گوشی هوشمند LG G7 پرچم دار ۲۰۱۸ شرکت LG

4eed16160e57b42144ea8d27fc9b7db1
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آغاز سال جدید همواره شروعی جدید برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند است. و نوید بخش آن است که  در آغاز سال نوی میلادی شرکت های مختلف قصد داشته باشند تا گوشی های پرچمدار خود را به بازار عرضه کنند. شرکت ال جی گوشی هوشمند جی ۶ خود را در اوایل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد از این رو انتظارمیرود شرکت ال جی در نظر دارد تا محصول جدید خود  ( را که چند وقتی است شایعات درباره آن در رسانه ها دیده میشود)  با نام جی ۷ رونمایی کند. انتظار میرود این  آخر ماه آوریل به بازار عرضه شود.

اما چه چیزی را قرار است ببینیم؟

 

در این روزهایی که گذشت حرف و حدیث های زیادی حول مشخصات فنی و ویژگی های نرم افزاری و خلاصه به طور کلی گوشی هوشمند ال جی جی ۷ در رسانه ها بوده. با این حال مشخص نبود که این شرکت کرده ای در نظر دارد در گوشی خود از چه تراشه ای استفاده کند. بر اساس شایعاتی که وجود دارد احتمالا این شرکت از تراشه های اسنپدراگون ۸۳۵ یا ۸۴۵ استفاده خواهد کرد.البته درمورد تراشه احتمال دارد این کمپانی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کند چونکه قصد ندارد اشتباهی که در ال جی جی ۶ رخ داد را دوباره تکرار کند. همچنین براساس شایعات موجود انتظار میرود که کمپانی ال جی از نمایشگر OLED که چندی پیش در ال جی V30 استفاده کرده است در این محصول نیز استفاده کند. این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. از جمله سایر مشخصات ذکر شده برای این پرچمدار می‌توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68، حسگر شناساگر عنبیه چشم، دوربین دوگانه در جلو، دوربین دوگانه در عقب، پشتیبانی از رادیو اف ام اشاره کرد. و در اخر هم این گوشی با ۶ گیگابایت رم قدرتمند شده است تا واقعا پرجم دار شرکت ال جی در ۲۰۱۸ باشد.

 تاریخ عرضه این محصول 

ما انتطار داریم که شرکت ال جی از این محصول در نمایشگاه MWC  رونمایی کند، و در نهایت آن را در اواخر ماه اوریل همانطور که قبلا اشاره کردیم وارد بازار کند. مدیر پخش گوشی های شرکت ال جی اذعان داشته است : ” عرضه این پرچمدار اندرویدی احتمالا در چند مرحله پیگیری خواهد شد، چرا که کره‌ای‌ها با سه اپراتور بزرگ کره‌ای برای عرضه G7 در ماه گذشته به توافق رسیده‌اند. بنابراین احتمالا این گوشی برای اولین بار در  بازار ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد و همچنین در کره  به فروش خواهد رسید. و در نهایت به کشور های دیگه عرضه خواهد شد “. به گفته منابع مطلع این محصول یک ماه بعد از انتشار در ایالات متحده آمریکا به بازار کره خواه رسید.

صفحه نمایش منحنی 

گوشی های جی ۶ شرکت ال جی دارای سطحی ساف و پشت منحنی بودند اما ال جی در نظر دارد تا فرمول جدیدی را برای نسل های بعدی مدل جی پیاده سازی کند. بعد از اینکه شرکت سامسونگ گوشی های با صفحه نمایش منحنی به بازار  عرضه کرد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت بسیاری از کمپانی ها سعی کردند تا به  تولید صفحه نمایش های منحنی بپردازند و در حال شرکت ال جی قصد دارد تا جی ۷ را با صفحه نمایش منحنی روانه بازار کند. واین امید وجود دارد تا این شرکت به تولید نسل های بهتری از گوشی های ال جی برسد.

 

جی ۷ به  آخرین نسل اسپندراگون مجهز خواهد بود

شرکت ال جی در سال گذشته جی ۶ را با تراشه اسپندراگون ۸۲۱ تولید کرد. درست است که این تراشه برای استفاده روزمره از گوشی کافی است اما، همین موضوع باعث شده است که این دستگاه از Daydream شرکت گوگل پشتیبانی نکند. هنگامی که جی ۶ به بازار عرضه شد نمونه کاملی از یک گوشی هوشمند بود با تکنولوژی قدیمی و چیزی که به آن قدرت میداد تنها نام تجاری این شرکت بود. به همین منظور اگر این شرکت بخواهد کاربران خود را جذب کند باید عملکرد بهتری داشته باشد. و انتخاب تراشه اسپندراگون ۸۴۵ یکی از بهترین انتخاب های این کمپانی برای جی ۷ بوده است.

جی ۷ ازباتری های قابل تعویض پشتیبانی نخواهد کرد

شرکت ال جی یکی از کمپانی های است که معمولا گوشی های هوشمند خو را با باتری های که با قابلیت جداشدن عرضه میکند و بسیاری از کاربران ال جی به این موضوع عادت کرده اند. برای مثال میتوان به مدل های ال جی جی ۴ و ال جی جی ۵ و .. چند مدل دیگر که دارای این قبلیت هستند اشاره کرد. این شرکت در نظر دارد تا باتری قابل جداسازی را در گوشی هوشمند جدید خود قرار ندهد واین یک چالش بزرگ برای کاربران آن و خود این  شرکت  در یال جاری خواهد بود. بعد از ناکامی باتری های سرخود( غیر قابل تعویض) در گوشی گلکسی نوت ۷ در سال کذشته  کاربران به سود باتری های قابل تعویض  پی بردند.  به همین منظور بسیاری از کاربران علاقه ای به باتری های سرخود ندارند و دوست دارند بتوانند باتری گوشی خو را بردارند. به هر حال این شرکت قرار است از باتری های غیر قابل تعویض در گوشی هوشمند  جی ۷ استفاده کند.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار