برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 8A Pro دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

Honor8A Pro Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

Honor 8A Pro Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین  : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3020 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Honor 8A Pro

آنر 8A پرو در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ و از جانب زیر مجموعه شرکت هواوی یعنی Honor روانه بازار شده است. این گوش مقرون به صرفه از یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین نیرو استفاده می‌کند و برای تسک‌های روزانه شما کفاف لازم را خواهد داشت. لازم به‌ذکر است که حافظه 64 گیگابایتی گوشی را می‌توانید با یک کارت حافظه microSDXC  ارتقا دهید. حافظه رم 3 گیگابایت است و قدرت دوربین اصلی آن هم در حد ۱۳ مگاپیکسل تعریف می‌شود. در نهایت باید به صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی آن اشاره کنیم که رزولوشنی بالغ‌بر ۱۵۶۰ × ۷۲۰ را ارائه می‌کند. گوشی آنر 8A پرو از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی متری است.

معیارهای خرید گوشی Honor 8A Pro

صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی با پنل IPS LCD

گوشی آنر 8 آ پرو از یک صفحه نمایش با اندازه ۶.۰۹ اینچی برخوردار است و فناوری پنل آن هم IPS LCD در نظر گرفته شده است. رزولوشن صفحه نمایش ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است و می‌توانید به‌صورت چند لمسی از آن استفاده کنید. این پنل با صفحه لمسی خازنی از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده است و حدود ۷۹.۲ درصد از بدنه‌ی کلی گوشی را نیز به خود اختصاص می‌دهد. اما در نهایت به چگالی صفحه می‌رسیم که رقم متعاد ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ دارد و به‌هر حال می‌تواند در این رده قیمت، برای کاربران رضایت‌بخش باشد. نسبت صفحه نمایش هم ۱۹.۵:۹ تعریف شده است.

صفحه نمایش آنر 8A پرو

دوربین یگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی

آنر 8A پرو در هر دو سمت گوشی از دوربین‌های تکی بهره می‌برد و با فراهم‌سازی آن‌ها، صرفا برای تصویربرداری رضایت‌بخش مناسب خواهد بود. دوربین جلویی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و از دریچه دیافراگم f/2.0 برخوردار است. این سنسور قابلیت HDR دارد و قادر است که قدرت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای با کیفیت 1080p را برای کاربران فراهم سازد. اما دوربین اصلی گوشی آنر 8A پرو از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و قابلیت‌هایی همچون فلش LED، پانوراما و HDR دارد. این سنسور هم از نظر فیلم‌برداری عملکرد مشابهی با دوربین سلفی دارد.  البته گفتنی است که دریچه دیافراگم بهتر f/1.8 سبب می‌شود که ورود نور به داخل سنسور با شرایط بهتری صورت گیرد.

سخت افزار متوسط و کار راه‌انداز

تراشه این محصول از شرکت مدیاتک انتخاب شده است و مدل آن هم Hellio P35 است. این تراشه ۱۲ نانومتری از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که ترتیب مشابهی با دیگر آثار مشابه در همین رده دارد. چهار هسته با سرعت ۲.۳ گیگاهرتزی و چهار هسته با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی تشکیل دهنده این تراشه است و هرکدام از آن‌ها هم از معماری Cortex-A53 استفاده می‌کند. در نهایت به پردازنده گرافیکی آنر 8A پرو می‌رسیم که از نوع PowerVR GE8320 بوده و حداقل می‌تواند برای اجرای بازی‌های متوسط رو به پایین مناسب باشد. کاربرانی که از گوشی آنر 8A پرو برای کارهای رزوانه خود استفاده می‌کنند، یقینا توجه خاصی به تجربه بازی‌های آن چنانی نخواهند داشت و به‌همین دلیل نمی‌توان روی چنین موضوعی به‌عنوان نقطه ضعف دست گذاشت.

آنر 8A پرو

آنر 8A پرو از یک حافظه 64 گیگابایتی استفاده می‌کند و قابل ارتقا با یک حافظه جانبی microSDXC  هم خواهد بود. میزان رم گوشی هم 3 گیگابایت است و کاملا مشخص است که با یک محصول پایین‌رده روبرو هستیم و چندان نباید امیدی به اجرای تسک‌های سنگین و همزمان با این گوشی داشته باشید.

قابلیت‌های دیگر

آنر 8A پرو از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند و در جایگاه مناسبی در پشت گوشی جای گرفته است. در کنار آن سنسورهای شتاب سنج و مجاورت هم در این محصول وجود دارد که با دریافت دقیق اطلاعات فیزیکی، می‌توانند آن‌ها را به واحد پردازش گوشی ارسال کنند. سنسور مجاورت در هنگام برقراری تماس بسیار کاربردی است و احتمالا می‌دانید که صفحه گوشی در این حالت به‌صورت خودکار خاموش شده و اجازه‌ی فشرده شردن دکمه‌ی اشتباهی داده نمی‌رود. این کار توسط سنسور مجاورت انجام شده و کمک می‌کند که مصرف باتری گوشی هم کاهش قابل توجهی داشته باشد.

با استفاده از سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند می‌توانید به‌راحتی ایمنی گوشی را با یک سیستم منحصربه‌فرد تامین کرده و نگرانی از بابت هک شدن پین کد یا الگوهای خود نداشته باشید.

این محصول از موج‌های رادیویی پشتیبانی می‌نکد و می‌توانید با استفاده از GPS داخلی این محصول، موقعیت یابی دقیقی با استفاده از قابلیت ماهواره‌ای داشته باشید. این سرویس می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری نسبت به دستگاه‌هایی داشته باشد که از جی پی اس داخلی برخوردار نیستند و معمولا چند متر در محاسبه مکان گوشی اشتباه می‌کنند. پورت USB 2.0 هم چندان پرسرعت نیست و البته اگر تجربه کار با پورت‌های پیشرفته‌تر را نداشته باشید، این تفاوت چندان به چشم‌تان نخواهد آمد.

سیستم وای فای گوشی از قابلیت باند دوگانه برخوردار است و در کنار آن هم می‌توان به بلوتوث ورژن ۴.۲ اشاره کرد. این محصول در طیف رنگی مشکی، آبی، قرمز و طلایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به‌جز این مدل، محصولات دیگر ۳۲/۳ و ۶۴/۳ نیز ارائه شده‌اند.

باتری مناسب ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی

باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و به‌هیچ عنوان هم قابل جداسازی نیست. یقینا شما با خرید گوشی آنر 8A پرو، قصد برخورداری از محتواهای رسانه‌ای و تجربه بازی‌های سنگین را چندان نخواهید داشت و به‌همین دلیل همین باتری کوچک می‌تواند بیش از یک روز برای شما دوام بیاورد. این دوام برای کاربرد روزانه گوشی بسیار مناسب است و کفاف چک کردن ایمیل و دیگر تسک‌هایی که افراد عادی در طول روز انجام می‌دهند را خواهد داد. صفحه نمایش گوشی هم در این زمینه تاثیر گذار است و به‌دلیل روشنایی و بزرگی نه‌چندان زیاد، تاثیر زیادی روی مصرف بیش از اندازه باتری نخواهد گذاشت.

طراحی شیک و بادوام آنر 8A پرو

آنر 8A پرو حدود ۱۵۰ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۵۶.۲۸ در ۷۳.۵ در ۸ میلی متر روانه بازار شده است. این محصول در دو مدل مشکی و آبی رنگ ارائه شده و کمپانی سازنده، از طراحی شیک و زیبایی برای آن استفاده کرده است. گوشی آنر 8A پرو روی سیستم‌عامل اندروید ۹.۰ و بالاتر اجرا می‌شود و طبق چیزی که خود سازنده اعلام کرده است، دارندگان گوشی می‌توانند تا سال‌های آینده از آپدیت نرم‌افزاری استفاده کرده و ورژن‌های جدید سیستم‌عامل را روی آن نصب کنند. رابط کاربری EMUI که اختصاصی خود برند سازنده است، سیستم‌عامل اندروید را در وجهه‌ای کاملا اختصاصی تقدیم شما می‌کند و در کنار تمام قابلیت‌های موجود، ویژگی‌های جدیدی را همچون برنامه‌های سازنده گوشی در اختیار شما قرار خواهد داد.

آنر 8A پرو

چرا گوشی Honor 8A Pro را بخریم؟

با خرید گوشی آنر 8A پرو می‌توانید یکی از برجسته‌ترین گوشی‌های این رده را مشاهده کرده و با پرداخت قیمت اندکی، صاحب یک گوشی کار راه انداز از برند معتبر آنر شوید. آنر همواره در دل مردم کشور رسوخ داشته است و به دلیل کیفیت ساخت بالای گوشی‌های این شرکت و قیمت مناسبی که نسبت به سایر برندها ارائه می‌دهد، همیشه مورد اقبال کاربران بوده است. صفحه نمایش خوب، عملکرد متوسط، باتری با ظرفیت کافی و امکان افزایش ظرفیت حافظه گوشی، نکاتی هستند که احتمال زیاد برای کاربران عادی جذاب خواهند بود. در نظر داشته باشید که این محصول یکی از برجسته‌ترین فناوری LCD را صاحب است و رضایت کافی از نگاه کردن به صفحه خواهید داشت.

شاید خرید گوشی آنر 8A پرو نقطه شروع مناسبی برای ورود به عرصه گوشی‌های هوشمند است و شما می‌توانید آزمایش خوبی از قابلیت‌های یک گوشی لمسی داشته باشید و هزینه‌ چندانی هم بابت آن نپردازید. در چنین شرایطی گفتنی است که توجهی به مشخصات فنی پایین نینداخته و صرفا آن را نقطه آغازی برای ماجراجویی طولانی مدت خود بدانید. آنر برند معتبری در زمره گوشی‌های هوشمند است و کیفیت ساخت بالای آنر 8A پرو، می‌تواند در کنار همه‌ی ناامیدی‌های گوشی، نقطه عطفی باشد.

طراحی آنر 8A پرو

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Honor 8A Pro

قیمت گوشی آنر 8A پرو نشان می‌دهد که انتظارات از محصول Honor باید در چه حد و اندازه‌ای باشد. این گوشی ارزان قیمت تنها برای کاربرانی مناسب است که اقدام به ارسال اس ام اس، چک کردن ایمیل و یادداشت برداری در طول روز می‌کنند و فاکتورهایی همچون عملکرد قدرتمند، دوربین خاص یا حتی صفحه نمایش آن‌چنانی برای‌شان اهمیت ندارد. خرید گوشی آنر 8A پرو برای این دسته از کاربران عالی خواهد بود و بدون خالی کردن حساب بانکی خود، می‌توانند محصولی جالب و مناسب را داشته باشند. عده‌ای از کاربران رقیبانی همچون گلکسی A20 را محصول بهتری می‌دانند و با یک مقایسه از روی مشخصات فنی، خرید آن را نسبت به قیمت گوشی ترجیه می‌دهند.

گفتنی است که آنر 8A پرو یکی از محصولات خوش ساخت و زیبای کمپانی سازنده است و طرفداران آنر هم به این نکته اشاره می‌کنند. عده‌ای باتری آن را نسبت به محصول مشابه سال گذشته، پایین می‌دانند و اعتقاد دارند که باید حداقل در حدود ۴ هزار میلی آمپر ساعت فراهم می‌شد. زیبایی گوشی از سمت کاربران زیادی مطرح می‌شود و چنین چیزی را ما در محصولات میان‌رده و بالارده این کمپانی هم به‌وفور شاهد هستیم. هنگام مواجهه با گوشی آنر 8A پرو، حتی خوش‌بین ترین کاربران هم اعتقاد دارند که این محصول تفاوتی با نسخه‌های مشابه نداشته است و حتی آنر 8A را مشابه آن می‌دانند. به‌هر حال در زمره گوشی‌های رده پایین، تفاوت بین محصولات چندان مشخص نمی‌شود و حساسیت هم روی این موضوع نسبت به گوشی‌های رده‌های بالا، برقرار نیست.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
فروردین 1398
طول و عرض
156.3x73.5 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.09 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
تاچ عالی، دوربین خوب، قیمت مناسب

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 8A Pro دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor 8A Pro دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
فروردین 1398

طراحی

طول و عرض
156.3x73.5 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.09 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم