برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 20 lite دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Honor20 lite Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Honor 20 lite Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 24- 8- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 9.0
4G
3400 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی Honor 20 Lite

گوشی آنر 20 لایت در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و با داشتن دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسل و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، می‌تواند کاربران زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. این محصول ارزان قیمت از تراشه Kirin 710 استفاده می‌کند و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، جوابگوی بسیاری از کاربران خواهد بود. میزان حافظه رم گوشی 6 گیگابایت است و سرعت بسیار خوبی هنگام اجرای بازی‌های بزرگ و بازی‌های اکشن خواهد داشت. این محصول تنها از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی آن، چگالی بسیار خوبی برای نمایش دقیق و واضح رنگ‌ها دارد.

معیارهای خرید گوشی Honor 20 Lite

صفحه نمایش بزرگ از نوع LCD همراه با وضوح و روشنایی عالی

صفحه نمایش گوشی آنر 20 لایت از همه نظر بسیار عالی است و می‌تواند تا حد زیادی ملزومات لازم را داشته باشد. این صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی به‌اندازه کافی بزرگ است و از پنل LCD استفاده می‌کند. این صفحه نمایش به‌اندازه کافی روشنایی دارد و می‌تواند تعادل خوبی را نیز ایجاد کند. وضوح تصویر ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ خبر از رزولوشن +Full HD این محصول می‌دهد و بدین ترتیب تجربه‌ای درخشان از تماشای فیلم و تجربه بازی خود خواهید داشت. این صفحه نمایش پیکسل‌های فراوانی برای تمام برنامه‌های کاربردی شما دارد و حتی علاقه‌مندان به واقعیت مجازی هم حس خوبی از به‌کار بردن گوشی برای این منظور خواهند داشت.

صفحه نمایش آنر 20 لایت

گفتنی است که این محصول حدود ۹۰ درصد از کل بدنه‌ی گوشی را به صفحه نمایش اختصاص داده است و یقینا جلوه‌ی شیک و رضایت بخشی را به ارمغان می‌آورد. نسبت ارائه شده توسط این صفحه نمایش ۹:۱۹:۵ است و به‌طور خاص می‌توان آن را نسبت به دیگر محصولات بازار طولانی دانست. همانند گوشی‌های دیگری همچون آیفون XS و گلکسی S10، هنگام تماشای فیلم در این گوشی، شما باید نوارهای مشکی رنگی را کنار زده و گوشی را به حالت منظره تغییر دهید. چنین چیزی می‌تواند تجربه‌ی درخشان برای مشاهده محتواهای ویدیویی باشد.

حالت که صحبت از آن شد، این نمایشگر تصاویر بسیار واضح و دقیقی دارد و می‌تواند به‌عنوان رقیبی جدی برای صفحه نمایش‌های OLED باشد. با اینکه این وضوح موفق به رسیدن به قله نمی‌شود، اما کاربر همواره از نگاه کردن به آن احساس رضایت خواهد داشت. شما در صورت تمایل می‌توانید از کالیبراسیون تصویر استفاده کرده و از منوی تنظیمات این کار را برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر انجام دهید.

دوربین سه‌گانه عالی و پیشرفت نسبت به گذشته

ویژگی بزرگی که باعث می‌شود آنر 20 لایت از نسخه‌ی سال گذشته یعنی آنر 10 لایت متمایز شود، آرایه دوربین سه گانه آن است. برند آنر در این زمینه از شعار «لنز سه‌گانه، سرگرمی سه‌گانه» استفاده کرده است تا بتواند انقلاب گوشی را در این زمینه در اولویت خودش قرار دهد. کاربران آنر 20 لایت بدین واسطه می‌توانند عملکردی درخشان برای این محصول ارزان قیمت را داشته باشند. دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخصیص عمق در کنار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است و عملکردی شبیه به گلکسی A7 2018 متعلق به برند سامسونگ را ارائه می‌دهد.

دوربین آنر 20 لایت

گفتنی است که آنر 20 لایت امکان زوم ۶ برابری را فراهم کرده است و به‌صورت کاملا دیجیتالی آن را به شما ارائه می‌دهد. البته این بزرگ‌نمایی همراه با نویز خواهد بود و بنابراین زحمت چندانی برای کیفیت آن کشیده نشده است. سنسور اولترا واید از دریچه دیافراگم f/1.8 برخوردار است و ترکیب آن با سنسور عمق، شباهت زیادی به P30 لایت هواوی دارد. با استفاده از سنسور اولترا واید، می‌توانید زاویه‌ی ۱۲۰ درجه‌ای را پوشش داده است و از فناوری هوشمند هواوی برای بالا بردن کیفیت خروجی استفاده کنید. برای رسیدن به چنین قابلیتی تنها کافی است که به گزینه‌ی موجود در انتهای حالت منظره یاب دست یافته و آن را فعال کنید. این بخش فاقد جزئیات سنسور معمولی گوشی است و بنابراین پیکسل‌های زیادی نخواهد داشت.

حالت هوشمند هواوی به‌طور پیش فرض در این گوشی غیرفعال شده است، اما با فعال کردن آن می‌توانید به بیش از ۵۰۰ سناریو در ۱۶ دسته‌بندی متنوع دسترسی داشته باشید. هرکدام از این سناریوها دارای تنظیمات مناسبی برای استفاده‌ی شما خواهند بود. دوربین گوشی آنر 20 لایت عملکرد بسیار خوبی از نظر نورپردازی دارد و می‌تواند در محدوده‌ای پویا، تصاویری درخشان برای شما داشته باشد. جزئیات در نور روز بهتر ظاهر می‌شوند و دربرخی مواقع هم بهتر از رقبا عمل می‌کنند.

تراشه مشابه Kirin 710 نسبت به سال گذشته و عملکرد عالی پردازنده گرافیکی

عملکرد گوشی آنر 20 لایت توسط تراشه Kirin 710 متعلق به های سیلیکون تامین می‌شود که جزئی از کمپانی تابع هواوی محسوب می‌شود. این تراشه به‌طور مشابه در محصول سال گذشته نیز استفاده شده بود و در آنر 10 لایت امتحان خود را پس داده است. اگرچه عرضه‌ی این گوشی‌ها تنها در فاصله‌ی شش ماهه اتفاق افتاده است، اما کاربران انتظار داشتند که پیشرفتی در این زمینه صورت دهد و به‌ازای ۲۵ درصد هزینه‌ی بیشتری که نسبت به آن می‌پردازد، با عملکرد راضی کننده‌ای روبرو باشد. این محصول از 6 گیگابایت رم برخوردار است و در آزمون‌های بنچمارک هم نمره‌ی متوسط ۵۴۰۴ را دریافت کرده است که بسیار متوسط است.

آنر 20 لایت

گوشی آنر 20 لایت به‌راحتی می‌تواند بازی‌های بزرگی همچون آسفالت ۹ را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند. البته گاهی اوقات لگ و کندی را در بازی شاهد هستیم. به‌طور مشابه، کاربران می‌توانند بازی‌های سطح پایین‌تری همچون guns of Boom را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کرده و هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشند. این محصول برای بازی‌های اکشن چندنفره سریع هم برنامه‌هایی داشته است و سعی کرده است که صفحه نمایش و نرخ تازه‌سازی آن، جوابگوی چنین آثاری باشد. بازی تجربه روان و منظمی همراه با رابط کاربری EMUI ارائه می‌دهد و قفل شدن سریع گوشی و اجرای بدون مشکل برنامه‌ها، از ویژگی‌های ناب این محصول است.

باتری متوسط ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و کارکرد یک روزه‌ی آن

آنر 20 لایت در زمینه‌ی باتری هم عملکردی مشابه آنر 10 لایت داشته است و یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول از تراشه و صفحه نمایش یکسانی نسبت به سال گذشته دارد و به‌همین ترتیب انتخاب چنین اندازه‌ی برای باتری اصلا جای تعجب ندارد. عمر باتری اما در تست‌های ما قابل قبول ظاهر شده است. در این تست ما مشاهده کردیم که در حدود باز ماندن صفحه نمایش به مدت ۹۰ دقیقه، گوشی آنر 20 لایت حدود ۱۷ درصد از باتری خودش را از دست می‌دهد. برای مقایسه می‌توان به ۲۲ درصدی اشاره کرد که گوشی Moto G7 Plus در همین آزمایش از دست می‌دهد.

به‌طور کلی، آنر 20 لایت را می‌توانید در طول روز مورد استفاده قرار دهید و در صورت استفاده‌ی متوسط، نیازی به شارژ مجدد ان نخواهید داشت. یک کاربر متوسط می‌تواند از آن راضی باشد و اگر این میزان استفاده را سبک‌تر کنید، جای تعجبی نخواهد داشت که حتی ۴۰ الی ۵۰ درصد از باتری در پایان روز برای‌تان ذخیره شود. بدین ترتیب سعی کنید استفاده خود را مشخص کرده و سپس نگاهی به میزان کاریی باتری برسانید. اگر از کسانی هستید که مدام با گوشی خود به اینترنت متصل شده و محتواهای ویدیویی تماشا می‌کنید، احتمالا نیاز به شارژ مجدد گوشی خود در هنگام عصر خواهید داشت.

آنر 20 لایت

کاربرانی که اقدام به تجربه‌ی بازی با آنر 20 لایت می‌کنند، یقینا باتری بیشتری را نسبت به قبل مصرف خواهند کرد و باید همواره نزدیک به پریز برق باشند. این میزان چندان هم فاجعه‌بار نیست و حداقل تا نصف روز می‌توانید از عمر آن اطمینان حاصل کنید. هیچ شارژ وایرلسی در جعبه‌ی گوشی قرار داده نشده است و نباید هم انتظار وجود آن با چنین رده قیمتی را اشته باشید. اما شارژ سریع گوشی می‌تواند خبر خوشحال کنند‌‌‌ه‌ای برای بسیاری از کاربران باشد.

طراحی جذاب، خوش دست و شیک آنر 20 لایت

طراحی آنر 20 لایت نسبت به سال گذشته که با عرضه‌ی آنر 10 لایت همراه بود، تغییر چندانی نکرده است. این گوشی هوشمند بسیار جذاب، براق و متناسب با دست کاربر طراحی شده است و با داشتن حاشیه‌های حداقلی، می‌تواند قشر جوانان را تحت تاثیر خودش قرار دهد. آنر 20 لایت یک محصول درجه یک از نظر طراحی و کیفیت ساخت است و می‌تواند جذابیت‌های P30 لایت را به‌عنوان یک محصول بالا رده داشته باشد.

مدل آبی فانتوم این محصول دارای خط‌های بالا و پایین بسیار زیبایی است که با تغییر زاویه‌ی گوشی، از آبی به بنفش تغییر پیدا می‌کند. چنین ویژگی جذابی در مدل مشکی این محصول هم وود دارد و برند آنر چنین ویژگی منحصربه‌فردی را در نسخه‌های محدودی قرا داده است. گوشی آنر 20 لایت وزن ۱۶۴ گرمی دارد و ضخامت آن هم زیر ۸ میلی متر در نظر گرفته شده است. لبه‌های گوشی همچنان پلاستیکی است و حس لمس یک سطح کرومی را به شما می‌دهد. این بدنه، حالت درخشان مشابه شیشه‌ای دارد، اما همچنین حس دست زدن به یک بدنه‌ی پلاستیکی را خواهید داشت. در حالت کلی می‌تواند حس خوبی را در دستان شما ایجاد می‌کند.

احتمالا در اولین تجربه خودتان با آنر 20 لایت، حس خواهید کرد که سنسور اثر انگشت این گوشی کمی بالاتر از حد معمول قرار گرفته است. اما مطمئن باشید که کم کم به آن عادت خواهید کرد. کلید تنظیم حجم صدا کمی دور از انگشتان شما خواهد بود و همین مسئله کار را برای تجربه یک دست گوشی سخت می‌کند. این کلیدها در بالای لبه‌ی راست قرار گرفته است و مخصوصا هنگامی که قصد بلندکردن صدا را داشته باشید، این روند سخت‌تر هم می شود.

لبه‌ی پایینی گوشی در کنار داشتن یک حسن خوب، دو ویژگی بد هم دارد. شما در این بخش یک سوکت برای هدفون می‌بینید که یقینا برای خیلی‌ها خوشحال کننده است. اما از سوی دیگر، آنر با استفاده از پورت استاندارد شارژ USB، علاقه‌ای به استفاده از نسخه‌ی پرسرعت‌تر USB-C نداشته است و در کنار آن اسپیکر گوشی هم جایگاه پایین‌تری نسبت به حد معمول پیدا کرده است. چنین روندی سبب می‌شود که کاربر به‌آسانی آن را با دستان خود پوشانده و بازهم تجربه ناخوشایندی را ایجاد کند. البته چنین مواردی کاملا سلیقه‌ای هستند و احتمالا اگر از تجربه کنندگان استاندارد قدیمی USB باشید، تجربه معمول و راحتی با آن خواهید داشت.

طراحی آنر 20 لایت

یکی از موارد دیگر این است که بدنه‌ی گوشی به‌راحتی لکه را جذب می‌کند و در ابتدا کمی احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این روند موقتی است و کم کم می‌توانید با پاکسازی مداوم گوشی، این حس را از خود دور کنید. آنر 20 لایت عادت‌های نامتقارن شما را شکست خواهد داد و می‌توانید گوشی هوشمندی داشته باشید که عادت‌های جدیدی را در شما شکل خواهد داد.

چرا گوشی Honor 20 Lite را بخریم؟

شما با خرید گوشی آنر 20 لایت می‌توانید یک محصول ارزان قیمت همراه با مشخصات فنی متعادل در اختیار داشته باشید. دوربین گوشی بهترین نکته‌ی این محصول است و نسبت به آنر 10 لایت پیشرفت زیادی داشته است. تراشه گوشی قابل قبول و صفحه نمایش هم می‌تواند صحنه‌های با کیفیت و جذابی را به شما نمایش دهد. به‌نظر می‌رسد که حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای هر کاربری کافی است، اما همزمان می‌توانید با استفاده از یک میکرو SD آن را ارتقا دهید. لنز سوم ویژگی‌های جالبی را به دوربین گوشی آنر 20 لایت اضافه کرده است و می‌تواند نتایچ شگفت انگیزی در تصویربرداری ارائه کند. در کل می‌توان گفت که آنر 20 لایت همانند نسخه‌ی سال گذشته، بسیار تاثیرگذار و جذاب است. اگر به‌دنبال یک محصول ارزان قیمت همراه با ویژگی‌های ناب از برند آنر هستید، شاید بهتر است که نگاهی به این محصول بیندازید.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Honor 20 Lite

مصرف کنندگان گوشی‌های هوشمند در کشور ما، همواره کشش بسیاری نسبت به برند آنر داشته‌اند و همین روند در مورد آنر 20 لایت هم صدق می‌کند. قیمت گوشی آنر 20 لایت نشان می‌دهد که احتمالا کاربران زیادی به دنبال آن خواهند بود و مشخصات فنی متوسط همراه با یک دوربین عالی، می‌تواند نقطه پیشران خوبی برای این موضوع باشد. کاربران از دوربین و کیفیت بالای تصاویر ان رضایت کامل دارند و حتی کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، از آنر 20 لایت به‌عنوان محصولی ارزان قیمت و درخشان همراه با دوربین سلفی با کیفیت یاد می‌کنند.

جعبه گشایی آنر 20 لایت

تراشه گوشی نسبت به سال گذشته تفاوتی نکرده است و همین به نقطه‌ای برای عدم رضایت کاربران تبدیل می‌شود. آنر در این زمینه هیچ پیشرفتی نداشته است و با توجه به اهمیت این موضوع، می‌توان گفت که آنر فرصت خوبی را برای یک ارتقای عالی از دست داده است.

کاربران زیادی این محصول را یک گوشی نرمال با بازدهی بالا می‌دانند که برای استفاده روزانه می‌تواند بسیار مناسب باشد. این محصول بیشتر برای کاربران عادی مناسب است و در صورت استفاده بیش از حد برای محتواهای ویدیویی یا بازی‌ها، احتمالا تا نصف روز می‌توانید آن را روشن نگه دارید. در کل آنر 20 لایت را یک گوشی خوب با کیفیت ساخت بالا می‌دانند که وزن مناسبی هم دارد و با یک دست قابل نگه داشتن است. رنگ قرمز آنر 20 لایت طرفداران بیشتری دارد و کاربران به شیک و خوش رنگ بودن آن اشاره می‌کنند. یکی از ایرادات مطرح شده توسط کاربران، نبود پورت USB-C است که به‌نسبت قیمت محصول، انتظار وجود آن را داشتند و در کنار آن میزان باتری را هم مناسب می‌دانند.

برخی از کاربران هم حافظه‌ی رم آن را کافی نمی‌دانند و حداقل میزان ۶ گیگابایتی را برای آن پیشنهاد می‌کنند. گفتنی است که حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای این محصول هم یک نکته مثبت عالی است و به‌احتمال زیاد هیچ کس نیازی به حافظه جانبی microSDXC در کنار آن نخواهد داشت. توانایی به‌کار بردن دو سیم کارت در گوشی وجود ندارد و عده‌ای از کاربرانی که کارهای جانبی متنوعی با سیم‌کارت ها انجام می‌دهند، از این موضوع گله دارند. هوش مصنوعی بخش نرم‌افزاری دوربین هم از نظر کاربران تائید می‌شود و رابط کاربری مخصوص آنر در این زمینه هم عملکرد خوبی دارد. گوشی بسیار پرسرعت است و می‌تواند اجرای روان و خوبی در زمینه‌ی تسک‌های سنگین داشته باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
فروردین 1398
طول و عرض
154.8x73.6 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
164 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
415~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
رامش 6 نیست 4 هستش درست کنید ولی با اینکه 4 هستش یعنی من طوری ازش استفاده میکنم دروزی 9 ساعت بدون حتی یه تیکه هنگ بازی هاهم پابجی فورت نایت کالاف همه رو اجرا میکنه عالی هستش پابجی رو روی حالت HD و بقیه روی low چون اون دوتا بازی بسیار سنگین هستش

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 20 lite دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر (Honor 20 lite (China دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
فروردین 1398

طراحی

طول و عرض
154.8x73.6 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
164 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
415~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم