تصویر رندر شده جدید از G7 ThinQ ال جی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ال جی در نظر داشته تا در بهار سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خانواده G خود را معرفی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و هیچ یک توسط برند کره ای تایید یا تکذیب نشد.

در گزارش تازه انتشاریافته شاهد تصویر رندر شده جدیدی مربوط به G7 ThinQ هستیم که آن را با نمایشگر ناچ مشابه آیفون ۱۰ نشان می دهد. دوربین اصلی دوگانه عمودی در کنار سنسور اثرانگشتی قابل مشاهده است

شرکت ال جی در نظر داشته تا طی رویدادی اختصاصی از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود موسوم به G7 رونمایی کند. گوشی هوشمندی که همانند سایر رقبا طراحی مشابه آیفون ۱۰ را در بر می گیرد و به نظر می رسد ال جی طراحی نوآورانه ای در سر نداشته است.

شرکت ال جی برای MWC 2018 محصولات خاصی را تدارک ندید و تنها به معرفی گوشی های هوشمندی چون V30S پرچمدار با هوش مصنوعی، کی ۸ جدید و کی ۱۰ جدید پرداخت. اما در غرفه این کمپانی تلفن هوشمند مرموزی حضور داشت که نام مشخصی نداشت و براساس بررسی صورت گرفته احتمالا نمونه اولیه G7 پرچمدار نسل بعدی بود.

به تازگی تصویری از G7 در فضای مجازی منتشر شده که پنل جلو این محصول را نشان می دهد و شباهت کاملی هم به آیفون ۱۰ دارد گویی انگار این محصول اپل را در حال تماشا هستیم و جای تعجب است.

جزئیات دقیقی از G7 در دست نیست اما پیش بینی شده با گوشی هوشمند خاصی رو به رو خواهیم بود که می توان آن را برتر از رقبا دانست. از مشخصات شایعه شده باید به صفحه نمایش ۶ اینچی ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی OLED  با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و حاشیه بسیار باریک، پردازنده نسل جدید پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر از جمله ویژگی های پرچمدار نسل بعدی ال جی می باشد.

شرکت کره ای خود واکنشی نسبت به این پرچمدار و زمان معرفی آن نشان نداده از این رو دشوار است تا مشخص شود آیا اطلاعات افشا شده صحت دارند یا خیر.جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها باید تا بهار ۲۰۱۸ منتظر ماند و مشخص شود ال جی چه برنامه ای برای G7 داشته و چه زمانی آن را رونمایی می کند تا به شایعات پایان بخشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار