برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2

 Amazfi GTR 2 Smart Watch

 Amazfi GTR 2 Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.39 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات :  Bluetoot
  • قابلیت مکالمه : دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه : آلومینیوم و استیل ضد لک
  • حسگرها : شتاب سنج ، شمارش ضربان قلب ، کنترل سطح اکسیژن خون ، قطب نما
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
آلومینیوماستیل ضد لک
دایره
دارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی Amazfi GTR 2 Smart Watch

زمانی که شما می‌خواهید، یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ، تهیه کنید؛ در پیش روی خود، چند برند دارید که اکثرا را می‌شناسید و برای همین، انتخاب شما، نسبتا آسان است. اما زمانی که قصد تهیه یک ساعت هوشمند را دارید، اوضاع، کمی فرق می‌کند، زیرا جز برندهای تولیدکننده گوشی های هوشمند که ساعت هم تولید می‌کنند، برندهای تولیدکننده اسمارت‌واچ‌ها، چندان سرشناس نیستند. برندی مثل امیزفیت که خود را صرف تولید ساعت های هوشمند کرده، باید بیش از این حرف‌ها در حوزه اسمارت‌واچ‌ها شهرت داشته باشد.

شرکت امیزفیت، یکی از ساب‌برندهای شرکت شیائومی به حساب می‌آید، که البته به طور کامل، از این شرکت، جدا شده؛ بگذریم. یکی از محصولات شرکت امیزفیت، ساعت هوشمند جی تی آر 2 بوده که نسبت به نسخه قبلی خود، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و یک ساعت شیک با کارایی بالا است، که آن را در ادامه، به طور دقیق، بررسی می‌کنیم.

Amazfi GTR 2 Smart Watch

مقدمه‌

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر 2، در مرحله اول، توجه ما را به طراحی خود جلب می‌کند، که در دو نسخه کلاسیک و اسپرت، عرضه می‌شود. این طراحی، طرف‌داران زیادی دارد و در برابر طراحی دیگری که مربعی شکل است، قرار می‌گیرد. طراحی مدور و دایره‌ای شکل امیزفیت جی تی آر، نمایشگری آمولد را به همراه دارد، که یک نمایشگر عادی و همیشگی برای ساعت های هوشمند است. 

این نمایشگر یک در یک، تراکم پیکسلی مناسبی را عرضه می‌کند و قطر آن نیز حدود 1.4 اینچ بوده که برای ساعت هوشمند، اندازه خوبی است. این نمایشگر دایره‌ای شکل، به لطف تغییر سیاست شرکت امیزفیت و توجه بیش‌تر به باتری، برای مدت زمان زیادی روشن می‌ماند. باتری 471 میلی‌آمپر ساعتی GTR 2 می‌تواند تا 14 روز شارژدهی داشته باشد و سپس در عرض 2 ساعت، به شارژ کامل دسترسی پیدا کند.

علاوه بر موارد بالا، امیزفیت جی تی آر بر روی خواب کاربر خود، نظارت دارد و هم‌چنین ضربان قلب او را نیز بررسی می‌کند. این ساعت هوشمند با استفاده از حسگر ژیروسکوپی خود، فعالیت بدنی کاربر را بررسی خواهد کرد. جی تی آر 2، فضای کاربری ساده‌ای دارد و تقریبا می‌شود بر روی هرچیزی با استفاده از منو، نظارت داشت. 

Amazfi GTR 2 Smart Watch

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر 2

در زمینه ساعت های هوشمند، کلا دو طراحی هستند، که بیش‌تر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این طراحی‌ها، طراحی مربعی شکلی است که شرکت اپل آن را باب کرده و ساعت را اسپرت جلوه می‌دهد. طراحی دوم دایره‌ای شکل که طراحی امیزفیت جی تی آر 2، یعنی ساعت مورد بررسی ما است، هم می‌تواند اسپرت باشد و هم یک ساعت کلاسیک جذاب. طراحی‌های دیگری نیز مانند طراحی واچ فیت هوآوی هستند، که در مورد آن‌ها، بحثی نداریم. به هر حال، طراحی مدور این ساعت، بیش‌تر با لباس‌های کاربر، فیت می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، این ساعت دارای دو نسخه اسپرت و کلاسیک است. درکل، این دو نسخه از همان طراحی‌ دایره‌ای شکل استفاده می‌کنند، اما فریم نسخه کلاسیک، ضخیم‌تر بوده و جنس بند آن از چرم و بدنه آن از استیل ضد زنگ است. در نسخه اسپرت، بند سیلیکونی را شاهد هستیم که برای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم درنظر گرفته شده. نسخه کلاسیک، وزن 39 گرمی و نسخه اسپرت، وزن 31.5 گرمی دارد؛ از آن‌جایی که این ساعت، در زمان خواب نیز فعالیت‌های بدنی شما را بررسی می‌کند و از این جهت، باید بر روی دست شما باشد، وزن کم‌تر از 40 گرم هر دو این نسخه‌ها، خوشایند هستند.

در نسخه کلاسیک، بر روی فریم، فقط نشان‌گرهای ساعت را می‌بینیم، در حالی که نسخه اسپرت، نشان‌گرهای دقیقه را نیز بر روی فریم خود دارد. بر روی بدنه این ساعت، اسپیکر نیز دیده می‌شود و پشت جی تی آر 2 هم از حسگر ضربان قلب میزبانی می‌کند. اندازه مناسب نمایشگر، سبب شده تا GTR 2 بر روی مچ‌های کوچک، زننده و بر روی مچ‌های بزرگ، کوچک نباشد. بند ساعت، قابلیت جایگزینی دارد و می‌تواند با خرید یک بند 22 میلی‌متری، شکل ظاهری GTR 2 را تاحدودی، تغییر دهید.

نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر 2

جی تی آر 2 مانند بسیاری از ساعت های هوشمند دیگر، دارای یک نمایشگر آمولد است؛ به این دلیل، از نمایشگرهای آمولد در ساعت های هوشمند، استفاده می‌شود که با اولین ضربه کاربر، روشن می‌شوند و هم‌چنین از حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کنند؛ دلیل دیگر استفاده از نمایشگرهای آمولد بر روی ساعت های هوشمند، مصرف انرژی کم آنان است.

رزولوشن این ساعت، رزولوشن عادی‌ای برای ساعت های هوشمند است. این ساعت با نمایشگر یک در یک خود، رزولوشن 454 در 454 پیکسل را ارائه می‌دهد، که در کنار قطر 1.39 اینچی آن، سبب تراکم پیکسلی مناسب 326 پیکسل بر هر اینچ می‌شود. گفته شده که نهایت روشنایی نمایشگر، 450 نیت است که برای استفاده در زیر نور خورشید، ایرادی ندارد و مقدار خوبی به شمار می‌رود.

Amazfi GTR 2 Smart Watch

سخت‌افزار و نرم‌افزار ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر 2

فضای کاربری جی تی آر 2 نسبت به نسخه پیشین، پیشرفت‌های زیادی داشته، که در اولین نگاه، قابل تشخیص هستند. منوی این ساعت، بسیار ساده بوده و مواردی که در این منو هستند، اندازه فونت مناسبی دارند و حتی افرادی که از ضعف بصری رنج می‌برند، به راحتی می‌توانند موارد منو را مشاهده کرده و بخوانند. حواشی‌ای در اطراف نمایشگر نیز دیده نمی‌شوند و از این جهت، فضای بیش‌تری در دست رابط کاربری است.

دو دکمه که در سمت راست بدنه امیزفیت جی تی آر 2 هستند، نشان‌گر لمسی دارند. دکمه بالایی، شما را به صفحه اصلی می‌برد و اگر در صفحه اصلی باشید، شما را به منو راهنمایی می‌کند. دکمه پایینی هم به سلیقه خود کاربر می‌تواند برای هر کاری، شخصی‌سازی بشود. جی تی آر 2 برای اتصال از بلوتوث 5 استفاده می‌کند که بدین سبب تا فاصله 10 متری، اتصال خود را حفظ خواهد کرد.

جی تی آر 2 با اتصال به برنامه Zepp چهل تصویر برای حالت همیشه روشن خواهد داشت، که شخصی‌سازی شده همین ساعت هستند و باید آن‌ها را از این برنامه، دریافت کنید. برنامه نام‌برده Zepp در اصل، مکمل این ساعت و محصولات دیگر شرکت امیزفیت بوده و کارایی آن، فقط به تصاویر حالت همیشه روشن، محدود نمی‌شود.

شرکت امیزفیت، تلاش کرده تا اپلیکیشن Zepp منوی بسیار ساده‌ای داشته باشد و از این رو، نحوه کار با اپلیکیشن zepp بسیار ساده‌تر از دیگر برنامه‌های مکمل بوده. برنامه مورد نظر با دیگر اپلیکیشن‌های مربوط به ساعت‌های هوشمند که حتی به خود امیزفیت تعلق ندارند، سینک می‌شود. داده‌های سلامتی‌محور و نمودارهای ورزشی شما نیز از طریق این برنامه، قابل پیگیری هستند.

در زمینه ورزش نیز امیزفیت، عملکرد خوبی دارد و از 14 ورزش، پشتیبانی می‌کند، من جمله ورزش‌های دویدنی؛ آن‌چه درمورد این دسته از ورزش‌ها، اهمین دارد، داشتن جی‌پی‌اس داخلی است، که خوش‌بختانه، جی تی آر 2، به یک جی‌پی‌اس داخلی، با دقت بسیار بالا، مجهز شده. آمارهایی که این ساعت درمورد خواب کاربر خود می‌دهد، کمی جای شک دارند، اما می‌شود آن‌ها را به نوعی، دقیق دانست.

باتری ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر 2

همان‌طور که قبلا گفتیم، شرکت امیزفیت، تلاش زیادی داشته تا باتری‌های محصولات این شرکت، شارژدهی بالایی به کاربر خود عرضه کنند. از این رو باتری لیتیم-یونی امیزفیت جی تی آر 2، با ظرفیت 471 میلی‌آمپر ساعتی خود، تا 14 روز برای استفاده عادی، شارژدهی دارد. این ساعت زمانی که به طور مداوم به بلوتوث متصل است و با آن، تماس گرفته می‌شود، بیش از 10 ساعت، شارژدهی نخواهد داشت.

مشاوره در خرید امیزفیت جی تی آر 2

جی تی آر 2 به لطف جی پی اس داخلی، یک مزیت چشم‌گیر دارد. جدا از بحث جی‌ پی اس، نمایشگر این ساعت نیز شایان توجه بوده و فضای کاربری آن هم، مناسب است. در کل، این ساعت می‌تواند برای تمامی کاربران، گزینه چشم‌گیری باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

مناسب برای
آقایانخانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
46x46 میلی‌متر
قطر قاب
10 میلی‌متر
وزن
31.5 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
آلومینیوماستیل ضد لک
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج ، شمارش ضربان قلب ، کنترل سطح اکسیژن خون ، قطب نما
بلوتوث
دارد
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
ندارد
ظرفیت باتری
471 میلی‌آمپر بر ساعت
قابلیت مکالمه
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایانخانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیرسمیروزمره
ابعاد قاب
46x46 میلی‌متر
قطر قاب
10 میلی‌متر
وزن
31.5 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
آلومینیوماستیل ضد لک
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
دوربین
بلوتوث
GPS
اتصالات
Bluetooth

باتری

ظرفیت باتری
471 میلی‌آمپر بر ساعت

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج ، شمارش ضربان قلب ، کنترل سطح اکسیژن خون ، قطب نما
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم