برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت(Active)

Apple iPhone 12 Pro Max Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone(Active)

Apple iPhone 12 Pro Max Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone(Active)

  • سیستم عامل : iOS 14.1
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 3687 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
ios 14.1
5G
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
3687 میلی آمپر /ساعت
توضیحات

نقد و بررسی iPhone 12 Pro Max

شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌ها دنیا در زمینه تولید سخت‌افزار است والبته یکی از آن شرکت‌ها که روی سبقت از رقیبانش و همچنین پیشرفت سخت‌افزاری بسیار حساس است. در مورد کیفیت محصولات شرکت اپل همین بس است که حتی محصولات قدیمی‌ آن، در مواجهه با برنامه‌ها جدیدی که بسیاری از گوشی ها با آنها به مشکل می‌خورند، کم نمی‌آورند و عملکرد نسبتا قوی‌تری دارند.

بسیاری نیز معتقدند کیفیت دوربین یک محصول قدیمی اپل مانند iPhone 8 plusدر مقایسه با بسیاری محصولات جدید کمپانی‌های دیگر، بهتر است و ترجیح می‌دهند بودجه خود را به جای اختصاص دادن به این محصولات جدید، خرج همان مدل قدیمی اپل کنند. اپل با تولید سری ۱۲ و مخصوصا ۱۲ پرو مکس تمام توانش را بکار گرفت تا از رقبا اصلی خود پیشی بگیرد و این کار را کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات آیفون ۱۲ پرو مکس

احتمالا اگر به مشخصات آیفون ۱۲ پرو مکس نگاه کرده باشید، اولین چیزی که چشمتان را گرفته اندازه ۶.۷ اینچی آن بوده و حتما با خود فکر کرده‌اید که استفاده از یک دست برای این گوشی کافی نیست. این اولین تغییر چشم‌گیر نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس ‌‌‌است اما، فقط همین نیست؛ اتصال نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G)، استفاده از «ceramic shield» به جای شیشه معمولی، سیستم لرزشگیر «Sensor Shift»  و بسیاری تغییرات دیگر که در همین مقاله به آن خواهیم پرداخت از جمله تغییراتی هستند که در پیشرفته‌ترین گوشی اپل اعمال شده‌اند.

این اسمارت فون از گران‌ترین ‌گزینه‌های یک شما برای خرید است و ناگزیر به این فکر خواهید افتاد که آیا ارزش دارد؟ مثلا فلان گوشی مگر چقدر فرق می‌کند؟ به جای این یک مدل پایین تر را بگیرم چه می‌شود؟ آیفون ۱۲ پرو مکس مجهز به توانمندترین تراشه در دنیای گوشی‌های هوشمند است و همچنین از حق نگذریم یکی از زیباترین ها است.

iPhone 12 Pro Max

آیفون ۱۲ پرو مکس: طراحی و کیفیت در ساخت

۶.۷ اینچ؛ ابعاد این دورگه اسمارت فون-تایتان است و حقیقتا کلمه تایتان حق مطلب را ادا می‌کند.آیفون ۱۲ پرو مکس ۲۰ درصد حجم و اندازه بیشتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو دارد، نسبت به آیفون ۱۲بسیار بزگ‌تر است و نسبت به Galaxy S 20 Plusکمتر از نیم سانتی‌منر عریض‌تر و ظریف تر است. همانطور که از ظاهر آن نیز می‌شود فهمید، طراحی سری ۱۲ از سری ۱۱ بهره برداری شده و جز فریم تخت آنان که به سری‌های ۴ و ۵ رفته، الباقی خصایص ظاهری را از سری ۱۱ به ارث برده‌اند. از دیگر تغییرات نسبت به سری‌های پیشین می‌شود به کنار رفتن نوار پلاستیکی اشاره کرد که این نیز به نمایشگر برای خودنمایی فضا داده به طوری که بتوانید در یک تلوزیون ۲۲۸ گرمی در رنگ‌های طلایی، مشکی، نقره‌ای و یا آبی فیلم ببینید.

جنس فریم مانند سری های پیشین از فولاد ضد زنگ است اما، صیقلی بودن فریم یک مزیت و یک ایراد دارد؛ ایراد این است که به راحتی هر رد اثرانگشتی را به خود جذب میکند و مزیت این است که مهم نیست از گوشی چه استفاده‌ای میکنید: کارهای معمولی که با یک تلفن هوشمند انجام میشود را انجام میدهید، فقط با آن تماس میگیرید یا این که به جای چکش از آن استفاده می‌کنید، هرکاری که با آن بکنید فریم خش بر نمی‌دارد.

در قاب جلویی گوشی، نمایشگر که مجهز به Ceramic shieldاست بیش از ۸۷ درصد فضا را در اختیار دارد ولی، هنوز ناچ از جایش تکان نخورده و اندازه‌ نسبی خود را نیز حفظ کرده که البته، کمی آزار دهنده است البته این فضای آزار دهنده ناکار آمد نیست و شامل دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و ‌Faceidاست، فقدان Touchidکاملا محسوس است، اینکه اپل اثبات کرد می‌تواند آن را با دکمه پاور ادغام کند ولی نکرد!، کمی آزار دهنده است. در قاب پشتی که به جای Ceramic Shield از شیشه عادی ساخته شده و مات است، فقط  لوگو اپل حضور دارد و محافظ گوریلا گلس.

آیفون ۱۲ پرو مکس: نمایشگر

نمایشگر ۶.۷ اینچی اپل فقط هیکل گنده نکرده است، نوردهی بالایی دارد و اینکه از تست ‌Delta-Eنمره ۰.۰۷ را از ۰ گرفته که بسیار قابل تحسین است. با تراکم پیکسلی ۴۲۸ پیکسل بر اینچ و رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۴۸ کیفیت تصاویر مثال زدنی اند ضمن این‌که اپل از سری ۱۱ از نمایشگرهای Super Retina XDR  استفاده می‌کند که خود حوالی ۳.۵ پیکسل را به نمایش می‌گذارد.

اپل نمایشگر اسمارت‌فون-تایتان خود را به Ceramic Shield  مجهز کرده که به نقل از خود اپل نسبت به عملیات سقوط چهار برابر مقاوم‌تر است. با تمام این تمجیدات اپل فرزندش را با پنل ۶۰ هرتزی روانه فروشگاه‌ها کرد و این زمانی غیرمعقول است که پرچمدار سامسونگ با پنل ۱۲۰ هرتزی وارد سبد خرید شد.

iPhone 12 Pro Max

آیفون ۱۲ پرو مکس: سخت افزار و نرم افزار

سیستم عامل پیش فرض سری ۱۲، IOS 14.1میباشد که نمی‌توان آن را سیستم عاملی مستقل از IOS 14  دانست و آن‌چنان موضوع بحث نیست.مهم‌ترین تغییر، حداقل در این زمینه استفاده از فناوری 5Gمیباشد اما متاسفانه فناوری 5Gدر ایران پشتیبانی نمیشود و موضوعی که ما باید به آن بپردازیم چیپ A14 Bionicاست که ۴۰ درصد ترانزیستور بیشتری نسبت به پردازنده iPhone 11 Pro Maxدارد.  تمامی مدل‌های سری ۱۲، ۶ گیگابایتی میباشد که داده ها به بستر همین رم ۶ گیگابایتی جریان می‌یابند.

آیفون ۱۲ پرو مکس: دوربین

در نگاه اول به بستر مربعی شکل دوربین در پشت آیفون ۱۲ پرو مکس یک دوربین سه ماژول خواهیم دید اما، در حقیقت یک دوربین چهار ماژول متشکل از: لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فونو ۱۲ مگاپیکسلی، لنز فوق‌واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق می‌باشد. دوربین این اسمارت فون نسبت به دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس نور بیشتری را جذب می‌کند و همین برتری باعث شده تا در محیط‌های کم نور ۸۷ درصد عملکرد بهتری داشته باشد، هم‌چنین سنسور اصلی دوربین از آیفون ۱۲ پرو نیز بزرگتر میباشد به انضمام این‌که دیافراگم f/1.6هم حجم بیشتری از نور را به سنسور می‌رساند و هم با کمک سنسور لایدار برای افزایش سرعت فوکوس اتوماتیک مناسب‌تر است.

استفاده از سنسور لرزشگیر Sensor Shiftیکی دیگر از مزیت‌های آیفون ۱۲ پرو مکس است؛ در این سنسور برای لرزشگیری به جا این‌که دوربین جابه‌جا شود خود سنسور جابه‌جا میشود، این سنسور پیش‌تر نیز در دوربین های عکاسی استفاده شده. دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو مکس شامل دو ماژول سنسور تشخیص عمق و لنز ۱۲ مگاپیکسلی می‌باشد و می‌توان گفت آیفون ۱۲ پرومکس یکی از بهترین دوربین‌های سلفی بازار با قابلیت فیلم‌برداری 4Kرا دارا است.

iPhone 12 Pro Max

 آیفون ۱۲ پرو مکس: باتری

حقیقت امر این است که حجم باتری نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس کمتر شده و به ۳۶۷۸ میلی آمپر رسیده اما به دلیل پیشرفت پردازنده مرکزی به همان اندازه توانمند است و یا حتی بیشتر از آن. باتری آِیفون ۱۲ پرو مکس به لطف شارژ سریع ۲۰ واتی، بعد از ۳۰ دقیقه اتصال به شاٰرژر نیمی از ظرفیت خود را تکمیل میکند. هم‌چنین اتمام شارژ دستگاه با اعمال شاقه! ۲۰ ساعت برآورد شده.

مشاوره در خرید آیفون ۱۲ پرو مکس

محصولات کمپانی اپل محصولاتی نیستند که لازم باشد در مورد آن‌ها مبالغه یا گزافه گویی کرد و تمام افرادی که حداقل یک‌بار از یک اسمارت فون استفاده کرده باشند می‌دانند اگر کمپانی اپل برترین نباشد حداقل جزو برترین‌ها است و چندان نیازمند مشاوره نیست، بلکه هر کسی که بودجه خرید جدیدترین محصول اپل را داشته باشد یا آن را می‌خرد یا این‌که به این دلیل آن را نمیخرد که فکر میکند مناسب این حوالی نیست. بسیاری از تکنولوژی‌های به کار رفته در اسمارت فون‌ها اولین بار توسط شرکت اپل معرفی شده‌اند و بارزترین آنها سنسور اثرانگشت است و حال تمام آن‌چه در چنته داشته را خرج سری ۱۲ کرده و یکی از بهترین نسل‌ها گوشی ها هوشمند را به سمت بازار فرستاده.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2020 November
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
160.8x78.1 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
228 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Apple A14 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm
پردازنده گرافیکی
Apple GPU
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1284x2778 پیکسل
تراکم پیکسلی
458~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) - for China CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66, 71 - A2342
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 71, 77, 78, 79, 260, 261 Sub6/mmWave - A2342
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
Lightning
دوربین
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
مشخصات دوربین
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر sensor-shift OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 65 میلی‌متر - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر- ˚120
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D LiDAR scanner
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR 4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 14.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3687 میلی آمپر /ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
فیلم برداری
4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec.
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت(Active)
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2020 November
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
160.8x78.1 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
228 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Apple A14 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm
پردازنده گرافیکی
Apple GPU

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1284x2778 پیکسل
تراکم پیکسلی
458~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) - for China CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66, 71 - A2342
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 71, 77, 78, 79, 260, 261 Sub6/mmWave - A2342
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
Lightning

دوربین

دوربین
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر sensor-shift OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 65 میلی‌متر - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر- ˚120
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D LiDAR scanner
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR 4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec.

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 14.1
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3687 میلی آمپر /ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم