تاریخ رونمایی گوشی جدید سامسونگ به نام سری S22 رسما اعلام شد

469183191967403702369f6ede3c0fa7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوالی که برای بسیاری از مخاطبان مطرح شده است، تاریخ رونمایی از پرچم‌دار جدید سامسونگ است. در این زمینه سرانجام کمپانی سامسونگ رسما تاریخ مراسم آنپکد بعدی را که زمان معرفی سری پرچم‌دار Galaxy S22 و Galaxy tab8  است، اعلام کرد. بعد از شایعات و اخبار فراوانی که در مورد گوشی جدید سامسونگ منتشر شده بود، مشخص شد زمان معرفی این پرچم‌دار جدید ماه فوریه ۲۰۲۲ خواهد بود که البته تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. TM Roh، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ این خبر را با انتشار پستی اعلام کرده است. او ادعا کرد که سری Galaxy S22 بهترین و قدرتمندترین سری گلکسی S تولید شده تا به امروز خواهد بود. همچنین در این پست اعلام شد که در مراسم آنپکد ماه بعد شاهد عرضه نسل جدیدی از سری Galaxy S خواهیم بود که کاربری این سری از گوشی‌ها را وارد فاز جدیدی می‌کند. علاوه بر این، در این پیام به گوشی جذاب و فوق‌العاده Galaxy S22 Ultra نیز اشاره شده است که تجربه‌ای متفاوت از بهترین گوشی هوشمند سری اس را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

اخبار گوشی جدید سامسونگ

اخبار گوشی جدید سامسونگ

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد سری  S، به نظر می‌رسد که کار گلکسی سری نوت به صورت رسمی پایان‌یافته است و این سری جذاب با Galaxy S22 Ultra ادغام شده است. همان‌طور که قبلا هم شایعه شده بود این گوشی به دلیل پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن، جایگزینی برای سری نوت خواهد شد. ضمن اینکه در پایان پیام آقای Roh گفته شده است کاربران باید منتظر یک دستگاه قدرتمند بالارده باشند که به نظر همان Galaxy S22 Ultra خواهد بود.

طبق پیام منتشر شده، این گوشی جدید سامسونگ بهترین گوشی برای عکاسی در شب محسوب می‌شود و عملکرد آن در هیچ‌کدام از محصولات حال حاضر بازار وجود ندارد. این گوشی به دلیل فناوری‌های به‌کاررفته در آن، بهترین و هوشمندترین گلکسی تاریخ خواهد بود و عملکرد سخت‌افزاری بی‌نقصی خواهد داشت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار