گارانتی هماهنگ سرویس

گارانتی هماهنگ سرویس
زمان مطالعه: 5 دقیقه

گارانتی هماهنگ سرویس ، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای خرید هر محصول الکترونیکی باید آن را مدنظر داشت، تسهیلات گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات است. محصولت الکترونیکی غالبا قیمت بالایی دارند و در شرایط گوناگون ممکن است دچار خرابی و یا اختلال در کارکرد شوند. وجود گارانتی و ضمانت بر روی هر جنسی این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت وجود مشکلات مشخص شده‌ای محصول خریداری شده توسط شما تعمیر و یا مرجوع می‌گردد. در بازار ایران، محصولات برقی با گارانتی‌های متعددی به مشتریان عرضه می‌شود. بسیاری از شرکت‌هایی تضمین کننده کالا به عنوان گارانتی متفرقه شناخته می‌شوند و بر اساس همین نامگذاری خدمات آن‌ها نیز محدود است؛ یکی از شرکت‌های که ضمانت محصولات بسیاری را در دست گرفته و مشتریان بسیاری به منظور پشتیبانی آن کالا را خریداری می‌کنند، گارانتی هماهنگ سرویس است.

سابقه هماهنگ سرویس در ارائه گارانتی

گروه هماهنگ سرویس فعالیت‌های خود در زمینه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. این شرکت توانست با موفقیت بسیار و پیشرفت در صنعت انفورماتیک در مدت زمان کمی به یکی از معتبرترین شرکت‌های توزیع محصولات رایانه‌ای در ایران بدل شود. فعالیت هماهنگ سرویس در سال‌های آتی همچنان پررونق بوده و با ورود محصولات دیجیتال جدید در دهه گذشته این برند نیز همگام با تکنولوژی رو به جلو رفته است. امروزه این شرکت با ایجاد زیر مجموعه‌هایی تخصصی فعالیت خود در زمینه محصولات دیجیتال را گسترش داده است. اکنون فعالیت هماهنگ سرویس در شبکه توزیع و فروش مویرگی کالاهایی مانند موبایل و تبلت آن را جزو یکی از قوی‌ترین توزیع‌کنندگان کالای دیجیتال در ایران کرده است.

گارانتی هماهنگ سرویس

نحوه تشخیص گارانتی هماهنگ سرویس

هماهنگ سرویس به صورت عمده‌تری به ارائه گارانتی بر روی محصولات دیجیتالی مانند موبایل و تبلت، پرداخته است.اگر تصمیم دارید موبایل و یا تبلتی با گارانتی این شرکت خریداری کنید، بهتر است با بررسی مواردی لیبل اصلی گارانتی هماهنگ را بر روی جنس مورد نظر شناسایی کنید.

گارانتی هماهنگ به صورت لیبلی طلایی رنگ بر روی اجناس قرار گرفته است. محتویات این لیبل شامل ۱۸ ماه گارانتی طلایی، ۱۲ و ماه گواهی جبران خسارت فیزیکی، مزایا باشگاه مشتریان و مجوز رسمی واردات از گمرک جمهوری اسلامی ایران است.

دیگر موردی که در گارانتی‌های هماهنگ ارائه می‌شود بسته پشتیبان هماهنگ است. این بسته شامل کارت گارانتی طلایی و کد عضویت باشگاه مشتریان، کارت گواهی جبران خسارت فیزیکی است. تمامی این موارد دارای هولوگرام هماهنگ بوده و در صورت عدم وجود هولوگرام ضمانت باطل است.

مزیت دیگری که گارانتی هماهنگ دارد و توجه به آن لازم است، وجود هدایا و مزایا خاص به همراه گارانتی است. این مزایا در مقاطع زمانی متفاوتی بر روی لیبل درج می‌شود و می‌توان از تسهیلات آن‌ها بهره برد.

بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی سامسونگ Galaxy S20 و سامسونگ Galaxy S11

شرایط گارانتی هماهنگ سرویس

هاماهنگ سرویس نیز مانند سایر شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی شامل شرایطی برای اعمال خدمان خود است. برای خرید جنسی که دارای گارانتی این شرکت است بهتر است از این شرایط آگاه باشید تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل در کالا نحوه رفع آن را بدانید.

  1. اولین شرط برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات هماهنگ نگه‌داری رسید خدمات و کارت گارانتی است. این رسید و کارت همانند یک شناسنامه برای کالا است که صاحب آن را معرفی می‌کند.
  2. هماهنگ سرویس ضمانتی به شما برای حفظ اطلاعات بر روی دستگاه نمی‌دهد و نسخه‌ای پشتیبان از دستگاه شما تهیه نمی‌کند. بنابراین بهتر است یک نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی دستگاه خود تهیه کنید.
  3. کارشناسان هماهنگ سرویس عیوب دستگاه شما را به درستی تعیین می‌کنند و بر اساس آن مشکل آن را اگر جزو مورد‌های تعیین شده باشد به صورت رایگان تعمیر می‌کنند.
  4. شرایط گارانتی محصول باید با وضعیت فعلی دستگاه مشتری تطابق داشته باشد.
  5. تمامی اشکالات ظاهری دستگاه قبل از تحویل از مشتری ثبت می‌گردد تا در زمان تحویل مشکلی ایجاد نشود.
  6. اشکالات نرم‌افزاری جزو شرایط گارانتی هماهنگ نیست و رفع آن با پرداخت هزینه از جانب مشتری انجام می‌شود.
  7. هرگونه ایراد در کارت گارانتی، کارت خسارت فیزیکی و یا سریال بر روی دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  8. در صورت باز شدن دستگاه و تعمیر آن توسط دیگر شرکت‌های گارانتی و یا تعمیرکنندگان دستگاه مربوطه، آن را از شرایط گارانتی هماهنگ خارج می‌کند.
  9. وسایل جانبی دستگاه مانند شارژر،کابل و باطری از تاریخ تولید به مدت شش ماه شامل گارانتی است.
  10. در صورت root کردن دستگاه، انجام عملیات قفل گشایی و نصب راه‌های غیر رسمی، میزان امنیت دستگاه پایین می‌آید و پس از اعمال این کارها، دستگاه دیگر شامل گارانتی نمی‌شود.

گارانتی هماهنگ سرویس

در مورد گواهی جبران خسارت فیزیکی نیز، هماهنگ شرایطی دارد که در صورت وجود این شرایط و قوانین دستگاه شامل تسهیلات این گواهی می‌شود.

  1. گواهی جبران خسارت فیزیکی جدا از کارت گارانتی است و شرایط کرات گارانتی را شامل نمی‌شود.
  2. این گواهی شامل: شکستگی، نوسانات جریان الکتریسیته(سوختگی)، ضربه خوردگی و آب خوردگی است. مواردی مانند سرقت، خط و خش، فرورفتگی و ضربه خوردگی ناشی از استفاده ناصحیح شامل این گارانتی نیست. تمامی این موارد توسط کارشناسان هماهنگ سرویس بررسی می‌شود.
  3. گواهی خسارت فیزیکی به صورت تک برگه بوده و تنها یکبار قابلیت استفاده دارد.
  4. در صورت آسیب کلی به دستگاه، همانگ سرویس دستگاه قبلی را تعویض کرده و دستگاهی نو به شما تحویل خواهد داد.
  5. هماهنگ سرویس ضمانتی برای حفظ اطلاعات در صورت آسیب فیزیکی دستگاه به شما نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین لپ تاپ های لمسی سال ۲۰۲۰

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی هماهنگ سرویس

هماهنگ سرویس به صورت تخصصی بر روی محصولات سامسونگ کار کرده و ارائه گارانتی‌های محصولات این برند را در دست گرفته است. همه ی انواع، گوشی سامسونگ و تبلت‌ سامسونگ با گارانتی هماهنگ عرضه می‌شوند و در صورت تمایل به خرید محصولات سامسونگ می‌توانید از تسهیلات گارانتی هماهنگ نیز برخوردار شوید.

ویژگی و مزایا گارانتی هماهنگ سرویس

تمامی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی شرایط و قوانینی دارند که مشتریان می‌بایست بر اساس آن‌ها اقدام به خرید محصولاتی با ضمانت آن‌ها بکنند. گارانتی هماهنگ نیز شرایطی دارد که بسیاری از آن‌ها جزو امتیاز این شرکت محسوب شده و بسیاری نیز مورد تایید مشتریان نمی‌باشد. به طور کل ویژگی و مزایای گارانتی هماهنگ را اینگونه می‌توان شرح کرد:

  1. سرعت بالا در ارائه خدمات به مشتریان
  2. دارا بودن قطعات تمامی دستگاه‌ها
  3. به کارگیری قطعات اصل و غیرمتفرقه در تعمیر دستگاه‌ها
  4. تعمیر بر اساس اصول فنی و مهندسی
  5. نظارت مهندسان و متخصصان سخت‌افزار بر روند تعمیر
  6. احترام به حقوق مشتری و بکارگیری از نظرات آنان در بهبود روند کار

شماره تماس گارانتی هماهنگ سرویس

  • تلفن خدمات پس از فروش گارانتی هماهنگ سرویس :  02162859

آدرس گارانتی گروه هماهنگ سرویس

تهران،خیابان قائم مقام فراهانی،میدان شعاع،کوچه هجدهم،پلاک 21

 

وبسایت گارانتی گروه هماهنگ سرویس 

خرید گوشی با  گارانتی هماهنگ سرویس

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار