برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C24 دوسیم کارت

GLXC24 Dual Sim Mobile Phone

GLX C24 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : جاوا
  • حافظه داخلی : 8 مگابایت
  • دوربین :  VGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : لیتیوم یون 800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 4 گیگابایت
2G
800 میلی آمپر
توضیحات

معرفی گوشی جی ال ایکس c24

گوشی‌های کلاسیک از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی در بین تمام اقشار جامعه داشته اند. محبوبیت بالای این مدل‌ها باعث شده تا برندهای بسیاری در زمینه تولید گوشی کلاسیک فعالیت داشته باشند. برندهای مطرح همچون گوشی نوکیا و گوشی سامسونگ همچنان خط تولید این محصولات را فعال نگه داشته‌ اند. یکی از برندهایی که امروزه در زمینه تولید این مدل گوشی موفق بوده، جی ال ایکس است. جی ال ایکسc24نیز از این مدل گوشی ها می باشد. بسیاری از افراد گوشی‌های کلاسیک را برای گوشی دوم یا اصطلاحا زاپاس انتخاب می‌کنند. قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل گوشی است. جی ال ایکسc24دارای کاربری ساده بوده و برای تماس و ارسال پیامک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. رابطه کاربری آسان باعث شده تا این محصولات برای سالمندان گزینه مناسب ‌تری باشد. گوشی c24یک مدل جدید و منحصر بفرد برای افرادی است که به دنبال گوشی های خاص هستند. یکی از مزیت این گوشی وزن سبک آن است که در صورت کار کردن با آن در مدت زمان طولانی، دست را خسته نمی کند و از لحاظ آنتن دهی بسیار قوی و عالی است. این مدل از گوشی های جی ال ایکس در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی عرضه شده است.جی ال ایکس توانسته در بازار گوشی‌های کلاسیک عملکر قابل قبولی داشته باشد. گوشی‌ های این برند علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی هم دارند. یکی از مدل ‌های موفق جی ال ایکس گوشی مدل c24 با قابلیت نصب دو سیم کارت است. گوشی c24یک گوشیدو سیم کارته کلاسیک و اقتصادی با ویژگی های اضافه شده مثل صفحه نمایش رنگی 1.77 اینچی و حافظه داخلی قابل ارتقا می باشد.

جی ال ایکس مدل C24

معیار های خرید گوشی جی ال ایکسc24

طراحی گوشی جی ال ایکس c24

مانند تمام گوشی‌های کلاسیک، گوشی c24طراحی ساده‌ای دارد. این مدل از دو بخش صفحه ‌نمایش و صفحه‌ کلید تشکیل شده است. طراحیجی ال ایکسc24حس خوبی به کاربر می دهد. با وجود کلاسیک بودن گوشی، شاهد دوربین و حافظه داخلی 8 مگابایت با قابلیت ارتقا داخلی تا 8 گیگابایت هستیم. بدنه این گوشی دارای ابعاد 112 در 46 میلی متر با ضخامت 13.8 میلی متر می باشد. وزن این گوشی در حدود62 گرم است. ابعاد این گوشی به صورتی است که شما می توانید به راحتی آن را در جیبتان قرار دهید. در گوشی‌های هوشمند فضای اصلی قاب جلویی را صفحه ‌نمایش به خود اختصاص داده است و خبری از صفحه ‌کلید نیست. مهم ترین تفاوت ظاهری گوشی کلاسیک با گوشی هوشمند در همین طراحی است. گوشی c24مانند تمام مدل ‌های کلاسیک در قاب جلویی به صفحه نمایش و صفحه ‌کلید مجهز شده است. جی ال ایکسc24از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش رنگی و چراغ قوه نیز می باشد. این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری، رادیو اف ام نیز می باشد. باتری تین گوشی دارای ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت است.این محصول GLX قابلیت پخش موسیقی های با فرمت MP3 و پخش ویدیو با فرمت gif و gp3 را دارد.

صفحه نمایشگوشی جی ال ایکس c24

صفحه نمایش گوشی c24رنگی از نوع غیر لمسی و در اندازه 1.77 اینچی می باشد که تکنولوژی MP 0.08 داشته و قابلیت نمایش 64 هزار رنگ را دارد.

دوربین گوشی جی ال ایکس c24

دوربینی که برای این گوشی تعبیه شده کیفیت VGA داشته و نباید از آن انتظار زیادی داشته باشید. رزولوشن عکس های گرفته شده با این دوربیل 240 در 320 پیکسل است.

باتری گوشی جی ال ایکس c24

گوشی c24،نیروی خود را از طریق باتری با ظرفیت 800 میلی‌ آمپر ساعت تامین می کند که مقدار مناسبی برای یک گوشی کلاسیک می باشد. باتری لین گوشی جی ال ایکس، قابل تعویض نیز می باشد.

جی ال ایکس مدل C24

چراگوشی جی ال ایکس c24را بخریم؟

گوشی c24از گوشی های ساده و کلاسیک بوده و صفحه نمایش رنگی و رابط کاربری ساده ‌ای دارد. خرید گوشی جی ال ایکسc24برای کسانی که به دنبال گوشی باامکانات ابتدایی هستند، پیشنهاد می گردد. این مدل برای تمامی افراد به‌ خصوص سالمندان بسیار مناسب است. این مدل از گوشی های جی ال ایکسدارای صفحه ‌کلید با حروف فارسی است. جی ال ایکسc24دارای باتری با مقدار ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به گوشی های دیگر بسیار خوب و مناسب است. اگر قصد دارید گوشی کلاسیک با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه تهیه کنید، خرید گوشی جی ال ایکسc24به شما پیشنهاد می گردد.قیمت گوشی جی ال ایکس c24با توجه به حافظه خوبی که دارد مناسب می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی جی ال ایکسc24

این گوشی صفحه‌ نمایش با ابعاد 1.7 اینچی داشته که یکی از مزیت‌های آن رنگی بودن است. این سری از گوشی های موبایل جی ال ایکس در دسته تلفن همراه های ساده جای می گیرند که از امکانات کاملی نظیر بلوتوث، دوربین، کارت حافظه خارجی و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار هستند. دارا بودن دوربین و چراغ‌ قوه را می ‌توان از ویژگی ‌های دیگر این گوشی دانست.روی کلیدهای گوشی c24علاوه بر حروف فارسی حروف انگلیسی نیز قرار داده شده است و این کمک می ‌کند تا به ‌‌راحتی با آن فارسی و انگلیسی تایپ کنید. این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری نیز می باشد. قیمت گوشی جی ال ایکس c24نسبت به امکاناتش بسیار منطقی است. خرید گوشی جی ال ایکسc24برای افرادی که قصد تهیه گوشی کلاسیک زیبا با کیفیت دارند گزینه مناسبی است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
46 × 112 میلیمتر
ضخامت
13.8 میلی‌متر
وزن
62 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C24 دوسیم کارت
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C24 دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
46 × 112 میلیمتر
ضخامت
13.8 میلی‌متر
وزن
62 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

پشتیبانی از زبان فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم