مشخصات گلکسی A52s 5G فاش شد

b101a377817d9f703afcc7b89fb87fc2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخبار منتشر شده در منابع موثق گویای این هستند که مشخصات گوشی هوشمند گلکسی A52S به همراه تصاویری رندر پیش از معرفی این گوشی  افشا شده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید تا در رابطه با محصول جدید سامسونگ اطلاعاتی را بدست آورید.از زمان رونمایی از گوشی گلکسی A52 چهار ماه گذشته است و حالا خبر هایی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد نسخه ی به روز شده ی این دستگاه ر ا ارئه دهد. برخی از وب سایت ها و خبرگزاری ها معتبر نیز تصاویری رندر از این گوشی منتشر کرده اند.

سامسونگ برای پردازش اطلاعات در این دستگاه، از شرکت کوالکام کمک گرفته و در ساخت گوشی گلکسی A52S 5G از تراشه ی اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده کرده است. این دستگاه از جهت فضای ذخیره سازی؛ دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم است و از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن FULL HD+ و رفرش ریتی با نرخ ۹۰ هرتز برخوردار است که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در وسط و بالای نمایشگر درون حفره ای تعبیه شده است. دوربین اصلی گوشی مذکور۶۴ مگاپیکسل است که با وجود سه دوربین دیگر از جمله یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دیگری دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و آخرین دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق، تصاویر خوب و با کیفیتی را می توان به ثبت رسانید.

مشخصات گلکسی A52s 5Gانرژی گوشی گلکسی  A52S 5G از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از سیستم شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. این نیز قابل ذکر است که موبایل هوشمند سامسونگ موفق به دریافت استاندارد IP67 شده است، داشتن این استاندارد به معنای مقاوت گوشی در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب است. اینگونه که اخبار گویا هستند گوشی گلکسی  A52S 5G تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. و تنها تفاوتش با گوشی گلکسی A52 5G در نوع پردازنده ی به کار رفته در آن است. که در نسل قبلی از اسنپدراگون ۷۵۰ استفاده شده است اما در نسخه ی جدید اسنپدراگون ۷۷۸G به کار گرفته شده است. طراحان کمپانی سامسونگ برای دستگاه مذکور رنگ های متنوع و محبوب مشکی، سفید، سبز و بنفش را در نظر گرفته اند.

هر چند که از زمان دقیق رونمایی و عرضه این دستگاه میان رده سامسونگ اطلاعاتی فاش نشده است؛ اما طبق گزارشات موجود در رابطه با این گوشی هوشمند جدید سامسونگ، کره ای ها قصد دارند این موبایل را در نسخه ای با حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی با قیمت ۴۴۹ یورو معادل با ۵۳۲ دلار راهی بازار دیجیتال کنند.

منبع: giznext

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار