نگاه اولیه به نوکیا ۸ سیروکو

410d2e59f97346752143f094678af496
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نگاه اولیه به نوکیا ۸ سیروکو

شرکت نوکیا در نهایت طی MWC 2018 به رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا پرداخت که به عنوان نوکیا ۸ سیروکو شناخته می شود. محصولی که انتظار داشتیم با مشخصات بالاتری همراه شود اما نوکیا تصمیم گرفت با تغییرات محدود در سخت افزار و تغییر عمده در بخش طراحی یک پرچمدار جدید معرفی کند.

گوشی هوشمند نوکیا ۸ سیروکو محصولی قابل توجه بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. نوکیا ۸ جدید در مقایسه با نوکیا ۸ سیروکو محصولی رده پایین تر بوده زیرا مشخصات کمتر و طراحی معمولی تری دارد. خوشبختانه کمپانی فنلاندی با تغییرات حاصل کرده توانست نظر مخاطبان را جلب کند.

در این مطلب نگاه اولیه ای به نوکیا ۸ سیروکو داریم تا آشنایی بیشتری پیدا کنیم:

نوکیا 8 سیروکوطراحی و ساخت

بدنه فلزی با طراحی منحنی نوکیا ۸ سیروکو را به گوشی هوشمند قابلی تبدیل کرده است. در حالی که انتظار داشتیم این دیوایس به عنوان نوکیا ۹ رونمایی شود اما نوکیا در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفت نام نوکیا ۸ سیروکو را برای آن انتخاب کند. ابعاد ۱۴۰*۷۲*۷.۵ میلیمتری نشان می دهد این گوشی هوشمند عریض و کم ضخامت است. بنابراین هنگامی که این گوشی هوشمند را به دست می گیرید احساس پرچمداری را خواهید داشت و لذت خواهید برد. تجربه ای کم نظیر در میان سایر اسمارتفون های نوکیا که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

نمایشگر

نوکیا ۸ سیروکو به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی pOLED QHD با پوشش شیشه کورنینگ گوریلاگلس ۵ مجهز است که با تراکم ۵۶۱ppi موجب می شود تا وضوح بالایی را شاهد باشیم و اسمارتفونی باکیفیت است. بنابراین در بخش نمایشگر پیشرفت چشمگیری حاصل شده که می‌توان دیوایس جدید فنلاندی ها را پرچمداری بزرگ دانست. یکی از برترین گوشی های هوشمند طی دو سال اخیر نوکیا با وضوحی فوق العاده که نظر هر فردی را می تواند به خود جلب کرده و باکیفیت باشد. با این حساب می توان در بخش صفحه نمایش حساب ویژه ای روی نوکیا ۸ سیروکو باز کرد.

نوکیا 8 سیروکوسخت افزار

نوکیا ۸ جدید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است که در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. گذشته از آن با افزوده شدن سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو به سیستم سخت افزاری نوکیا ۸ سیروکو می توان این گوشی هوشمند را پیشرفته و باکیفیت دانست. با این حساب تغییرات چشمگیری در مقایسه با مدل پیشین پیدا نکرده اما به طور کلی تجربه بزرگی را به ارمغان می آورد.

دوربین

تلفن هوشمند نوکیا ۸ سیروکو به دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و در بخش سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فراهم آمده که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. گذشته از آن با فناوری زایس باید انتظارات بسیاری از محصول شرکت فنلاندی داشت.

نوکیا 8 سیروکوباتری

گوشی هوشمند نوکیا ۸ سیروکو به باتری ۳۲۸۰ میلی آمپری مجهز شده که سازگاری با سخت افزار کلی دارد. نوکیا ۸ جدید می تواند عمر باتری معقولی داشته باشد اما نباید انتظار مدت زمان بسیاری را برای کاربری طولانی مدت داشت. زیرا قادر نیست توان بالایی داشته و یک گوشی هوشمند کارآمد و فوق العاده از برند نوکیا و HMD محسوب می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار