برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor View30 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HonorView30 Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor View30 Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 40- 8- 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4100 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10.0
5G
4100 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی Honor View 30 Pro

گوشی آنر ویو 30 پرو در اواخر ماه آوریل سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است و با پشتیبانی از دو سیم کارت و ارائه دوربین ۴۰ مگاپیسکلی سونی، می‌تواند نظر بسیاری از کاربران سخت پسند را جلب کند. طراحی گوشی فوق‌العاده زیبا است و کار آسانی برای نگه داشتن آن در دست خواهید داشت. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی آن عملکرد بسیار خوبی را در کنار تراشه Kirin 990 فراهم می‌کند. این محصول به فناوری 5G مجهز شده است و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی آن هم نشان می‌دهد که حداقل برای یک نصف روز می‌توانید از گوشی بدون شارژ مجدد استفاده کنید.

معیارهای خرید گوشی Honor View 30 Pro

صفحه نمایش درخشان ۶.۵۷ اینچی با وضوح +Full HD

صفحه نمایش گوشی آنر ویو 30 پرو از نوع FullView در نظر گرفته شده است و اندازه‌ی ۶.۵۷ اینچی دارد. این صفحه نمایش از وضوح +Full HD برخوردار است که به‌طور دقیق به ۱۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل معادل می‌شود و در نتیجه چگالی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را به ثبت می‌رساند. گفتنی است که تست صفحه نمایش در تمام شرایط‌ها مناسب بوده است و چشم کاربر در حالت نور روز هم اذیت نمی‌شود. نرخ تازه‌سازی مناسبی برای صفحه نمایش تعریف نمی‌شود و تنها ۶۰ هرتز برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. با توجه به نرخ ۹۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی گوشی‌های رقیب از کمپانی وان پلاس و گوگل، پیش بینی می‌شود که کاربران حساس در این زمینه را ناراحت خواهد کرد. وضوح تصویر Full HD+ این محصول قادر است که ۱۶.۷ میلیون رنگ را نشان دهد.

معرفی آنر ویو 30 پرو

دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی برگرفته از سونی مدل IMX600

گوشی ویو 30 پرو از یک دوربین ماتریسی استفاده می‌کند که شامل سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی متعلق به برند سونی از مدل IMX600 است. در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو هم قرار گرفته است. دوربین ماتریسی اصطلاحی برای قرارگرفتن لنزهای متعدد در کنار همدیگر است که برای عکاسی به‌صورت همزمان استفاده می‌شود. دوربین گوشی آنر ویو 30 پرو از سنسور RGGB برخوردار است و لنز اولترا واید آن می‌تواند پوشش ۱۰۹ درجه‌ی روی منظره داشته باشد. همه‌ی این کاربردها در کنار سنسور ۱۶:۹ ارائه می‌شوند و کاربر می‌تواند عکس‌های بهتری را نسبت به رقبای خود تهیه کند. فیلم‌ها نیز کیفیت بالایی دارند و فوکوس خودکار عملکرد بسیار جذابی در پشت صحنه ارائه می‌کند.

گوشی آنر ویو 30 پرو از فناوری زوم ۳ برابری اپتیکال برخوردار است و از سیستم OIS هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند مطمئن باشد که دور یا نزدیک بودن اشیا از گوشی، اهمیت چندانی ندارند و کیفیت همچنان حفظ خواهد شد.

آنر برای ارائه کیفیت بهتر تصاویر، از ترفندهای مختلف نرم‌افزاری استفاده کرده است. آنر ویو 30 پرو تمرکز زیادی روی دوربین خود داشته است و با ارائه حالت جدید فیلم‌برداری Dual-View، می‌توانید از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با قابلیت SuperSening آن استفاده کنید. گفتنی است که این روند همراه با دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید به‌صورت همزمان انجام می‌شود و سنسور ۱۲ مگاپکسلی ماکرو هم کمک می‌کند که تصاویر شما به واقعیت نزدیک شوند. گفتنی است که برای فیلم‌برداری، آنر از سنسورهای اختصاصی استفاده کرده است و یک زاویه دید عالی را برای این منظور فراهم می‌کند. اشیا در این حالت به چشم کاربر نزدیک‌تر خواهند بود و دامنه پویایی نیز توسط الگوریتم‌های HDR فراهم می‌شود. این قابلیت‌ها با قدرت لنز ترکیب شده و یک ترکیب قدرتمند در زمینه فیلم‌برداری به شما ارائه می‌کند.

دوربین آنر ویو 30 پرو

امکان عکس‌برداری در محیط‌هایی با نور کم فراهم شده است و می‌توانید با ترکیبی از قدرت سخت‌افزاری و تکنیک‌های نرم‌افزاری، شرایط بهینه‌ای را در تمام حالت‌های عکاسی داشته باشید. بالاخره آنر نشان داده است که به‌واسطه استفاده از سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی متعلق به سونی، نگاه ویژه‌ای به ارائه یک عملکرد عالی دارد و تست‌ها هم همین موضوع را اثبات می‌کنند. خود کاربر هم می‌تواند توسط برنامه کیفیت تصاویر را ارتقا داده و به یک طرح و رنگ جالب دست یابد. دیافراگم بزرگ f/1.6 دوربین اصلی امکان ورود نور بیشتری را فراهم می‌کند و کاربر می‌تواند با حداکثر ایزوی گفته شده به کار خود ادامه دهد. زیبایی شناسی هنری تصاویر هم تماما توسط فناوری‌های نرم‌افزاری تامین شده است و اگر یک عکاس حرفه‌ای باشید، با دید بهتری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دوربین سلفی دوگانه

در قسمت جلویی گوشی آنر ویو 30 پرو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت هوش مصنوعی (AI) قرار گرفته است. گفتنی است که در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید هم وجود دارد که کیفیت بالایی در حد و اندازه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار ارائه خواهد کرد. گفتنی است که آنر در این محصول از ایزوی بالا با مشخصات فنی جالب توجه حداقل روی کاغذ استفاده کرده است و در مقایسه می‌توان به ایزوی ۶۴۰۰ گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس اشاره کرد. این در حالی است که کانن 5D Mark IV ایزوی معادل ۱۰۲۴۰۰ دارد و طبق گفته‌ی آنر، این میزان در ویو 30 پرو چیزی در حدود ۴۰۹۶۰۰ است.

دوربین سلفی گوشی به‌واسطه استفاده از لنز دوم، می‌تواند عمق بیشتری به تصاویر اعطا کند. شما جلوه‌ای جالب توجه در عکس‌های خود خواهید داشت که حس خوبی دارد و یقینا تصاویر متفاوت‌تری را در شبکه‌های اجتماعی خود خواهید داشت. این روند در عکس‌های گروهی بیشتر دیده می‌شود و با استفاده از AI، می‌تواند دامنه تصاویر خود را هم افزایش دهید.

آنر ویو 30 پرو

سخت افزار قدرتمند Kirin 990 با پشتیبانی از فناوری 5G

آنر ویو 30 پرو اولین مجموعه از این برند است که از تراشه Kirin 990 5G SoC استفاده می‌کند و دارای یک شبکه دو حالته 5G همراه با پشتیبانی از تمام حالت‌های شبکه است. این تراشه ۷ نانومتری NPU دوگانه عرضه شده است. یک پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای Mali-G76 هم در داخل محصول به‌کار رفته است. حافظه داخلی گوشی ویو 30 پرو ۱۲۸ گیگابایت است و همراه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه بازار شده است.

تراشه نسل جدید آنر ویو 30 پرو از ۱۰.۳ میلیارد ترانزیستور تشکیل شده است و عملکرد تراشه در حد قابل توجهی بهینه خواهد بود. این تراشه حاوی پردازنده‌هایی است که با معماری دو هسته‌ای بزرگ و یک هسته‌ای کوچک با عملکرد درخشان هوش مصنوعی همراه شده‌اند و قدرت پردازش به‌صورت هوشمند بین تسک‌ها و برنامه‌های مختلف تقسیم می‌شود. گفتنی است که این تراشه موجب ایجاد تعادل در عملکرد و راندمان قدرت می‌شود و کاربر می‌تواند سرعت بالایی در اجرای راحت بازی‌ها داشته باشد.

عملکرد گوشی در حین تجربه بسیار عالی است و هیچ‌گاه دچار لگ نمی‌شود. برنامه‌ها و بازی‌ها را می‌توانید همزمان اجرا کرده و مشکلی از بابت اجرای چند وظیفه‌ای آن‌ها نخواهید داشت. گفتنی است که نمی‌توان نظر خاصی در مورد فناوری 5G گوشی آنر ویو 30 پرو صادر کرد، چرا که هنوز در برخی از کشورها این فناوری جا نیفتاده است و سنجش معیار در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند در این رابطه قضاوت کند.

حالت دوگانه پشتیبانی از فناوری 5G توسط آنر ویو 30 پرو از همه‌ی شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند وارد دوره جدیدی از اینترنت اشیا شود. سرعت بارگیری به ۲ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و شبکه‌ای با سرعت فوق‌العاده برای کاربران است که عملکرد درخشان آن در اجرای بازی‌ها، فیلم‌ها و سایر فایل‌ها دیده خواهد شد. این محصول می‌تواند عملکرد درخشانی برای تمام نیازهای روزمره شما از جمله کار و سرگرمی داشته باشد.

باتری متوسط ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

آنر ویو 30 پرو از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با توجه به صفحه نمایش Full HD+ این محصول که یقینا انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد، این میزان چندان جالب توجه به‌نظر نمی‌رسد. عملکرد باتری در طول روز قابل قبول است و در صورت استفاده‌ی نرمال از آنر ویو 30 پرو، می‌توانید تا یک روز از آن بهره ببرید. به‌طور طبیعی می‌توان گفت که باتری در آزمایشات مختلف عملکرد متوسطی داشته است و طبق انتظار در صورت استفاده‌ی متوسط رو به کم، می‌توانید شارژ باتری را تا شب نگه دارید، اما در صورت استفاده از محتوای رسانه‌ای و اینترنت، احتمالا این میزان نهایتا تا غروب آفتاب دوام خواهد داشت.

باتری آنر ویو 30 پرو

با این وجود، شما در صورت نیاز به شارژ، می‌توانید از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی محصول استفاده کرده و تنها در عرض ۳۰ دقیقه، شارژ آن را از صفر به ۷۰ درصد برسانید. این گوشی از یک شارژر 27 واتی وایرلس هم پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه، باتری را از صفر به ۵۲ درصد برساند. در کنار همه‌ی این قابلیت‌ها، شارژر وایرلس معکوس را هم داریم که البته هنوز در تست‌ها نتیجه‌ی مشخصی نداشته است.

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد با استفاده از فناوری Aurora Nano Texture

اولین ویژگی مهمی که در مورد آنر ویو 30 پرو می‌توان روی آن صحبت کرد، تکنولوژی موسوم به Aurora Nano Texture است. در اصل، به واسطه به‌کار رفتن این تکنولوژی، پنج لایه شیشه روی هم رفته در این گوشی استفاده شده است تا حس عمیق‌تری به رنگ‌ها اعطا کند. در لایه اول سطحی از جوهر قرار داده شده است و یک پوشش هم لایه دوم را تشکیل می‌دهد. لایه بافت UV هم لایه سوم را تشکیل می‌دهد و چهارمین مورد در مورد سطح رنگی است. آخرین مورد هم بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی را تشکیل می‌دهد. نتیجه‌ی کار یک بدنه‌ی بسیار براق است که حذابیت زیادی دارد، اما همزمان می‌تواند اثر انگشت را هم به‌راحتی جذب کند.

تفاوت مهمی که در مورد گوشی آنر ویو 30 پرو مطرح است، در مورد سنسور اثر انگشتی است که از پشت گوشی به قسمت کناری آن منتقل یافته است. چنین روندی را قبلا در مورد گلکسی S10e دیده بودیم و بسیاری از کاربران، کاملا طرفدار این رویه جدید در گوشی‌های هوشمند هستند. البته این موضوع بیشتر در مورد گوشی‌های غیر پرچم‌دار صدق می‌کند. تفاوتی که این سنسورها با سنسورهای موجود در زیر صفحه نمایش دارند، در سرعت آن‌ها است. گوشی‌های پرچم‌دار معمولا از سنسورهای زیر صفحه نمایش استفاده می‌کنند که کمی کند است، اما سنسورهای قرارگرفته در کناره‌ی گوشی چنین حالتی ندارند. نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی گوشی ۹۱.۴۸ درصد است که بسیار چشم‌گیر دیده می‌شود.

تقریبا همه‌ی گوشی‌های هوشمند امروزی از نظر طراحی جلویی کاملا یکسان هستند. به همین دلیل تفاوتی از این نظر، برای آنر ویو 30 پرو هم احساس می‌شود. ماژول دوربین در پشت گوشی به‌صورت برجسته قرار داده شده است و سبکی مشابه سری جدید S20 دارد. طراحی آن از پشت کمی عجیب و غریب دیده می‌شود و احتمالا استفاده از یک قاب نگهدارنده برای گوشی ضروری خواهد بود. جالب است بدانید که طراحی این محصول به‌طور ویژه روی گوشی P40 Pro هم به‌کار گرفته خواهد شد و از این نظر می‌تواند برای شما جالب توجه باشد.

آنر ویو 30 پرو

آنر ویو 30 پرو تفسیری از زیبایی شناسی در گوشی‌های هوشمند است و نور و سایه را به‌شکل جالبی باهمدیگر ترکیب کرده است. رنگ آبی این محصول آرامش را برای کاربر تداعی می‌کند و عمیق‌ترین حس حضور در دریای بی‌کران را القا می‌کند. رنگ مشکی آن از ستاره‌های درخشان نیمه شب گرفته شده است و حس رازآلود و جالبی با خود به‌همراه دارد. بازی با رنگ‌ها به وضوح در طراحی این گوشی‌ها دیده می‌شود و سطح دیگری از زیبایی شناسی را به نمایش می‌گذارد.

عملکرد نرم‌افزار مناسب علارغم محدودیت همیشگی

همانند هواوی، آنر هم طی مراسمی که در بارسلون برگزار شده بود، روی استفاده از AppGallery تاکید کرد. این برنامه پشت سر گوگل پلی استور و اپل اپ استور در جایگاه سوم بزرگ‌ترین فروشگاه‌های برنامه موبایل قرار می‌گیرد و هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال به‌صورت ماهانه دارد. البته بیشتر این افراد را کاربران چینی تشکیل می‌دهند.

البته هدف از گفتن این موضوع، زیر سوال بردن عملکرد AppGallary نیست، اما بالاخره بعد از اعمال تحریم از جانب گوگل برای گوشی‌های هواوی، هنوز صحبت کردن در مورد نحوه عملکرد AppGallary بسیار دشوار است و به زمان بیشتری احتیاج داریم. البته نباید منکر گام‌های بلند این فروشگاه شویم، چرا که بسیاری از برنامه‌های بزرگی همچون فیس بوک و واتس آپ توسط این فروشگاه عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند با دانلود یک فایل apk از این فروشگاه، به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

سیستم‌عامل موجود در آنر ویو 30 پرو Magic UI 3.0.1 است که با اندروید ۱۰.۰ هم سازگار است. این سیستم عامل عملکرد خوب و نرمی را برای کاربر ارائه می‌دهد و همانند دیگر رابط‌های کاربری اختصاصی برندهایی همچون شیائومی و سامسونگ، خصیصه‌های مهم و دوست داشتنی برای علاقه‌مندان برند آنر دارد.

ویژگی‌های دیگر

قیمت گوشی آنر ویو 30 پرو هیچ محدودیتی برای این کمپانی ایجاد نکرده است تا تکنولوژی‌های برتر دنیا را به کاربرانش ارائه دهد. آنر ویو 30 پرو به کاربرانش اجازه می‌دهد که از لذت واقعیت مجازی برخوردار شده و امکانات مشترک بیشتری همراه با دیگر ابزارهای این فناوری در اختیار داشته باشید. شما با فناوری انقلابی آنر می‌توانید ناشناخته‌ها را کشف کرده و آینده را در دستان خود داشته باشید. نام این فناوری Magic AR است که غیرممکن‌ها را برای شما ممکن خواهد کرد.

آنر ویو 30 مجهز به سیستم خنک کننده مایع در کلاس PC است و از یک لوله گرمایی ۸ میلی متری برای این منظور استفاده می‌کند. این سیستم خنک کننده مایع می‌تواند حدود ۶۰ درصد از منطقه گرمایی گوشی را پوشش داده و گرما را به‌سرعت از بین ببرد. چنین روندی سبب می‌شود که گوشی هوشمند ما عملکرد صحیحی در طول مدت زمان استفاده زیاد داشته باشد.

 آنر ویو 30 پرو

چرا گوشی Honor View 30 Pro را بخریم؟

بار دیگر باید گفت که آنر با عرضه گوشی ویو 30 پرو سخت‌افزار بسیار خوبی را برای خریداران فراهم آورده است. شما با خرید گوشی آنر ویو 30 پرو می‌توانید گوشی هوشمند خوبی داشته باشید که از نظر عملکرد، دوربین و بسیاری دیگر از فاکتورها عملکرد درخشانی دارد. البته باید عدم پشتیبانی از برنامه‌ها و سرویس‌‌های گوگل را در نظر بگیریم که شما را ناچارا به سمت استفاده از AppGallary سوق خواهد داد. اگرچه این برنامه امتحان خود را پس داده است و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر (اکثرا چینی) هم دارد، اما یقینا بازهم به پای گوگل پلی نخواهد رسید. ما هم‌اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم خرید این محصول را به شما پیشنهاد کرده و به آن امیدوار باشیم. هواوی و آنر مسیر فوق‌العاده درخشانی را طی می‌کنند که اقبال کاربران هم در همین جایگاه کنونی نشانی برای اثبات این موضوع است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Honor View 30 Pro

کاربران زیادی اعتقاد دارند که هواوی و زیر مجموعه‌اش یعنی برند آنر، در حال پیشرفت با سرعت بسیار زیاد هستند و روزی خواهد رسید که از نظر قیمت، می‌توانند کمپانی‌های بزرگی همچون اپل را پشت سر بگذارند. از نظر کاربران محصولات این برند مقرون به صرفه هستند و نسبت به مشخصات فنی ارائه شده، قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به رقبا دارند. این موضوع مخصوصا در کشورهای آسیایی بیشتر به چشم می‌خورد و همین روند سبب شده است که هواوی نامی برای خود دست و پا کند.

مشخصات فنی گوشی از نظر کاربران بسیار مناسب است، اما باتری نقطه نظر مشترک کاربرانی است که نگرانی‌های زیادی از بابت آن دارند. چرا که با وجود یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت Full HD+ در کنار فناوری 5G که انرژی فوق‌العاده زیادی مصرف می‌کند، مشخص نیست که باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تا چه حدی می‌تواند رضایت بخش باشد. گذشته از آن، تاکنون کاربران شکایتی از فروشگاه نرم‌افزاری AppGallary نداشته‌اند و به‌نظر می‌رسد که این فروشگاه همین‌طور الکی در رتبه سوم بهترین فروشگاه‌های نرم‌افزارهای موبایل جای نگرفته است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
162.7x75.8 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
400~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 18(800), 19(800), 26(850), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
5G band 1(2100), 3(1800), 41(2500), 77(3700), 78(3500), 79(4700); SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.7 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.6
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4100 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
27 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
(4K@30fps, 1080p@30fps, 720p@960fps, (gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
بررسی ها

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصاویر:
تصاویر را اینجا رها کنید یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor View30 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor View30 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
162.7x75.8 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
400~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 18(800), 19(800), 26(850), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
5G band 1(2100), 3(1800), 41(2500), 77(3700), 78(3500), 79(4700); SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.7 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.6<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل <br /> از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل <br /> از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
(4K@30fps, 1080p@30fps, 720p@960fps, (gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4100 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
27 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

لطفا ابتدا وارد شوید

ورود به سایت