با تصاویری از نوکیا ۵.۱ پلاس همراه باشید

52b88c50fd49328008a02435140e9e72
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت نوکیا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن همراه محسوب شده و پس از مدت زمانی کوتاه توانست باری دیگر در صنعت تلفن هوشمند حضوری پیدا کرده و با همکاری HMD فروش بیشتری برای خود رقم زند.

شرکت فنلاندی HMD Global پیشتر اسمارتفون های مقرون به صرفه نوکیا ۳.۱، ۲.۱ و ۵.۱ را معرفی کرده که همگی جانشین مدل های پیشین ۲، ۳ و ۵ هستند. این برند تغییرات بسیاری روی مدل های جدید حاصل کرده تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

به جز گوشی های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ که در میان محصولات نوکیا و HMD متعدد نیست، این شرکت فنلاندی مدل های دیگری نیز در دست توسعه داشته و می توان آنها را گوشی های هوشمند ارزشمندی هستند.

به تازگی onleaks توییتر از افشاکنندگان صنعت، تصاویر رندر شده از نوکیا ۵.۱ پلاس منتشر شده که بسیار باکیفیت به نظر می رسد و شبیه به یک مدل پرچمدار است. این اسمارتفون ابعاد ۱۴۹*۷۱*۸ میلیمتری دارد و صفحه نمایش آن ۵.۷ اینچی است.

blank

در طراحی شباهتی به نوکیا ایکس ۶ داشته که پیشتر به عنوان اولین گوشی هوشمند با نمایشگر ناچ نوکیا معرفی شد. در تصاویر نوکیا ۵.۱ پلاس دارای دوربین دوگانه عمودی و فلاش LED در کنار سنسور اثرانگشت در عقب است. صفحه نمایش آن نیز کاملا شبیه به نوکیا ایکس ۶ بوده و احتمالا سایز کوچکتری خواهد داشت. پورت USB-C در کنار بلندگوها قرار گرفته و خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست. اطلاعات کافی درباره این مدل وجود نداشته و باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

پیش بینی می شود اسمارتفون موردبحث را در آینده نزدیک طی ایفا ۲۰۱۸ شاهد باشیم زیرا رویداد مهم موبایلی دیگری در کار نیست تا احتمال داد شرکت نوکیا و HMD در آن معرفی محصولی داشته باشند.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون اسمارتفون های نوکیا رو به رو بودیم و هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیدند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار