گوشی آنر X7 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

811eef106a713c93f31a05e148b833f5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشخصات فنی و طراحی گوشی‌های آنر سری X در اوایل ماه جاری در یک رویداد خصوصی اعلام شد و آنر مدتی بعد از آن در عربستان سعودی از گوشی آنر X8 به‌عنوان یکی از گوشی‌های این سری رونمایی کرد. علاوه‌برآن سری X شامل دوگوشی آنر ۷X و ۹X نیز می‌شود که Honor x9  نیز با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در مالزی معرفی شد. امروز نوبت به رونمایی گوشی آنر x7 رسیده است که با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد.

آنر x7

آنر x7

مشخصات فنی گوشی آنر X7

طبق مشخصاتی که آنر به‌صورت رسمی اعلام کرده است، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰*۱۶۰۰ پیکسل است. همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی نیز به‌صورت ناچ قطره‌ای در نمایشگر قرار گرفته است. دوربین‌های چهارگانه گوشی آنر X7  شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی قرار دارند.

تراشه‌ای که X7  از آن قدرت می‌گیرد Snapdragon 680 است که به همراه حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. حافظه داخلی این گوشی از طریق درگاه کارت حافظه microSD قابل‌افزایش است. منبع تغذیه گوشی آنر X7  یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۲.۵ وات است.

در بخش نرم‌افزاری گوشی آنر X7  شاهد اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 4.2 هستیم. در بخش امنیت این گوشی هم می‌توانیم به سنسور اثر انگشت در کنار بدنه و قابلیت تشخیص چهره اشاره کنیم. همچنین از دیگر مشخصات فنی آنر X7 هم می‌توانیم به پشتیبانی از شبکه ۴G، بلوتوث نسخه ۵.۱، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کنیم.

در مورد قیمت این گوشی نیز باید بگوییم که آنر هنوز قیمت آن را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. چیزی که می‌دانیم این است که این گوشی مقرون‌به‌صرفه در دو رنگ نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار