معرفی گوشی Realme X3 SuperZoom

3f682f7359e08595c215e57ddce3f870
زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی گوشی Realme X3 SuperZoom

Realme X2 Pro در سال گذشته از این کمپانی Realme رونمایی شد که جانشین و یا بهتر است بگوییم پرچمدار آن Realme x50 Pro 5G بوده است. اما با این حال این کمپانی بر آن شده است که گوشی های هوشمند سری X خود را به دو دسته میان رده و پرچمدار تقسیم کند. پیرو این تصمیم در اوایل هفته گذشته شاهد رونمایی از گوشی جدید این خانواده به نام  Realme X3 SuperZoom بوده ایم. این گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی شد که در حال حاضر در بازار اروپایی عرضه شده است.

نام این گوشی خبر از تغییرات شگرف در نسل تازه سری X می دهد . همانطور از این نام پیداست تغییرات عمده، دوربین آن را هدف گرفته است.

دوربین منحصر به فرد از کمپانی Realme

بهتر است بگوییم که Realme X3 SuperZoom اولین گوشی هوشمند Realme با دوربین تله فوتو پریسکوپی از این کمپانی است.  آنچه در پشت این دوربین حرفه ای پنهان شده سنسور ۸ مگاپیکسلی است که قابلیتی حیرت انگیز دارد. بزرگنمایی این دورین ۵ برابر نوری و ۶۰ برابر ترکیبی است. اما در کنار آن یه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

درباره دوربین جلوی یا همان دوربین سلفی نیز باید بگوییم که یک دوربین دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی در معیت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی توانسته به عنوان بهترین آپشن این گوشی شناخته شود.

دوربین این مدل از Realme  که به عنوان نقطه تبلیغاتی آن نیز به شمار می آید از یک سیستم لرزش گیر اپتیکالی بهره برده تا بتواند تصاویری با وضوح بالا در اختیار کاربران قرار دهد. دوربین نام برده قابلیت تصویر برداری از فاصله ۴ سانتی متری را به لطف وجود لنز ماکرو نیز دارد.

آنچه دوربین این دستگاه را از مدل پیشین خود متمایز می کند بزرگنمایی آن نسبت به گوشی  X2 Pro با بزرگنمایی ۲ اپتیکالی است. بنابراین ما شاهد بزرگنمایی شگفت انگیز این مدل از Realme  در برابر مدل های گذشته هستیم.

blank

صفحه نمایشگر در Realme X3 SuperZoom

اگر بخواهیم این دستگاه را با هم رده های خود مورد مقایسه قرار دهیم باید بیان کنیم که صفحه نمایشگر آن گامی به عقب داشته است. استفاده از نمایشگر LCD  می تواند هر خریداری را به فکر فرو برد، چراکه برادر این محصول تازه وارد علی رغم اینکه زود تر از آن به بازار عرضه شده است دارای صفحه نمایشگر  OLED  است. اندازه صفحه نمایشگر نیز در این مدل به ۶.۶ اینچ می رسد که دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است.

دور از ذهن نیست که استفاده از صفحه نمایش LCD این کمپانی را مجبور به تغییر مکان حسگر اثر انگشت کند، بنابراین ما در این مدل شاهد جابه جایی این حسگر به قسمت کناری گوشی هستیم. درست در مقابل آن در طرف دیگر گوشی دکمه های تنظیم صدا به چشم می خورد.

حافظه داخلی

در ارتباط با حافظه این گوشی باید بگوییم که خوشبختانه گوشی Realme X3 SuperZoom این امکان را فراهم آورده تا کاربران بنابر نیاز خود یکی از دو ورژن آن را انتخاب کنند. این مدل از Realme دارای دو نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیاگابایتی بوده که  دارای حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیابایتی هستند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که گوشی فوق الذکر دارای قدرت بسیار در ذخیره داده ها خواهد بود.

blank

باتری

آنچه در خصوص باتری از Realme X3 SuperZoom فاش شده، اسقرار باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در قلب آن است که می تواند تا ۳۰ وات از قابلیت شارز سریع نیز پشتیبانی کند.

در همین جا بهتر است یکی دیگر از نقاط ضعف این مدل از Realme را شرح دهیم. بینندگان این مدل درگاهی برای جک ۳.۵ در آن مشاهده نکرده اند و همچنین درگاهی دیگر نیز برای ورود و خروج کارت حافظه نیز یافت نشده است. این ها تماما ویژگی هایی است که برای صرف نظر کردن از خرید این گوشی کافی به نظر می رسد، چراکه دقیقا همین دو گزینه برای بسیاری از کاربان دارای اهمیت است .

 

اما در کنار این نقص می توان از مزیتی یاد کرد تا کام تلخ این خبر را بتوان شیرین کرد. Realme X3 SuperZoom دارای اسپیکر های استریو است که به شکل پش فرض از سیستم عامل ۱۰ اندورید Q  استفاده کرده است.

دوستداران این مدل از گوشی های هوشمند می توانند برای آگاهی از قیمت ها تا پایان هفته جاری صبر کنند که تاریخ دقیق عرضه نیز اعلام شود.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار