Galaxy J8 سامسونگ در راه است

accf35b065c79eee8da281d184edf889
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Galaxy J8 سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ در نظر داشته بزودی مدل جدیدی از گوشی هوشمند میان سری گلکسی جی خود را معرفی کند.  گوشی هوشمندی که به عنوان گوشی سامسونگ Galaxy J8 شناخته شده و باید انتظارات بسیاری داشت.

شایعه شده Galaxy J8 به صفحه نمایش ۶ اینچی Super AMOLED با کیفیت HD+ یا رزولوشن ۱۴۸۰*۷۲۰پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز است.

با چنین مشخصاتی گوشی هوشمند میان رده آینده شرکت سامسونگ با ویژگی های قابل توجهی همراه است و باید انتظارات بسیاری در عملکرد آن داشت. اطلاعات بیشتری درباره این اسمارتفون در دست نیست اما پیش بینی می شود بزودی شرکت کره ای آن را رونمایی کند.

گفته می شود این اسمارتفون در ماه جولای معرفی و عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا این ماه به انتظار ادامه داد و مشخص شود کره ای ها برای Galaxy J8 چه برنامه ای در سر دارند.

گفتنیست Galaxy J8 گوشی هوشمند میان رده اقتصادی سامسونگ به شمار می رود. در اخباری مرتبط گلکسی نوت ۹ نیز قرار است در سال جاری توسط شرکت کره ای معرفی شود. گوشی هوشمند پرچمدار که با ویژگی های بزرگی از راه می رسد.

شایان ذکر است سامسونگ در نظر داشته گلکسی نوت ۹ را با قلم اس پن پیشرفته و مشخصات سخت افزاری قابل توجه معرفی کند. گفتنیست گلکسی نوت ۹ در آگوست سال جاری معرفی شده و سپتامبر نیز به فروش می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار