هواوی دو تبلت مدیاپد M6 را به نمایش گذاشت

ee496988d7242a8232091aa431392bbf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی به تازگی چهار گوشی قدرتمند از سری گوشی هواوی نوا ۵ را رونمایی کرده است، این در حالی است که امروز شاهد نمایش دو تبلت قدرتمند مدیاپد M9 با اندازه های ۸.۴ اینچ و ۱۰.۷ اینچ از سوی این شرکت هستیم.

همانطور که در شکل زیر هم مشاهده می‌کنید این دو تبلت با هم تفاوت هایی جزی دارند، نسخه‌ی کوچک آن از طرحی عمودی بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی بزرگتر فقط یک صفحه‌ی افقی را دارا بوده و می‌تواند به شما امکان استفاده از حالت Landscape را بدهد. در قسمت بالایی نمایشگر هر دو دستگاه یک دوربین سلفی تعبیه شده و درست پایین آن ها دکمه‌ی هوم نیز قرار داده شده است.

blank

اگر به تصویر بالا بیشتر دقت کنید متوجه می‌شوید که تبلت بزرگتر از لبه های ضخیم تری نسبت به تبلت کوچکتر برخوردار است و این امری کاملا منطفی است، چرا که این امر سبب می‌شود شما راحت تر آن را در دست بگیرید.

به نظر می‌رسد برای رسیدن مشخصات و ویژگی های این دو تبلت باید کمی صبر کنیم، بر اساس گزارش های موجود هواوی قرار است این دو تبلت را در تاریخ ۲۱ ژوئن به طور رسمی آشکار کند. بنابراین انتظار می‌رود که به زودی شاهد مشخصات و قابلیت های آن ها در فضای مجازی باشم. با این حال ما انتظار داریم قلب تپنده‌ی این دو دستگاه را یک کایرین ۹۸۰ تشکیل دهد و در هر دو تبلت شاهد باتری بزرگ با قابلیت سوپر شارژ باشیم که پیش از این در دستگاه هایی چون Mate 20 Pro، P30 Pro  و نوا ۵ پرو شاهد آن بودیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار