برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آنر مدل Honor 20 Pro ظرفیت 8/256 گیگابایت

Honor 20 Pro Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Honor 20 Pro Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 48 - 16 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
3G
48 - 8 - 16 - 2 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی آنر 20 pro

آنر برندی است که گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های به صرفه به فروش می‌ رساند. این برند زیرمجموعه ‌ای از کمپانی هواوی می باشد. آنر 20 پرو پرچم دار جدید Honor می باشد که شباهت زیادی به گوشی‌های هوشمند هوآوی دارد. این گوشی در ماه می سال 2019 رونمایی شد. آنر 20 پرو گوشی هوشمندی است که انتظارات شما از یک گوشی هوشمند پرچم دار را برآورده می سازد.

این گوشی را می توان بلند پروازانه‌ترین گوشی شرکت آنر دانست. قیمت گوشی آنر 20 پرو بسیار مناسب بوده و قابلیت های بسیار خوبی نیز دارد. وقتی گوشی آنر 20 pro را به دست بگیرید اولین موردی که توجه شما را جلب می کند، صفحه نمایش +Full HD زیبای آن می باشد. صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن 2340×1080 که از عملکرد خوبی برخوردار می باشد.

آنر در ساخت این گوشی، دوربین سلفی را داخل صفحه نمایش قرار داده است. به همین دلیل یک حفره در پنل جلویی این گوشی قرار دارد. دوربین نیز به اندازه همین حفره است. این گوشی یک دوربین سه گانه و یک نمایشگر یا دوربین سلفی پانج شده دارد. اگرچه انتظارات از این گوشی همانند گوشی‌های دیگر است اما در ازای پولی که می‌دهید قابلیت‌های چندین گوشی را در یک گوشی خواهید داشت.

طراحی گوشی آنر 20 pro

معیار های خرید گوشی آنر 20 pro

طراحی گوشی آنر 20 pro

اینطور که پیداست، آنر به طراحی گوشی آنر 20 pro افتخار می کند و آن را ترکیبی از شیشه در بخش پشتی و جلویی و فریم فلزی ساخته است. البته شرکت آنر پروسه ساخت این نوع بدنه را نشان داده تا بیشتر کیفیت کار خود را به رقبا نشان دهد. یکی از مزیت های گوشی آنر 20 پرو نسبت به نسخه استاندارد، طراحی منحصر بفرد آن می باشد. این نوع طراحی، کار کردن با دستگاه و در دست نگاه داشتن آن را لذت بخش تر کرده است. همچنین یک برآمدگی بزرگ در سمت چپ و بالای دستگاه دیده می شود که جای سه لنز دوربین است.

بخش جلویی گوشی آنر 20 پرو، طراحی تمام صفحه دارد و تنها یک حفره کوچک در سمت چپ و بالای گوشی دیده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. قطر این حفره، 4.5 میلی متر است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش گوشی آنر 20 پروبسیار باریک هستند.

اندازه حاشیه بالایی و کناری برابر هستند. به علت کمبود فضا در بخش بالایی، آنر تصمیم گرفته LED اعلان های خود را درون شیار بلندگو در بالای دستگاه تعبیه کند. در فریم های کناری گوشی، یک سنسور مادون قرمز وجود دارد تا بتوانید وسایل الکترونیکی اطراف خود را با اسمارت فون خود کنترل کنید.

گوشی آنر 20 pro

شیار سیمکارت در سمت چپ آنر 20 پرو قرار داده شده و سمت راست هم دکمه صدا و اسکنر اثر انگشتی که به عنوان دکمه پاور عمل می کند، قرار گرفته است. محل قرارگیری این اسکنر کاملاً مناسب است و به سرعت می توان از آن استفاده کرد. تمام دکمه‌های این گوشی در سمت راست قرار گرفته اند و دسترسی به آن‌ها بسیار آسان می باشد. دکمه پاور دستگاه داری یک تورفتگی است که آن را از سایر دکمه‌ها متمایز کرده است. حسگر اثر انگشت آنر 20 پرو در همین دکمه پاور قرار داده شده است. عملکرد حسگر اثر انگشت دستگاه سریع می باشد و طبق بررسی‌های انجام شده کاملا قابل اعتماد ارزیابی شده است.

صفحه نمایشگوشی آنر 20 pro

گوشی آنر 20 پروصفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن 2340×1080 دارد که از عملکرد خوبی برخوردار می باشد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD بوده و در بخش بالایی آن یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی قرار داده شده است. حاشیه های هر چهار طرف باریک و زیبا هستند. این صفحه نمایش، کیفیت تصویر بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

مقدار نور روشنایی این صفحه نمایش به 485 نیت می رسد و استفاده از دستگاه در فضای باز و زیر نور خورشید را راحتتر کرده است. در دقت رنگ ها می توان گفت صفحه نمایش گوشی آنر 20 پرواز حالت نمایشگر Vivid (پویا) نیز استفاده می کند که باعث ایجاد هاله آبی و سفید می شود.

البته صفحه نمایش این گوشی، از نوع AMOLED نبوده و یک صفحه نمایش LCD بسیار خوب را دارا می باشد. برای استفاده بهتر از این صفحه نمایش، در تنظیمات دستگاه حالت نمایشگر را بر روی Natural گذاشته و تناسب رنگ‌ها را بر روی حالت پیش فرض قرار دهید. با این تنظیمات، رنگ‌ها بسیار متناسب بوده و همه چیز به خوبی نمایش داده خواهد شد.

دوربین گوشی آنر 20 pro

دوربین گوشی آنر 20 pro

یکی از ویژگی های مهم گوشی آنر 20 pro دارا بودن دوربین چهارگانه می باشد. هر چهار لنز این گوشی، توانایی تصویر برداری دارند و سنسور سنجش عمقی در این دوربین وجود ندارد. سنسور اول دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و لرزشگیر اوپتیکال داشته و درجه دیافراگم f/1.4 نیز دارد. این سنسور از تکنولوژی Quad-Bayer استفاده می کند، به این معنی که چهار پیکسل در یک پیکسل ترکیب می شود و در آخر یک تصویر با کیفیت 12 مگاپیکسلی ثبت می شود. استفاده از این تکنولوژی باعث شده تصاویر شارپ تر و در شرایط کم نور عملکرد بهتری داشته باشد.

مقدار نویز نیز به شدت کاهش پیدا می کند. دوربین دوم یک لنز تله فوتو دارا می باشد که سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و درجه دیافراگم آن هم f/2.4 است. این دوربین می تواند تا سه برابر زوم اوپتیکال را داشته باشد. سومین دوربین آنر 20 پرو یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 دارد که بر خلاف دو دوربین اول، لرزشگیر اوپتیکالو فوکوس خودکار ندارد.

دوربین پشت گوشی آنر 20 pro

دوربین چهارم هم در بدنه پشتی قرار گرفته که سنسور 2 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.4 دارد و فوکوس ثابت آن هم در فاصله 4 سانتی متری است. پس به طور کلی آنر 20 پروچهار دوربین در پنل پشتی خود دارد. این دوربین‌ها هرکدام می توانند انواع مختلفی از شات‌ها را ارائه دهند. دوربین آنر 20 پرو برای هر نوع تصویری که بخواهید ثبت کنید مناسب است.

سخت افزار و نرم افزار گوشی آنر 20 pro

گوشی آنر 20 pro از چیپست کایرین 980 استفاده می کند که امسال به عنوان قلب تپنده همه پرچمداران هواوی و آنر معرفی شده بود. این چیپست هشت هسته ای ساختار 2+2+4 دارد و از دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.6 گیگاهرتز، دو هسته A76 با سرعت 1.92 و چهار هستهCortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است.

پردازنده گرافیکی آن Mali-G76 MP10 می باشد و حافظه این گوشی نیز 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. مصرف انرژی این چیپست، بهینه است و این موضوع در عمر باتری تاثیر زیادی دارد.به علاوه، یک لایه خنک کننده مبتنی بر گرافین هم در این گوشی قرار داده شده تا از افزایش دما جلوگیری کند و عملکرد دستگاه هنگام اجرای بازی ها و پردازش های سنگین، بدون مشکل باشد .

گوشی آنر 20 pro

باتری گوشی آنر 20 pro

آنر مانند هواوی بیشتر از همه به خاطر عرضه گوشی‌هایی با ظرفیت باتری بالا شناخته شده است. گوشی آنر 20 پرو نیز یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری دارد که میتواند انرژی زیادی در خود ذخیره کند. تقریبا با یک بار شارژ کامل می ‌توان حداقل به مدت یک روز کامل و شاید بیشتر از گوشی استفاده کرد. هنگام بررسی، پس از یک روز استفاده و پس از آنکه صفحه نمایش بیش از 5 ساعت روشن بود، گوشی هنوز بیشتر از 50 درصد شارژ داشت.

چرا گوشی آنر 20 pro را بخریم؟

آنر 20 پرو نقاط قوت زیادی دارد. از صفحه نمایش گرفته تا عمر بالای باتری و قیمت پایین و دارا بودن دوربین باکیفیت. این گوشی مجموعه‌ای از به‌ روزترین ویژگی‌ها را با قیمت کمتر از رقبای خود، در اختیار خریدار قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند در زمینه عکاسی هستید این گوشی به شما پیشنهاد داده می شود. بزرگنمایی و دوربین عریض این گوشی بسیار خوب بوده و تصاویر باکیفیتی خلق می کند.

سخت‌افزار درستی در این گوشی به کار برده شده است. به طور کلی، آنر 20 پرو یک رقیب جدی برای پرچمداران پیوسته در حال گران شدن این روز های بازار است. اگر با استفاده از پنل نمایشگر IPS LCD، فقدان جک هدفون 3.5 میلی متری مشکلی ندارید گوشی آنر 20 پرویک انتخاب عالی می باشد.کیفیت ساخت بی نظیر و استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا باعث محبوبیت این گوشی شده است.

گوشی آنر 20 pro

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آنر 20 pro

گوشی آنر 20 پرو یک گوشی خارق‌العاده است. ویژگی های بی‌نظیر همچون چیپست قدرتمند و کم مصرف، عمر باتری بسیار عالی، دوربین با کیفیت و طراحی ساخت زیبا و محکم از جمله نقاط قوتآنر 20 پرومی باشد.این ویژگی ها معمولا در گوشی های گران قیمت وجود دارد اما قیمت گوشی آنر 20 پرو در ازای ویژگی های عالی آن بسیار مقرون‌ به ‌صرفه می باشد و کاربران زیادی را ترغیب به خرید گوشی آنر 20 پرو کرده است.

باتری فوق‌العاده این گوشی که توانایی دوام 24 ساعته در سخت‌ترین شرایط کار با گوشی را دارد، نظر کاربران را به خود جلب کرده است. دوربین گوشی آنر 20 پرو نیز شما را به یک عکاس حرفه ‌ای تبدیل می ‌کند. دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های ویرایش تصویر نیست، زیرا دوربین این گوشی هزاران عملیات پردازش را روی عکس انجام می‌دهد تا بهترین نوردهی و متعادل‌ترین تمرکز رنگی را در تصویر به وجود بیاورد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398
طول و عرض
154.6×74 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
182 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 980
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A76 & 2x1.92 GHz Cortex-A76 & 4x1.8 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP10
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
412 پیکسل بر هر اینچ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 16 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل آنر مدل Honor 20 Pro ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل Honor 20 Pro ظرفیت 256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398

طراحی

طول و عرض
154.6×74 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
182 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 980
پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A76 & 2x1.92 GHz Cortex-A76 & 4x1.8 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP10

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
412 پیکسل بر هر اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم