برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر Honor 7A pro دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

Honor 7A Pro Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

Honor 7A Pro Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین  : 13  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
توضیحات

معرفی گوشی آنر 7A پرو

 یکی از گوشی های خوب و مقرون به صرفه‌ که هوآوی در آوریل سال 2018 به بازار عرضه کرد، گوشی آنر 7A پرو می باشد. این گوشی از طراحی خوب و شکیلی برخوردار بوده و سخت افزاری نسبتا خوب را هم ارائه کرده است. گوشی موبایل آنر 7A pro جزو محصولی ارزان‌قیمت از این برند است که در رده خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هواوی با حضور قدرتمند خود در بازار موبایل، سیاست‌های مختلفی را در پیش گرفت که یکی از آنها، تحت اختیار گرفتن زیرمجموعه‌های سخت‌افزاری بود. برند آنر به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هواوی، نه تنها در بازارهای شرق آسیا، بلکه در نقاط دیگر جهان از جمله ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. امروزه همه برند Honor را به عنوان عضوی از هواوی می‌شناسند. قیمت گوشی آنر 7A پرو مناسب بوده و باعث شده در میان گوشی های هم رده خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

معیار های خرید گوشی آنر 7A pro

طراحی گوشی آنر 7A pro

اگرچه گوشی آنر 7A پرو از گوشی های میان رده می باشد، اما هوآوی سعی داشته کیفیت ساخت آن را بالا نگه دارد و ظاهر آن را هم نزدیک به گوشی های مدرن طراحی کند. بدنه این گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است. فریم اصلی و قاب پشتی از آلومینیوم ساخته شده‌ و پنل جلوی گوشی با شیشه پوشانده شده است. ابعاد بدنه آن 7.8 در 73 در 152.4 میلی متر بوده و وزنی در حدود 150 گرم دارد. حاشیه های سمت راست و چپ صفحه نمایش دستگاه بسیار باریک بوده و در دو لبه فوقانی و زیرین نمایشگر گوشی هم حاشیه های نه چندان ضخیمی وجود دارد. این گوشی قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را دارد و در رنگ های مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه شده است.

آنر 7A پرو صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 720×1440 پیکسلی  داشته و در هر دو بخش بالا و پایین دستگاه، حاشیه‌های اندکی دیده می‌شود. گوشی آنر7A پرو از چیپست اسنپدراگون 430 با 8 هسته ساخته شده که چهار هسته آن 1.5 گیگاهرتزی و 4 هسته آن 1.2 گیگاهرتزی است. اسنپدراگون 430 همراه با خود، پردازنده گرافیکی قدرتمندی به نام Adreno 505 دارد که در اجرای بازی‌ها موفق عمل می‌کند. آنر7A پرو از حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار بوده و می توان فایل‌ ها را به راحتی در آن ذخیره کرد. این حافظه تا 256 گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد.

طراحی گوشی آنر 7a pro

گوشی آنر 7A پرو مجهز به یک دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسل بوده که با این دوربین می توان موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها را ثبت کرده و روی سوژه ها فوکوس کرد. همینطور قابلیت تشخیص چهره و عکاسی پانوراما را نیز دارد. گوشی آنر7A پرو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و با توجه به حجم قابل قبولی که دارد و پردازنده کم مصرف این گوشی، عمر بالایی هم دارد. آنر7A پرو با قابلیت بازگشایی قفل با اثر انگشت را هم دارد که یک فاکتور مهم برای این محصول در مقایسه با هم‌ رده‌های خود به حساب می آید.

علاوه بر این کاربر با دوربین جلوی گوشی، قفل صفحه نمایش را با استفاده از چهره خود باز می کند. در واقع فناوری تشخیص چهره به عنوان یک قابلیت اصلی در اندروید، در گوشی آنر7A پرو نیزوجود دارد که سرعت و دقت بالایی در تشخیص چهره دارد. گوشی آنر7A پرو تمام نقاط مثبت طراحی که انتظار می رود در یک گوشی میان رده وجود داشته باشند را دارد. در مجموع گوشی آنر7A پرو یک ‎گوشی هوشمند اقتصادی با مشخصات قابل قبول و قیمت مناسب می باشد و رقیب سرسختی برای گوشی‌های هم ‌رده خود به حساب می‌آید.

صفحه نمایش گوشی آنر 7A pro

صفحه نمایش گوشی 5.7 اینچی و از نوع IPS LCD می باشد. وضوح تصویری در حدود 1440 در 720 پیکسل دارد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این دستگاه در حدود 282 پیکسل در هر اینچ می باشد. متاسفانه صفحه نمایش آنر 7A پرو در محیط های باز و تحت تابش نور مستقیم عملکرد خوبی ندارد. نقطه قوت صفحه نمایش این گوشی مربوط به بزرگ بودن و حاشیه های باریک آن است که ظاهری مدرن و به روز برای دستگاه به وجود آورده است. طبق آمار، صفحه نمایش این گوشی در حدود 75.4 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در برگرفته است. هوآوی برای دستیابی به این وضعیت حاشیه های دو سمت راست و چپ نمایشگر را کاملا باریک طراحی کرده و با حذف دکمه هوم از لبه زیرین صفحه نمایش تا حد امکان لبه های فوقانی و زیرین نمایشگر دستگاه را هم باریک تر کرده است.

دوربین گوشی آنر 7A pro

خوشبختانه دوربین آنر 7A پرو کیفیت بالایی دارد و از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. دوربین اصلی گوشی از نوع دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی می باشد. دیافراگم لنز دوربین 13 مگاپیکسلی F/2.2 بوده و از فوکوس خودکار مرحله‌ ای نیز پشتیبانی می کند. لنز دوربین 2 مگاپیکسلی نیز از نوع عمقی است. دوربین اصلی از قابلیت تشخیص چهره، فوکوس خودکار و عکاسی پانوراما برخوردار می باشد. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل شده که یک چراغ فلش LED اختصاصی هم دارد. بالابودن کیفیت دوربین، با توجه به پایین بودن قیمت گوشی آنر 7A proاز نقاط قوتی می باشد که کاربر را راضی می کند.           

سخت افزار و نرم افزار گوشی آنر 7A pro

گوشی آنر 7A پرو از چیپست اسنپدراگون 430 با 8 هسته ساخته شده که چهار هسته آن 1.5 گیگاهرتزی و 4 هسته آن 1.2 گیگاهرتزی است. اسنپدراگون 430 همراه با خود، پردازنده گرافیکی قدرتمندی به نام Adreno 505 دارد که در اجرای بازی‌ها موفق عمل می‌کند.  رابط کاربری آنر7A  پرو از نظر روان بودن عملکرد، وضعیت خوبی دارد. در رابط کاربری این گوشی بخش اپ دراور نیز حذف شده و آیکون تمام اپلیکیشن ها بر روی هوم اسکرین قابل مشاهده می باشد. هوآوی در بخش تنظیمات رابط کاربری، گزینه ها زیادی را برای شخصی سازی در اختیار کاربران قرار داده است.

به طور کلی گوشی آنر 7A پرو از نظر سیستم عامل و رابط کاربری وضعیت مطلوبی داشته و با توجه به قیمت آن مناسب است. این گوشی از نظر رم شامل سه نسخه می ‌شود که به ترتیب از رم 2 و حافظه 16 گیگابایتی، رم 2 و حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی بهره‌ مند خواهند بود. با استفاده از حافظه میکرو‌ اس دی می‌توان آن را تا سقف 256 گیگابایت هم ارتقا داد.

گوشی آنر 7a pro

باتری گوشی آنر 7A pro

هوآوی از یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعتی در گوشی آنر 7A پرو استفاده کرده است. با توجه به تراشه و صفحه نمایش نه چندان عالی که در این گوشی بکار رفته، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به خوبی از پس تامین انرژی دستگاه بر می آید. باتری این گوشی تا 1.5 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را در حالت استفاده نرمال از آن را تامین می ‌کند.

اگر جزو افرادی هستید که با گوشی زیاد کار نمی‌ کنند، احتمالا باتری این گوشیبا یک بار شارژ، تا دو روز هم برایتان دوام بیاورد. اما اگر جزو آن دسته از کاربران هستید که از گوشی استفاده سنگین و زیاد به عمل می‌آورند احتمالا با یک بار شارژ، تا 1 روز برایتان دوام بیاورد. باتری این دستگاه قابلیت شارژ سریع و شارژ بیسیم را ندارد و باید مدت زمانی نسبتا طولانی را برای شارژ شدن باتری آن منتظر بمانید. طبق تحقیقات صورت گرفته، شارژ مجدد باتری این گوشی از صفر تا 100 درصد به زمانی در حدود 110 دقیقه نیاز دارد.

صفحه نمایش گوشی آنر 7a pro

چرا گوشی آنر 7A pro را بخریم؟

گوشی آنر 7A proیکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه‌ ای است که می‌توانید با آن عکس های با کیفیتی بگیرید. گوشی آنر7A پرو طراحی خوبی داشته و اسکنر اثر انگشت هم قابلیت دیگر این گوشی می باشد. بنابراین انتخاب این گوشی می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر با بودجه ‌ای محدود قصد خرید یک گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید، شک نکنید که گوشی آنر 7A proیکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آنر 7A pro

علیرغم اینکه این گوشی صفحه نمایش و پردازنده قدرتمندی ندارد اما مناسب و به صرفه بودن قیمت گوشی آنر 7A pro آن را جزو انتخاب های کاربران قرار داده است. خریداران گوشی آنر 7A pro از دوربین خوب و باکیفیت، طراحی خوب و سیستم عامل به روز، ظاهر زیبا و شارژدهی عالی باتری رضایت کامل داشته اند. کیفیت عملکرد دوربین سلفی این گوشی هم بسیار خوب بوده و از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود. بنابراین این گوشی در میان کاربرانی که به عکسبرداری با گوشی علاقه دارند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
سیستم عامل
Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
1,610,000 تومان
گوشی موبایل آنر Honor 7A pro دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Honor 7A pro دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم