نورد نام نهایی برای وان پلاس جدید خواهد بود

264354f0d1719eaee42fb578db987852
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمپانی وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد که نام محصول جدید خود ”  نورد ” خواهد بود. این در حالی است که تا چندی پیش هنوز نام مشخصی از این محصول فاش نشده بود. به این ترتیب برخی آن را وان پلاس زد می نامیدند. در این خصوص هفته گذشته مقاله ای در این باب به رشته تحریر در آمده که می توانید خواننده آن باشید ( اطلاعات فاش شده از وان پلاس نورد )

حال وقت آن رسیده بود تا این شرکت دست از این نام گذاری معما گونه بردارد و کاربران با نام رسمی آن آشنا کند. نام وان پلاس نورد به طور رسمی از شرکت وان پلاس برای محصول میانرده انتخاب شد. ناگفته نماند که این تنها گوشی با این نام نخواهد بود، در واقع وان پلاس قصد دارد که از این نام برای خانواده محصولات جدید خود استفاده کند. به عبارت دیگر نورد به نوعی زیربرند وان پلاس خواهد شد.

روزگذشته ” پیت لاو ” که مدیر عامل وان پلاس است در بیانه ای رسمی اعلام کرده است که ” ما به محصولات پرچمدار خود مفتخر هستیم و قصد داریم به تولید پرچمداران بیشتری با فناوری روز دنیا برای کاربران مان ارائه دهیم. حال از اینکه می توانیم از طریق سری جدید محصولاتمان تجربه وان پلاس را برای کاربران بیشتری در سراسر دنیا دردسترس قرار دهیم هیجان زده هستیم. ”

با این بیانیه گمان می رود که این شرکت به میدان رقابتی میانرده های باکیفیت قدم گذاشته است. اگر وان پلاس بخواهد به تولید این محصولات بپردازد بی شک باید منتظر گوشی های با کیفیتی باشیم که می تواند به عنوان رقیب برند هایی مانند گوشی سامسونگ و یا گوشی هوآوی باشد.

وان پلاس نورد

کمپانی وان پلاس در ابتدا به ساخت گوشی های ارزان قیمتی می پرداخت که از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بودند. چندی بعد به تولید پرچمدارانی روی آورد که با قیمت پایین تر از پرچمداران برند های دیگر توانست به راحتی بازار گوشی های هوشمند را متحول کند. هنوز به یاد داریم که به گوشی های وان پلاس در اصطلاح قاتل پرچمداران می گفتند . گوشی های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو از آن دست گوشی هایی هستند که با ورود خود طرفداران بسیاری را دست و پا کردند. گوشی وان پلاس نورد نیز قرار بود با نام وان پلاس ۸ لایت روانه بازار شود که با این بیانه نام نورد را به خود اختصاص داد.

چقدر درباره وان پلاس می دانید؟

این کمپانی با حضور تازه خود به راحتی بازار داغ مبایل های میانرده به دست دارد و توانسته سردمدار این حوزه یعنی کمپانی گوشی سامسونگ را به چالش کشید.  ویژگی اصلی گوشی های این کمپانی کیفیت بالا، سخت افزاری قدرتمند اما قیمتی مقرون به صرفه است.

با این حال گمان می رود که وان پلاس با ساخت خانواده نورد بخواهد روند دیگر کمپانی ها را پیش گیرد و کمی در ارائه قیمت ها محتاطانه عمل کند. از این رو باید منتظر افزایش قیمت گوشی های وان پلاس باشیم.

هنوز درباره این گوشی اطلاعات مشخص و دقیقی وجود ندارد. همانطور که در بالا اشاره شد می توانید با مراجعه به نوشتار مربوط به شایعه های وان پلاس نورد بخشی از اطلاعات فاش شده آن را مطالعه کنید. اما از مهمترین این شایعات می توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G کوالکام و نمایشگر بزرگ ۶.۵۵ اینچی آن اشاره کرد.

مشخصات فنی وان پلاس نورد

علاوه بر این این مدل از وان پلاس به حافظه ۶ گیگابایتی رم و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی این دستگاه از فناوری دوربین های دوگانه است که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق آن ۱۶ مگاپیکسل است. هیجان انگیزترین قسمت افشای این محصول دوربین دوگانه سلفی است که از دو لنز ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده. با این حال این شرکت بازگویی اطلاعات بیشتر را در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ معادل ۲۰ تیر ماه ۹۹ وعده داده است. خوشبختانه تا آن زمان نام رسمی این محصول اعلام شد، بنابراین می توانید به راحتی پیگیر اطلاعات بیشتر وان پلاس نورد باشید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار