برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Daria Bond 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 13
5G
50 - 8 - 2 مگاپیکسل
4700 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی هوشمند داریا مدل Bond 5G، فوق‌العاده زیبا و قدرتمند اما ارزان قیمت

گوشی هوشمند داریا مدل Bond 5G دستگاهی میان‌رده با ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوان است که در این بازه‌ی قیمتی، مرزهای مشخصات پرمیوم برای یک دستگاه میان‌رده را جابه‌جا کرده و به سطحی بالاتر ارتقا می‌دهد. با توجه به مشخصات روی کاغذ، گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G که در آگوست ۲۰۲۳ معرفی شد، دستگاه فوق‌العاده‌ای است و توجه بسیار زیاد مصرف کنندگان به خود جلب کرده است. 

daria bond 5g

گوشی داریا که با امکانات چشمگیر اما قیمتی شگفت‌انگیز عرضه می‌شود، اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G واقعاً ارزش خرید دارد؟ آیا این یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند زیر ۷ میلیون تومان در بازار ایران است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این تلفن هوشمند زیبا و خوش‌قیمت را بررسی کنیم.

گوشی هوشمند داریا میان‌رده جدید  5G دارای صفحه نمایش خمیده‌ی بسیار زیبایی است که نه تنها از طراحی و نمایشگر پیشرفته برخوردار است، بلکه عملکرد مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. ماژول دوربین سه‌گانه‌ی آن تقریباً در همه موقعیت‌ها عکس‌های خوب و قابل قبولی می‌گیرد.

گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G با تراشه قدرتمند دایمنسیتی مدیاتک، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno، حافظه رم بالا و حافظه‌ی ذخیره سازی بسیار زیاد شگفتی‌ساز شده و در بازار میان‌رده‌ها رقیبان را پشت سر می‌گذارد.

طراحی داریا Daria Bond 5G

 گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G با ابعاد ۷۴ در ۱۶۳ میلی‌متر و ضخامت ۸ میلی‌متر ۲۱۰ گرم وزن دارد. داریا با نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷۸ اینچی دستگاهی سبک وزن است که استفاده و حمل آن را در طول روز بسیار آسان می‌کند.

جنس بدنه اگر انتظاری بیش از پلاستیک فشرده داشته باشیم شاید زیاده‌خواهی باشد. کیفیت ساخت اما مناسب به نظر می‌رسد و دستگاه محکمی را نوید می‌دهد. این تلفن در سه رنگ سبز، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود که رنگ‌های زیبایی هستند.

طراحی داریا باند

طراحی یکی از نکات برجسته گوشی داریا است. شباهت زیادی به OnePlus 11 5G گران‌تر دارد. در پنل پشتی، بخش بالا، یک مستطیل بزرگ افقی برآمده با زاویه‌های گرد وجود دارد که ماژول سه‌گانه‌ی دوربین در نیمه پایینی این مستطیل از سطح آن بیرون می‌زند. فلش LED نیز در سمت چپ بالای مستطیل بزرگ قرار دارد. پنل پشتی شامل برچسب لوگوی برند در بخش مرکز و مدل گوشی در پایین است. در جلو، گوشی با صفحه نمایش خمیده نسبت به برچسب قیمتش بسیار عالی به نظر می رسد. 

این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر بزرگ است که دربالای آن حفره‌ی دوربین سلفی دیده می‌شود. حاشیه‌های کناری آن بسیار نازک هستند. بنابراین، این تلفن یک تجربه چند رسانه‌ای عالی را ارائه می‌دهد.

داریا به لطف بدنه‌ی شیشه‌ای در جلو و پشت، در این محدوده قیمتی‌ دستگاهی متمایز به شمار می‌رود.  یکی دیگر از جنبه‌های مثبت این گوشی نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است که باعث می‌شود تا علی رغم بزرگ بودن، به راحتی بتوانید در دست گرفته و با یک دست به تمام سطح نمایشگر دسترسی داشته باشید.

نمایشگر Daria Bond 5G

داریا Bond 5G دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED خمیده است که روشن، پر جنب و جوش و زیباست. این نمایشگر نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود اسکرول و انیمیشن‌ها روان به نظر برسند. این ویژگی که داریا به کاربران این امکان را می‌دهد که نمایشگر را به گونه‌ای که دوست دارند، سفارشی کنند، قابل توجه است. 

داریا حالت‌های تم و تنظیمات دمای رنگ را ارائه می‌دهد. جالب‌تر این است که ویژگی‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن، حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش و نورپردازی Edge را نیز در اختیار دارید که معمولاً در این محدوده قیمت دیده نمی‌شوند.

نمایشگر Daria Bond 5G

صفحه نمایش باکیفیت این گوشی جزئیات زیادی را ارائه می‌دهد. این انعطاف پذیری را برای سفارشی کردن آن بر اساس ترجیحات و خلق و خوی شما ارائه می‌دهد که آن را حتی لذت بخش‌تر می‌کند. چه بخواهید رنگ‌های سردتر یا گرم‌تری داشته باشید، تنظیمات نمایشگر به شما اجازه این کار را می‌دهد. بنابراین بسیاری از تنظیمات را می‌توانید مطابق نیازهای خود شخصی سازی کنید.

تنظیمات صفحه نمیش باند

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز با واکنش و سرعت خوبی عمل می‌کند. حتی با انگشتان خیس یا کثیف نیز می‌توانید قفل تلفن را سریع و بدون مشکل باز کنید. گزینه Face unlock نیز به همان اندازه روان و سریع است و تنظیم این ویژگی قفل صفحه به آسانی انجام می‌گیرد. این دستگاه حتی در شرایط کم نور از ویژگی تشخیص چهره به درستی بهره می‌برد و در عرض چند ثانیه قفل دستگاه را باز می‌کند.

عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری داریا Bond 5G

گوشی هوشمند داریا Bond 5G با پردازنده‌ی مدیاتک MT6877V Dimensity 7050 عرضه می‌شود که روی کاغذ و همچنین در استفاده‌ی واقعی بسیار قدرتمند است. این تراشه ۸ هسته‌ای از ۴ هسته با فرکانس کم مصرف Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی قدرتمند Cortex-A73 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. 

در این گوشی تراشه‌ی گرافیکی Adreno 610 در کنار پردازنده‌ی اصلی پردازش محتوای تصویری شما را برعهده دارد تا به طور کاملا رضایت‌بخش، ویدیوهایی روان و بدون بدون کوچکترین لگ و کندی را ارائه دهد.

این گوشی با 8 گیگابایت رم و پشتیبانی از 8 گیگابایت رم اضافی قابل ارتقا همراه است اما در یک گزینه‌ی ذخیره‌سازی با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌‌شود که در کمتر گوشی با این بازه‌ی قیمتی می‌توانید مشاهده کنید.

در طول استفاده، برای کارهای مختلفی از جمله تماس گرفتن، ارسال پیامک، پیمایش پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تماشای ویدیوهای YouTube، برقراری تماس‌های ویدیویی طولانی و غیره، این گوشی می‌تواند همه این کارها را به راحتی انجام دهد

گوشی داریا بازی‌های معمولی مانند Candy Crush، Minecraft و Subway Surfers را به خوبی مدیریت می‌کند. گرافیک قدرتمند، عملکردی بدون مشکل را ارائه می‌دهد. خروجی صدا خوب به نظر می‌رسد، و تجربه کلی بازی روان و بدون نقص را به نمایش می‌گذارد.

با این حال، وقتی صحبت از بازی های سنگین مانند COD و BGMI می‌شود، گوشی کمی مشکل پیدا می‌کند. در طول جلسات بازی BGMI، تاخیر خواهد داشت و دچار لگ و کندی شده و صفحه نمایش گاهی اوقات فریز می‌شود، به خصوص زمانی که بخواهید بازی را در تنظیمات بالا انجام دهید. بنابراین، برای انجام این بازی ها، تنظیمات را در حالت استاندارد نگه دارید تا از مشکلات مورد اشاره کاسته شود. این تلفن همچنین در صورت استفاده زیاد و به خصوص در هنگام استفاده‌ی سنگین، گرمای زیادی تولید می‌کند که کاملا طبیعی است.

در بخش نرم افزاری، گوشی داریا سیستم عامل اندروید 13 را فوق‌العاده تمیز و روان اجرا می‌کند. پشتیبانی از زبان فارسی نیز برای این تلفن مزیت بزرگی است. پشتیبانی از شبکه مخابراتی 5G نیز می‌تواند برای شما ویژگی بسیار ارزشمندی محسوب شود.

نرم افزار داریا باند

طول عمر شارژدهی باتری

گوشی داریا Bond 5G در بخش باتری و میزان شارژدهی خوش می‌درخشد. این گوشی با یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی همراه با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه می‌شود. این گوشی با هر بار شارژ برای استفاده‌ بیش از یک روز کامل دوام می‌آورد، اما وقتی صحبت از بازی می‌شود، با یک بار شارژ بیش از حدود یک روز نمی‌تواند شارژدهی داشته باشد. در مورد سرعت شارژ نیز گفتنی است که این گوشی با استفاده از شارژر اختصاصی همران آن، حدود 50 دقیقه طول می‌کشد تا از 0 تا 100 درصد شارژ شود.

عملکرد دوربین

داریا Bond 5G از ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی واید، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. 

 کیفیت عکس دوربین اصلی

دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی از نوع wide، دریچه دیافراگم f/1.9، ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر، فوکوس اتوماتیک PDAF و سایز سنسور 1/1.56 است. سیستم دوربین در شرایط نوری مختلف نتایج چشمگیری ارائه می‌دهد.

کیفیت دوربین داریا باند

کیفیت عکس‌ها در ساعات مختلف روز و شب بسیار خوب و دارای رنگ‌های دقیق و جزئیات عالی هستند که از چنین دستگاهی بعید به نظر می‌رسید.

این دوربین همچنین می‌تواند عکس‌های مناسبی را در نور کم ثبت کند که بسیار چشمگیر است. 

کیفیت عکس دوربین اولترا

این دوربین از نوع اولتراواید و زاویه‌ی ۱۲۰ درجه را پوشش می‌دهد. دریچه دیافراگم f/2.2، سایز سنسور 1/4 اینچ و ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر از مشخصات آن است.

کیفیت عکس‌های دوربین اولترا نیز رضایت‌بخش است و شما را ناامید نمی‌کند. رنگ‌ها طبیعی هستند و جزئیات نیز نسبت به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خوب و قابل قبول است.

کیفیت عکس دوربین ماکرو

آخرین دوربین پنل پشتی از نوع macro با دریچه دیافراگم f/2.4 است. دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق در تمام برندها، معمولا کیفیت قابل قبولی ندارند و بیشتر برای تبلیغات، در ماژول دوبین جای می‌گیرند.

با توجه به این که این گوشی دارای یک دوربین ماکرو اختصاصی است، احتمال می‌رود شرکت سازنده، این مورد را از طریق به روز رسانی‌های نرم افزاری در آینده بهبود بخشد.

کیفیت عکس پرتره

یکی از ویژگی‌های برجسته داریا Bond 5G می‌تواند حالت پرتره آن باشد. تشخیص لبه دقیق است، و در نتیجه تصاویر سوژه کاملا واضح با پس‌زمینه‌ای تار و زیبا ایجاد می‌شود. 

هنگام گرفتن عکس‌های نزدیک ممکن است گاهی اوقات با مشکل مواجه شوید. دوربین در فوکوس خودکار، آن سرعت و دقت مورد انتظار را دارد که باعث می‌شود کیفیت عکس‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین باید بیشتر از حد معمول روی سوژه تمرکز و صبر کنید. 

داریا همچنین انواع فیلترها و حالت فیلم را در برنامه دوربین گنجانده است که استفاده از آن‌ها و آزمایش هریک برای شما لذت بخش خواهد بود.

کیفیت عکس دوربین سلفی

در قسمت جلو، این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی از نوع واید با دیافراگم f/2.5، ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر، فوکوس اتوماتیک PDAF و سایز سنسور 1/3.06 اینچ برای سلفی بهره می‌برد که هم در روز و هم در شب عملکرد خوبی دارد. 

به خصوص در سلفی‌های پرتره، دوربین در گرفتن عکس‌های بسیار دقیق، عالی و حتی فراتر از انتظار عمل می‌کند.

کیفیت ضبط و پخش ویدیو

گوشی داریا از پخش ویدیوی 4K پشتیبانی می‌کند. بدون تردید از خروجی ویدیوی واضح و روان هنگام پخش محتوا در سیستم عامل‌هایی مانند YouTube و Netflix خوشحال می‌شوید. علاوه بر این، روشنایی صفحه نمایش چشمگیر است و دید واضح و دقیقی را هم در داخل و هم در فضای باز، حتی در زیر نور شدید خورشید فراهم می‌کند.

به طور کلی، داریا Bond 5G نتایج خوبی را با دوربین‌های خود ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ارزشمند برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با دوربین توانمند هستند، تبدیل می‌کند.

سخن نهایی و ارزش خرید

داریا Bond 5G یکی از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند بازار است که با قیمتی بسیار اقتصادی، بیشتر کارها را به خوبی انجام می‌دهد. شما کاملاً از نمایشگر خمیده داریا و به ویژه قابلیت شخصی سازی لذت خواهید برد.

عملکرد نیز مناسب است و عمر باتری و قابلیت‌های شارژ فراتر از انتظارات است. علاوه بر این، سیستم دوربین کاملاً خوب کار می‌کند، عمر باتری و عملکرد کلی نیز راضی‌کننده است.

بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی بسیار زیبا با نمایشگر بزرگ و خمیده، تراشه‌های اصلی و گرافیکی قدرتمند، اندروید ۱۳، ماژول دوربین سه‌گانه باکیفیت و سلفی رضایت‌بخش با میزان شارژدهی عالی و فست شارژ عالی ۶۶ واتی هستید، به هیچ عنوان از کنار تلفن هوشمند داریا Bond 5G به سادگی عبور نکنید. 

این گوشی شاید دارای برندی معتبر و دارای سابقه‌ی طولانی نباشد اما ازیاد نبرید که محبوب‌ترین برندهای امروز روزگاری، هیچ پیشینه‌ای نداشته‌اند. بنابراین، این گوشی جدید با قابلیت‌ها و امکانات فراوان آن هم با قیمتی بسیار ارزان‌قیمت ارزش امتحان کردن را دارد.

برای خرید یا مشاوره پیرامون گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت، در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیجی دو تماس بگیرید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2023
تاریخ شمسی
مرداد 1402
طول و عرض
163 × 74 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
210 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس 3) - قاب پلاستیک - پشت پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
MediaTek MT6877V Dimensity 7050
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.8 GHz Cortex-A73 & 4x1.9 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
محفظه جداگانه کارت حافظه
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
520 نیت (Typ) ، 650 نیت (HBM)
نسبت تصاویر در نمایشگر
20:9
تراکم پیکسلی
388~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
شبکه 5G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
ندارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
50 - 8 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/1.56 اینچ
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
120˚ - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/3.06 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4700 میلی‌آمپر/ساعت
سایر قابلیت های باتری
50 درصد در 15 دقیقه، 100 درصد در 50 دقیقه
امکان شارژ سریع
66 وات
امکان شارژ به صورت بی سیم
ندارد
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps - 1440p@30fps - 1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
من یک ماهه خریدم و واقعا باید بگم خیلی عالیه.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل داریا مدل Bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل داریا همراه مدل Bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
  • سبز
گارانتی
  • 18 ماهه شرکتی به همراه کد رجیستری

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2023
تاریخ شمسی
مرداد 1402

طراحی

طول و عرض
163 × 74 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
210 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس 3) - قاب پلاستیک - پشت پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
MediaTek MT6877V Dimensity 7050
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.8 GHz Cortex-A73 & 4x1.9 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
محفظه جداگانه کارت حافظه

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.78 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
520 نیت (Typ) ، 650 نیت (HBM)
نسبت تصاویر در نمایشگر
20:9
تراکم پیکسلی
388~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
شبکه 5G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/1.56 اینچ
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
120˚ - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/3.06 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps - 1440p@30fps - 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4700 میلی‌آمپر/ساعت
سایر قابلیت های باتری
50 درصد در 15 دقیقه، 100 درصد در 50 دقیقه
امکان شارژ سریع
66 وات
امکان شارژ به صورت بی سیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم