آنر X20 5G مجهز به تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ معرفی شد

8c59e999221c8fc59da4084285ec6e41
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روزها آنر تنها به رونمایی از گوشی های هوشمند سری مجیک اکتفا نکرده و محصول جدید دیگری به نام آنر X20 5G را نیز معرفی کرده است. این گوشی به چیپستی از شرکت مدیاتک و اتصال ۵G مجهز شده است. در ادامه با همراه شوید تا در باب مشخصات دیگر این دستگاه تازه نفس آنر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آنر برای پردازش اطلاعات در این دستگاه از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ از شرکت مدیاتک بهره برده است. که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و ۸ و ۶ گیگابایت ذخیره سازی در رم، در سه حالت ۲۵۶-۸، ۱۲۸-۸ و ۱۲۸-۶  در دسترس کاربران قرار می گیرد. قابل ذکر است که این دستگاه به قابلیت افزایش رم به صورت مجازی نیز مجهز شده است بدین صورت که با استفاده از حافظه داخلی گوشی رم آن حدودا تا ۲ گیگابایت افزایش می یابد.

مشخصات آنر X20 5G تراشهآنر X20 5G از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن در حفره ای بیضی شکل در سمت چپ بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. سه دوربین دیگر این دستگاه در ماژول دایره ای پنل پشتی قرار دارد که دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و دارا بودن لرزشگیر الکترونیکی برای ثبت عکس های با کیفیت در کنار آن قرار گرفته اند. یکی از ویژگی های این دستگاه که برای کاربران بسیار جالب است پشتیبانی از سیستم EIS و ضبط دو طرفه است که این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می کند که ویدئو ها را به صورت همزمان با دوربین جلو و عقب ضبط کنند.

این دستگاه تازه نفس آنر انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که کاربران می توانند با شارژر سریع ۶۶ واتی دستگاه مورد نظر را طی ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد و در نیم ساعت به صورت کامل شارژ کنند. این نیز گفتنی است که آنر X20 5G از پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پشتیبانی از شبکه ی اینترنتی ۵G و اسکنر اثر انگشت که در لبه ی کناری گوشی مذکور تعبیه شده است، برخوردار است و از سیستم عامل اندروید ۱۱ که با رابط کاربری Magic UI 4.2 شخصی سازی شده است نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات آنر X20 5G یاتریطراحان آنر برای این گوشی سه رنگ محبوب سفید، مشکی و آبی را در نظر گرفته اند. تا به حال گزارشی در رابطه با فروش این دستگاه در بازار جهانی منتشر نشده است و بدیهی است که قیمت این گوشی در بازار جهانی نیز اعلام نشود. اما این گوشی در بازار چین با سه پیکربندی و سه قیمت متفاوت عرضه خواهد شد؛ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۹۵ دلار، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۴۰ دلار و در نهایت نسخه ی ارزنده و پرقدرت آن با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۳۸۵ دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار