برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C48 دوسیم کارت

GLXC48 Dual Sim Mobile Phone

GLX C48 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : جاوا
  • حافظه داخلی : 8 مگابایت
  • دوربین :  VGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : لیتیوم یون 800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 4 گیگابایت
2G
800 میلی آمپر
توضیحات

معرفی گوشی جی ال ایکس c48

شاید انتظار می‌رفت با گذر زمان از محبوبیت گوشی‌های کلاسیک کاسته شود اما این مدل گوشی‌ها همچنان طرفداران خود را دارند. گوشی کلاسیک برای افرادی که محیط کاری خطرناک داشته یا افرادی که از پیچیدگی گوشی‌های هوشمند خسته شده‌اند گزینه مناسبی است. جی‌ال‌ایکس، شرکتی که خود را نخستین تولیدکننده‌ تلفن همراه در کشور می‌ داند،قیمت گوشی جی ال ایکسc48 بسیار مناسب بوده و از گوشی های ارزان قیمت به حساب می آید.گوشی c48یک گوشی دو سیم کارته کلاسیک و اقتصادی با ویژگی های اضافه شده مثل صفحه نمایش رنگی و حافظه داخلی قابل ارتقا می باشد. بدنه دستگاه از نوع پلاستیک می باشد. گوشی c48یک مدل جدید و منحصر بفرد برای افرادی است که به دنبال گوشی های خاص هستند. گوشی c48دارای باتری با مقدار ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به گوشی های دیگر بسیار خوب و مناسب است. صفحه نمایش ۱,۷۷ اینچی و قابلیت استفاده از دو سیم کارت از مزایای این گوشی است. این مدل از گوشی های جی ال ایکس در دو رنگ آبی تیره دورنارنجی و مشکی عرضه شده است.گوشی موبایلجی ال ایکسc48مجهز به چراغ قوه بوده و دارای رادیو اف ام نیز می باشد. همچنین مجهز به درگاه ارتباطی میکرو یو اس بی 2.0 نیز است. این محصول GLX قابلیت پخش موسیقی های با فرمت MP3 و پخش ویدیو با فرمت gif و gp3 را دارد. در جعبه بسته بندی گوشی c48، یک باتری، شارژر، هندزفری و دفترچه راهنما قرار داده شده است.

جی ال ایکس مدل C48

معیار های خرید گوشی جی ال ایکسc48

طراحی گوشی جی ال ایکس c48

طراحی جی ال ایکسc48جذاب می باشد و بسیار خوش دست بوده و حس خوبی به کاربر می دهد.. بدنه این گوشی پلاستیکی و از جنس مرغوب در ابعاد 113.9 در 47 میلی متر با ضخامت 14.2 میلی متر می باشد. وزن این گوشی در حدود66 گرم است که نسبت به گوشی های همرده خود کمی سنگین است. علیرغم ساده و کلاسیک بودن گوشی، شاهد حافظه داخلی 8 مگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه برای ارتقای حافظه داخلی تا 8 گیگابایت هستیم. در قسمت بالای این گوشی جی ال ایکس، صفحه نمایش و در زیر آن کلید های فیزیکی قرار گرفته اند که طراحی بسیار خوبی دارند و ظریف و نرم هستند. روی کلیدهای گوشی c48علاوه بر حروف فارسی حروف انگلیسی نیز قرار داده شده است و این کمک می ‌کند تا به ‌‌راحتی با آن فارسی و انگلیسی تایپ کنید. گوشی c48از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایشرنگی و چراغ قوه نیز می باشد. با استفاده از نور این چراغ قوه، قادر خواهید بود فضاهای کوچک را روشن کنید. این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری نیز می باشد. همچنین امکان دسترسی به رادیو اف ام نیز در این گوشی قرار داده شده است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت است.

صفحه نمایشگوشی جی ال ایکس c48

صفحه نمایش جی ال ایکسc48رنگی از نوع غیر لمسی است. اندازه صفحه نمایش 1.77 اینچی بوده و قابلیت نمایش 64 هزار رنگ را دارد.جی ال ایکس نسبت صفحه ‌کلید را برای این گوشی بیشتر از صفحه‌ نمایش در نظر گرفته و این موضوع باعث شده تا برای افرادی که مشکلات بینایی دارند یا افراد سالمند، استفاده از این گوشی آسان‌تر باشد.

دوربین گوشی جی ال ایکس c48

روی قاب پشتی این مدل از گوشی های جی ال ایکس، یک دوربین ساده و فلش قرار داد شده است که کیفیت آن VGA است و نباید انتظار زیادی از کیفیت تصاویر آن داشته باشید.

باتری گوشی جی ال ایکس c48

برای این مدل از گوشی های جی ال ایکس،باتری با ظرفیت 800 میلی‌ آمپر ساعت تعبیه شده است که این میزان برای یک گوشی کلاسیک استاندارد می باشد. از مهم ‌ترین ویژگی‌های باتری گوشی c48، قابل تعویض بودن آن است.

جی ال ایکس مدل C48

چراگوشی جی ال ایکس c48را بخریم؟

گوشی‌های کلاسیک همواره بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. گوشی c48نیز از گوشی های کلاسیک بوده و صفحه نمایش رنگی و رابط کاربری ساده‌ای دارد و این ویژگی باعث شده تا استفاده از آن برای سالمندان و افراد بی سواد آسان باشد. اگر قصد تهیه گوشی کلاسیک با امکانات ابتدایی دارید، خرید گوشی جی ال ایکسc48یکی از گزینه‌های ما به شما است. دارا بودن دوربین و چراغ‌ قوه را می ‌توان از ویژگی ‌های دیگر این گوشی دانست. این مدل از گوشی های جی ال ایکسدارای صفحه ‌کلید با حروف فارسی است. خرید گوشی جی ال ایکسc48برای افرادی که قصد تهیه گوشی کلاسیک زیبا با کیفیت دارند گزینه مناسبی است. قیمت گوشی جی ال ایکسc48با توجه به حافظه خوبی که دارد مناسب می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی جی ال ایکسc48

به طور کلی گوشی‌ های کلاسیک، طراحی ساده ای دارند. استفاده از این مدل برای تمامی افراد به‌ خصوص سالمندان بسیار آسان است. پشتیبانی از زبان فارسی و رابط کاربری ساده استفاده از این گوشی را برای تمامی اقشار امکان پذیر کرده است.این سری از گوشی های موبایل جی ال ایکس در دسته تلفن همراههای ساده جای می گیرند که از امکانات کاملی نظیر بلوتوث، دوربین، کارت حافظه خارجی و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار هستند. قیمت گوشی جی ال ایکسc48نسبت به امکاناتش بسیار به صرفه است. اگر قصد دارید گوشی کلاسیک با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه تهیه کنید، خرید گوشی جی ال ایکسc48به شما پیشنهاد می گردد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
47 × 113.9 میلیمتر
ضخامت
14.2 میلی‌متر
وزن
66 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
بخاطر قیمتش خوبه خریدم فقط به خاطر همین

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C48 دوسیم کارت
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C48 دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
47 × 113.9 میلیمتر
ضخامت
14.2 میلی‌متر
وزن
66 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
اندازه صفحه نمایش
1.77 اینچ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

پشتیبانی از زبان فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم