گوشی Mate RS به همراه حسگر اثرانگشت دوگانه عرضه میشود

a5d5730b5da494a1ec74a9a266228a8d
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – شرکت هواوی سومین غول بزرگ گوشی سازی جهان بعد در نطر دارد به زودی یک گوشی فوق العاده را از سری Mate  با نام Mate RS به بازار عرضه کند. انی دستگاه دارای طراحی منحصر به فرد و حسگر اثر انگشت دوگانه میباشد.

شرکت هواوی و یک گوشی خاص

شرکت هواوی در رویداد پاریس آخرین محصول خود را معرفی کرد. این محصول یک دستگاه هوشمند با طراحی Porsche Design است. به نظر میرسد که این دستگاه برای هفته ها بتواند خبر ساز باشد. گوشی Mate RS دارای یک طراحی بسیار زیبا و خیره کننده است. این زیبایی قابل قبول است و هیچ بحثی در آن نیست. به گفته شرکت هواوی این طراحی از پورشه ۹۱۱ الهام گرفته شده است. این دستگاه طراجی بسیار خاصی دارد که به شما کمک میکند تا بهتر آن را در دست بگیرید.

Mate RS دارای یک نمایشگر تمام صفحه بدون وجود ناتچ میباشد، و خمیدگی های اطراف آن بسیار محسوس است.

پنل پشتی و جلویی Mate RS

شما میتوانید در بالای نمایشگر آن سنسور و دوربین سلفی را مشاهده کنیدو در پایین هم شما برند Porsche Design را شاهذ هستید. به مانند گوشی  Huawei P20 Pro و بیشتر سری Mate  این دستگاه نیز دارای سنسور های دوربین پشتی  تولیدی برند Leica  میباشد. شما در عقب سه دوربین را میبنید که بهصورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته  اند، ودر زیر آنها یک فلش LED و حسگر اثر انگست موجود است. در پایین همه آنها هم برند شرکت هواوی قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی Mate RS

گوشی Mate RS دارای یک نمایشگر ۶ اینچی تمام صفحه به همراه رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ میباشد. این دستگاه دارای کنتراست بالای ۹۰۰۰۰:۱ و ۵۳۸ ppi میباشد.

قلب Mate RS

این گوشی هوشمند دارای قلب تپده کایرین ۹۷۰ میباشد، که با یک حافظه رم ۶ گیگی جوین شده است. و اولین دستگاهی است که به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است  و نیز نسخه ۲۵۶ گیگی را نیز عرضه میکند.

دوربین های Mate RS

دوربین سه گانه پشتی آن دارای سنسور های ۴۰ مگاپیکسلی  با دیافراگم F/1.8 که با یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی   مونوکروم جوین شده است و نیز یک سنسور ۸مگاپیکسلی   ازنوع telephoto lens ب دیافراگم F/2.4  میباشد. دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 هم برای پشتیبانی از قفل تشخیص چهره تعبیه شده است. دوربین های Mate RS از قابلیت های چون PDAF،CAF،لیزر، فوکوس اتومات،تصویر برداری اسلوموشن ۷۲۰P، زوم هیبریدی  ۵X و نیز هوش مصنوعی میباشد.

ویژگی های عجیب Mate RS

اگر باخود فکر میکنید که دوربین های سه گانه پشتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگی تنها قابلیت های گوشی جدید هواوی است باید بگوییم که سخت در اشتباهید، بله درست است. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت دیگر نیز میباشد که این حسگر در زیر صفحه نمایشگر قرار دارد. این دستکاه به شما این امکان را میدهد تا بین حسگر جلویی، عقبی و با قفل تشخیص چهره هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های Mate RS میتوان به موارد زیر اشاره کرد

برخی دیگر از ویژگی های Mate RS به شرح زیر است..

  • پشتیبانی از شارژر وایرلس
  • حذف جک ۳.۵ میلی متری هندزفری
  • مقاومت در مقابل گردو غبار تحت گواهینامه IP67
  • پشتیبانی از شارژر یو اس بی Type-C با پورت نمایشگر ۱.۲
  • بلوتوث نسل ۴.۲
  • باند وای فای دوگانه
  • پشتیبانی از aptX HD و  HWA Audio
  • وزن ۱۸۳ و رابط کاربری  EMUI 8.1

این دستگاه به همراه یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی آمپری  و بر روی آخرین نسخه اندروید اجرا میشود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

آنباکسینگ هواوی Mate RS

در درون جعبه این گوشی هوشمند شما میتوانید :

  • گوشی هواوی Mate RS
  • یک earphones از نوع Typr-c
  • یک شارژر بریتانیایی و یک اوروپایی
  • دوکابل USB-C
  • یک آداپتور ۳.۵ میلی متری از نوع USB-C
  • یک کارت وی آی پی
  • یک کیف چرمی

مشاهده کنید. گوشی هواوی Mate RS با طراحی Porsche Design در دو رنگ سیاه و قرمز خواهد آمد.

قیمت گذاری و دسترسی

با توصیفاتی که از این دستگاخ کردیم نباید انتطار داشته باشیم یک گوشی معمولی و ارزان قیمت باشد. به همین دلیل هم قیمت آن برابر ۲۵۹۹ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگی  و ۲۱۰۳ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگی در نظرگر فته شده است. هم چنین این گوشی هوشمند برای ماه آپریل در دسترس خواهد بود.

درباره ما

شما میتوانید بهترین های هواوی را از دیجی دو خریداری کنید.

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار