برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون بی‌ سیم اپل ایرپاد ۲ همراه با باکس شارژ بیسیم Wireless Airpods 2 With Wireless Charging Case

توضیحات

معرفی هدفون بی سیم ‌اپل ایرپاد ۲همراه با باکس شارژ بی سیم

کمپانی اپل در سال 2019 میلادی با معرفی نسل جدیدی از هدفون های بی سیم خود با نام هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ نشان داد که بعد از موفقیت های نسل قبل این هدفون ها یعنی هدفون ‌اپل ایرپاد 1 این کمپانی قصد دارد به این موفقیت ها ادامه بدهد و حالا نوبت به معرفی نسل جدید هدفون های اپل یعنی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ رسیده است. کمپانی اپل هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ را در دو مدل به طرفداران خود معرفی کرد، یک نسخه دارای قابلیت شارژ بی سیم است و نسخه دوم این ویژگی را ندارد.

در معرفی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ شاهد بودیم که کمپانی اپل اعلام کرد که در این نسخه از هدفون های خود ویژگی هایی نظیر افزایش سرعت شارژ، افزایش سرعت اتصال و همین طور بیشتر شدن طول عمر باتری را در هنگام مکالمه مد نظر قرار داده است. در رابطه با پیشرفت های هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ نسبت به نسخه قبلی آن می توان به سرعت 1.5 برابری آن برای برقراری تماس تلفنی اشاره کرد که توجه به این مسئله نشان می دهد که اپل تا چه اندازه به نظرات کاربران خود دقت می کند و سعی در بهبود محصولات خود دارد. در سرعت اتصال به دستگاه ها نیز شاهد بهبود سرعت 2 برابری این هدفون نسبت به نسخه قبلی خود بوده ایم.

در طراحی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ با شارژ بی سیم بر روی کیس شارژ آن شاهد LED هستیم که میزان شارژ را با رنگ های نارنجی و سبز نشان می دهد. اتصال هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ از طریق بلوتوث با سایر دستگاه ها از ویژگی های اصلی این هدفون است.

در هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ اما همچنان شاهد آسیب پذیری آن در برابر آب هستیم که این موضوع به عنوان نقطه ضعفی برای هدفون ها به شمار می رود. باید دید چه زمانی کمپانی های طراح و سازنده هدفون ها به سراغ این می روند که هدفون های خود را در برابر آب و رطوبت مقاوم کنند.

معیارهای خرید ایرپاد 2 وایرلس با باکس شارژ بی سیم

هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ ویژگی های جذابی دارد که باعث می شود تا کاربرانی که قصد دارند یک هدفون فوق العاده و جذاب برای خود بخرند به سرعت به سراغ هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ بیایند.

ابعاد: در بخش طراحی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ به کوچک بودن آن توجه بسیاری شده است به طوری که اندازه هر گوشی این هدفون در ابعاد 16*18*40 میلی متر است.

بدنه: در طراحی بدنه هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. همین طور آهنربا آن از نوع نئودیمیوم است.

وزن: در طراحی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ وزن بسیار سبکی را برای آن در نظر گرفته اند به طوری که هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان وزن آن را در گوش خود احساس نکنید. وزن هر هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ در حدود 4 گرم است.

NFC: از هدفون برای اتصال از شیوه های مختلف استفاده می کند که اپل با قرار دادن NFC در هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ خود توانسته اتصال از طریق NFC را نیز به هدفون خود اضافه کند.

بلوتوث: بلوتوث به عنوان یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی بین هدفون و گوشی های موبایل است، به همین خاطر هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ از ویژگی بلوتوث بهره می برد.

پاسخ فرکانسی: در هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ شاهد پاسخ فرکانسی در بازه 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز هستیم.

سازگاری ها: هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ با دستیار هوشمند صوتی اپل یعنی Siri سازگاری بسیار زیادی دارد و شما با صدا زدن Siri از طریق از هدفون می توانید به سرعت درخواست های خود را به دستیار صوتی Siri بگویید.

عمر باتری: در بخش باتری در هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ شاهد بهبود بسیار زیادی هستیم به طوری که کاربران با این هدفون می توانند تا 5 ساعت بی وقفه به موسیقی های مورد علاقه خود گوش بدهند و به هیچ عنوان نگران اتمام شارژ هدفون خود نباشند. در هنگام تماس نیز باتری این هدفون می تواند تا 3 ساعت از مکالمات پشت سر هم شما را پوشش بدهد.

نوع اتصال: در هدفون ‌اپل ایرپاد ۲ شاهد اتصال بی سیم هستیم که باعث می شود تا مشکلات معمول هدفون های با سیم در این هدفون وجود نداشته باشد و شما می توانید هر زمان که نیاز به استفاده از هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ داشته باشید به سرعت از آن استفاده کنید و وقت خود را برای باز کردن گره های سیم هدفون تلف نکنید.

میکروفون: هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ دارای میکروفون برای برقراری تماس است که در این میکروفون شاهد قابلیت Noise Cancelling Microphone هستیم که باعث می شود نویز محیط در هنگام تماس گرفته شود و صدای شما بسیار واضح منتقل شود.

چیپست: در هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ شاهد حضور چیپست اختصاصی اپل با نام Apple H1 هستیم.

چرا هدفون ایرپاد 2 وایرلس با باکس شارژ بی سیم بخریم؟

اگر به گوش دادن موسیقی علاقه دارید و یا در طول روز با تماس های تلفنی طولانی مدت و بی وقفه مواجه هستید، هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود. علاوه بر این طراحی هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ به قدری زیبا است که چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

اگر از طرفداران برند اپل هستید و محصولات این برند را همواره خریداری می کنید، پس به هیچ عنوان برای خرید جدیدترین هدفون اپل معطل نکنید و با خرید آن تجربه جدیدی از استفاده هدفون را برای خود به ارمغان بیاورید.

نظرات کاربران پس از خرید هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲همراه با باکس شارژ بی سیم

به شکل کلی کاربران پس از خرید هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ نظرات و تجربیات مثبتی را داشته اند.

از ویژگی های مثبت هدفون بی سیم‌اپل ایرپاد ۲ می توان به طراحی فوق العاده آن، وزن کم، قابلیت شارژ بی سیم، کیفیت فوق العاده صدا، اتصال سریع و باتری قدرتمند آن اشاره کرد.

این محصول نقاط ضعفی که تجربه کاربری آن را خراب کند به هیچ عنوان ندارد تنها اگر اپل قابلیت ضد آب بودن را به نسل بعدی محصولات خود اضافه کند شاهد یک محصول فوق العاده در بازار خواهیم بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
هدفون بی‌ سیم اپل ایرپاد ۲ همراه با باکس شارژ بیسیم Wireless Airpods 2 With Wireless Charging Case
هدست اپل مدل Wireless Airpods 2 With Charging Case
موجود شد ، خبرم کن

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم