خبری تلخ برای وان پلاس؛ گوشی تازه وارد نورد ۲ منفجر شد

43c85cd494ff74996ddaa09560ad80ae
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وان پلاس در اولین روزهای عرضه گوشی وان پلاس نورد ۲ با مشکلی حاد و البته عجیب روبرو شد، که نتوانستند آن را از چشم کاربران دور نگه دارند. به گزارش یکی از مصرف کنندگان گوشی جدید وان پلاس نورد ۲ این دستگاه بدون وجود هیچ علت خارجی و تنها پس از ۵ روز استفاده به یک باره منفجر شده است. این شرکت تولید گوشی پس از منتشر شدن عکس های گوشی سوخته واکنش هایی نشان داد و گویا در صدد رفع این مشکل است.

مصرف کننده این دستگاه منفجر شده یک بانوی دوچرخه سوار بوده است که پس از ۵ روز خرید این گوشی و در حال دوجرخه سواری در خیابان، با شنیدن صدای انفجار دچار استرس شده که در نهایت تصادفی اتفاق می‌افتد و فرد دچار آسیب دیدگی نیز می شود. پس از بروز این سانحه  (( آنکور شارما)) همسر بانوی دوچرخه سوار تصاویری از لاشه های گوشی منفجر شده تهیه و در توییتر خود منتشر می‌کند؛ البته که هم اکنون هیج تصویری از این گوشی سوخته در حساب کاربری وی وجود ندارد.

وان پلاس نورد ۲پست منتشر شده از جانب همسر دوچرخه سوار حاوی عکس هایی از گوشی و توضیحاتی در باب چگونگی انفجار گوشی بوده است، آنکور شارما در آن پست قصد بیان آسیب دیدگی همسرش به دلیل انفجار گوشی و از دست دادن تمرکز که منجر به تصادف شده را داشته است؛ که ساعاتی پس از اشتراک گذاری آن پست تصاویر و توضیحاتی که بیان کننده بروز مشکلات از گوشی وان پلاس نورد۲ بوده است از حساب کاربری وی حذف می شود. اما کاربران همواره فعال توییتر در همان ساعات اولیه منتشر شدن پست شارما اقدام به اسکرین شات گرفتن از عکس ها و پست او می کنند و آن را مجدداً در رسانه ها به اشتراک می گذارند.

این شرکت چینی ادعا می کند که پس از مطلع شدن از موضوع منفجر شدن دستگاه تولید شده خود تماس هایی با همسر بانوی دوچرخه‌سوار برقرار کرده اند و در صدد جبران این مشکل هستند. مدیران کمپانی وان پلاس اعلام کرده اند که اینگونه حوادث غیر مترقبه بسیار مهم است و در پی یافتن دلیلی برای بروز این حادثه هستند تا به طور جدی این مشکل را برطرف کنند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار