برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2E

 Amazfi GTS 2E Smart Watch

 Amazfi GTS 2E Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات : Bluetoot
  • قابلیت مکالمه : ندارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : مربع
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • حسگرها : شمارش ضربان قلب
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
آلومینیوم
مربع
ندارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی Amazfi GTS 2E Smart Watch

ساعت های هوشمند، محصولاتی هستند که اخیرا، طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند و با این‌حال، کاربران به سختی می‌توانند یک ساعت هوشمند خوب را از یک ساعت هوشمند بی‌کیفیت تشخیص دهند و بسیاری هم گمان می‌برند که مراد از ساعت هوشمند، اسمارت‌واچ‌های اپلی مربعی شکلی هستند، که قیمت بالایی دارند و هر کسی نمی‌تواند آن‌ها را خریداری کند. این حرف که ساعت هوشمند را فقط اپل تولید می‌کند و فقط محصولات اپل، کیفیت دارند، از پایه غلط است.

به جز شرکت اپل، شرکت‌هایی دیگری که در زمینه گوشی های هوشمند فعالیت دارند، ساعت های هوشمند نیز تولید می‌کنند و حتی شرکت لنوو هم دست به تولید این سری محصولات زده. در این میان، شرکت‌هایی مانند امیزفیت هستند که فقط در زمینه تولید ساعت های هوشمند، فعالیت می‌کند. شرکت ه امیزفیت یا به عبارتی بهتر، هوامی، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ای شیائومی بوده که ساعت های هوشمند چشم‌گیری نظیر جی تی اس ۲ ای، تولید کرده.

مقدمه‌

شاید بشود امیزفیت ۲ ای را مقرون به صرفه‌ترین ساعت هوشمند سال ۲۰۲۱ دانست؛ البته تا به این‌جای کار. شرکت امیزفیت جز این ساعت، محصولات مقرون به صرفه چشم‌گیر دیگری نظیر امیزفیت تی-رکس نیز معرفی کرده و ثابت نموده که در زمینه محصولات اقتصادی، یکی از بهترین‌ها است. ساعت امیزفیت جی تی اس ۲ ای، به دلیل قیمت کم، سریعا به محبوبیت خاصی رسید، زیرا در کنار این قیمت کم، دارای کیفیت بالایی در تمامی زمینه‌ها است.

امیزفیت ۲ ای را می‌شود در زمینه نرم‌افزار مکمل، کمی ناشایست دانست، اما این ساعت در زمینه قابلیت‌های ورزشی و غیره، می‌تواند مفید واقع شود. جی تی اس ۲ ای به یک حسگر ضربان قلب در کنار حسگرهایی نظیر نورسنج، جی‌پی‌ای درونی، سنسور سنجش دما و سنسور پالایش اکسیژن خون مجهز شده که برای دریافت داده‌های سلامتی، مخصوصا در حین ورزش، بسیار مهم هستند.

از نظر طراحی و مقامت این ساعت، باید بگوییم که توانسته گواهینامه ۵ اتمسفر را دریافت کند و در زمینه نمایشگر هم، جی تی اس ۲ ای به لطف یک نمایشگر آمولد، راضی‌کننده عمل می‌کند. این نمایشگر، رزولوشن و تراکم پیکسلی مناسبی دارد و با باتری‌ای ۲۴۶ میلی‌آمپر ساعتی همراه است.

Amazfit GTS 2E Smart Watch

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس ۲ ای

در زمینه طراحی‌های ساعت‌ های هوشمند، دو طراحی مدور و مربعی شکل، حرف اول را می‌زنند و کم پیش می‌آید که طراحی‌ای نظیر طراحی، هوآوی واچ فیت بتواند، در بازار، جایی پیدا کند. به هر حال، طراحی جی تی اس ۲ ای، طراحی اسپرت مربعی شکلی است که در میان محصولات اپل و مخصوصا سری ۶ اسمارت‌واچ‌های اپل دیده می‌شود. این طراحی به لطف مربعی شکل بودن، ظاهر اسپرتی پیدا کرده.

می‌شود ادعا کرد که طراحی امیزفیت جی تی اس ۲ ای، بسیار زیبا است و این ساعت را خیلی گران‌تر از قیمت واقعی آن نشان می‌دهد. این طراحی، با نمایشگری مربعی شکل آمده که زوایای آن، شعاع‌دار هستند. بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم بوده و در سمت راست آن، یک کلید ناوبری دیده می‌شود و در زیر آن هم، حسگر ضربان قلب آمده.

بند این ساعت، در استفاده‌های طولانی مدت سبب خارش نمی‌شود و از این رو می‌توانید روی استفاده‌های طولانی مدت حتی در حین خواب حساب کنید. این ساعت، وزن ناچیزی هم دارد و با وزن ۲۵ گرمی آن، شاید حتی متوجه جی تی اس ۲ ای نشوید. وزن کم ساعت، برای این‌که بتوانید در حین ورزش‌های سنگین، راحت باشید، امری حیاتی است. در کل می‌شود جی تی اس ۲ ای را از نظر طراحی، ارگونومیک و زیبا دانست. بخشی از زیبایی بی‌حدوحصر طراحی هم به دلیل آن فریم براقی است که شما در اطراف نمایشگر آمولد این ساعت می‌بینید.

Amazfit GTS 2E Smart Watch

نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس ۲ ای

نمایشگر مربعی شکل جی تی اس ۲ ای، از نوع آمولد بوده که آن را می‌توانید در تمامی ساعت های هوشمند هم‌قیمت جی تی اس ۲ ای، پیدا کنید و به نوعی، نمایشگر مخصوص ساعت های هوشمند است. این نمایشگر با پشتیبانی از حالت همیشه روشن یا همان Always On Display‌ آمده که به لطف آن، دیگر لازم نیست هر بار ساعت را روشن کنید و ساعت همیشه، مختصری از نوتیفیشن‌ها و خود ساعت را نشان می‌دهد. البته این حالت در مصرف باتری نیز تاثیر دارد، ولی در کل، کم‌ترین مصرف را انتخاب می‌کند.

بر روی نمایشگر جی تی اس ۲ ای، یک شیشه 2.5D‌ نیز سوار شده. این نمایشگر در محیط‌های پرنور نیز کارایی دارد و می‌شود روی آن حساب کرد. نمایشگر مورد بحث با رزولوشن مناسب ۴۴۲ در ۳۴۸ پیکسل آمده که با احتساب قطر ۱.۶۵ اینچی، تراکم پیکسلی ۳۴۱ پیکسل بر هر اینچ از آن استخراج می‌شود. در کل، می‌توان گفت که نمایشگر ساعت هوشمند جی تی اس ۲ ای، عملکرد مناسبی دارد و نمایشگری معمولی‌ در میان ساعت‌های هوشمند است.

قابلیت‌ها و امکانات ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس ۲ ای

جز در زمینه بندها، شما درمورد شخصی‌سازی جی تی اس ۲ ای، واچ‌فیس‌های زیادی دارید که بسته به سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما برای استفاده از این واچ‌فیس‌های متنوع باید برنامه مکمل Zepp را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید که البته تنها کارایی آن، واچ‌فیس‌ها نیستند؛ بگذریم. درمورد فضای کاربری این ساعت هم خبرهای خوبی داریم، زیرا این رابط کاربری، لگ چندانی ندارد و استفاده از آن بسیار راحت است. اعلان‌های گوشی شما بر روی جی تی اس ۲ ای، نشان داده می‌شوند، با استفاده از این ساعت می‌توانید وضعیت آب و هوایی را رهگیری کنید و .....

در زمینه امور سلامتی‌محور، این ساعت، عملکرد عادی‌ای دارد به طوری که نمی‌توانیم آن را حرفه‌ای بدانیم و فقط می‌شود آن را معمولی معرفی کرد. جی تی اس ۲ ای با GPS داخلی مجهز است که در زمینه برخی از ورزش‌ها کارایی دارد. این ساعت هم‌چنین، غلظت اکسیژن خون را رهگیری می‌کند. جی تی اس ۲ ای، یک حسگر ضربان قلب را نیز به همراه خود می‌آورد که عملکرد آن خوب است و خطای چندانی از طرف آن دیده نشده. دکمه ناوبری‌ای که در سمت راست بدنه امیزفیت جی تی اس ۲ ای قرار دارد، شما را با اولین ضربه به قسمت برنامه‌ها هدایت می‌کند.

در این قسمت، یعنی قسمت برنامه‌های امیزفیت جی تی اس ۲ ای، به برنامه‌های ورزشی نیز دسترسی خواهید داشت. این ساعت هوشمند از چیزی حدود ۹۰ مود یا حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که نظیر دو، شنا و ... هستند. در حین ورزش کردن، امیزفیت جی تی اس ۲ ای، ضربان قلب شما را چک می‌کنید و مقدار کالری‌ای که سوزاندید را نیز به شما می‌گوید. تمامی اطلاعات ورزشی و سلامتی شما بر روی برنامه مکمل Zepp نشان داده می‌شوند و شما حتما برای اتصال و رهگیری باید این برنامه را بر روی اسمارتفون خود نصب کنید.

Amazfit GTS 2E Smart Watch

باتری ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس ۲ ای 

باتری امیزفیت جی تی اس ۲ ای با ظرفیت ۲۴۶ میلی‌آمپر ساعتی آمده که مقدار مناسبی است. این باتری در حالت استندبای، برای چیزی حدود ۲۱ روز شارژدهی خواهد داشت، اما این شارژدهی وابسته به نوع استفاده شما، تقلیل می‌یابد.

مشاوره در خرید ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس ۲ ای

جی تی اس ۲ ای، که عضو مقرون به صرفه خانواده امیزفیت جی تی اس است، قیمتی کم به همراه کارایی بالا دارد که می‌تواند گزینه‌ای شایسته برای تمامی کاربران باشد. شما می‌توانید این ساعت مقرون به صرفه را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

مناسب برای
آقایان و خانم ‌ها
نوع کاربری
رسمی روزمره ورزشی
وزن
25 گرم
فرم صفحه
مربع
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
حسگرها
شمارش ضربان قلب
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
قابلیت های ویژه
کنترل سطح اکسیژن خون
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی و چینی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
ندارد
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2E
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2E
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان و خانم ‌ها
نوع کاربری
رسمی روزمره ورزشی
وزن
25 گرم
فرم صفحه
مربع
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
GPS
اتصالات
Bluetooth

سایر مشخصات

حسگرها
شمارش ضربان قلب
قابلیت های ویژه
کنترل سطح اکسیژن خون
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی و چینی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم