گارانتی مایکروتل پلاس

4b12662112d25e4a2d66c33c2ed7f5f5
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گارانتی مایکروتل پلاس یکی از فعالان حوزه ی گارانتی است. اهمیت گارانتی و الزام آن برای خرید کالاهای الکترونیکی بر کسی پوشیده نیست. تمامی خدمات پس از فروش تضمینی برای استفاده آسان و بی دردسر از دستگاه‌های الکترونیکی است. بیشتر محصولات دیجیتال مانند موبایل و تبلت در معرض مشکلات و خرابی‌های متعددی هستند. از مشکلات فنی و سخت‌افزاری گرفته تا مشکلات مربوط به بدنه دستگاه و وسایل جانبی آن، وجود گارانتی معتبر به خریداران دستگاه‌های دیجیتال در رفع بیشتر اینگونه مشکلات ایجاد شده کمک خواهد کرد.

شرکت‌های متعددی وجود دارند که با ارائه و توزیع محصولات دیجیتال برندهای متفاوت با نام گارانتی‌های خود اقدام به تضمین آن‌ها می‌کنند. شرکت سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین برند‌های تولیدکننده موبایل و تبلت است که توزیع و اعمال گارانتی بر روی آن در ایران توسط شرکت‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین این شرکت‌ها ایما همراه معروف به مایکروتل پلاس است. این شرکت ضمانت گوشی سامسونگ، تبلت‌ سامسونگ و وسایل جانبی سامسونگ را در دست دارد.

سابقه مایکروتل پلاس در ارائه گارانتی

شرکت گارانتی مایکروتل پلاس اولین واردکننده رسمی موبایل‌هاس سامسونگ، اچ‌تی‌سی و سونی است. این شرکت به عنوان معتبرترین شرکت در زمینه واردات موبایل و ارائه خدمات پس از فروش در ایران شناخته می‌شود. موفقیت مایکروتل در این زمینه مدیون تلاش‌ای بیست ساله آن درعرضه اصولی و اخلاق مدارانه محصولات دیجیتال است. روند این شرکت در ده دهه تلاش، آن را به رقیبی سرسخت در رقابت با سایر شرکت‌ها بدل کرده است. مایکروتل در سال ۲۰۱۱ با در دست گرفتن امتیاز واردات سامسونگ به توزیع‌کننده اصلی محصولات این برند در این تبدیل شد. فعالیت‌های مایکروتل به سامسونگ بسنده نشد و این شرکت طی قراردادی در سال ۲۰۱۲ با شرکت هواوی توزیع و پخش موبایل‌های این برند را نیز در دست گرفت. سیاست مایکروتل در ارائه خدمات پس از فروش به مشتری همواره پیشرفتی رو به جلو داشته است. این شرکت با راه‌اندازی باشگاه مشتریان و بهره‌گیری از یک سیستم یکپارچه ارتباط با مشتری در جهت پاسخگویی و تبادل خدمات با مشتریان خود گامی بزرگ برداشت.

گارانتی مایکروتل پلاس

مایکروتل همچنین با داشتن بیشترین تعداد شعب در سراسر ایران ارائه خدمات خود را به مشتریان آسان‌تر کرده و در این زمینه نیز قابل مقایسه با همکاران خود نیست.

بیشتر بخوانید : گارانتی هماهنگ سرویس

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی مایکروتل پلاس

مایکروتل به صورت تخصصی واردکننده اصلی محصولات سامسونگ است. مایکروتل توانسته با واردات، توزیع و ارائه خدمات پس از فروش موبایل‌های سامسونگ بیشتریم میزان فروش و رضایتمندی را در بین مشتریان ایرانی موبایل‌های سامسونگ داشته باشد. علاوه بر این برند، مایکروتل در زمینه توزیع موبایل‌های هواوی و نوکیا نیز فعالیت دارد. اطمینان در بازار موبایل‌های توزیع شده توسط گارانتی مایکروتل پلاس نسبت به سایر شرکت‌های واردکننده این محصول بیشتر بوده و به طبع آن نیز خدمات پس از فروش این شرکت نیز جوابگویی بهتری نسبت به مشتریان دارند.

شرایط گارانتی مایکروتل پلاس

شرایط قبول خدمات پس از فروش دستگاه با گارانتی مایکروتل پلاس به مدت ۱۸ ماه پس از فروش محصول است. این مدت مربوط به خود دستگاه بوده و لوازم جانبی آن مانند هندزفری و شارژر ۶ ماه پس از تاریخ فروش دارای گارانتی هستند.

در مورد مرجوع کردن کالاهایی با گارانتی مایکروتل پلاس، این شرکت کالاهای دارای هولوگرام را با مدت ۷ روز مهلت تست، ۳۰ روز، ۳ ماه و یا ۶ ماه گارانتی تعویض می‌کند.تعوض کالا در مدت‌های گفته شده بستگی به خرید محصول از زمان ارسال به وسیله پست پیشتاز و یا پیک موتوری برای خریداران اینترنتی می باشد. کالاهای شامل گارانتی فقط با کالاهای مشابه تعویض شده و بعد از گذشتن مهلت تست کالا( ۷ روز) به هیچ وجه امکان مرجوعی قطعه وجود ندارد.

گارانتی مایکروتل پلاس در موردی نیز کالا را به صورت کامل پس خواهد گرفت. در این شرایط تا مدت زمان ۷ روز خریدار این امکان را دارد تا با مرجوع کردن کالا هزینه پرداختی خود را پس بگیرد. این خدمت مایکروتل پروسه‌ای ده روزه دارد که در طی آن با بررسی اصالت کالا توسط کارشناسان هزینه کلی خریدار به آن پس داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید : گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

گارانتی مایکروتل پلاس

شرایط عدم تعلق گارانتی مایکروتل پلاس

گارانتی مایکروتل پلاس خدمات متفاوت‌تری را نسبت به سایر شرکت‌های گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کنند. برتری مایکروتل در بسیاری از موارد بیشتر از سایر شرکت‌ها بوده اما شرایط عدم تعلق گارانتی آن با قوانین سایر شرکت‌ها مشابه است. مواردی که در صورت وجود آن‌ها به دستگاه‌‌های خریداری شده از مایکروتل گارانتی آن تعلق نمی‌گیرد شامل:

  1. صدمات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت، نوسانات برق و شکستگی
  2. استهلاک بدنه دستگاه به مرور زمان، مانند رنگ پریدگی بدنه موبایل
  3. دستکاری دستگاه توسط سایر افراد غیر از کارشناسان گارانتی مایکروتل پلاس
  4. وجود هرگونه ایراد در برگه ضمانت نامه و هولوگرام گارانتی دستگاه
  5. آسیب‌های ناشی از نصب برنامه‌های متفرقه بر روی دستگاه
  6. هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه
  7. اشکال غیر عادی در باطری موبایل، مانند باد کردن باطری بر اثر نوسانات برق و یا شارژ بیش از حد
  8. تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه

ویژگی و مزایا گارانتی مایکروتل پلاس

گارانتی مایکروتل پلاس از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار است. استفاده از خدمات این گارانتی علاوه بر امکان تعمیر دستگاه تا مدت زمان طولانی، امکان تعویض و ارجاع کالا را نیز به شما می‌دهد. گارانتی مایکروتل پلاس با پشتوانه به سابقه طولانی خود در امر توزیع و ارائه خدمات پس از فروش محصولات دیجیتال، توانسته با رعایت الگوهایی اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

اطمینان از اصل بودن کالا، بهره‌مندی از مشاوران متخصص در امر خرید محصولات دیجیتال، دارا بودن قدرتمندترین خدمات پس از فروش در زمینه فروش موبایل، ارائه خدمات ویژه به مشتریان مانند ایجاد باشگاه مشتریان، خدمات vip و برگزاری جشنواره‌های متعدد ، ارائه گارانتی معتبر بین‌المللی و ایجاد بیشترین تعداد شعب در سراسر کشور تنها چند مورد از مزایای بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش گارانتی مایکروتل پلاس است.

شماره تماس گارانتی مایکروتل پلاس

تلفن مرکز پاسخگویی : ۸۴۲۲۰-۰۲۱

آدرس گارانتی مایکروتل پلاس

تهران، خیابان شهید مطهری

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار