اطلاعات فاش شده از One Plus Nord

5b9e3d4fc3f942b6b3cc60a852a15dc9
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اطلاعات فاش شده از One Plus Nord

گویی بازی با نام این میان رده از One Plus تمامی ندارد. چندی پیش این شرکت از رونمایی محصولی خبر داد که One Plus Z نام داشت، اما اکنون نام این محصول به وان پلاس Nord تغییر نام داده است. با این وجود آنچه در تازه وارد عجیب و غریب به نظر می رسد، دوربین دوگانه برای سلفی آن است. پیش از این جنگ بین برند ها بر سر هرچه تجهیز کردن دوربین اصلی بود. طوری که کمپانی ای گوشی های خود را به دوربین سه گانه و دیگری به دوربین چهارگانه مجهز می کرد. این دوربین ها که هر کدام کارکرد متفاوتی دارد برای اینکه یک عکس را بیشتر به واقعیت تبدیل کند، بزرگترین فضای رقابتی برای کمپانی های مختلف بوده است. حال گوشی های وان پلاس با این قابلیت حریفان قدر قدرت خود را به میدان رقابتی دوربین های سلفی چندگانه می طلبد.

مدیر عامل برند وان پلاس چندی پیش با یک پست اینستاگرام مشخصات بیشتری از از این میانرده خوش قیمت را منتشر کرده است. در ادامه به بررسی اطلاعات فاش شده از One Plus Nord می پردازیم:

مشخصات وان پلاس  Nord

همانطور که گفته شد نام این گوشی داستان طول و درازی دارد. در ابتدا تصور می شد که نام میانرده فعلی این کمپانی وان پلاس ۸ لایت باشد، اما نام وان پلاس Z بر نام قبلی سایه انداخت. با این وجود این نام نهایی برای محصول جدید وان پلاس نبود. حال این گوشی میانرده ۵G با نام وان پلاس Nord به دست متقاضیان خواهد رسید. در واقع این شرکت با ایجاد یک زیر برند و یا بهتر است بگوییم ساخت سری های متفاوت از برند خود تنوع محصولات و کیفیت های آن ها را به مانند دیگر برند ها از یکدیگر تفکیک می کند.

دوربین سلفی هیجان انگیر وان پلاس Nord

دوربین میانرده وان پلاس بسیار غوغا به پا کرده است. این کمپانی با انتشار عکس های متفاوت از این محصول بسیاری از کاربران را سردرگم کرده است و هنوز مشخص نیست این ابهامات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با این وجود نماینده این کمپانی در اطلاعات اخیر خود از مجهز  بودن وان پلاس Nord به یک دوربین سلفی دوگانه خبر داده است. به گفته وی دوربین های سلفی شامل یک دوربین ۳۲ و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تمامی گوشی های هوشمند این کمپانی که از سال ۲۰۱۴ عرضه شده است تنها به یک دوربین سلفی مجهز بوده اند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که اولین گوشی هوشمند وان پلاس که به دو دوربین سلفی مجهز شده وان پلاس Nord است.

وان پلاس Nord

دوربین اصلی وان پلاس Nord

درباره دوربین اصلی نیز شایعات پخش مانند نام این دستگاه است. در ابتدا بیان شده بود که وان پلاس میانرده، دارای چهار دوربین است، اما کمی بعد خبر از دوربین سه گانه به گوش رسید. با این حال می توان نتیجه گرفت که دوربین هایی که برای این مدل از وان پلاس در نظر گرفته شده است تنها ۶ دوربین خواهد بود.

دیگر مشخصات فاش شده از وان پلاس  Nord

قیمت این دستگاه یکی از مباحث بحث برانگیز بوده است. با امکاناتی که کمپانی وان پلاس در اختیار این میانرده قرار داده قیمت باور نکردنی ۴۰۰ دلار کمی عجیب به نظر می رسد. علاوه بر این، موضوع دیگر پردازنده این دستگاه است. شایعه ها مبنی بر آن است که وان پلاس Nord تراشه ۱۰۰۰ مدیاتک را با یک تراشه اسنپدراگون ۷۵۶ جایگزین کرده است. البته که عدم دسترسی ایالت متحده به این دستگاه نیز خود هزاران سوال را برای دوستداران این برند ایجاد کرده است .

آنچه به عنوان دیگر مطالب از وان پلاس Nord منتشر شده نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. علاوه بر این قلب این دستگاه را یک باتری ۴۰۰۰ می آمپری تشکیل داده که به نسبت میانرده بودن آن معقول به نظر می رسد. البته که این باتری قابلیت شارژ پرسرعت ۳۰ وات را نیز خواهد داشت. ناگفته نماند که با توجه به ویژگی های گفته شده درباره این مدل از وان پلاس انتظار می رود حسگر اثر انگشت روی پنل نمایشگر تعبیه شده باشد.

درباره حافظه این دستگاه نیز اظهار شده که به حافظه ۸ یا ۱۲ رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
با این وجود هنوز اطلاعات دقیق و موثقی از این محصول به دست نیامده باید منتظر ماند تا دید کدام یک از این شایعات به وقوع خواهد پیوست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار