برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت ای تاچ مدل "S05 7.0 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Atouch S057.0" 16GB RAM 2GB Tablet

1 نظر

 Atouch S05 7.0" 16GB RAM 2GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 6.1
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  : 5 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
6.1
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی تبلت ای‌تاچ اس 05

تبلت‌ها، دسته جدیدی نیستند، ولی با این‌حال، بیش‌تر از این‌که کاربران، آن‌ها را برای خود انتخاب کنند؛ تبلت‌ها را وسیله سرگرمی کودکان می‌دانند. برخی از تبلت‌ها، آن‌قدر گران و حرفه‌ای هستند که برای کودکان درنظر گرفته نمی‌شوند و برای همین، تبلت‌هایی مخصوص کودکان به بازار می‌آیند که طراحی دلنشینی دارند و برای کودکان نیز، مناسب به‌نظر می‌رسند.

برخی از شرکت‌ها، در زمینه گوشی‌های هوشمند و کل لوازم الکترونیکی، فعالیت دارند؛ اما شرکتی مانند شرکت ای‌تاچ، دامنه فعالیت‌های خود را به تولید تبلت‌ها محدود کرده. در میان تولیدات این شرکت، محصولاتی هستند که برای کودکان تولید شده‌اند، محصولاتی مانند ای‌تاچ اس 05.

مقدمه‌ای بر تشریح تبلت آی‌تاچ اس 05

از آن‌جایی که ای‌تاچ اس 05، یک تبلت برای کودکان است، نمی‌شود روی توان پردازشی آن، حساب چندانی باز کرد؛ چراکه پردازنده این تبلت بر پایه لیتوگرافی 28 نانومتری تولید شده و چهار هسته‌ای است. در کنار این موارد، هسته‌های این پردازنده، فرکانس بالایی ندارند و از هسته‌هایی قدیمی هستند. درکنار این پردازنده، یک تراشه گرافیکی آمده که آن‌ هم چندان قابل توجه نیست.

طراحی این تبلت، مانند طراحی تمامی تبلت‌ها است؛ تنها تفاوت این طراحی با طراحی‌های دیگر، در قاب دوربین اصلی اس 05 خلاصه می‌شود. قاب این دوربین، دارد یک دوربین سه‌گانه را معرفی می‌کند و این در حالی است که در مشخصات این تبلت، فقط یک سنسور ذکر شده؛ به‌انضمام این‌که دوربین سه‌گانه با قیمت و پردازنده اس 05 قرابت ندارد و احتمالا این مورد، یک کلک طراحی است. 

اما همین دوربین به‌احتمال یگانه نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در کنار پردازنده، کیفیت چندان خوبی ارائه نمی‌دهد؛ به‌هر حال، تبلت‌ها، دوربین‌محور نیستند و تبلت‌های کودکان، حتی از این مقدار هم دورتر می‌شوند و اصلا بر روی دوربین، تمرکزی ندارند. در این‌جا، یک تبلت برای خردسالان طراحی شده که نیاز چندانی نه به دوربین توانا و نه سخت‌افزار قوی ندارد.

طراحی و کیفیت ساخت تبلت آی‌تاچ اس 05

طراحی تبلت‌ها را نمی‌شود از یک‌دیگر مستقل دانست، چراکه تمامی این دستگاه‌های هوشمند، یک طراحی را حمل می‌کنند و دلیل نبود انعطاف در طراحی تبلت‌ها، به اندازه بزرگ‌ آن‌ها، مربوط می‌شود. این طراحی با حسگر اثر انگشت همراه نیست؛ نبود حسگر اثر انگشت در تبلت‌ها یک امر طبیعی به حساب می‌آید.

در پنل جلویی ای‌تاچ اس 05، قاب را می‌بینیم، که به حریم نمایشگر، تجاوز کرده و فضای کمی را در اختیار آن گذاشته. در بالای این نمایشگر و بر روی قاب، دوربین سلفی قرار دارد. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی را می‌بینیم، که یاد‌آور گوشی‌های هوشمند سری آ، ام و اف سامسونگ است

بر روی فریم اس 05، جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. «atoch s05» با ابعاد 189 در 108.8 در 10.8 میلی‌متر و رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز، خاکستری، بنفش و آبی عرضه می‌شود و یک تبلت دوسیم‌کارتی است.

Atouch S05

نمایشگر تبلت ای‌تاچ اس 05

برای اس 05 یک نمایشگر IPS استفاده شده. حضور این نمایشگر در تبلتی با این قیمت، بسیار شگفت‌انگیز و خوش‌حال‌کننده است. نمایشگرهای IPS مصرف انرژی بسیار کمی دارند و در نمایش رنگ‌ها نیز خوب عمل می‌کند. این نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 600 در 1024 پیکسل معرفی شده که تراکم پیکسلی 169 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار تبلت ای‌تاچ اس 05

ای‌تاچ، یک شرکت چندان گسترده نیست و به‌همین دلیل، رابط کاربری خاصی ندارد. ای‌تاچ اس 05 هم بدون رابط کاربری و با اندروید 6.1 عرضه می‌شود. این نسخه از اندروید، قدیمی است و احتمالا فضای کاربری آن را به‌یاد خواهید آورد. از آن‌جایی که بازی‌های کودکان، برای اندروید 4.4 به بالا ساخته می‌شوند، پس به مشکلی در زمینه نصب این بازی‌ها، برنمی‌خورید.

از آن‌جایی که اکثر بازی‌های سنگین در درجه‌های سنی بالایی قرار دارند، این تلبت خردسالان نیز به سخت‌افزاری توانمندی، نیاز پیدا نخواهد کرد. سخت‌افزار این تبلت از چیپست 28 نانومتری MT6582 استفاده می‌کند که توسط شرکت مدیاتک تولید شده. این چیپست، از چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی استفاده می‌کند و از همکاری پردازنده گرافیکی Mali-400 سود می‌برد. «atoch s05» فقط در یک نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه می‌شود.

دوربین تبلت ای‌تاچ اس 05

ای‌تاچ اس 05، یک دوربین در پشت دارد که از یک لنز استفاده می‌کند. لنز 5 مگاپیکسلی این دوربین، به‌دلیل دوربین‌محور نبودن تبلت‌ها و مخصوصا این تبلت کودکان، کیفیت بالایی ندارد. دوربین سلفی نیز از یک لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل شده، که اطلاعات کمی از آن در دست است.
باتری تبلت ای‌تاچ اس 05

تبلت ای‌تاچ اس 05، با یک باتری لیتیم-یونی همراهی می‌شود؛ این دسته از باتری‌ها، چگالی انرژی بالایی دارند، ولی در برابر گرما و شارژ کامل، حساسیت نشان می‌دهند. حجم باتری ای‌تاچ 05، 3000 میلی‌آمپر ذکر شده.

مشاوره در خرید تبلت ای‌تاچ اس 05

تبلت ای‌تاچ ای 05، یک تبلت کودکان است که برای مصارف کودکانه، سخت‌افزار و دیگر موراد لازم مناسب را دارد. این لپ تاپ برای استفاده خردسالان توصیه می‌شود و برای این دسته از کاربرها، تولید شده.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
7.0 اینچ
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
5 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
6.1
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
بررسی ها(1)
امتیاز کلی
5
1 مرور
امتیاز کلی محصول
(5)

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصاویر:
تصاویر را اینجا رها کنید یا برای آپلود کلیک کنید.
تبلت ای تاچ مدل "S05 7.0 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
تبلت ای تاچ مدل "S05 7.0 دو سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

پردازنده

پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
7.0 اینچ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
5 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
6.1

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

لطفا ابتدا وارد شوید

ورود به سایت