اپل بهار ۲۰۱۹ سرویس اشتراکی مجله‌ها خود را راه اندازی می کند

aeecb3908adaeaa51fe3b1ee7b052ef5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در ابتدا سال ۲۰۱۸، کمپانی اپل سرویس اشتراکی مجله‌ها و روزنامه‌ها Texture را تصاحب کرد و تایید نمود که این سرویس به قسمتی از Apple News تبدیل می شود. در ماه های گذشته نیز این شرکت  برای خرید سرویس‌های اشتراکی به کاربرانش پیشنهادهایی ارائه داد که به آن‌ها دسترسی نامحدود به روزنامه‌ها را فراهم می آورد.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، به نظر می‌رسد که سرویس اشتراکی Apple News احتمالا در بهار سال آینده راه اندازی می شود. باتوجه به گزارش اوایل پاییز امسال ، کوپرتینویی ها اعلام کردند که صحبت‌هایی با روزنامه های شناخته شده نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست مذاکراتی صورت گرفتند تا همراهی با اپل داشته باشند.

Texture با دریافت ۱۰ دلار در ماه، دسترسی نامحدود به ۲۰۰ مجله و روزنامه‌ی معروف ایالات متحده را فراهم می سازد و کاربران می توانند از آن بهره گیرند. در این بین باید به مجله‌هایی چون پیپل، رولینگ استون، نشنال جغرافی، جی کیو، اسپورت ایلاستریتد، وایرد، بیزنس ویک، مجله‌ی ESPN و اینترتینمنت ویکلی پرداخت.

سرویس اشتراک اپل احتمالا از نوع خریدنی است، اما طبق گزارش های دیگر برخی ناشران و رسانه ها احساس خوبی نسبت به این برنامه اپل ندارند. مدیر سرویس‌های اپل ادی کیو در نشستی با ناشران ایالات متحده نگرانی آنها را برطرف کرد.

در سوی دیگر سیستم اشتراکی در آیفون‌ها و آیپد‌ها می‌تواند توجه مجله ها را بیشتر کنند. سال ۲۰۱۹ احتمالا برای اپل از اهمیت بالایی در بحث سرویس های اشتراکی برخوردار است. گزارش ها نشان دادند که به نظر می‌رسد اپل می خواهد با ایجاد شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی همانند نتفلیکس  به این عرصه ورود پیدا کند و گذشته از آن از ستاره‌هایی چون اپرا وینفری، جنیفر انیستون و استیو کرل کمک خواهد گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار