برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 9X Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Honor9X Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor 9X Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین  سه گانه : 48- 8-  2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی آنر 9X پرو

آنر بعد از ناراضایتی کابران در استفاده از گوشی آنر 9X که ناشی از استفاده این برند تولید کننده گوشی هوشمند از پردازنده ­ی قدیمی کربن 710 بود تصمیم گرفت تا مدل جدید و البته بهبود یافته­ ی این مدل را با یک پیشوند Pro در کنار نام گوشی به بازار عرضه کند. برای آشنایی بیشتر با گوشی آنر 9X پرو که با نام گوشی آنر 9X پلی نیز شناخته می شود با ما همراه باشید. این مقاله که توسط سایت دیجی دو تهیه شده است شرحی است بر ویژگی­ هایی از این گوشی که ممکن است برای خریداران جالب توجه باشد.

میان­رده­ ی جدید گوشی آنر در جولای 2019 برای اولین بار معرفی شد و در اوت 2019 در دسترس کاربرانش قرار گرفت. این مدل نسبت به نسخه­ ی عادی خود تغییرات چندانی پیدا نکرده بود. آنر 9X پرو مجهز به صفحه نمایش تمام صفحه LTPS IPS LCD است. حذف کردن ناچ قطره­ای دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش باعت شده که این گوشی صفحه نمایشی متفاوت از ظاهر نرمال گوشی­ های هوشمند امروزی پیدا کند.

باید دید که سیاست آنر در جایگذاری دوربین سلفی مورد پسند کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر. علاوه بر ارتقای پردازنده به کرین 810، گوشی آنر 9 ایکس پلی ویژگی ­هایی دارد که می ­تواند آن را به گزینه­ ای جذاب  برای خرید تبدیل کند. از جمله ی آن ­ها می توان به دوربین سه گانه آنر 9X پرو اشاره کرد. دوربین 48 مگاپیکسلی در مرکز دو دوربین دیگر قرار دارد. این دوربین سه گانه می تواند به خوبی رضایت کاربرانی که به عکس برداری علاقه دارند را جلب کند. آنر 9 ایکس پرو با رم 8 در دو نسخه  با حافطه ­ی 128 گیگ و 256 گیگ روانه­ ی بازار شده است. باتری قوی، گلس  3D در پشت گوشی و سیستم خنک کننده از دیگر ویژگی­ هایی است که می ­تواند رضایت استفاده کنندگان مشکل پسند را جلب کند.

معرفی آنر 9X پرو

معیار­های خرید گوشی آنر 9X پرو        

تراشه 7 نانومتری کرین 810 مرحله ی جدیدی از سرعت!

کرین 810 طبق ادعای سازندگان 72 درصد سریع تر سیگنال ها را دریافت خواهد کرد و در عین حال تا 50 درصد کمتر از قدرت استفاده خواهد کرد! این NPU ساخت هوآوی گوشی آنر 9X پرو را قادر به پردازش هایی سریع­تر از مدل­ های قبلی کرده است در حالی که همچنان به صورتی به صرفه از قدرت گوشی استفاده می ­کند. این دو ویژگی در کنار هم این تراشه را به یکی از باهوش­ترین تراشه ها در بازار تبدیل کرده است. خبر خوب برای گیمر­ها این است که با آنر 9 ایکس پرو می­ توانند فراتر از بازی قدم بردارند. استفاده از  GPU مدل Mali-G52 MP6 باعث شده که کاربران با آسودگی خاطر پرمخاطب­ ترین بازی ­های اندرویدی را با این گوشی بدون لگ زدن انجام دهند.

باتری بزرگ 4000 میلی آمپر

گوشی آنر 9X  پرو دارای یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر است. این طرفیت در میان گوشی ­های هم رده ی آنر 9 ایکس پرو چیز جدیدی نیست. اما مسلما گزینه ­ای پر اهمیت در انتخاب گوشی هوشمند است که می­ تواند روی انتخاب کاربران تاثیر بگذارد. با آنر 9 ایکس پرو شما دیگر نگران خالی شدن نا به هنگام باتری گوشی خود نیستید. سازندگان اعلام کرده ­اند که باتری آنر 9X پرو تا 32 درصد مقاومت بیشتری در مقایسه با هم رده ­های خود دارد.

عملکرد آنر 9X پرو

دوربین سه گانه برای ثبت کردن جزئیاتی که اهمیت دارند      

دوربین 48 مگاپیکسلی آنر 9 ایکس پرو با گشودگی دیافراگم 1.8 و وجود حالت Ultra-high Clarity به کاربران ریز بین خود این امکان را می­ دهد که حتی کوچکترین جزئیات را نیز به ثبت برسانند. هیچ جزئیاتی از چشم این سنسور 48 مگاپیکسلی پنهان نخواهد ماند. حالت سوپر واید با زاویه 120 درجه شما را قادر می­ سازد که در فریم گوشی تصاویر وسیع ­تری را به ثبت برسانید. وظیفه­ ی ثبت این تصاویر اولترا واید با دوربین 8 مگاپیکسلی گوشی آنر 9X  پرو با گشودگی دیافراگم 2.4 است. برای ثبت تصاویر پرتره نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده است. این دوربین در تشخیص عمق تصاویر خوب عمل کرده است.

دوربین آنر 9X پرو

گرچه نرم­افزار دوربین آنر 9X پرو با دیگر مدل­ های مشابه آنر و هوآوی تفاوتی ندارد اما کارکردن با این دوربین تجربه ­ای روان را به کاربران خود هدیه می دهد. در اپ این گوشی نوار باریکی وجود دارد که با اسکرول روی آن می­ توانید بین حالت ­های مختلف تصویر­برداری گوشی آنر 9X پرو جا به جا شوید. این حالت­ ها شامل عکاسی خودکار، حالت پرتره، عکس برداری پارانوما و البته حالتی که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد؛ یعنی حالت شب، است.

حالت شب در این مدل کاربران را قادر می ­سازد که حتی در محیط­ هایی با نور کم تصاویری واضح و روشن را به ثبت برسانند. سازندگان برای تاکید روی کیفیت عملکرد این بخش از حالت شب را با نام  Super Night Mood  خطاب کرده ­اند. همچنین آن ها وعده داده ­اند که حالت AI  تاثیر شگرفی روی فیلم برداری و عکس برداری با این گوشی خواهد داشت و رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ شما با سلفی­ های عالی خود تنها به اندازه ی یک کلیک فاصله دارید

هنگامی که قصد گرفتن سلفی دارید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی آنر 9X پرو در کسری از ثانیه بیرون می­ آید و تصویر شما را به ثبت می­رساند. همچنین این دوربین بطور خودکار به پایان یافتن کار شما پی خواهد برد و به جای اصلی خود باز خواهد گشت.

دوربین آنر 9X پرو

صفحه نمایش فول ویو  6.59، تمام صفحه و بدون عامل حواسپرتی!

شما می­ توانید خود را در صفحه نمایش تمام صفحه آنر 9X پرو غوطه ور کنید! با کمک این صفحه نمایش کتاب­ ها، فیلم­ ها و تصاویر شما به زیبایی در صفحه نمایش جا خواهند گرفت بدون اینکه کوچک­ترین فضایی هدر رفته باشد. همچنین آنر 9 ایکس پرو با هدف فراهم ساختن تجربه ­ای راحت تر برای کاربرانش به ویژگی­ هایی مانند فیلتر نوری آبی مجهز شده تا خواندن از روی گوشی را راحت تر کند.

زیبایی چشمگیر با گلس  Dual 3D Curved Glassدر پشت گوشی

گوشی آنر 9X پرو در دو رنگ Midnight Black  و phantom Purple  که در واقع طیفی از رنگ صورتی تا بنفش است عرضه شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار آن قرار دارد و در واقع با دکمه­ ی پارو یکی است. چینش دوربین در پشت گوشی به صورت عمودی و در گوشه قرار دارد. طراحی گوشی در کل حس کار کردن با یک گوشی بالا رده را القا می کند و کمتر کسی متوجه می­ شود که پشت گوشی در واقع با یک ورق پلاستیک ضخیم پوشیده شده است.

چرا گوشی آنر 9 ایکس پرو را بخریم؟

گوشی آنر 9X پرو تداعی کننده ­ی یکی از گوشی ­های بالا رده است. پردازنده­ ی قوی، باتری با ظرفیت بالا و نمایشگر تمام صفحه این گوشی همگی آنر 9 ایکس پرو را به گزینه ­ای خوب برای خرید تبدیل می کند. از طرفی از دیگر جذابیت­ های این گوشی دوربین قدرتمند آن با قابلیت زوم چند برابر و ثبت جزئیات بالاست که کاربرانی که عادت به عکس برداری با گوشی هوشمند خود دارند را راضی می­ کند. آنر 9X پرو مانند دیگر گوشی­ های هم رده اش هیچ مقاومتی در برابر گرد و غبار و ورود آب ندارد.

آنر 9X پرو

این گوشی هوشمند از تکنولوژی 4G استفاده می­ کند. متاسفانه آنر 9X پرو در زمینه­ ی کیفیت صفحه­ ی نمایش به علت استفاده نکردن از صفحه نمایش نوع OLED از رقبای خود کمی عقب می ماند.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آنر 9X  پلی

ظاهر مدرن و پردازنده­ ی قوی و البته باتری همگی به خوبی رضایت افرادی که آنر 9X پرو را خریداری کرده ­اند را جلب کرده است. سرعت تشخیص اثر انگشت توسط حسگر اثر انگشت که با دکمه ی پاور یکی است بسیار بالا بوده و بسیاری دسترسی به این حسگر را راحت دانسته ­اند. از طرف دیگر دوربین این گوشی تصاویر قابل قبول و راضی کننده ­ای را به ثبت می­رساند. هر چند نبودن نمایشگر OLED در این مدل باعث شده که این گوشی در مقایسه با رقبای هم رده ­ی خود در این زمینه کمی عقب بماند.

 

.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
163.1x77.2 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - China
CDMA2000 1xEV-DO
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - Global
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified) - Global
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500) - China
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@60fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
خیلی کوشی خوبیه عالی ترین گوشی حتی ذر مقایسه با گوشی ها ی جدید تر به نظر من نسبت به قیمت ان بهترین گوشی در جهان است و من اون رو به شکار در شب میفرستم شما هم همین کار رو کنید

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر Honor 9X Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل آنر Honor 9X Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
163.1x77.2 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - China<br /> CDMA2000 1xEV-DO<br /> HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - Global
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified) - Global<br /> LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500) - China
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@60fps
فیلم برداری
1080p@30fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم