاط قوت و جذابیت ­های اصلی این گوشی به باتری آن بر می­ گردد که در ساخت گوشی از آن استفاده شده است. گوشی آنر 9A به یک باتری غیر قابل تعویض Li-Po با ظرفیت 5000 میلی آمپر مجهز شده است. این ظرفیت ازحجم باتری نه تنها در میان مدل ­های همرده پیدا نمی ­شود، بلکه قادر است که با مدل های بالاتر از خود هم به رقابت بپردازد. این باتری خیال کاربرانی که از خالی شدن نا به هنگام باتری گوشی خود وحشت دارند و قصد تهیه­ یک گوشی مقرون به صرفه با باتری قدرتمند دارند را بسیار راحت خواهد کرد. اگر شما هم کاربری هستید که تجربه­ خالی شدن شارژ باتری گوشی در شرایط حساس را دارید، باید بدانید که آنر 9A برای شما ساخته شده است.­

چرا گوشی آنر 9A بخریم؟

آنر 9A مخاطب های خود را دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که با وجود بودجه­ محدود قصد خرید یک گوشی قدرتمند را دارید پس گوشی آنر 9A برای شما ساخته شده است. قیمت آنر 9A حدود 150 یورو است، اما به یک دوربین سه گانه مجهز شده است. لنز اول یک دوربین واید و دومی یک لنز اولترا واید است. سنسور سوم برای تشخیص عمق به کار می ­رود و به کمک آن می توان تصاویر پرتره­ خوبی را به ثبت رساند. سخت افزار گوشی به خوبی می­ تواند پاسخ گوی فعالیت ­های روزانه باشد؛ هر چند نمی ­توان از آن انتظار بارگذاری بازی ­های سنگین بدون لگ زدن را داشت. جذابیت ­های آنر 9A تنها به سخت افزار آن محدود نمی ­شود. این مدل در رنگ­ های زیبایی به بازار عرضه شده است و ظاهری به روز و جذاب دارد که از جدید ترین مدل­ های بازار الگو پذیرفته است. حسگر اثر انگشت گوشی آنر 9A در قاب پشتی تعبیه شده است و عملکرد خوبی دارد. باتری بسیار قدرتمند آنر 9A با ظرفیت 5000 میلی آمپر را نیز نمی ­توان نادیده گرفت.

با این ظرفیت باتری این گوشی به راحتی می ­توان تا دو روز شارژ را در خود نگه دارد. حافظه­ ذخیره سازی که برای آنر 9A  در نظر گرفته شده است 64 گیگابایت است. لازم به ذکر است که در این مدل امکان اضافه کردن حافظه­ جانبی microSDXC نیز وجود دارد. برای قرار دادن رم یک اسلات اختصاصی در گوشی وجود دارد. از دیگر قابلیت­های آنر 9A می ­توان به وای فای، وای فای دایرکت (برای به اشتراک گذاری فایل ها)، هات اسپات، جی پی اس، بلوتوث، رادیو، شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کرد.  آنر 9A قیمت مناسبی دارد که در کنار تمام این ویژگی ­ها می­ تواند آن را به گزینه­ بسیار خوبی برای خرید تبدیل کند. به خصوص برای افرادی که بودجه­ محدودی دارند و قصد تهیه­ یک گوشی مقرون به صرفه را دارند.

Honor 9A

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آنر 9A

کاربران این گوشی به طور کلی از عملکرد آنر 9A رضایت داشته­اند. به لطف باتری 5000 میلی آمپری این فاصله بین شارژ کردن­ های گوشی به حداکثر میزان خود رسیده است. دوربین تصاویر قابل قبولی را ثبت کرده است و یکی دیگر از علل عمده رضایت کاربران بوده است. همچنین ظاهر گوشی بسیار جذاب بوده و حس استفاده از یک گوشی سطح بالا را به کاربران القا کرده است. حسگر اثر انگشت نیز در شناسایی سریع عمل کرده است و توانسته که رضایت کاربران را بدست آورد. سخت افزار گوشی نیز عملکرد قابل قبولی داشته است هر چند در هنگام انجام بازی ­های سنگین کاربران شاهد لگ زدن­هایی بوده ­اند. برخی از کاربران از نمایشگر آنر 9A رضایت داشته ­اند اما به عقیده­ برخی دیگر کمبود یک صفحه نمایش سوپر آمولد در این مدل احساس می­ شود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
159.1x74.1 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
278~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 9A دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor 9A دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
159.1x74.1 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
278~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم